Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#846920
citastak έγραψε:Στο εσωτερικό όλα ήταν σε ζελατίνες, χαρτόνια κτλ - επίσης όταν το έβαλα μπροστά έβγαλε μήνυμα "transport mode". Μου έκανε εντύπωση είχε 25% φόρτιση στη μπαταρία και παραπάνω καύσιμο από όσο θα περίμενα για καινούριο :P

Οι αναμνήσεις ξαναγυριζουνε...Με το καλό η παραλαβή! Αμαξάρα, το καλύτερο SPA!

ΥΓ: Τα εξωτερικά τα είχαν ήδη αφαιρέσει ή τα έχουν σταματήσει? :hmmm:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#846921
KiloMeater έγραψε:Να που τελικά θα βρεθώ και με Volvo

Ρίξτε μια μάτια στη μετοχή

Πέταξες πυροτέχνημα και τέλος. Δώσε ινφο!
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#846923
edmond έγραψε:https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-volvo-xc60-b4-awd-polestar-performance-optimisation

Το Volvo XC60 Β4 AWD όμως, είναι κατά κύριο λόγο δρομέας μεγάλων αποστάσεων, φτιαγμένο για να αποδράσεις από τις πυκνοκατοικημένες περιοχές ή ακόμα και για διαδρομές σε πατημένο χωματόδρομο. Και για την εθνική, όπου και θα καταναλώνεις τα χιλιόμετρα με απέραντη άνεση, απολαμβάνοντας την υπεροχή του ηχοσυστήματος. Υπό αυτές τις συνθήκες, το σουηδικό SUV αρκείται στα 7,1 lt/100 km, αρκετά για να ξεκινήσεις από την Καλαμάτα και να ξαναβάλεις πετρέλαιο στο ρεζερβουάρ των 71 λίτρων στην Αλεξανδρούπολη.

:s_roses :s_roses


Στο οδηγικό παίζει ρόλο η έκδοση σε όλα αυτά τα οχήματα. Με την R-Design αναρτηση ειναι τρομερα παρομοιο με το Χ3 (με την adaptive). Με την αεραναρτηση απο την αλλη πολυ πλαδαρο, φανταζομαι το ιδιο και με την βασικη που εχει το inscription.

Βέβαια μάλλον τελικά ταιριάζει περισσότερο αυτή η πλαδαροτητα στην κατηγορία. Στην καθημερινότητα θα προτιμούσα τελικά την αερανάρτηση..

Για τους χώρους, επίσης ψιλοδιαφωνω. Για τους πίσω είναι σίγουρα καλύτερο του ανταγωνισμού, και ο χώρος αποσκευών παρότι έχει ονομαστικά λιγότερα λίτρα, σε όλα τα τεστ παίρνει περισσότερες βαλίτσες από Χ3/Q5 :s_dunno

Όσο για τα πολλά χιλιόμετρα, προφανώς θα κανείς στάσεις, αλλά το τρομερό selling point των Volvo που βοηθαει στα ταξιδια ειναι τα απιθανα καθισματα.
Τελευταία επεξεργασία από Zeus και 24 Νοέμ 2023, 16:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#846924
Anonymous Founder έγραψε:Αν λοιπόν λέμε μπράβο στην BMW όταν βγάζει το παραπάνω, αφού ο κόσμος θα το αγοράσει (ή θ'αγοράσει και εμπρός κίνηση), τότε πρέπει να λέμε μπράβο και στην Volvo για το minvan. Το οποίο, αν τελικά το ζητήσουν κάμποσοι, ίσως να βγει αργότερα και εκτός Κίνας...

Το θέμα μου (εκτος της εμφανισης) είναι το badge engineering του ΕΜ90. Ουτε επι Φορντ δεν εκαναν τετοιες μαλακιες..
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#846925 Υποθέτω ήταν και ένας τρόπος με ελάχιστα χρήματα να δουν αντιδράσεις και να πράξουν αναλόγως. Μην νομίζεις πως ψάχνουν (ή ενδιαφέρονται) όλοι για το αν είναι ή όχι badge engineering και πόσο.
Υπάρχει διαβάθμιση του πόσο "πιουρίστας" είναι ο κάθε αγοραστής. Η γνώμη μου κιόλας είναι πως αν δεν ενόχλησε στην BMW την πλειοψηφία των αγοραστών η μπροστινή κίνηση και η πλατφόρμα της ΜΙΝΙ, το minivan της Volvo θα ενοχλήσει ακόμη λιγότερους.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#846928
Zeus έγραψε:
citastak έγραψε:Στο εσωτερικό όλα ήταν σε ζελατίνες, χαρτόνια κτλ - επίσης όταν το έβαλα μπροστά έβγαλε μήνυμα "transport mode". Μου έκανε εντύπωση είχε 25% φόρτιση στη μπαταρία και παραπάνω καύσιμο από όσο θα περίμενα για καινούριο :P

Οι αναμνήσεις ξαναγυριζουνε...Με το καλό η παραλαβή! Αμαξάρα, το καλύτερο SPA!

ΥΓ: Τα εξωτερικά τα είχαν ήδη αφαιρέσει ή τα έχουν σταματήσει? :hmmm:
Εικόνα


Δεν ξέρω - είχε μόνο τα γνωστά καλύματα στα δισκόφρενα και αυτοκόλλητα στα νικελ γύρω από τα παράθυρα.
Οταν είχα παραλάβει το V40 είχε και αυτοκόλλητο στο καπό.
:)
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#846965 Καλοτάξιδο !!!
Καλά χιλιόμετρα !
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#846986 Με το καλό, ωραίο και καλό αυτοκίνητο, να το χαρείς.
To transport mode υποθέτω έχει περιορισμούς σε ταχύτητα απόδοση και διάφορα άλλα. Και θα πρέπει να το ακυρώσουν πριν την παραλαβή.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#846997 Απενεργοποιει διάφορα συστήματα και τροποποιεί λειτουργίες με σκοπο την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας από την μπαταρία. Για παράδειγμα δεν δουλεύει το ραδιόφωνο (ή μπορεί να μην δουλεύει με σβηστή τη μηχανή), είχαμε επικές μάχες με τους υπεύθυνους logistics γιατί γκρίνιαζαν οι μεταφορείς ότι δεν μπορούν να ακούσουν μουσική όταν φορτώνουν τα αμάξια.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#847000
Zeus έγραψε:
KiloMeater έγραψε:Να που τελικά θα βρεθώ και με Volvo

Ρίξτε μια μάτια στη μετοχή

Πέταξες πυροτέχνημα και τέλος. Δώσε ινφο!
Πόσες μέρες μιλάω με το Eurobank trader να ανοίξουν τη μετοχή γιατί δεν ήταν διαπραγματεύσιμη , τους έκανα troubleshooting !
Οποίος θέλει πλέον μπορεί
Και από τιμή είναι ακόμα χαμηλά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#847024
g8777 έγραψε:Εγώ αν είχα 1 εκατομμύριο για αμάξι θα αγόραζα την Chiron . Μονόδρομος αυτή τη στιγμή αν θες να μαρσαρεις έξω απ του Διάκου.


Στο σπίτι του Διάκου με Bugatti? Θα σε περιμένω Τζι...

Εικόνα


Καλοτάξιδο citastak!
Άβαταρ μέλους
By elvet
#847072 Καλοτάξιδο! Αυτό θα ήταν το ιδανικό οικογενειακό αυτοκίνητο που θα προτιμούσα (αν είχα τα χρήματα)
Άβαταρ μέλους
By citastak
#847551 Παρέλαβα!
Το αμάξι δεν παίζεται. Έκανα ήδη 110χλμ μέσα στην πόλη - και λίγο επαρχιακό. Βενζίνη χρησιμοποίησα ελάχιστα (0,5 λτ/100χλμ μου έβγαλε μέση κατανάλωση). Εύκολα έβγαλα 70 χλμ αμιγώς ηλεκτρικά. Τώρα στη μπρίζα του σπιτιού (όχι τριφασικό) από το 8% στο 100% θέλει 7,5 ώρες. Not bad.
Λερώθηκε κάμποσο σήμερα με τη βροχή κτλ κτλ...Σάββατο πλύσιμο και κέρωμα.
Άβαταρ μέλους
By glf
#847553 Με γεια και καλοτάξιδο. Είσαι καλυμένος λές με μονοφοασικό για φόρτιση;