Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#630906
diplomat έγραψε:Κι εμένα μου φαίνεται κάπως από τη μύγα ξύγκι η συγκεκριμένη κριτική. Προφανώς και δε θα 'πρεπε να δεχθεί τσαμπέ αυτοκίνητο, όμως πρόκειται για πταίσμα.

Με βοήθησε πάντως να αποφασίσω εάν μου αρέσει περισσότερο το νέο 208 ή το Clio. Clio και ξερό ψωμί. :lol:

Ξερεις τι σκεφτομαι; Ο Πρωθυπουργος εχει αυτοκινητο και συνοδεια. Ειναι αλεξισφαιρο, μεγαλο, με φιμε τζαμια, οπως και της συνοδειας του. Λογικο. Πρωθυπουργος ειναι.

Αυτο τι ειναι; Το προσωπικο του; Γιατι να πληρωσει ο Ελληνας πολιτης το προσωπικο του αυτοκινητο; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#630908 καλή κίνηση ως παράδειγμα, αρκεί να μπορεί να συνοδευτεί και με ουσία (tax incentives για τους υπολοίπους)

αυτό που ξεχνά (τυχαία υποθέτω) ο HiFi είναι οτι επι ΓΑΠ , δεν ήταν μόνο υβριδικά Lexus (που ήταν μια σαφής βελτίωση απο τα V6,V8 ) αλλά τότε καθιερώθηκαν και Golf ή και Prius

Όλα αυτά σε ένα χρεοκοπημένο κράτος όπως η Ελλάδα μας , είναι καλές κινήσεις
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#630909
Νίκος Παππάς έγραψε:Ξερεις τι σκεφτομαι; Ο Πρωθυπουργος εχει αυτοκινητο και συνοδεια. Ειναι αλεξισφαιρο, μεγαλο, με φιμε τζαμια, οπως και της συνοδειας του. Λογικο. Πρωθυπουργος ειναι.

Αυτο τι ειναι; Το προσωπικο του; Γιατι να πληρωσει ο Ελληνας πολιτης το προσωπικο του αυτοκινητο; :hmmm:


Μέσο παραγωγής λαϊκισμούλη είναι, γιατί έτσι είμαστε στο γιουνάνισταν.
Δύο τινά παίζουν βασική μπαλίτσα:

α) δε δέχομαι το αυτοκίνητο που πλερώνει ο λαουτζίκος, δείτε τί γαμάουα είμαι (λαϊκισμούλης).
β) κοιτάξτε τί ωραίο περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένο τουτούνι πήρα με τα λεφτά του λαουτζίκου (λαϊκισμούλης με ολίγη οικολογική συνείδησχαχαχα, έξτρα λαϊκισμούλης).

Υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια (βλ. κουκουέ). Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για πταίσμα ΙΜΗΟ.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#630910
Anonymous Founder έγραψε:Χαίρομαι που κάποιοι είναι τόσο ευχαριστημένοι που πληρώνουν αγόγγυστα. :)
Είναι το πατριωτικό καθήκον μάλλον, αρκετά ανεπτυγμένο...



Ε, δεν είναι έτσι αλλά καλή καρδιά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#630911
georgetz έγραψε:καλή κίνηση ως παράδειγμα, αρκεί να μπορεί να συνοδευτεί και με ουσία (tax incentives για τους υπολοίπους)

αυτό που ξεχνά (τυχαία υποθέτω) ο HiFi είναι οτι επι ΓΑΠ , δεν ήταν μόνο υβριδικά Lexus (που ήταν μια σαφής βελτίωση απο τα V6,V8 ) αλλά τότε καθιερώθηκαν και Golf ή και Prius

Όλα αυτά σε ένα χρεοκοπημένο κράτος όπως η Ελλάδα μας , είναι καλές κινήσεις

Τα δωσε τα tax incentives απλά ακόμα αφορούν λίγους. Αναγκαστικά θα κάνει αλλαγές και με πιο μαζική εφαρμογή εν καιρώ.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#630915 Δεν αφορούν αποκλειστικά τα ηλεκτρικά αλλά γενικά τα οχήματα με ΛΤΠΦ <40Κ και κάτω από 50γρ ρύπων. Ουσιαστικά δηλαδή απευθύνεται στα plug-in hybrids αλλά και τα ελάχιστα ηλεκτρικά που υπάρχουν.

Το κίνητρο αφορά την πλήρη απαλλαγή από φόρο παροχής σε είδος και είναι κανονικά σε ισχύ από 1/1. Γι' αυτό λέω ότι ακόμα απευθύνεται στους λίγους των εταιρικών στόλων και σταδιακά φαντάζομαι(?) θα επεκταθεί και με μέτρα στη λιανική.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#630920 Δεν νομίζω οτι ειναι το επίσημο αυτοκίνητο του Πρωθυπουργού, είναι ένα εξτρα το οποίο θα παίζει αναλόγως των περιστάσεων.
Το σημαντικότερο ειναι να δωθούν κίνητρα και να προχωρήσουν οι υποδομές, τουλάχιστον κάπως στοχευμένα για να ειναι χρηστικό ενα ηλεκτρικό όχημα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#630921 Είναι το επίσημο του ΠΘ , για εντός της πολης όπως λέγεται χαρακτηριστικά και αποκτήθηκε με leasing στα πλαίσια του βουλευτικού αυτοκινήτου.

@Deleted User 1, ενδιαφέροντα όλα, περιμένουμε να δούμε όλο το νομοσχέδιο που θα κατατεθεί
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#630922 Πάντως άπαντες οι εισαγωγείς έχουν καθ' οδόν όλα τα μοντέλα τους που πληρούν τις προϋποθέσεις για απαλλαγή. Η Peugeot θα φέρει πάνω από 30-40 ηλεκτρικά 208 και υπολογίζει ότι θα τα διαθέσει άμεσα. Αντίστοιχα έρχονται και ηλεκτρικά Corsa και DS7 E-tense. Γενικώς αναμένεται γερό μπάσιμο στην αγορά στο 2ο τρίμηνο. Τώρα ποιος χρήστης θα καταφέρει να εξυπηρετηθεί πραγματικά και δε θα πέσει θύμα του hype και της φοροαποφυγής είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#630924 Σκέψου ότι η πλειονότητα των διευθυντικών στελεχών κάνουν αστικές μετακινήσεις. Για τέτοιες περιπτώσεις ειναι ταμαμ. Λίγο δε αν απλωθεί το δίκτυο πανελαδικά (και αυτό θα έπρεπε να σπρώξουν άμεσα) αλλάζει ο χάρτης.

georgetz έγραψε:Είναι το επίσημο του ΠΘ , για εντός της πολης όπως λέγεται χαρακτηριστικά και αποκτήθηκε με leasing στα πλαίσια του βουλευτικού αυτοκινήτου.

@Deleted User 1, ενδιαφέροντα όλα, περιμένουμε να δούμε όλο το νομοσχέδιο που θα κατατεθεί


Nαι, αυτό εννοω, οτι προφανώς παίζει και το θωρακισμένο.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#630932
rx8_drifter έγραψε:Σκέψου ότι η πλειονότητα των διευθυντικών στελεχών κάνουν αστικές μετακινήσεις. Για τέτοιες περιπτώσεις ειναι ταμαμ.......


..........Το αστικό λεωφορείο!
αστικό λεωφορείο » αστικές μετακινήσεις .
Πανευρωπαϊκά ο στόλος των αστικών ηλεκτριζεται (στην Αθήνα φυσικοαερίζεται κιόλας) και οι μετακινήσεις είναι πιο φιλικές στο περιβάλλον .
Εξαιρούνται περιπτώσεις εξάπλωσης θανατηφόρων ιών.
Αλλά να μην έχουμε και το δικό μας ηλεκτρικό? Τόσα χρόνια είχαμε αστικά λεωφορεία και 2-3 αμάξια στο γκαράζ. Απλά αλλάζουμε σιγά σιγά σε ηλεκτρικά :iconcool:
Ταμαμ λοιπόν
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#631798 Εικόνα

https://www.gumtree.com/p/cars-vans-mot ... 1368750237

εαν ημουν Αγγλια το ειχα χτυπησει αβλεπουαρ. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#631803 Εγώ πάλι θα ήθελα να είχα κρατήσει στο γκαράζ μου ένα



Εικόνα

Όπως ο ροκστα την 156. :innocent: