Κουρασμένος κάτοχος Ε92 320 με πολλές περιπέτειες συνεργείων, και ικανοποιημένος κάτοχος ενός X3 F25 2.0
Έχω γυρίσει με χίλια ζόρια από Γύθειο μέχρι Τρίπολη (όπου με πήρε η οδική εντέλει) επειδή το 3ο μπεκ δεν τα κατάφερε...
Αλλά έχω νιώσει και υπέροχα μλκς με τη τιμή της αντλίας νερού...
Μιλησε μου θα σε καταλάβω
Παραλίγο να τα καταφέρω προχθές για πρώτη φορά αλλά γύρισα σπίτι έστω και με μόνο 2α ταχύτητα γιατί τα έφτυσε το κιβώτιο.
Δευτέρα το φόρτωσε πλατφόρμα από το σπίτι.
< >
[https://www]
Joachim Blickhäuser
Head of Corporate and Brand Identity at the BMW
AlexJ. έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα, έχετε πλάκα και είπα να γίνω μέλος από onlyreading profile.
Κουρασμένος κάτοχος Ε92 320 με πολλές περιπέτειες συνεργείων, και ικανοποιημένος κάτοχος ενός X3 F25 2.0
Καλωσηλθες! Η 320 έχει το Ν43 μοτέρ σωστά;
Ακριβώς Ν43!
Έχω κάψει πολλαπλασιαστες (πάντα με την ίδια σειρά δεν μπορώ να πω, πρώτα ο νο3 μετά ο νο2 και μετά νο4),.
Αισθητήρα Nox ευτυχώς πρόλαβα εγγύηση, κάτι που δυστυχώς δεν ίσχυσε με τα μπεκ και ειδικά με αυτό του 3ου κυλινδρου.Περσυ Μάρτη που υπήρχε και θέμα με τις διαθεσιμότητες, βρήκα έναν χριστιανό με 120i από Σαλονικα και εξυπηρετηθηκα.
Με το διαφορικό ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη τι ισχύει...
Αυτό το μοτέρ όταν δούλευε συνδύαζε υπέροχα γραμμικοτητα, οικονομία και σεβαστές επιδόσεις σε ανοιχτό δρόμο. Τις μισές φορές δεν δουλεύει όμως και το check engine είναι σύντροφος πιστός με ή χωρίς λόγο.
Τέλος απο τα οχήματα εξυπηρέτησης που ήταν πολλά, έχω να πω ότι ο n46 ήταν τέρας αξιοπιστίας και θα τον προτιμούσα εντέλει στο 92αρι
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
AlexJ. έγραψε:έχω να πω ότι ο n46 ήταν τέρας αξιοπιστίας και θα τον προτιμούσα εντέλει στο 92αρι
Οι λέξεις "τέρας αξιοπιστίας" και BMW δεν πάνε μαζί.
Υπάρχει νόμος που το απαγορεύει!
Όταν δουλεύει σωστά όμως το ρημάδι είναι πολύ καλό! Αυτές τις λίγες φορές...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
AlexJ. έγραψε:Ευχαριστώ!
Ακριβώς Ν43!
Έχω κάψει πολλαπλασιαστες (πάντα με την ίδια σειρά δεν μπορώ να πω, πρώτα ο νο3 μετά ο νο2 και μετά νο4),.
Αισθητήρα Nox ευτυχώς πρόλαβα εγγύηση, κάτι που δυστυχώς δεν ίσχυσε με τα μπεκ και ειδικά με αυτό του 3ου κυλινδρου.Περσυ Μάρτη που υπήρχε και θέμα με τις διαθεσιμότητες, βρήκα έναν χριστιανό με 120i από Σαλονικα και εξυπηρετηθηκα.
Με το διαφορικό ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη τι ισχύει...
Αυτό το μοτέρ όταν δούλευε συνδύαζε υπέροχα γραμμικοτητα, οικονομία και σεβαστές επιδόσεις σε ανοιχτό δρόμο. Τις μισές φορές δεν δουλεύει όμως και το check engine είναι σύντροφος πιστός με ή χωρίς λόγο.
Τέλος απο τα οχήματα εξυπηρέτησης που ήταν πολλά, έχω να πω ότι ο n46 ήταν τέρας αξιοπιστίας και θα τον προτιμούσα εντέλει στο 92αρι
Ο Ν43 είναι από τα χειρότερα μοτέρ, όχι μόνον της BMW αλλά γενικώς. Δεν πρέπει να υπάρχει πιο προβληματικό και μάλιστα με προβλήματα που ποτέ δεν λύθηκαν και δεν πρόκειται να λυθούν.
Θ'αλλάζουμε μια ζωή πολλαπλασιαστές και μπεκ. Μέχρι πρότινος δεν ήταν τόσο θέμα τα δεύτερα, γιατί δεν χαλούσαν τόσο συχνά και έκαναν 200€, τώρα που κάνουν 500€ και δεν μπορείς να τα βρεις κι εύκολα, είναι τεράστιο θέμα!
Το διαφορικό, απ' όσο έψαξα, αν αρχίσει ν'ακούγεται, θέλει αλλαγή. Με κάποιο μεταχειρισμένο λογικά, γιατί το καινούριο είναι πανάκριβο. Εγώ μεταχειρισμένο έβαλα.
Αυτό με την 120i δεν το κατάλαβα, αγόρασες μεταχειρισμένο μπεκ;
Κάποιος στην Θεσσαλονικη έλεγε πως τα επισκεύαζε, προσωπικά δεν εμπιστεύομαι εύκολα κάτι τέτοιο, μπεκ υψηλής πίεσης θέλουν εντελώς ειδικό μηχάνημα.
drdino έγραψε:
Φλασμπακ
mousatos έγραψε:όλα επισκευάζονται. σιγά μη δίνει ο μέσος βαλκάνιος αγοραστής bmw , 500ε για 1 μπεκ.
Δεν θα το κάνει. Θα βάλει ένα μεταχειρισμένο.