Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#611830 Έντυ μακάρι να ήταν έτσι άλλα με χωρίζει μόλις μια αυτοκινητιστική γενιά από τα φίφτιζ… :s_sad
Δε νομίζω να έχουμε τόσο ριζοσπαστικές αλλαγές τόσο σύντομα.

Δία το "πιο ωραίο" είναι σχετικό.
Και άντε θα μπορούσα να δεχτώ ότι είναι πιο ωραίο σε mode 10/10... Άλλα σε 8/10 (που είναι πολύ πιο συχνό) εξακολουθώ να προτιμώ το καλό χειροκίνητο (ακόμη και το μέτριο υπο συνθήκες).
Γούστα είναι αυτά ... :)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#611831
morpheus έγραψε:Γούστα είναι αυτά ...


Προφανώς. Απλά εξέφρασα την δική μου άποψη. Ο λεβιές της 330i δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ποτέ. Οι αλλαγές ήταν η αγγαρεία για να περάσεις απλά στο επόμενο φάσμα ταχύτητας, που το καταπληκτικό μοτέρ σου σέρβιρε απλόχερα. Δεν ήταν ευχαρίστηση όμως, όπως ο επιλογέας ενός ΜΧ5, ή ενός Type R - χωρίς υπερβολή θα έλεγα ότι το Xedos μου είχε πολύ καλύτερο κιβώτιο και ακόμα και το Focus ήταν ανώτερο σε αυτόν τον τομέα. Κακά τα ψέματα, στα χειροκίνητα οι Ιάπωνες είναι "αλλού".
Άβαταρ μέλους
By markvag
#611843
EDDIE_147 έγραψε:Όταν θα είσαι 50 οι πιουριστες θα λησμονούν τα διπλοσυμπλεκτα και θα βλασφημανε τα πνεύματα/νεράιδες που θα έχουν βάλει οι εταιρείες να αλλάζουν ταχύτητες.


Σε λίγο δεν θα υπάρχουν καν ταχύτητες... :lol:
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#611903 Indeed…
"Save the internal combustion engine"... :protest:

REALZEUS έγραψε:
morpheus έγραψε:Γούστα είναι αυτά ...

Προφανώς. Απλά εξέφρασα την δική μου άποψη. Ο λεβιές της 330i δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ποτέ. Οι αλλαγές ήταν η αγγαρεία για να περάσεις απλά στο επόμενο φάσμα ταχύτητας, που το καταπληκτικό μοτέρ σου σέρβιρε απλόχερα. Δεν ήταν ευχαρίστηση όμως, όπως ο επιλογέας ενός ΜΧ5, ή ενός Type R - χωρίς υπερβολή θα έλεγα ότι το Xedos μου είχε πολύ καλύτερο κιβώτιο και ακόμα και το Focus ήταν ανώτερο σε αυτόν τον τομέα. Κακά τα ψέματα, στα χειροκίνητα οι Ιάπωνες είναι "αλλού".

Πάντα έβρισκα οξύμωρο πως η bmw είχε καλύτερα σε αίσθηση κιβώτια στα mini (τουλάχιστον στα r53 & r56 που είχα μανιουαλ) απ'οτι στα δικά της αυτοκίνητα. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#611924 Νέα γενιά ζετέσσερου έχεις οδηγήσει Μορφέα;
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#611926
markvag έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Όταν θα είσαι 50 οι πιουριστες θα λησμονούν τα διπλοσυμπλεκτα και θα βλασφημανε τα πνεύματα/νεράιδες που θα έχουν βάλει οι εταιρείες να αλλάζουν ταχύτητες.


Σε λίγο δεν θα υπάρχουν καν ταχύτητες... :lol:


Και στα ηλ οχηματα υπαρχουν ταχυτητες , στα περισσοτερα ειναι 1 (οποτε και δεν υπαρχει αλλαγη) υπαρχουν και αλλα οπως η taycan που εχουν 2 ..

Οι πιουριστες στο μελλον θα ανησυχουν για την ιδια την υπαρξη της οδηγησης (αυτονομα)
Άβαταρ μέλους
By g8777
#612002 ΕικόναΕικόναΕικόνα

:s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#612012 Προβλέπω ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ πτώση των πωλήσεων μιτριων και μιτεσσερων στην Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#612014
cosneo έγραψε:https://www.drive.gr/news/kosmos/i-bmw-epibebaionei-tis-fotografies-poy-dierreysan-gia-tis-nees-m3-kai-m4
Σε μερικά χρόνια η μάσκα από νεφρά θα γίνει καρδιά. Ήδη στο πάνω μέρος το έχει.
Τότε θα μιλάμε για τα πιο ερωτικά αυτοκίνητα

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#612107 Συμφωνώ με τα χειροκινητα μιας και μου πάνε περισσότερο στα δυνατά. Στα αστικά χλμ το αυτόματο βολεύει καλύτερα
Στη Μ.Ανατολη που είχαμε αυτόματα με μετατροπέα ροπής, ξενερωνα από την χαλαρή οδήγηση αφού είχε ατείλειωτες ευθείες
Τα ZF dogleg όπως στο 2.24v με βολεύει λόγω της ροπής του που δεν αλλάζεις συχνά στους αυτοκινητοδρους.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#612154 Ησουν Μ. Ανατολη; Για πες....
Άβαταρ μέλους
By 224v
#612223 20 χρόνια σύνολο, 12 και 8 ,Σ.Αραβια, Ντουμπάι Αμπου Ντάμπι, Κατάρ,

< Note >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#612315

Εικόνα