Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#676608
dimviii έγραψε:παντως τα ρουθουνια που φτανουν μεχρι κατω δεν ειναι κατι νεο


Έλα μή μου πειτε οτι αυτή η αηδία τώρα θεωρείται classic beauty κτλ;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#676946

Από το φυτικό καστρόλ στο φυτικό κολλαγόνο.

Πιουρίστες -->
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#676976 Σήμερα έχει batchelor, όχι GNTM :rtfm:

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#677216
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#678409

Xeftiliken
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#678593 Άλλαξα τα αμορτισέρ της E93 με τα Β6 Bilstein.

Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος με την αλλαγή. Έσφιξε το αμάξι αλλά παράλληλα δεν έχασε την άνεση του. Στις στροφές πολύ καλό κράτημα, στον αυτοκινητόδρομο επίσης, βεντουζάρει στον δρόμο.

Γενικά πολύ καλή αλλαγή, τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Έχω ήδη κάνει 1000 χλμ πλέον κ μπορώ να πω πως αξίζουν το κάθε σεντ.


< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#678594 Μπράβο Πέτρο. Οι αλλαγές στις αναρτήσεις, είναι οι πιο γαμάτες αλλαγές.
Τα άλογα κάποια στιγμή τα βαριέσαι. Αλλά ένα καλύτερο στήσιμο, δεν το βαριέσαι ποτέ...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#678603 Ναι, συμφωνώ 100%.
Το καλύτερο κράτημα δίνει λιγότερο στρες στην οδήγηση, μεγαλύτερη ευχαρίστηση και περισσότερη ασφάλεια.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#678611
Giuseppe Busso έγραψε:Τα άλογα κάποια στιγμή τα βαριέσαι. Αλλά ένα καλύτερο στήσιμο, δεν το βαριέσαι ποτέ...


Εξαρτάται τι του λείπει του καθενός. Αν σου λείπει δύναμη, η καλύτερη ανάρτηση δεν θα βοηθήσει, και τανάπαλιν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#678615 ενα καλοστημενο αυτοκινητο το ευχαριστιεσαι και με λιγα αλογα
τα πολλα αλογα σε κακοστημενο αυτοκινητο οχι.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#678617
dimviii έγραψε:ενα καλοστημενο αυτοκινητο το ευχαριστιεσαι και με λιγα αλογα
τα πολλα αλογα σε κακοστημενο αυτοκινητο οχι.


Δεν συμφωνώ. Έχει και την χάρη του το κακοστημένο με τα πολλά άλογα στην ευθεία. Σε κάθε περίπτωση αν μπαίνεις μαμιώντας στις στροφές και μετά είσαι sitting duck
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#678699
REALZEUS έγραψε:
dimviii έγραψε:ενα καλοστημενο αυτοκινητο το ευχαριστιεσαι και με λιγα αλογα
τα πολλα αλογα σε κακοστημενο αυτοκινητο οχι.


Δεν συμφωνώ. Έχει και την χάρη του το κακοστημένο με τα πολλά άλογα στην ευθεία. Σε κάθε περίπτωση αν μπαίνεις μαμιώντας στις στροφές και μετά είσαι sitting duck


Δεν το συνέχισα από ότι βλέπω. :lol: Αν είσαι sitting duck λοιπόν στην ευθεία δεν έχει κανένα νόημα το στρίψιμο. Φάση Red Bull που τους έσκιζε στις στροφές και μετά οι Ferrari και Mercedes απλά τους περνούσαν στην ευθεία... :innocent:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#678779 Στο δρομο προτιμω ενα αμαξι με πολλα αλογα και μετριο κρατημα παρα ενα που βεντουζαρει στην ασφαλτο και σερνεται. Βασικα κρατημα και γκαζι ειναι ακομα καλυτερα, αλλα μιλαμε για την περιπτωση που πρεπει να διαλεξουμε ενα απο τα δυο!

Γιατι μεσα στην πολη λιγες φορες εχεις την ευκαιρια να στριψεις οριακα κι ειναι βλακωδες να το κανεις ετσι κι αλλιως. Στην πολη παμε σβελτα, οχι οριακα. Απο την αλλη μερια το γκαζι χρησιμευει πολυ συχνα. Δινεις ξυλο στα φαναρια που ειναι η συνηθης κοντρα κι επισης φρικαρεις τον εχθρο οταν ανοιγεις τιποτα δευτερες-τριτες και χανεσαι.

Οταν μιλαμε για πιστα ομως, ο χρονος βγαινει απο το κρατημα.
Τελευταία επεξεργασία από George_Prix και 06 Δεκ 2020, 12:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#678789
dimviii έγραψε:ενα καλοστημενο αυτοκινητο το ευχαριστιεσαι και με λιγα αλογα
τα πολλα αλογα σε κακοστημενο αυτοκινητο οχι.


Συμφωνώ. Βέβαια υπάρχουν και άλλες παράμετροι αλλά σαν παράδειγμα είχα το παιχνιδάκι Copen, τα πρώτα 106 ραλακια σε αντίθεση με το Corsa OPC.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#678801 Δεν υπαρχουν κακοστημενα αυτοκινητα σημερα.
Παντως ολοι θα θελαμε περισσοτερη ιπποδυναμη,γιατι βοηθα στις προσπερασεις .