Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#592753
red_monster έγραψε:
drdino έγραψε:Κάπου έχει χαθεί η μπάλα. Εξ ορισμού ο καθαρισμός που θα γίνει αφορά τις βαλβίδες και τους αυλούς τους.


Δεν μπορείς να καθαρίσεις τους άυλους σε ολο τους το μήκος. Όταν αποκαλύψεις τις βαλβίδες εισαγωγής καθαρίζεις τον θάλαμο των βαλβίδων και μέρος του άυλου. Εκεί έγινε η επικαθηση

Έχεις πρόχειρο κανένα σκαρίφημα με τη θέση του έμμεσου ψεκασμού σε σχέση με τη θέση που πέφτουν οι αναθυμιάσεις του λαδιού;


Ε αυτό λέω, από την στιγμή που έχεις φτάσει στις βαλβίδες καθαρίζεις και τα πέριξ.


Εικόνα
-->
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#592755 Για να καθαρίσεις τον άυλο σε ολο του το μήκος πρέπει να ανοίξεις μοτέρ. Αλλά γιατί θες να καθαρίσεις τον άυλο σε ολο του το μηκος;

Bonus: στην αρχή του άυλου η ροη είναι σχεδόν γραμμική (τρόπος του λέγειν) κοντά στον θάλαμο της ΒΕ γίνεται τυρβωδης, βάλε και τις υψηλότερες θερμοκρασίες
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#592756
red_monster έγραψε:Για να καθαρίσεις τον άυλο σε ολο του το μήκος πρέπει να ανοίξεις μοτέρ.


α χρειαζεται να ανοιξεις τον κινητηρα για να καθαρισεις τον αυλο σωστα.

red_monster έγραψε:Σιγά το τσούξιμο να καθαρίσεις τις ΒΕ :roll:


red_monster έγραψε:Εγώ θα τις καθαρίσω μόνος μου με soda blasting
ίσως γράψω και ένα αναλυτικό οδηγό


red_monster έγραψε:Σιγά τον αποτρεπτικό παράγοντα ένα καθαρισμό στις βαλβίδες εισαγωγής κάθε 60k.
Καλό είναι να το γνωρίζεις πριν αγοράσεις αλλά δεν πρέπει να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα.

Όλα τα αλλά είναι δαιμονοποίηση επιπέδου ντιμακου :lol:


red_monster έγραψε:Έγραψα ότι θα το κάνω μόνος μου στο επόμενο προγραμματισμένο σέρβις όπως κάνω όλα τα σέρβις σε όλα μου τα προσωπικά αυτοκίνητα. Που κόλλησες ;
Το eBay είναι γεμάτο με workshop Manual για τα περισσότερα ΙΧ


Για ένα λογικό άνθρωπο που γνωρίζει από την αρχή την ιδιαιτερότητα δεν θεωρώ ότι είναι αποτρεπτικός παράγοντας.


red_monster έγραψε:
Δεν γίνεται να τα διαβάζουμε αυτά, λυπήσου μας :lol:


μετα απο ολα αυτα,ξαφνικα θελει ανοιγμα ο κινητηρας για σωστο καθαρισμο σε προχωρημενες καταστασεις,ειδικα σε αυτοκινητα μεταχειρω που δεν ξερεις τι εχει γινει πως εγινε κλπ
κριμα που δεν τα βρηκες στο youtube/google απο την αρχη,θα ειχαμε γλυτωσει ολη τη σαχλαμαρα,και το πνευμα που πουλαγες οταν ελεγα οτι δεν ειναι κατι απλο.




red_monster έγραψε: Αλλά γιατί θες να καθαρίσεις τον άυλο σε ολο του το μηκος;

:lol:


red_monster έγραψε: Bonus: στην αρχή του άυλου η ροη είναι σχεδόν γραμμική (τρόπος του λέγειν) κοντά στον θάλαμο της ΒΕ γίνεται τυρβωδης, βάλε και τις υψηλότερες θερμοκρασίες


αστα αυτα,αυτα ειναι για πολυ προχωρημενους.Εδω ακομα αναρωτιεσαι γιατι θελει ολος ο αυλος καθαρισμα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#592757 Όταν αναφέρεστε σε αυλούς αναφέρεστε και στο μήκος που είναι πάνω στην πλαστική εισαγωγή;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#592760
Vagnar έγραψε:Όταν αναφέρεστε σε αυλούς αναφέρεστε και στο μήκος που είναι πάνω στην πλαστική εισαγωγή;

μεσα στην κυλινδροκεφαλη.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#592762 Απο την αρχή σε ρωτάω γιατί θες να καθαριστεί ο αυλός σε ολο το μήκος και ακόμα δεν μου απάντησες. :s_cry
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#592763
dimviii έγραψε:
Vagnar έγραψε:Όταν αναφέρεστε σε αυλούς αναφέρεστε και στο μήκος που είναι πάνω στην πλαστική εισαγωγή;

μεσα στην κυλινδροκεφαλη.


Ωραία, οπότε τι περισσότερο θέλει από το να βγάλεις την πολλαπλή εισαγωγής;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#592764
Vagnar έγραψε:
dimviii έγραψε:
Vagnar έγραψε:Όταν αναφέρεστε σε αυλούς αναφέρεστε και στο μήκος που είναι πάνω στην πλαστική εισαγωγή;

μεσα στην κυλινδροκεφαλη.


Ωραία, οπότε τι περισσότερο θέλει από το να βγάλεις την πολλαπλή εισαγωγής;


σε προχωρημενες καταστασεις για να κανεις σωστη δουλεια,δηστυχως θα χρειαστει να βγει εξω η κυλινδροκεφαλη.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#592765
dimviii έγραψε:
Vagnar έγραψε:
dimviii έγραψε:
Vagnar έγραψε:Όταν αναφέρεστε σε αυλούς αναφέρεστε και στο μήκος που είναι πάνω στην πλαστική εισαγωγή;

μεσα στην κυλινδροκεφαλη.


Ωραία, οπότε τι περισσότερο θέλει από το να βγάλεις την πολλαπλή εισαγωγής;


σε προχωρημενες καταστασεις για να κανεις σωστη δουλεια,δηστυχως θα χρειαστει να βγει εξω η κυλινδροκεφαλη.


Σε ποιο σημείο του άυλου ρίχνει η βαλβίδα τις αναθυμιάσεις του λαδιού ;
Άβαταρ μέλους
By JBT
#592766 Εμείς πάντως 2 ψωροS που είχαμε στην κατοχή μας έβγαλαν και τα 2 ζημιές να τρίβεις τα χεράκια σου (εάν είσαι μάστορας)

Τα ψιλολόγια δεν τα συζητάμε καν... Όλο και κάτι θα χαλούσε, γέμιζε το σακούλι (του μάστορα)

Ούτε ζωγραφιστά ξανά :help:
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#592767
dimviii έγραψε:
Vagnar έγραψε:
dimviii έγραψε:
Vagnar έγραψε:Όταν αναφέρεστε σε αυλούς αναφέρεστε και στο μήκος που είναι πάνω στην πλαστική εισαγωγή;

μεσα στην κυλινδροκεφαλη.


Ωραία, οπότε τι περισσότερο θέλει από το να βγάλεις την πολλαπλή εισαγωγής;


σε προχωρημενες καταστασεις για να κανεις σωστη δουλεια,δηστυχως θα χρειαστει να βγει εξω η κυλινδροκεφαλη.


Για πιο λόγο; Για να τρίψεις τις βαλβίδες;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#592768
red_monster έγραψε:Απο την αρχή σε ρωτάω γιατί θες να καθαριστεί ο αυλός σε ολο το μήκος και ακόμα δεν μου απάντησες. :s_cry


γκουγκλαρισε.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#592769
dimviii έγραψε:
red_monster έγραψε:Απο την αρχή σε ρωτάω γιατί θες να καθαριστεί ο αυλός σε ολο το μήκος και ακόμα δεν μου απάντησες. :s_cry


γκουγκλαρισε.



Προτιμώ να μου απαντήσεις εσυ. Φοβάμαι ότι με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα δεν θα βρω πειστικές και υπεύθυνες απαντήσεις :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Nettos
#592771
JBT έγραψε:Εμείς πάντως 2 ψωροS που είχαμε στην κατοχή μας έβγαλαν και τα 2 ζημιές να τρίβεις τα χεράκια σου (εάν είσαι μάστορας)

Τα ψιλολόγια δεν τα συζητάμε καν... Όλο και κάτι θα χαλούσε, γέμιζε το σακούλι (του μάστορα)

Ούτε ζωγραφιστά ξανά :help:


S2000;
Άβαταρ μέλους
By JBT
#592784 Αυτό το S ήταν το καλό :metalo:

Φτου φτου ακόμα δεν έχει βγάνει τίποτα απολύτως και δεν του συμπεριφερομαι τρυφερά :s_biggrin

Μιλάμε για S3 (από τα πρώτα με τα 210) και S4 avant B6