Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#848615 Πως τον πετσόκοψες έτσι;!
Άβαταρ μέλους
By citastak
#848780 χαχα φαντάζομαι κάνετε πλάκα :)

900χλμ και είμαι στα 2/3 του τεπόζιτου (άναψα επίτηδες σε μια διαδρομή τον θερμικό για να πάρει θερμοκρασίες).
Η αυτονομία της μπαταρίας τώρα που είναι πιο κρύα έχει μειωθεί λίγο (5-6 χλμ στο trip computer).
Άβαταρ μέλους
By citastak
#850443 update - στο υβριδικό και ταξίδι στην Ε.Ο. είμαι στα 6.9-7.2 λίτρα στα 100 (με φορτισμένη μπαταρία στα πρώτα 60-70 χλμ). Ταχύτητες ως 130 - έκανα και κανά δυο πατήματα ως τα 180 (η τελική του). Πολύ ροπή και γκάζι -πολιτισμένος κινητήρας και πολύ άνετο και χωρίς κλωτσιές 8άρι κιβώτιο...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#850464 Εγώ αν και fan των ηλεκτρικών, δεν μπορώ παρά να παρατηρήσω πόσο οικονομικό είναι τελικά και το plug-in στην κανονική χρήση και πόσο δεν ισχύει το "κουβάλησα μια άχρηστη μπαταρία" που έλεγαν κάποιοι.
Είναι μια εξαιρετική εναλλακτική αν κάνεις ταξίδια και οδηγείς με λογικές ταχύτητες.
Αν πάλι είσαι με το πόδι στο πάτωμα, μόνον το diesel έχει νόημα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#850468
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ αν και fan των ηλεκτρικών, δεν μπορώ παρά να παρατηρήσω πόσο οικονομικό είναι τελικά και το plug-in στην κανονική χρήση και πόσο δεν ισχύει το "κουβάλησα μια άχρηστη μπαταρία" που έλεγαν κάποιοι.

Νομίζω αυτό το λένε γι αυτούς που δεν το φορτίζουν σχεδόν ποτέ και επιλέγουν τη συγκεκριμένη υλοποίηση καθαρά για τα φορολογικά της οφέλη.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#850469 Όχι, το έχω ακούσει σαν επιχείρημα κατά των plug-in και υπέρ του diesel. Ισχύει μόνον σε πολύ γρήγορο ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο και πουθενά αλλού πρακτικά.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#850658 Υπάρχουν και plug in diesel....
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#850661
Obelix έγραψε:Υπάρχουν και plug in diesel....

Δυστυχως τετοια ειχαν βγαλει στο παρελθον μονο η Βολβο και PSA, ενω σημερα μονο η Mercedes εχει τετοιο κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#850709 Εξακολουθώ να θεωρώ εντελώς μεσοβέζικη λύση τα PHEV. Ο πιο οικονομικός και γρήγορος τρόπος που βρήκαν οι εταιρείες για να φανεί ότι ρίχνουν τις εκπομπές CO2, δηλώνοντας "εικονικές" εκπομπές της τάξης των 20-40gr/Km.

Μη έχοντας την εμπειρία εταιρειών όπως η Toyota στα υβριδικά, φόρτωσαν μια μεγάλη μπαταρία στον χώρο αποσκευών και έναν ηλεκτροκινητήρα και έριξαν απευθείας κατά 100-150gr τις εκπομπές CO2 των μοντέλων τους.
Το αποτέλεσμα βέβαια είναι πως τα μοντέλα τους έγιναν πολύ πιο βαριά από τα συμβατικά, έχουν χειρότερη οδική συμπεριφορά και αρκετά μικρότερο χώρο αποσκευών (π.χ. ΜΒ C300e 315 λίτρα έναντι των 455 στις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου).

Να σημειώσουμε επίσης, ότι η τιμή τους φτάνει ή και ξεπερνάει τις τιμές των ηλεκτρικών και είναι αρκετά υψηλότερη από αυτή των συμβατικών εκδόσεων. Θα είχα επίσης μια επιφύλαξη σχετικά με την αξιοπιστία των συγκεκριμένων εκδόσεων, μιας και δεν πιστεύω ότι υπάρχει η απαιτούμενη τεχνογνωσία ούτε από τις εταιρείες αλλά ούτε και από τις αντιπροσωπείες τους.
Δεν είναι τυχαίο ότι όλες σχεδόν οι εταιρείες επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση και όχι στα PHEV. Μόλις γίνουν ταχύτερα τα δίκτυα φόρτισης, δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει κοινό το οποίο θα επιλέγει PHEV έναντι ενός ηλεκτρικού. Για αυτούς που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις, έτσι και αλλιώς το diesel είναι μονόδρομος.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#850718 Σε γενικές γραμμές δεν διαφωνώ με τον axel12p. Το BMW X3 PHEV έχει ένα μπαουλάκι στο πορτμπαγκαζ, μικρή αυτονομία για κίνηση ηλεκτρικά (<40χλμ) και συμπεριφορά που δε μου άρεσε. Επίσης, όντως στελέχη επιχειρήσεων που εχουν πάρει τέτοια οχήματα leasing (και λόγω κλιματικού νόμου) αν δεν τους παρέχει η εταιρεία φόρτιση, δεν το φορτίζουν σπίτι τους καθώς στην πλειονότητά τους έχουν και καλυμένα gas expenses. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που κρίνονται πολύ στην ΕΕ τα μπριζάτα και έχουν αφαιρεθεί από πολλά κείμενα πολιτικής.

Από την άλλη το δίκτυο της Ελλάδας μπορεί να βρίσκεται σε ανάπτυξη, αλλά η βάση είναι πολύ χαμηλή - ειδικά σε ταχυφορτιστές. Αν δεν έχεις τρόπο να φορτίσεις σπίτι σου, έχεις θέμα. Στη δική μου περίπτωση τώρα, που το V60 δεν είναι εταιρική παροχή, αλλά επαγγελματικό μου όχημα και το φορτίζω στην έδρα μου, φαίνεται να είναι επιλογή που με καλύπτει με το παραπάνω. Καθημερινά έξοδα έχω μόνο το ρεύμα της φόρτισης, χωρίς να είναι περιοριστική η χρήση του σε ταξίδια που δεν θες να καθυστερείς. Επιπλέον, έχω ένα φορολογικό όφελος σε σχέση με βενζίνη ή ντήζελ. Πράγματι αν έκανα 25 χιλ χλμ στην Εθνική, δεν θα ήταν προτιμητέα επιλογή, αλλά δεν κάνω αυτό. Όμως κάνω κάποια ταξίδια οδικώς που δεν θέλω να επιβαρυνθούν με αναμονές για φόρτιση. Επίσης, το V60 εχει τη μπαταρία στη μέση και έτσι μάλλον δεν επιβαρύνεται ιδιαίτερα η συμπεριφορά του και έχω βγάλει ως και 70-75 χλμ αστικά χωρίς να πάρει μπροστά ο κινητήρας. Θα μου πεις, αν ήθελες οικονομία έπρεπε να πάρεις άλλο αυτοκίνητο (που ισχύει 100%) αλλά μου άρεσε πολύ...! Για θέματα συντήρησης δεν ξέρω, θα φανεί, αλλά νομίζω το μηχανικό σύνολο έχει φορεθεί από διάφορα οχήματα της Volvo...
Όντως μεσοβέζικη λύση, που για τη δική μου χρήση με καλύπτει.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#850724 Προφανώς δεν αναφερόμουν στο δικό σου συγκεκριμένα citastak, αλλά στα μοντέλα PHEV γενικότερα.
Και όπως ανέφερα και νωρίτερα, πράγματι καλύπτουν μια ανάγκη μέχρι να έρθει η στιγμή για την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, που και σε αυτόν τον τομέα η Volvo φαίνεται να είναι πολύ δυνατή και ανταγωνιστική, με βάση τα πρώτα της δείγματα.

ΥΓ. Με τέτοια εμφάνιση, το παράξενο θα ήταν να μην σου άρεσε! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#851871 Χτες που κινήθηκα με θερμοκρασίες από 9 ως 4 το βράδυ, αμιγώς ηλεκτρικά έκανα 45 χλμ και μου έδειχνε στο τέλος υπόλοιπο επιπλέον 23 χλμ (Κηφισίας η μια διαδρομή, Ε.Ο. χωρίς κίνηση η επιστροφή). Δεν φαίνεται η χαμηλότερη θερμοκρασία να επιβάρυνε σημαντικά την μπαταρία. Με κλίμα στο low (στο 1 από τις 5 σκάλες) και θερμαινόμενο κάθισμα και αυτό στο low.

2200 χλμ και έχω ένα γέμισμα με βενζίνη και 50 λίτρα διαθέσιμα :)
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#851988
citastak έγραψε:Χτες που κινήθηκα με θερμοκρασίες από 9 ως 4 το βράδυ, αμιγώς ηλεκτρικά έκανα 45 χλμ και μου έδειχνε στο τέλος υπόλοιπο επιπλέον 23 χλμ (Κηφισίας η μια διαδρομή, Ε.Ο. χωρίς κίνηση η επιστροφή). Δεν φαίνεται η χαμηλότερη θερμοκρασία να επιβάρυνε σημαντικά την μπαταρία. Με κλίμα στο low (στο 1 από τις 5 σκάλες) και θερμαινόμενο κάθισμα και αυτό στο low.

2200 χλμ και έχω ένα γέμισμα με βενζίνη και 50 λίτρα διαθέσιμα :)

Γιατί δεν βάζεις τον ανεμιστήρα στο αυτόματο? :hmmm:

Πατησε το λίγο να την κάψεις μην μπαγιατεψει :lol:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#852077 Ας θυμηθούμε το μεγαλύτερο παπατζη της σύγχρονης αυτοκίνητης Martin Lundstedt https://www.volvogroup.com/en/investors ... stedt.html

«Για την επίτευξη του οράματός της για την ασφάλεια (Vision 2020) που προβλέπει ότι από το 2020 δεν θα υπάρχει απώλεια ζωής ή σοβαρός τραυματισμός μέσα σε ένα νέο Volvo»

https://www.cnn.gr/style/aytokinito/sto ... imaton/amp

:shifty:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#852104 Καλη προσπάθεια!

Τελικά υπάρχει τεράστιο προβλημα κατανοήσης βασικών εννοιών. :(