Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#49821 ΕΡΩΤΑΣ! :inlove:

:offtopic: Βεβαια, περι που στα ιδια, -πληρωνοντας κατι παραπανω σε φορους- μπορεις να εχεις κατι σε λιγο πιο βολικο -αλλα και λιγοτερο καυλιαρικο οδηγικα- στο καθε μερα:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5684010/
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#49822 ευτυχως που πληρωνεις λιγο παραπανω μονο σε φορους....


ρε γρηγορη,

ρε γρηγορη......
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#49840 +580€ είναι μόνο τα τέλη
+ φόρος πολυτέλειας
+ κατανάλωση
+ συντήρηση
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#49865 ...η διαφορα τιμης καταρχας στα δυο παραδειγματα ειναι 3,500ευρω...

τα 580ευρω διαφορα, ειναι τα τελη κυκλοφοριας
+200ευρω περιπου παραπανω ασφαλιστρα

Απο εναν ιστοτοπο που παρεχονται ενδεικτικα καταναλωσεις διαφορων ιδιωτων, προκυπτει διαφορα μεσης καταναλωσης, λιγοτερο απο 1,5λιτρο/100χλμ
Αν βαλουμε εναν μεσο ορο χρησης για τα δυο εναλλακτικα σπορ αυτοκινητα στα 10κ το χρονο
προκυπτει μια διαφορα της ταξης των 250ευρω περιπου (με μεση τιμη 1,65ευρω/λιτρο)

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

Στο θεμα της συντηρησης, εξ' οσων γνωριζω η απλη cayman δεν εχει ιδιαιτερα υψηλο κοστος, στα τακτικα της σερβις και μαλιστα υπαρχουν πλεον 2 εναλλακτικα εξειδικευμενα συνεργεια, περαν του ενος επισημου, με αρκετα καλες τιμες για την φιρμα και νεοτητα της κατασκευης.
Τα λαστιχα της συγκεκριμενης επισης, παροτι με αλλες διαστασεις -σε φαρδος- εμπρος/πισω (ισχυει και για την Elise αυτο) ειναι με 17αρες ζαντες, οποτε και παλι θεωρω οτι δεν υπαρχουν σημαντικες διαφορες.

Κοντολογοις, με βαση τους παραπανω προχειρους συλλογισμους, εμενα τουλαχιστον, μου βγαινει ενα εξτρα ετησιο κοντυλι της ταξης των 1030ευρω, αντε να πουμε αλλα 170ευρω σε τυχον διαφορες υπερ της Cayman στα σερβις, παροτι μαλλον το αντιθετο πιστευω οτι θα ισχυει λογω της πιο σπανιας υπαρξης του μοντελου, σε συνδυασμο και με την ελλειψη(?) τυχον υποστηριξης, περαν του επισημου εισαγωγεα.

Αρα με την υπαρχουσα διαφορα κοστους κτησης, μπορει κανεις να εξισορροπησει τα προσθετα εξοδα, για περιπου 3 χρονια χρησης πχ με την Cayman, εναντι της Elise.

Και δεν βαζω στην εξισωση καν την ενδεχομενη μεταπωληση, οπου στην περιπτωση της elise, παρα τις οποιες εκπτωσεις, θα χρειαστει μεγαλυτερη προσπαθεια για να φυγει...
Ουτε το κοστος, αλλα και χρονο αποκαταστασης σε μια τυχον σοβαρη ζημια σε αμαξωμα, οπου στην περιπτωση της Elise, θα πρεπει να γινει παραγγελια και συγκοληση του ενος απο τα τρια τμηματα, απο αλουμινιο, που το αποτελουν...

Βtw η μετακινηση με τα ρυθμιζομενα bilstein που φαινεται να φοραει η R , θα ειναι αποδεκτη? Ρωταω γιατι η δικη μου μικρη εμπειρια ως συνοδηγος με μια Exige Cup ( :inlove: αυτη του χρηστη theoM5 απο το αλλο Forum) ηταν με την καταπληκτικη ρυθμιζομενη αναρτηση της ohlins...
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#49870 Κάπου σε όλο το παραπάνω χάθηκε ένα χιλιάρικο για το φόρο πολυτελείας.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#49953 Άρα χοντρικά η πρακτικότητα της Cayman κοστίζει περίπου 2300€ ανά έτος, σεβαστό ποσό αλλά όλα είναι θέμα επιλογών και συμβιβασμών.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#50037
NickTG έγραψε:Κάπου σε όλο το παραπάνω χάθηκε ένα χιλιάρικο για το φόρο πολυτελείας.


Τοσο ηταν για το 2013 στα 2,700κ.εκ? Nαι, "ξεχασα" να το βαλω, καθοτι απο την ενημερωση-πληροφορηση που εχω, και απο τις επισημες δηλωσεις που εχουν ανακοινωθει (οχι διαρροες, ανακοινωσεις!) φαινεται οτι η αφαιμαξη απο τα αυτοκινητα, εκτος του οτι δεν απεδωσε, μαλλον κανει τον κυκλο της, Ηδη υπαρχουν εντονες φημολογιες για αυξηση τιμων στα διοδια αλλα και δημιουργια νεων, ως "αντισταθμισμα" εσοδων του κρατους :vava: . Ο φορος πολυτελειας στα αυτοκινητα,εαν δεν καταργηθει (κατι πολυ πιθανοτουλαχιστον για τα 2,000κ.εκ) , απο επισημες πηγες τουλαχιστον λεγεται οτι θα κινηθει σε σημαντικα χαμηλοτερα επιπεδα.

Κοντολογοις, να βαλουμε χοντρικα αλλο ενα 500αρικο το χρονο, που ξεχασα?, ενταξει θα ειναι για εναμησι χρονο περιπου στα ιδια, μετα θα βγαινει πχ 500ευρω παραπανω το χρονο για την Cayman. Ειναι ενα υπολογισιμο κοστος, αλλα δεν νομιζω αποτρεπτικο, οταν φτασεις σε αυτη την αποφαση, και σε αυτη την κατηγορια budget.

Αυτο που -υποθετικα για εμενα τουλαχιστον- θα με ενδιεφερε περισσοτερο ειναι, να μαθω κατα ποσο χρειαζεται να συμβιβαστει καποιος με την Elise, σε σχεση με την Cayman, και εαν αυτος ο μεγαλυτερος συγκριτικα συμβιβασμος -στην καθημερινη μετακινηση- εξισορροπειται σε αναλογο βαθμο, απο την συγκριτικα παλι, πιο καθαροαιμη οδηγικη αισθηση, που σιγουρα εχει η Elise.

Για το δικο μου σκεπτικο τουλαχιστον, εαν το θεταμε ως ενα διλημμα, θα θεωρουσαε αντιστοιχα οτι προκειται για το κυριο μεσο μετακινησης (πχ τουλαχιστον κατα 80-90% των ετησιων αναγκων) ανεξαρτητως εαν υπαρχει καποιο οικογενειακο οχημα, ενιοτε διαθεσιμο, απο τους γονεις, συζυγο, αδερφια κτλ...

Με αυτη την προοπτικη, θα ηθελα να ακουσω αποψεις, ειτε κατοχων Elise, (σε τι βαθμο δηλαδη μπορει να ειναι συμβιβασμος, και κυριως σε σχεση με μια Cayman) ειτε ακομα και οσων ειχαν την δυνατοτητα οδηγησης της, εστω και περιστασιακα... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#50062 Τώρα βέβαια κατ πόσον ο αγοραστής Ελιζ θα κοιτούσε την Κειμαν και τούμπαλιν, μόνο εσύ το ξέρεις.
Μήπως λέω μήπως αποτελούν 2 τελείως διαφορετικές προτάσεις για σπορ αυτοκίνητο που απευθύνονται σε διαφορετικούς ανθρώπους ;;
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#50065 Εννοείται. Αλλά με αυτην την άκυρη σύγκριση έδωσε πάσα στον εαυτό του ο ΓΚ για δυο σεντονακια-ποστ. Απλα μαθηματικά

<
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#50074 Εδω οτιδηποτε εχει κοντινο κοστος, μπορει και εχει ακομα και σε γνωστα περιοδικα αποτελεσει αντικειμενο συγκρισης, οποτε γιατι να μην συγκριθουν δυο σπορ κατασκευες? Το οτι η μια ειναι πιο "κυριλλε" και η αλλη καθαροαιμη, δεν αναιρει το γεγονος οτι προκειται
για δυο σπορ διθεσιες κατασκευες...

Οπως ειπα παντως και πριν, ανεξαρτητα απο την συγκριση που θετω με cayman, (αφου αυτο ενοχλει καποιους...) για καθημερινη χρηση, θα με ενδιεφερε να διαβασω αποψεις κατοχων, ή ακομα και περιστασιακων χρηστων, για την γενικοτερη ευκολια χρησης, σε καθημερινη βαση... :)
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#50075
Κίκιζας . έγραψε:Για το δικο μου σκεπτικο τουλαχιστον, εαν το θεταμε ως ενα διλημμα, θα θεωρουσαε αντιστοιχα οτι προκειται για το κυριο μεσο μετακινησης (πχ τουλαχιστον κατα 80-90% των ετησιων αναγκων) ανεξαρτητως εαν υπαρχει καποιο οικογενειακο οχημα, ενιοτε διαθεσιμο, απο τους γονεις, συζυγο, αδερφια κτλ...

Με αυτη την προοπτικη, θα ηθελα να ακουσω αποψεις, ειτε κατοχων Elise, (σε τι βαθμο δηλαδη μπορει να ειναι συμβιβασμος, και κυριως σε σχεση με μια Cayman) ειτε ακομα και οσων ειχαν την δυνατοτητα οδηγησης της, εστω και περιστασιακα... :hmmm:


Τελείως άκυρος ο προβληματισμός για Ελλάδα. Πρέπει να είναι κάποιος πολύ κανίβαλος για να δώσει 25 χαρτιά για μτχ elise ή cayman/boxster (πόσω δε μάλλον αν αποκτήθηκαν καινούργια) και να το έχει για daily driver στους καρόδρομους και στους καφροσυμπολίτες μας.-
Aν μιλάμε γενικά, κι εγώ περιμένω κατόχους :s_laughat
Τελευταία επεξεργασία από rocsta και 10 Δεκ 2014, 20:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#50078
Κίκιζας . έγραψε:
Κοντολογοις, να βαλουμε χοντρικα αλλο ενα 500αρικο το χρονο, που ξεχασα?,



Όχι, θα βάλουμε άλλο ένα χιλιάρικο γιατί τόσο είναι τώρα.
Αν αλλάξει κάτι το βλέπουμε τότε.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#50081
Νίκος Παππάς έγραψε:Τώρα βέβαια κατ πόσον ο αγοραστής Ελιζ θα κοιτούσε την Κειμαν και τούμπαλιν, μόνο εσύ το ξέρεις.
Μήπως λέω μήπως αποτελούν 2 τελείως διαφορετικές προτάσεις για σπορ αυτοκίνητο που απευθύνονται σε διαφορετικούς ανθρώπους ;;

Γιατι οχι; 2θεσια κεντρομηχανα ειναι και τα 2, ιδια τιμη εχουν, φοβερη οδηγικη συμπεριφορα εχουν οποτε στεκει η συγκριση. Η διαφορα τους ειναι οτι το ενα ειναι ενα απολυτο οδηγικα παιχνιδι αλλα με ελειψη πρακτικοτητας για καθημερινη χρηση ενω το αλλο οχι τοσο απολυτο αλλα ειναι και για καθημερινη χρηση. Δε συγκρινουμε suv με smart, 2 αυτοκινητα με την ιδια φιλοσοφια κατασκευης συγκρινουμε.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#50101
panos2171 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Τώρα βέβαια κατ πόσον ο αγοραστής Ελιζ θα κοιτούσε την Κειμαν και τούμπαλιν, μόνο εσύ το ξέρεις.
Μήπως λέω μήπως αποτελούν 2 τελείως διαφορετικές προτάσεις για σπορ αυτοκίνητο που απευθύνονται σε διαφορετικούς ανθρώπους ;;

Γιατι οχι; 2θεσια κεντρομηχανα ειναι και τα 2, ιδια τιμη εχουν, φοβερη οδηγικη συμπεριφορα εχουν οποτε στεκει η συγκριση. Η διαφορα τους ειναι οτι το ενα ειναι ενα απολυτο οδηγικα παιχνιδι αλλα με ελειψη πρακτικοτητας για καθημερινη χρηση ενω το αλλο οχι τοσο απολυτο αλλα ειναι και για καθημερινη χρηση. Δε συγκρινουμε suv με smart, 2 αυτοκινητα με την ιδια φιλοσοφια κατασκευης συγκρινουμε.

Γιατί το ένα είναι σπαρτιατικο σε σχέση με το άλλο και λιγότερο άνετο σε καθημερινή μετακίνηση.


Από το Moto g
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#50114
NickTG έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Κοντολογοις, να βαλουμε χοντρικα αλλο ενα 500αρικο το χρονο, που ξεχασα?,



Όχι, θα βάλουμε άλλο ένα χιλιάρικο γιατί τόσο είναι τώρα.
Αν αλλάξει κάτι το βλέπουμε τότε.


Οχι, δεν θα βαλουμε ενα χιλιαρικο, -θα βαλουμε ενα 500αρικο- γιατι καταργουνται τα τεκμηρια, στα 2 λιτρα (ισως και μεχρι 2,5 λιτρα) και μειωνονται
απο εκει και πανω...

http://www.kathimerini.gr/787741/articl ... 015---2018

"Μείωση του φόρου πολυτελείας. Το σχέδιο προβλέπει ότι φόρο πολυτελείας θα καταβάλουν το 2015 όσοι έχουν αυτοκίνητα άνω των 2.500 κ.ε. ή 3.000 κ.ε. Παράλληλα θα μειωθούν και τα ποσά που καταβάλλονται σήμερα. Για παράδειγμα για ένα αυτοκίνητο τριετίας 2.600 κ.ε. ο φόρος ανέρχεται σήμερα στα 1.420 ευρώ και εξετάζεται να μειωθεί στα επίπεδα των 1.000 ευρώ."