Dodger έγραψε:Αυτό είναι αμάξι, απλό, λιτό, σπαρτιάτικο
Γεια σου Γιάνναρε.
Το μεγαλύτερο κρίμα της Αυτοκινητιστικής Ιστορίας, είναι η κατάληξη της Lancia.
Μετά από πολλά χρόνια παραδέχομαι εκ των υστέρων ότι θα προτιμούσα να είχε την κατάληξή της η Alfa Romeo αντί για την ίδια.
Έσφαλαν ανεπανόρθωτα οι γείτονες.
Και είχα και φωτογραφίες και είπα ότι παραλίγο να αγοράσω μια series 1.
Και μετά είπα ότι στο ίδιο στυλ κεντρομήχανου αλλά όχι σούπερκαρ μου άρεσε και το/η Talbot Matra Murena (απόγονος του Bagheera). Με 3 θέσεις, αναδιπλούμενα φώτα και χώρο αποσκευών 300λτ πίσω από τον κινητήρα.
Αλλά κάτι χάθηκε από το φόρουμ και δεν ξαναβρίσκω φωτό κλπ, βρείτε τις μόνοι σας.
1981 Lancia 037 Stradale
Sold For €451,000
https://rmsothebys.com/en/auctions/es20 ... ale/859646
1993 Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
Sold For €89,100
https://rmsothebys.com/en/auctions/es20 ... -ii/848836
< >
Anonymous Founder έγραψε:Εμένα και τα δύο φθηνά μου φαίνονται.
Δελτονες καπου εκει γυρω εχω δει να παιζουν,καλα και καθαρα αυτοκινητα.
Για την 037 περιμενα λιγοτερα να πω την αληθεια,μιας και αγωνιστικες 037,επισημα αυτοκινητα με τα χρωματα της Μαρτινι,και νικες σε αγωνες με πρωταθλητες ,εχω δει να παιζουν λιγο παραπανω.
manoliossss έγραψε:Γνωρίζει κανεις ποσό έκανε μια integrale καινούργια όταν είχε βγει;
< >
γύρω στα 40 χιλιάρικα νομίζω
REALZEUS έγραψε:Η αγορά των "κλασικών" είναι μια τεράστια φούσκα που βασίζεται κυρίως στους αριθμούς των υπαρχόντων κομματιών και την παλαιότητα.
Και το διαθέσιμο μαύρο προς ξέπλυμα χρήμα...
Και φυσικά τους διαθέσιμους τρόπους μεταφοράς χρημάτων μεταξύ φιλικών και λιγότερο φιλικών χωρών, καθώς και τους διαθέσιμους τρόπους φοροαποφυγής / φοροδιαφυγής...
Νομίζω αυτά είναι πιο σημαντικά στο να εξηγήσουν τη φούσκα που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
dimviii έγραψε::s_omgΕγώ σκέφτομαι πόσο να αξίζει η ex Juha Kankunen Deltona του Τζιγκερ όντας πιθανότατα και η εργοστασιακή Deltona με τα λιγότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα παγκοσμίως ( 1 Ακρόπολις, 1 Μαύρο Ρόδο και κάτι γκεστ σε Μεμοριαλ Νίνο και Ανάβυσσο)
1981 Lancia 037 Stradale
Sold For €451,000
https://rmsothebys.com/en/auctions/es20 ... ale/859646
1993 Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
Sold For €89,100
https://rmsothebys.com/en/auctions/es20 ... -ii/848836
< Note >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
belgarion έγραψε:dimviii έγραψε::s_omgΕγώ σκέφτομαι πόσο να αξίζει η ex Juha Kankunen Deltona του Τζιγκερ όντας πιθανότατα και η εργοστασιακή Deltona με τα λιγότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα παγκοσμίως ( 1 Ακρόπολις, 1 Μαύρο Ρόδο και κάτι γκεστ σε Μεμοριαλ Νίνο και Ανάβυσσο)
1981 Lancia 037 Stradale
Sold For €451,000
https://rmsothebys.com/en/auctions/es20 ... ale/859646
1993 Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
Sold For €89,100
https://rmsothebys.com/en/auctions/es20 ... -ii/848836
< Note >
imho μαλλον μεγαλυτερη αξια εχει το αγωνιστικο παλμαρε του αυτοκινητου,παρα τα χλμ σε αγωνιστικα αυτοκινητα τετοιου επιπεδου.(πολυ συχνα rebuild σε κινητηρα/μεταδοση/αναρτησεις)
Αλλη αξια εαν το χ σασι εχει νικες σε 1000 λιμνες Ακροπολις Σαφαρι πχ.
dimviii έγραψε:Σίγουρα, το παλμαρέ είναι πάνω από όλα, αλλά και το εργοστασιακό με 2 αγώνες μόνο έχει και αυτό την αξία του. Ο Τζιγκερ έχει και την Stratos του Σιρόκο αν δεν κάνω λάθοςbelgarion έγραψε:dimviii έγραψε::s_omgΕγώ σκέφτομαι πόσο να αξίζει η ex Juha Kankunen Deltona του Τζιγκερ όντας πιθανότατα και η εργοστασιακή Deltona με τα λιγότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα παγκοσμίως ( 1 Ακρόπολις, 1 Μαύρο Ρόδο και κάτι γκεστ σε Μεμοριαλ Νίνο και Ανάβυσσο)
1981 Lancia 037 Stradale
Sold For €451,000
https://rmsothebys.com/en/auctions/es20 ... ale/859646
1993 Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
Sold For €89,100
https://rmsothebys.com/en/auctions/es20 ... -ii/848836
< Note >
imho μαλλον μεγαλυτερη αξια εχει το αγωνιστικο παλμαρε του αυτοκινητου,παρα τα χλμ σε αγωνιστικα αυτοκινητα τετοιου επιπεδου.(πολυ συχνα rebuild σε κινητηρα/μεταδοση/αναρτησεις)
Αλλη αξια εαν το χ σασι εχει νικες σε 1000 λιμνες Ακροπολις Σαφαρι πχ.
< Note >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
REALZEUS έγραψε:Η αγορά των "κλασικών" είναι μια τεράστια φούσκα που βασίζεται κυρίως στους αριθμούς των υπαρχόντων κομματιών και την παλαιότητα. Δεν υπάρχει καμία σχέση με την πραγματική μηχανολογική αξία τους. Ένα κάρο της αρχαίας Αθήνας θα έπιανε περισσότερα από ένα διαστημόπλοιο...
Προφανως δεν στεκουν αυτα που γραφετε εσυ και ο μαρκοβαγκος και φυσικα δεν ειναι φουσκα τα κλασικα,γιατι παντα διατηρουν την αξια τους στο περασμα του χρονου ενω η φουσκα συντομα σπαει.