Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#23789 Υπάρχει αισθητήρας και είναι ίδιος με τον πίνακα οργάνων που αλλάζει φωτεινότητα ανάλογα με το φως.Απλά ο πίνακας οργάνων τη νύχτα σβηνει για να ανάψεις τα φώτα ή να τα βάλεις στο auto και να μη μείνεις με τα DRL.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#23810 Μήπως αυτό πάει μαζί με τα αυτόματα φώτα? Εγώ δεν έχω βάλει αυτόματα φώτα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#23814 Δεν έχεις αυτόματα φώτα?Λογικά πάει μαζί.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#23844 Ναι φώτα δεν έχω αυτόματα. Γι' αυτό σου είπα εξαρχής ότι δεν νομίζω ότι υπάρχει αισθητήρας φωτεινότητας. Εγώ έχω το κλασσικό dimmer διπλα στο διακόπτη των φώτων. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#23855 Kαι εγώ το έχω αυτό αλλά έχει και αισθητήρα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#24792 Καινούριο κόλπο σήμερα και χθες. Βάζω μπροστά, πετυχαίνω δυνατό κομμάτι στην playlist και πάνω να δώσω λίγο γκάζια απ' το volume της κονσόλας. Τίποτα. Νεκρό. Γυρνάω από δω, γυρνάω από κει, καμία αλλαγή στην ένταση. Φτάνω σπίτι, σβήνω, ξαναβάζω μπρος, δουλεύει κανονικά. Σήμερα το πρωί ξεκινάω για δουλειά πάνω να δώσω ένταση, πάλι τα ίδια! :whatever:

Ευτυχώς έχω και το volume στο τιμόνι.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#24795 Είναι επειδή δεν έχεις αυτοματα φώτα... :rtfm:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#24805 Ναι μάλλον αυτό φταίει! :shifty:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#24809
Deleted User 1 έγραψε:Καινούριο κόλπο σήμερα και χθες. Βάζω μπροστά, πετυχαίνω δυνατό κομμάτι στην playlist και πάνω να δώσω λίγο γκάζια απ' το volume της κονσόλας. Τίποτα. Νεκρό. Γυρνάω από δω, γυρνάω από κει, καμία αλλαγή στην ένταση. Φτάνω σπίτι, σβήνω, ξαναβάζω μπρος, δουλεύει κανονικά. Σήμερα το πρωί ξεκινάω για δουλειά πάνω να δώσω ένταση, πάλι τα ίδια! :whatever:

Ευτυχώς έχω και το volume στο τιμόνι.

Δεν θα με εκπλησσει αν το πας στην Αουντι να σου ζητησουν να αλλαξεις ολο το Ναβι και το ΜΜΙ. Αλλα 4 χιλιαρικα.
Τελευταία επεξεργασία από GTS και 15 Οκτ 2014, 13:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#24811 Ένα φρύδι θα πάρουν. Δεν θα ασχοληθώ καν μόνο και μόνο επειδή υποψιάζομαι ότι θα θέλει πολύ ξήλωμα το ταμπλό. Αφού έχω και το volume στο τιμόνι θα το γράψω στα @@ μου το 3μπουρδελο.
Άβαταρ μέλους
By CPP
#27635 Πήγα για ετήσιο service και μετα απο 7 έτη και 70,000 χλμ θα αλλάξουμε μπουζι αλλα δυστυχώς και σινεμπλοκ λέει γιατι δείχνουν τα πρώτα σημάδια κόπωσης.
Γεράματα και κατάρα στην κρίση και τους φόρους πολυτελείας που για πάρεις διλιτρο torsen πλέον θέλεις πραγματικά μια περιουσία.
Θα τα κάνουμε Φιλπα σε λίγο αυτά που μας ξέμειναν.
Service, τέλη, ασφάλειες φόροι πολυτελείας κλπ ειναι πλέον το 25% της εμπορικής αξίας ενος αυτοκινήτου αν βρεθεί αγοραστής. Ξεφτίλα. :rant:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#27660 Σου είπανε κόστος για τα σινεμπλόκ και πόσα και ποια ακριβώς θα αλλάξουν? Η διάγνωση περί κοπώσεως πως ακριβώς έγινε?
Άβαταρ μέλους
By CPP
#27864 Διάγνωση με τον φακό στην ράμπα ανύψωσης. Ανώτατη μπακαλική. Κατάλαβες που.
Τα δυο μπρος μπροστά λέει θέλουν και αφού κατεβάσουμε τα ελατήρια ας κάνουμε και τα δυο πίσω της μπροστά ανάρτησης που αλλιώς θα τα έχεις για του χρόνου για να γλύτωσεις τα εργατικά του χρόνου.
Άρχισε να μου λέει για την ελληνική λακκούβα κλπ για ενα αυτοκίνητο που ταξιδεύει μόνο σε ΕΟ και έχει μένει παρκαρισμένο σε μη κλειστά parking σπάνια σε βαθμό max 100 μέρες.
Δεν κατέχω πολυ και τεχνικά θέματα. 300 euria το κόστος.
Επίσης μου έλεγε οτι κανονικά το δικό μου δεν ειναι στο smart pack αλλα θα το βάλει..... Έλεος ρε σεις τι προσέγγιση ειναι αυτή για τους πελάτες? παραδίπλα είχε διαφήμιση για πελάτες με εκπτώσεις χωρίς αστερισκους κλπ και ο άλλος μου το πουλάει σαν χάρη.
Επίσης απο το προηγούμενο ετήσιο service συμπλήρωνα στις 31/10 επέτειο αλλα το ηλεκτρονικό display έλεγε σε 188 ημέρες. Τον χρόνο αυτο έκανα 5,000 χλμ και τον ερωτώ....
Ρε φίλε τι ισχύει απο τα δυο τελικά? Η απάντηση του ήταν ασαφής.
Τέλος για μια λακκουβιτσα που ο φανοποιος μου είχε πει μια μέρα και 200euro, ο νέος φανοποιος γιατι ο παλαιός έφυγε μου είπε τρεις μέρες οπότε ενω υπολόγιζα για 2ημερο service έφυγα με 4ημερο και δεν μου πρότειναν αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Και αλλα ωραία που με ξενερωνουν
Στο site της audi έχει το τηλέφωνο των πωλήσεων και μόνο και οταν καλείς σου δίνουν άλλο τηλέφωνο να καλέσεις για service. Οταν το καλείς ο χρόνος απάντησης μπορεί να ειναι 5 λεπτά ή ακόμα και ποτε.
Στην παράδοση μπορεί να φας και πάνω απο μισάωρο ενω αν σκαλωσει κάτι στο προηγούμενο ραντεβού τον ήπιες.
Στην παραλαβή ειναι Δημόσιο. 4 η ωρα κλείνουμε! :thumbsdown: αναγκαστικά επειδή δεν μπορώ να παω 4 θα αναγκαστώ να κάνω έμβασμα και να παω το απόγευμα να το πάρω απο τις πωλήσεις χωρίς να μπορώ να γνωματευσω αν είμαι ικανοποιημένος είτε απο το service είτε απο το φανοποιειο.

Παρότι 7 χρονια δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα ολα αυτά με ξενερωσαν μέχρι αηδιας.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#27891 Καλα πας ακόμα αντιπροσωπεια?Aυτοι πήραν προχθ΄ές 220 ευρω για μπροστα τακακια σε ενα allroad :lol: :lol:
Αληθεια τωρα ,ακους καποιο θόρυβο απο τις αναρτησεις?
Άβαταρ μέλους
By CPP
#27901
kostis20 έγραψε:Καλα πας ακόμα αντιπροσωπεια?Aυτοι πήραν προχθ΄ές 220 ευρω για μπροστα τακακια σε ενα allroad :lol: :lol:
Αληθεια τωρα ,ακους καποιο θόρυβο απο τις αναρτησεις?


Οχι βέβαια. Μια χαρά ακούγεται το αυτοκίνητο.
ΒΠ δεν έχει άλλον πλέον. Παλιά πήγαινα φιλοσιδης του την πήραν την εξουσιοδότηση, μετά Ρωρρη ομοίως. Τι να πω σε λίγο θα έχουμε καρτέλ, τους έχουν πετάξει όλους έξω.
Με αυτά και με αυτά έχουν μείνει εξουσιοδοτημένοι μόνο η Καρεντα, ο Γκρατσιας και ο Φιλλιπαιος. Τέλος.