Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#664597
Giuseppe Busso έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Συγνώμη, η προηγούμενη F20 140i πόσα κιλά ήταν;


1615 DIN

Δηλαδή και χάσαμε την πίσω κίνηση, και τον εξακύλινδρο, και δεν κερδίσαμε και κάτι σε βάρος; :metalo:
Μπράβο BMW, εξαιρετική δουλειά! :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By italakias
#664605
Giuseppe Busso έγραψε:Αυτή είναι η νέα BMW 128ti

Εικόνα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... -C8RFubjmY

Στόχος το Golf GTi. Νομίζω ότι αυτή η έκδοση της σειράς 1 (2λτ. 265 ίπποι), αν έρθει με τιμή φιξ 35 χιλιάδων ευρώ, θα είναι άκρως ενδιαφέρουσα.

265 ιπποι,1500 κιλα και καταναλωση 6.3 λιτρα.
Κοροιδευουν τον κοσμο.
Αυτα τα νουμερα δεν βγαινουν με τιποτα.
Τουλαχιστον 10 λιτρα ειναι και με οικονομια στο γκαζι. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#664645 Γιατι δεν βγαίνουν; Επειδή έρχονται σε αντίθεση με τα πιστεύω σου; Το 10 λίτρα είναι τυχαίο νούμερο ή δίνεις και ποσοστο απόκλισης;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#664675
mirage έγραψε:Γιατι δεν βγαίνουν; Επειδή έρχονται σε αντίθεση με τα πιστεύω σου; Το 10 λίτρα είναι τυχαίο νούμερο ή δίνεις και ποσοστο απόκλισης;


Για να βγει η μεση καταναλωση 6.3 πρεπει το 80-90% της οδηγησης να γινει σχεδον χωρις boost. Και ΕCO PRO που εχει μικροτερης αποδοσης χαρτη. Και σε δρομο χωρις υψομετρικη διαφορα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#664677 Γιατί πως μετρούν την κατανάλωση οι κατασκευαστές εξάλλου; και ειδικά στην αστική κατανάλωση που έχουν όριο τα 50km/h και επιταχύνουν 0-50 σε συγκεκριμένο (αργό) χρόνο.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#664683 Εντάξει, ένα +30% παραπάνω από το δηλωθέν του κατασκευαστή είναι σύνηθες :innocent: ...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#664684
Giuseppe Busso έγραψε:Γιατί πως μετρούν την κατανάλωση οι κατασκευαστές εξάλλου; και ειδικά στην αστική κατανάλωση που έχουν όριο τα 50km/h και επιταχύνουν 0-50 σε συγκεκριμένο (αργό) χρόνο.


Πραγματικη καταναλωση στο δικο μου σε ταξιδι σχεδον 1200 χμ σε δρομους με υψομετρικη διαφορα με 70% κλιματισμο ηταν 6.5-6.7 και ειναι 1.5 1380 κιλα. Προσεκτικη οδηγηση στα ορια ταχυτητας ή και λιγο ποιο κατω απο αυτα με ECO PRO στο 80% της διαδρομης.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#664685 Και ενα +50% μπορει να ειναι αναμενόμενο αλλα στην πράξη τα αυτοκίνητα συγκρίνονται με συγκεκριμένες μεθόδους στο θεμα κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#664686 Ε δε βγαινουν,τι να κανουμε τωρα.
Μεγαλο μοτερ,πολλα τα αλογα ,βαρος.
Πως θα βγουν;
Δλδ τι θελουν να μας πουν,οτι καιει οσο ενα i10 ή i20 χιουνται;
Τα 10 λιτρα ειναι μεσος ορος για 2λιτρα μοτερ με οικονομικη οδηγηση σε μεικτο κυκλο.
Γιατι αν το πλακωσεις να σου δωσει τα αλογα αυτα, θα καψει πολυ περισσοτερο.
Τωρα αν εννοεις μεση καταναλωση οδηγηση σε κατηφορο με μεγαλη σχεση και τεχνικη αβγου στο πενταλ,αυτο ειναι οδηγηση με ρεζερβα μεχρι το πρωτο πρατηριο . :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#664687
GTS έγραψε:
mirage έγραψε:Γιατι δεν βγαίνουν; Επειδή έρχονται σε αντίθεση με τα πιστεύω σου; Το 10 λίτρα είναι τυχαίο νούμερο ή δίνεις και ποσοστο απόκλισης;


Για να βγει η μεση καταναλωση 6.3 πρεπει το 80-90% της οδηγησης να γινει σχεδον χωρις boost. Και ΕCO PRO που εχει μικροτερης αποδοσης χαρτη. Και σε δρομο χωρις υψομετρικη διαφορα.


Όχι, με το Comfort βγαίνει το νούμερο.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#664688
italakias έγραψε:Ε δε βγαινουν,τι να κανουμε τωρα.
Μεγαλο μοτερ,πολλα τα αλογα ,βαρος.
Πως θα βγουν;
Δλδ τι θελουν να μας πουν,οτι καιει οσο ενα i10 ή i20 χιουνται;
Τα 10 λιτρα ειναι μεσος ορος για 2λιτρα μοτερ με οικονομικη οδηγηση σε μεικτο κυκλο.
Γιατι αν το πλακωσεις να σου δωσει τα αλογα αυτα, θα καψει πολυ περισσοτερο.
Τωρα αν εννοεις μεση καταναλωση οδηγηση σε κατηφορο με μεγαλη σχεση και τεχνικη αβγου στο πενταλ,αυτο ειναι οδηγηση με ρεζερβα μεχρι το πρωτο πρατηριο . :svivhaha:


Εχει προχωρησει η τεχνολογια. Με νορμαλ οδηγηση ανετα θα δειχνει 7-8 λτ το συγκεκριμενο. Αλλα για να πεσει στο 6.3 εκει θα ειναι κατω απο ιδιαιτερες συνθηκες.

Μερικα ανοιγματα στους 250 ιππους δεν επιρεαζουν την μεση καταναλωση καθολου στην διαρκεια ενος μεγαλου ταξιδιου.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#664689
drdino έγραψε:
GTS έγραψε:
mirage έγραψε:Γιατι δεν βγαίνουν; Επειδή έρχονται σε αντίθεση με τα πιστεύω σου; Το 10 λίτρα είναι τυχαίο νούμερο ή δίνεις και ποσοστο απόκλισης;


Για να βγει η μεση καταναλωση 6.3 πρεπει το 80-90% της οδηγησης να γινει σχεδον χωρις boost. Και ΕCO PRO που εχει μικροτερης αποδοσης χαρτη. Και σε δρομο χωρις υψομετρικη διαφορα.


Όχι, με το Comfort βγαίνει το νούμερο.


Στον τυποποιημενο κυκλο?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#664691 Ναι.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#664692
mirage έγραψε:Και ενα +50% μπορει να ειναι αναμενόμενο αλλα στην πράξη τα αυτοκίνητα συγκρίνονται με συγκεκριμένες μεθόδους στο θεμα κατανάλωση.

Το θέμα είναι, ότι η μέτρηση κατά WLTP θα μας έδινε (υποθετικά) περισσότερο ρεαλιστικά νούμερα κατανάλωσης :shifty: ...