Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#618818
kostis20 έγραψε:Το συγκεκριμένο πρέπει να κάνει 26,800 :dizzy:
Όταν η 118i Sport Line Advanced κάνει 27.900.
:dizzy:

1100 διαφορα δεν τα λες και λιγα.... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#618853
panos2171 έγραψε:H αλήθεια είναι ότι πλέον τα peugeot έχουν πολύ ποιοτικό εσωτερικό και καλή συναρμογή που φυσικά ανεβάζει το κόστος. Έχει μπει στο υποσυνείδητο ότι οι πάλαι πότε premium πάντα θα είναι premium και κανένας άλλος δε μπορεί να τους ανταγωνιστεί. Εγώ δε νομίζω ότι μια entry level bmw αγγίζει την τελειότητα και κανένας δε μπορεί να σταθεί δίπλα της. Απλά όταν η τιμολόγηση είναι περίπου ίδια πάντα ο ενδιαφερόμενος στρέφεται προς τoν ''κλασσικό'' premium κατασκευαστή.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τη Mazda που ναι μεν βγάζει αυτοκίνητα μιας κλάσης επάνω σε ποιότητα αλλά δεν έχει δυνατό brand name.

Aπλά η BMW είναι μια κατηγορία πάνω και επίσης μια χαρά εξοπλισμένη...Το 308 πόσο θα κάνει δλδ? :hmmm:
Τέλος πάντων το Focus ActiveX Vignale(!!!) κάνει 26500! Πόσο πιο καλό εσωτερικό έχει το 208 ? :lol:
Να πω οτι είχε και κάτι αξιοσημείωτο μηχανολογικά ή έστω οδηγικά ...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#618935
panos2171 έγραψε: Απλά όταν η τιμολόγηση είναι περίπου ίδια πάντα ο ενδιαφερόμενος στρέφεται προς τoν ''κλασσικό'' premium κατασκευαστή.


Αυτό ακριβώς. Πόσο μάλλον όταν η σύγκριση είναι μεταξύ ενός οχήματος μικρής κατηγορίας και ενός μικρομεσαίας... :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#618963 Σαφώς η τιμή του gt line είναι παράλογη και σαφώς είναι μια κακή επιλογή αν το δεις οικονομοτεχνικά. Μόνο για κάποιους που θα φάνε κόλλημα, τώρα το γιατί δεν ξέρω μιας και δε βλέπω καμία ιδιαιτερότητα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#619153 https://www.drive.gr/news/agora/oi-time ... geot-e-208
Άβαταρ μέλους
By g8777
#619156 Πω πω,παραεγινε πριμιουμ η Πεζο ρε Ντίμη. Μήπως να πατήσει φρένο; Έτσι όπως πάει θα τους περάσει από πάνω τους Γερμανούς. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By theo13
#619157
panos2171 έγραψε:Σαφώς η τιμή του gt line είναι παράλογη και σαφώς είναι μια κακή επιλογή αν το δεις οικονομοτεχνικά. Μόνο για κάποιους που θα φάνε κόλλημα, τώρα το γιατί δεν ξέρω μιας και δε βλέπω καμία ιδιαιτερότητα.
Η gt line της Peugeot είναι σαν την vignale της Ford. Δίχως νόημα.

.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#619159 Κοίταξε να δεις.... ζητάνε, αλλά δες και τι δίνουνε
Θες ενα ηλεκτρικό, αυτού του μεγέθους, με τον εξοπλισμο του, το εσωτερικό με το τιμονακι του , σύγχρονο όμορφο ... τι άλλο να πάρεις;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#619160
g8777 έγραψε:Πω πω,παραεγινε πριμιουμ η Πεζο ρε Ντίμη. Μήπως να πατήσει φρένο; Έτσι όπως πάει θα τους περάσει από πάνω τους Γερμανούς. :hmmm:


δεν γνωριζω τι προσφερει ο ανταγωνισμος,απλα θυμηθηκα που λεγατε για τις τσιμπημενες τιμες του 208 και ειπα να ποσταρω και την τιμη του ε-208
ο ανταγωνισμος που βρισκεται?
Άβαταρ μέλους
By g8777
#619161
KiloMeater έγραψε:Κοίταξε να δεις.... ζητάνε, αλλά δες και τι δίνουνε
Θες ενα ηλεκτρικό, αυτού του μεγέθους, με τον εξοπλισμο του, το εσωτερικό με το τιμονακι του , σύγχρονο όμορφο ... τι άλλο να πάρεις;



Τί δίνουνε;

Το ηλεκτρικό σουπερμίνι εξοπλίζεται με μπαταρία 50kWh που του χαρίζει αυτονομία 340 km (μετρήσεις WLTP) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Μέσω wallbox 11 kW, η μπαταρία φορτίζει πλήρως σε 5 ώρες και 15' ενώ μέσω του βύσματος ταχείας φόρτισης Combo (100 kW) η επαναφόρτιση του 80% ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά της ώρας. Όπως ανακοινώνει η Peugeot, η μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ. για το 70% της χωρητικότητάς της.


Μια ανοησία δίνουνε,μια ακριβή ανοησία κιόλας.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#619164 σε συγκριση με το leaf?
https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehi ... 0|overview
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#619166
KiloMeater έγραψε:Α καλά....
Η με το e-Corolla


δεν ειναι καλα?