- 04 Ιούλ 2019, 22:27
#592756
red_monster έγραψε:Για να καθαρίσεις τον άυλο σε ολο του το μήκος πρέπει να ανοίξεις μοτέρ.
α χρειαζεται να ανοιξεις τον κινητηρα για να καθαρισεις τον αυλο σωστα.
red_monster έγραψε:Σιγά το τσούξιμο να καθαρίσεις τις ΒΕ
red_monster έγραψε:Εγώ θα τις καθαρίσω μόνος μου με soda blasting
ίσως γράψω και ένα αναλυτικό οδηγό
red_monster έγραψε:Σιγά τον αποτρεπτικό παράγοντα ένα καθαρισμό στις βαλβίδες εισαγωγής κάθε 60k.
Καλό είναι να το γνωρίζεις πριν αγοράσεις αλλά δεν πρέπει να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα.
Όλα τα αλλά είναι δαιμονοποίηση επιπέδου ντιμακου
red_monster έγραψε:Έγραψα ότι θα το κάνω μόνος μου στο επόμενο προγραμματισμένο σέρβις όπως κάνω όλα τα σέρβις σε όλα μου τα προσωπικά αυτοκίνητα. Που κόλλησες ;
Το eBay είναι γεμάτο με workshop Manual για τα περισσότερα ΙΧ
Για ένα λογικό άνθρωπο που γνωρίζει από την αρχή την ιδιαιτερότητα δεν θεωρώ ότι είναι αποτρεπτικός παράγοντας.
red_monster έγραψε:
Δεν γίνεται να τα διαβάζουμε αυτά, λυπήσου μας
μετα απο ολα αυτα,ξαφνικα θελει ανοιγμα ο κινητηρας για σωστο καθαρισμο σε προχωρημενες καταστασεις,ειδικα σε αυτοκινητα μεταχειρω που δεν ξερεις τι εχει γινει πως εγινε κλπ
κριμα που δεν τα βρηκες στο youtube/google απο την αρχη,θα ειχαμε γλυτωσει ολη τη σαχλαμαρα,και το πνευμα που πουλαγες οταν ελεγα οτι δεν ειναι κατι απλο.
red_monster έγραψε: Αλλά γιατί θες να καθαρίσεις τον άυλο σε ολο του το μηκος;
red_monster έγραψε: Bonus: στην αρχή του άυλου η ροη είναι σχεδόν γραμμική (τρόπος του λέγειν) κοντά στον θάλαμο της ΒΕ γίνεται τυρβωδης, βάλε και τις υψηλότερες θερμοκρασίες
αστα αυτα,αυτα ειναι για πολυ προχωρημενους.Εδω ακομα αναρωτιεσαι γιατι θελει ολος ο αυλος καθαρισμα.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'