Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#668024 To Kona είναι μια κατηγορία κάτω από το T-roc. Το T-roc έχει πλαστικά επιπέδου Dacia (χωρίς υπερβολή). Προφανώς αν πάμε στο infotainment, είναι πολύ καλό το T-roc. Τα πλαστικά του T-roc είναι χάλια παντού, σε ταμπλό και πόρτες. Κάθε μέρα το οδηγώ. Επίσης και η ποιότητα αλλού, είναι μέτρια. Σαφώς χειρότερη από το Golf, δεν το συζητώ καν. Παρόλα αυτά και με παρόμοιες τιμές, το T-roc έχει ξεπουλήσει.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#668088 Πολλές φορές η διαφορά τιμής δεν οφείλεται μόνο στο brand αλλά σε λεπτομέρειες που ο περισσότερος κόσμος δεν πρόκειται να δει ή να καταλάβει ποτέ.

πχ ποιότητα λαμαρίνας, πάχος, κράμα κλπ
χρήση πλαστικών μερών στο εξωτερικό και τι είδους πλαστικό
Κολλήσεις, καλωδιώσεις, εργονομία στην τοποθέτηση μηχανολογικων μερών, ποιότητα βαψίματος, βίδες, ηχομονωσεις, κάλυψη διαφόρων ατελειών κοκ.

Κι εγώ δεν τα ήξερα αυτά μέχρι που μου τα έδειξαν σε αρκετά και διαφορετικά αυτοκίνητα από τα οποία συμπέρανα ότι αν μην τι άλλο το κόστος R&D και της υλοποίησης του ενός ήταν αρκετά υψηλότερο από το άλλο, χώρια τα υλικά.


Μου ήρθε στο μυαλό τώρα πρόσφατο βίντεο του carwow με Subaru Impreza STi WRX Prodrive τούμπανο κλπ στου οποίου την πόρτα του πορτ μπαγκαζ φαινοντουσαν οι βίδες και η λαμαρίνα , δεν είχε κανενός είδους κάλυμμα και όχι δεν ήταν λόγω βάρους.

Τέτοιου είδους γυφτιες και προχειρότητες συναντάς στα λεγόμενα budget αυτοκίνητα. Δεν είναι απαραιτητα κακό αλλά δεν τα κάνει ίδια με τα αντίστοιχα premium στα οποία τελικά δεν πληρώνεις μόνο το σήμα.



< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#668095
dimik έγραψε:Πολλές φορές η διαφορά τιμής δεν οφείλεται μόνο στο brand αλλά σε λεπτομέρειες που ο περισσότερος κόσμος δεν πρόκειται να δει ή να καταλάβει ποτέ.

o περισσοτερος κοσμος ειναι ετοιμος να πληρωσει ενα οχημα με πριμιουμ σημα πολυ παραπανω,χωρις να μπορει να καταλαβει γιατι εδωσε 20-30-40% παραπανω χρηματα.

dimik έγραψε:πχ ποιότητα λαμαρίνας, πάχος, κράμα κλπ
χρήση πλαστικών μερών στο εξωτερικό και τι είδους πλαστικό
Κολλήσεις, καλωδιώσεις, εργονομία στην τοποθέτηση μηχανολογικων μερών, ποιότητα βαψίματος, βίδες, ηχομονωσεις, κάλυψη διαφόρων ατελειών κοκ.

δλδ ενα πενβε/μερσεντε/αουντι εχουν ολα αυτα σε συγκριση με μια κορολλα ενα ι30 ενα μεγκαν κλπ?


dimik έγραψε:Κι εγώ δεν τα ήξερα αυτά μέχρι που μου τα έδειξαν σε αρκετά και διαφορετικά αυτοκίνητα από τα οποία συμπέρανα ότι αν μην τι άλλο το κόστος R&D και της υλοποίησης του ενός ήταν αρκετά υψηλότερο από το άλλο, χώρια τα υλικά.

σε αυτους που σου τα εδειξαν,δεν τους δειχνεις και κανενα μοτερ/γρυλλο παραθυρου/ σαζμαν απο πριμιουμ να μας εξηγησει πως γινεται ενω εχει κοστισει πιο πολυ στο r&d στα υλικα στο παχος της λαμαρινας να σκορπαει νωριτερα απο μπατζετ αυτοκινητο λαικης μαρκας?


dimik έγραψε:Μου ήρθε στο μυαλό τώρα πρόσφατο βίντεο του carwow με Subaru Impreza STi WRX Prodrive τούμπανο κλπ στου οποίου την πόρτα του πορτ μπαγκαζ φαινοντουσαν οι βίδες και η λαμαρίνα , δεν είχε κανενός είδους κάλυμμα και όχι δεν ήταν λόγω βάρους.

εγω στη θεση σου μολις εβλεπα τις γυμνες βιδες στο μπαγκαζ του ιμπρεζα,θα θυμομουν κατευθειαν τα προβληματα με το dsg και τα χρηματα που ειχα δωσει.

dimik έγραψε:Τέτοιου είδους γυφτιες και προχειρότητες συναντάς στα λεγόμενα budget αυτοκίνητα. Δεν είναι απαραιτητα κακό αλλά δεν τα κάνει ίδια με τα αντίστοιχα premium στα οποία τελικά δεν πληρώνεις μόνο το σήμα.

γυφτια και προχειροτητα δεν ειναι οι γυμνες βιδες σε ενα μπαγκαζ, γυφτια και προχειροτητα ειναι να πληρωνεις πριμιουμ και να μενεις στο δρομο,ή να αντιμετωπιζεις προβληματα που δεν αντιμετωπιζουν αυτοκινητα μπατζετ.
Ετσι να πεις μου ειπε ενας σε ενα φορουμ, σε αυτον που σου εξηγουσε που ειναι η διαφορα κοστους αναμεσα σε ενα πριμιουμ και σε ενα μη πριμιουμ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#668098 Ναι οκ, όταν βγήκε το dsg στο golf το i30 ήταν με 4ταχυτο αυτόματο αρχαιολογικό. Αφενός δεν χαλασαν όλα τα dsg, αφετέρου όταν προσφέρεις κάτι αιχμής πάντα υπάρχει ένα ρίσκο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#668100
drdino έγραψε:Ναι οκ, όταν βγήκε το dsg στο golf το i30 ήταν με 4ταχυτο αυτόματο αρχαιολογικό. Αφενός δεν χαλασαν όλα τα dsg, αφετέρου όταν προσφέρεις κάτι αιχμής πάντα υπάρχει ένα ρίσκο.

ναι αλλα δουλευει ακομα,το αλλο που πληρωθηκε πολλαπλασια ''λογω τεχνολογιας αιχμης'' εχει πληρωθει 3 φορες επιπλεον και εχουμε ακομα μελλον.
Αρα καθολου παραπανω μελετημενο δεν ηταν.Αρπακολατζιδικα μελετημενο ηταν.
Και σε μη dsg ,σε μηχανικα σαζμαν,παλι μια απο τα ιδια.Εκει δεν υπαρχει καμια τεχνολογια αιχμης,ιδια συνταγη δεκαετιες,Και εκει το πριμιουμ δεν δικαιολογησε τα χρηματα του σε συγκριση με μπατζετ αυτοκινητα.
το οτι δεν σκορπισαν ολα,δεν λεει κατι,και τα μ3 δεν εσπασαν ολα,ουτε ολα τα πορσε βαρεσαν μεταλλα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#668102 Ναι, και; Αν μοναδικό κριτήριο είναι το ποσα χρόνια θα δουλεύει τότε μπορεί η αρχαιολογία να είναι καλύτερη. Αν πάλι το μοναδικό κριτήριο είναι η εμπειρία οδήγησης, το DSG δεν συγκρίνεται.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#668103
drdino έγραψε:Ναι, και; Αν μοναδικό κριτήριο είναι το ποσα χρόνια θα δουλεύει τότε μπορεί η αρχαιολογία να είναι καλύτερη. Αν πάλι το μοναδικό κριτήριο τόσο η εμπειρία οδήγησης, το DSG δεν συγκρίνεται.


και βεβαια το ζητουμενο ειναι για ποσο θα δουλευει ενω εχει πληρωθει πολλαπλασια.
Ετσι ελεγε ο γνωστης φιλος του Ντιμικ που του εξηγουσε γιατι στοιχιζουν παραπανω.
Τεχνολογια αιχμης εχουν παρουσιασει και αλλοι κατασκευαστες μη πριμιουμ,δεν ειναι προνομιο των πριμιουμ η τεχνολογια αιχμης.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#668109 Κι ένα κατσαβίδι δεν θα χαλάσει ποτέ αλλά επίσης δεν θα είναι ίδιο με ένα B&D.

Εγω έγραψα από που προκύπτει το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς κόστους και δεν είναι καθαρά λόγω ονόματος.

Ναι και ο πλαστικός οδηγός για το παράθυρο με τις ντιζες και τα λάστιχα μπορεί να κόστισε παραπάνω από έναν σιδερένιο για είναι πιο ελαφρύς, πιο γρήγορος, πιο αθόρυβος οτιδήποτε.

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#668125
dimviii έγραψε:
drdino έγραψε:Ναι, και; Αν μοναδικό κριτήριο είναι το ποσα χρόνια θα δουλεύει τότε μπορεί η αρχαιολογία να είναι καλύτερη. Αν πάλι το μοναδικό κριτήριο τόσο η εμπειρία οδήγησης, το DSG δεν συγκρίνεται.


και βεβαια το ζητουμενο ειναι για ποσο θα δουλευει ενω εχει πληρωθει πολλαπλασια.
Ετσι ελεγε ο γνωστης φιλος του Ντιμικ που του εξηγουσε γιατι στοιχιζουν παραπανω.
Τεχνολογια αιχμης εχουν παρουσιασει και αλλοι κατασκευαστες μη πριμιουμ,δεν ειναι προνομιο των πριμιουμ η τεχνολογια αιχμης.


Όχι, δεν είναι αυτό το ζητούμενο για όλους, πώς να το κάνουμε; Και ναι, το να δημιουργείς ένα σύστημα που πχ σε αφήνει να ακούς μουσική ή να κινείς παράθυρα μετά το κλείσιμο του διακόπτη εκκίνησης για Χ διάστημα κοστίζει παραπάνω να εξελιχθεί και επικυρωθεί από ένα άλλο που απλά τα κλείνει όλα. Ή ένα ταμπλώ που έχει περισσότερα στοιχεία πάνω του για να είναι πιο ωραίο στο μάτι παρά ένα μονοκόμματο κομμάτι πλαστικού.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#668135
EDDIE_147 έγραψε:
Ποιος είναι ο σωρός;
Δηλαδή η σειρά 1 δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από το i30 ή το Fiat Tipo;


Αν βγάλεις τα σήματα, θα πλήρωνες διπλάσια λεφτά σε σχέση με ένα i30;; Μπορεί να είναι καλύτερο, αλλά δεν νομίζω να είναι 1,5-2 φορές καλύτερο... :hmmm:

Είναι νομίζω αδιαμφισβήτητο το ότι μεγάλο κομμάτι των αγοραστών BMW την αγοράζουν γιατί έχει το σηματάκι. Αν ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο αμάξι, αλλά με σήμα FIAT, πόσοι θα το αγοράζανε;;; :hmmm: Νομίζω πολύ λιγότεροι...


EDDIE_147 έγραψε:Ακόμα και στα μεινστριμ μοντέλα της κατηγορίας, αν οδηγήσει κάποιος διαδοχικά:
- i30
- Focus
- Corolla
- Γκόλφω

θα καταλάβει αρκετές διαφορές (ας βάλουμε ότι όλα είναι με παρόμοιο κινητήρα 1,0-1,2 τούρβο) είτε σε ότι αφορά το εσωτερικό, την ποιότητα κύλισης, την οδική συμπεριφορά (πράγματα άμεσα αντιληπτά - δεν βάζω μέσα δύναμη μάρκας κλπ κουραφέξαλα υποκειμενικά).

Αν δεν καταλαβαίνει διαφορές και βλέπει μόνο 4 καρούλια και ένα τιμόνι τότε δεν έχει νόημα να το συζητάμε.


Πόσοι τα καταλαβαίνουν αυτά;;; :lol: Δεν νομίζω πάνω από το 10% και πάλι αυτοί συχνά θέλουν απλά ένα αμάξι να κάνουν τη δουλειά τους, οπότε δεν τους ενδιαφέρουν... :lol:

Chris έγραψε:Εγω αλλη απορια εχω. Σε 1-2 γενιες που θα μεγαλωσουν κι αλλο οι σειρες 1, Α, Α1 κλπ και ανοιξει χωρος απο κατω για μικροτερα μοντελα, πως θα τα ονομασουν??


0.5 beta :rtfm: :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#668150 Πολύ σωστές παρατηρήσεις Μάρκοβάγγο οι οποίες ισχύουν για όλα τα προϊόντα (από σκατόχαρτο private label μέχρι κινητό ή αυτοκίνητο).

Αυτό το x φορές καλύτερο που λες είναι η πεμπτουσία της συμπεριφοράς καταναλωτή.
Όπως λοιπόν κάποιος αντιλαμβάνεται διαφορά στο σκατόχαρτο (έχει τύχει να δω κόσμο να παθιάζεται για συγκεκριμένη μάρκα χειρότερα απ' ότι οι πετρολχεζ για κατοστάρα αμόλυβδη), αντίστοιχα μπορεί να αντιληφθεί διαφορά και στα σημεία που ανέφερα.
Εσύ μπορεί όχι αλλά αν λάβεις υπόψη σου ότι οι κατασκευαστές επενδύουν τεράστια ποσά για να αναβαθμίσουν αυτές τις λεπτομέρειες (πχ Τουγιότα στο νέο Κορόλα), τότε δυο τινά ισχύουν: ή όντως κάνουν διαφορά ή ο λοιπόν πλανήτης είναι κορόιδα και εμείς οι έξυπνοι --> δύσκολο δίλημμα.

Δεν νομίζω πάνω από το 10% και πάλι αυτοί συχνά θέλουν απλά ένα αμάξι να κάνουν τη δουλειά τους, οπότε δεν τους ενδιαφέρουν...


Αυτό ακριβώς είμαι εγώ σε ότι αφορά τα κινητά τηλέφωνα.
Αυτό σημαίνει ότι τα πανάκριβα άιφονζ απευθύνονται σε κορόιδα ή ότι δεν προσφέρουν σημαντικές διαφορές σε σχέση με τα κινητά των 100-150 γιούριων;
Απ: όχι.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#668156 Πάντως και το ίδιο το brand awareness είναι ένα όχι τυχαίο επίτευγμα της εταιρείας.

Από κει και πέρα, μίας και αναφέρθηκε το i30, από την εμπειρία οδήγησής μου με ένα 1000άρι fastback (17+Κ καινούριο) έχει στο κάθε τι που αντιλαμβάνεται ο οδηγός διαφορά που την κοστολογείς άνετα 1μιση φορά κατώτερη (οκ, προφανώς δεν μαθηματικοποιείται απόλυτα η διαφορά) από ένα 1series των 27Κ.

Τιμόνι, ανάρτηση, ησυχία καμπίνας, χειριστήρια και κινητήρας στα όρια της μετριότητας, φυσικά αξιόλογο infotainment και αρκετοί χώροι, αλλά ok δε τρελαίνεσαι κιόλας. Βέβαια ο μέσος καταναλωτής τα αντιλαμβάνεται αυτά ? Σίγουρα όχι κατ' απόλυτο, όμως πάντα ένα ολοκληρωμένο προϊόν ξεχωρίζει.

Νομίζω πως πλέον εκεί "κερδίζει" η συνταγή της BMW και ορισμένων παρόμοιας τιμολόγησης κατασκευαστών, στα χρήματα που δίνεις παίρνεις ένα προϊόν που δε σε αφήνει με την αίσθηση του ανικανοποίητου σε κανένα τομέα. Φυσικά δεν μιλώ για υπερβολές τύπου "έβαλα στον configurator της παναγιάς τα μάτια κ έφτασα την 116d 48.000€ τιμή", ούτε αυτό σημαίνει πως σε κάθε τομέα είναι άψογα τα οχήματά τους.

Από την άλλη είναι γεγονός πως ως brand δεν έχει την αύρα του παρελθόντος και σίγουρα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών αγοράζει ακόμα στα τυφλά λόγω επειδή "σήμα".
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#668167
Από την άλλη είναι γεγονός πως ως brand δεν έχει την αύρα του παρελθόντος


Τι εννοείς ακριβώς;

Βασικά ποια θεωρείς αύρα του παρελθόντος (πισωκίνητες 316 με 100-110 ατίθασα άλογα) και που θεωρείς ότι χάθηκε αυτή σήμερα;
Θυμίζω ότι κάπου στο 2005-6 η εταιρεία κατάργησε τον 2λιτρο 6κύλινδρο και μετά από 5-6 χρόνια κατάργησε και τους ατμοσφαιρικούς 2,5 και 3,0.

Πολλές πλερέζες μούσκεψαν με τις αλλαγές αυτές αλλά η εταιρεία συνέχισε.

ΥΓ: δεν αναφέρω καν το κλάμα που χύθηκε διαδικτυακά για τους τουρβο κινητήρες, τα 1.600 κιλά στις Μ κλπ κλπ κλπ