Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By sotirisk
#142939 Σκέφτομαι σοβαρά την αγορά μίας Delta με τον 1.8.
Υπάρχουν κάποιες υπερ-εξοπλισμένες μεταχειρισμένες με αρκετά λογική τιμή (11-12000) για εξοπλισμό όπως ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ηλιοροφή, navi, 200 άλογα, selespeed etc.
Το έχει κανένας από εδώ?

Θέλω ένα αυτοκίνητο που να είναι στο στυλ του Stilo Abarth και πιστεύω αυτό με τον 1.8 και τα 200 άλογα είναι ένα χαλαρό cruiser που με τις κατάλληλες ρυθμίσεις στην ηλεκτρονική ανάρτηση θα μπορεί και να στρίψει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#142949 Έχω οδηγήσει αρκετές φορές την 1.4 με τα 150 άλογα.
Επίσης την 159 με τον tbi.
Πιστεύω ο συνδυασμός μαζί με το αυτόματο θα είναι άψογος.
Δεν θα είναι σπορ και το μόνο που ίσως ενοχλήσει, είναι τα εμπρός καθίσματα με την κακή πλευρική στήριξή.
Οδήγησέ την, πιστεύω θα σου αρέσει πολύ.
Το αυτόματο είναι της aisin και δεν έχουν ακουστεί προβλήματα. Είναι με μετατροπέα ροπής, άρα πιο αξιόπιστο από DSG και άλλα με συμπλέκτες.
Η κατανάλωση υπ'όψιν θα είναι αυξημένη.

.
Άβαταρ μέλους
By antonisczt
#223331 Συμφορουμιτες απορια.
Σε Lancia Kappa πως μπορω να αλλαξω την γλωσσα στην οθονη του clima-trip ωστε να μην τα γραφει γερμανικα? :help:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#223377 Είναι τόσο σπάνιο (πολύ ωραίο όμως!) πουλί στα μέρη μας η συγκεκριμένη, που μάλλον δεν θα μπορέσει κάποιος από εδώ να σε βοηθήσει.
Δοκίμασες να βρεις το manual online; Ειδικά σε κάνα eBay.it λογικά μπορεί να βρεθεί.
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#223556
antonisczt έγραψε:Συμφορουμιτες απορια.
Σε Lancia Kappa πως μπορω να αλλαξω την γλωσσα στην οθονη του clima-trip ωστε να μην τα γραφει γερμανικα? :help:
Εικόνα


Πατας συνεχόμενα το πλήκτρο service και γυρνας ταυτοχρονως το κλειδί στη θέση MAR .Στην οθόνη θα εμφανισθεί η ένδειξη του μοντέλου .Για να αλλαξεις το μοντέλο ή τη γλώσσα ,πατας επαναλαμβανομενα το πλήκτρο service και απομνημονευεις το μοντέλο και τη γλώσσα που επιθυμείς ,πατώντας για μερικα δευτερα το πλήκτρο clima/date.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#223561
castigamatti έγραψε:
antonisczt έγραψε:Συμφορουμιτες απορια.
Σε Lancia Kappa πως μπορω να αλλαξω την γλωσσα στην οθονη του clima-trip ωστε να μην τα γραφει γερμανικα? :help:
Εικόνα


Πατας συνεχόμενα το πλήκτρο service και γυρνας ταυτοχρονως το κλειδί στη θέση MAR .Στην οθόνη θα εμφανισθεί η ένδειξη του μοντέλου .Για να αλλαξεις το μοντέλο ή τη γλώσσα ,πατας επαναλαμβανομενα το πλήκτρο service και απομνημονευεις το μοντέλο και τη γλώσσα που επιθυμείς ,πατώντας για μερικα δευτερα το πλήκτρο clima/date.

Ξέχασα πως έχουμε τον castigamatti εδώ γύρω! :s_roses
Είναι παρόμοιο με την Thesis; Αυτή δεν έχεις; Ή είχες και Kappa;
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#223681 Και την Κ,αμφότερες 5cyl turbo.H thesis υπάρχει ακόμα.Εντελώς διαφορετικά τα infosystems τους, στη thesis όλες οι ρυθμίσεις των επιμέρους menu (navi, χάρτες,φωνητικές εντολές,τηλεφωνο, τηλεόραση,ηχοσύστημα κλπ) γίνονται από τον δεξί περιστροφικό διακόπτη.
Αντώνη ελπίζω να κανείς δουλειά σου,γιατί στα είπα από μνήμης.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#223683
castigamatti έγραψε:Και την Κ,αμφότερες 5cyl turbo.H thesis υπάρχει ακόμα..


για πες τιποτα παραπανω για την thesis. Χλμ? βλαβες εχει βγαλει? χρωμα?
ωραιο διαφορετικο αυτοκινητο. Απο τα αυτοκινητα που δεν τα πουλας ποτε εαν υπαρχει η δυνατοτητα.
Άβαταρ μέλους
By antonisczt
#223686
castigamatti έγραψε:Και την Κ,αμφότερες 5cyl turbo.H thesis υπάρχει ακόμα.Εντελώς διαφορετικά τα infosystems τους, στη thesis όλες οι ρυθμίσεις των επιμέρους menu (navi, χάρτες,φωνητικές εντολές,τηλεφωνο, τηλεόραση,ηχοσύστημα κλπ) γίνονται από τον δεξί περιστροφικό διακόπτη.
Αντώνη ελπίζω να κανείς δουλειά σου,γιατί στα είπα από μνήμης.


Ελπιζω!Το Σαββατοκυριακο βασικα θα ξαναασχοληθω με το αυτοκινητο! :inlove:
Casti το λεγομενο Infocenter(ξεθαψα παλια τευχη 4τροχων και βρηκα ολα τα τεστ και ολες τις τεχνικες λεπτομερειες!)εχει και μετρησεις καταναλωσης,αυτονομιας,μεση ωριαιας,κτλ η πιο πολυ τσεκαρει καποια βασικα συστηματα του αυτοκινητου και μονο?
Παντως η προηγουμενη εβδομαδα κυλησε με ενα γερο service οπου αλλαχθηκαν θερμοστατης,,μπουζι,φιλτρα αερα-λαδιου-βενζινης,σετ ιμαντες,ρουλεμαν τεντωτηρα,τακακια-δισκοπλακες,λαδια,παραφλου.Η κυρια αφου ξεροβηξε καποιες φορες τελικα εστρωσε ρελαντι μετα απο μια καλη εξαερωση στο κυκλωμα του νερου!
Ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια!Για οτιδηποτε αλλο προκυψει θα ξαναενοχλησω! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#223747
antonisczt έγραψε:Ελπιζω!Το Σαββατοκυριακο βασικα θα ξαναασχοληθω με το αυτοκινητο! :inlove:
Casti το λεγομενο Infocenter(ξεθαψα παλια τευχη 4τροχων και βρηκα ολα τα τεστ και ολες τις τεχνικες λεπτομερειες!)εχει και μετρησεις καταναλωσης,αυτονομιας,μεση ωριαιας,κτλ η πιο πολυ τσεκαρει καποια βασικα συστηματα του αυτοκινητου και μονο?
Παντως η προηγουμενη εβδομαδα κυλησε με ενα γερο service οπου αλλαχθηκαν θερμοστατης,,μπουζι,φιλτρα αερα-λαδιου-βενζινης,σετ ιμαντες,ρουλεμαν τεντωτηρα,τακακια-δισκοπλακες,λαδια,παραφλου.Η κυρια αφου ξεροβηξε καποιες φορες τελικα εστρωσε ρελαντι μετα απο μια καλη εξαερωση στο κυκλωμα του νερου!
Ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια!Για οτιδηποτε αλλο προκυψει θα ξαναενοχλησω! :s_yes

καλοτάξιδος!
πες αν θες λεπτομέρειες του αυτοκινήτου (έκδοση, χλμ,έτος , φωτο κλπ).
Το infosystem είναι αρκετά βασικό (μην ξεχνάς ότι είναι σχεδιασμένο προ εικοσαετίας και βάλε). Ρυθμίζει τον αυτόματο κλιματισμό, κάνει διάγνωση βασικών λειτουργιών ( πιέσεις ελαστικών, στάθμη λαδιού, κατάσταση τακακιών φρένων κλπ) και προγραμματισμό συντήρησης. Δεν ξέρω αν έχεις στο ηχοσύστημα με το extra σύστημα πλοήγησης της blaupunkt, μιας και από ό,τι κατάλαβα το αυτοκίνητο είναι από Γερμανία (;).
Κατά τα άλλα ό,τι θες.

dimviii έγραψε:για πες τιποτα παραπανω για την thesis. Χλμ? βλαβες εχει βγαλει? χρωμα?
ωραιο διαφορετικο αυτοκινητο. Απο τα αυτοκινητα που δεν τα πουλας ποτε εαν υπαρχει η δυνατοτητα.


χλμ 157Κ , μοντέλο του 2003, προσωπικό αυτοκίνητο του μακαρίτη του Δαμάσκου της Λάμδα. Αγοράστηκε από μένα το 2006, με 60Κ χλμ , είναι έκδοση emblema (πλήρης εξοπλισμός......δέρμα frau, τηλεόραση, navi, ηλιοροφή με κυψέλες που με την ηλικακή ενέργεια ενεργοποίουν τον κλιματισμό, όταν είσαι παρκαρισμένος στον ήλιο , θερμαινόμενα και ηλεκρικά καθίσματα μπλα μπλα).
Χρώμα blu canaletto και εσωτερικό μπεζ δέρμα
πανομοιότυπο με αυτό (φωτο του δικού μου δεν έχω πρόχειρες στο laptop)
Εικόνα
Εικόνα
δρομέας μεγάλων αποστάσεων, απόλυτη ηχομόνωση, τρομερή άνεση απο τη skyhook (σιδερώνει όλες τις ανωμαλίες, ακόμα και με 45αρι προφιλ),καλό γκάζι (γύρω στο 8,5αρι τα 100 και 240ανταρίζει για πλάκα παρά τα 1800 κιλά της),πολύ καλό και αρκετά βαρύ τιμόνι, σχετικά οικονομική στον αυτοκινητόδρομο (με cruise στα 130 μέση γύρω στο 8,5 με 9...στα 170 km/h έχω 3600 στροφές). Μεγάλη ευχρησία και στην κίνηση της πόλης, παρά τα 4,9 μέτρα του, αυξημένη κατανάλωση, αλλά βάζεις τρίτη και την ξεχνάς (τραβά με τετάρτη από τις 2000 στροφές) .Λογική οικονομικά η περιοδική του συντήρηση.

Βλάβες:ένας γρύλος παραθύρου οδηγού και δύο τρυπημένες μεμβράνες στη wastegate, που αντικαταστάθηκε και τις δυό φορές με αυτή από coupe, με ρυθμιζόμενο actuator (overboost στα 1,2).....αν τα θυμάμαι καλά, γιατί η garett δεν δίνει ως ανταλλακτικό τη wastegate, αλλά ολοκληρη την τουρμπίνα .Ηλεκτρικά, ηλεκρονικά ουδέν πρόβλημα, παρά τους σαραντοτόσους εγκεφάλους που έχει :lol:
Έχω αλλάξει (πιο πολύ προληπτικά) όλο το μπροστινό σύστημα των πολλαπλών, στα 120Κ χλμ,με κόστος κοντά στο 1500αρι, γιατί η TWR που κατασκευάζει τα μπράτσα της ανάρτησης, σταμάτησε να τα παράγει (άρα ό,τι βρεθεί και αν βρεθεί, θα είναι ξεχασμένο στοκ σε καμιά αποθήκη στην Ολλανδία ή τη Γερμανία ή ό,τι υπάρχει από διαλυμένα αυτοκίνητα). Το αυτό και για τα αμορτισέρ (ηλεκτρονικά ελεγχόμενα και αποκλειστικά από τη sachs mannesmann, με κόστος κοντά στο 1400αρι η τετράδα). Γενικά κάποια ανταλλακτικά είναι πλέον δυσεύρετα και πανάκριβα (κόστος εμπρός φαναριού κοντά στα 500 και πίσω led κοντά στα 350 έκαστο και Ελλάδα δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα (κυκλοφόρησαν μόλις 18Κ κομμάτια και εδώ δεν πρέπει να ήρθαν πάνω από 100 με 150) .
Αυτός είναι και ο λογος που την τελευταία τριετία το κυκλοφορώ ελάχιστα (ίσα για κανένα ταξίδι) μιας και με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά, δεν συμπαθεί τη μακρά ακινησία (μια χρονιά κατέθεσα πινακίδες και την επόμενη εκτός από μπαταρίες χειροφρένου..... ήθελα και τσιμουχάκια βαλβίδων).
Δύσκολο αυτοκίνητο πλέον στην αντιμετώπιση της φυσιολογικής φθοράς μηχανικών μερών, λόγω χρόνου, και απαιτεί οπωσδήποτε γνώση ιταλικής ή γερμανικής, για επαφή, μέσω net με τις κοινότητες ιδιοκτητών και τους ανταλλακτικατζήδες. Παρόλα αυτά δεν το μετανιώνω. Πέρασα ευχάριστα και απροβλημάτιστα μαζί του, για σχεδόν 8 χρόνια γεμάτης χρήσης, και γυρνώντας πίσω το χρόνο θα το ξαναγόραζα ευχαρίστως.Παρόλα αυτά, σήμερα πολύ δύσκολα θα το συνιστούσα ως αγορά σε κάποιον εραστή του μοντέλου,ει μη μόνο αν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τις παραπάνω δυσκολίες.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#223752 αυτοκινηταρα! αρκετα οικονομικη παντως για την δυναμη της τα κιλα της,και την χρονια που κατασκευαστηκε.
Εχει και την ''ιστορια'' του σαν αυτοκινητο του ιδιοκτητη της Λαντσια στην Ελλαδα.
Αυτα τα αυτοκινητα χαιρεσαι να τα κρατας(ακομα και παρκαρισμενα) και να τα πληρωνεις.Αν και ειναι μηδαμινα αυτα που σου εχει βγαλει μεχρι τωρα.
Οποτε μπορεσεις βαλε φωτο να την καμαρωσουμε.
Άβαταρ μέλους
By antonisczt
#223755 Αγαπω Thesis! :inlove:
Φωτο θα ανεβασω μολις την καθαρισω γιατι δεν βλεπεται! :lol:
Λοιπον Ελληνικη Lancia Kappa 2.0 LE ,μοντελο 12/1995 ,μαυρο μεταλλικο , χιλιομετρα 220.000.
Απλα ο κατοχος μιλουσε απταιστα τα γερμανικα για αυτο και το trip ηταν γυρισμενο στην γερμανικη γλωσσα.