Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#2573 και θυμαμαι στις παρατεταμενες ανηφορες ανεβαζε θερμοκρασια
και το χειμωνα ηθελε τσοκ να παρει μπροστα
και μεχρι να ζεσταθει ειχε "λόξιγκα" , σε πηγαινε χοροπηδώντας :s_laughat
αχ πως περνανε τα χρονια :s_cry
Άβαταρ μέλους
By drdino
#4447 Είναι λοιπόν το GTi, φοράει τον EP6CDTX, όπερ σημαίνει 200 άλογα και 27μιση κιλά ροπής. Σε σχέση με τα άλλα THP, έχει κανονικό μεγάλο front mount intercooler, μεγαλύτερη τουρμπίνα και μεταβλητό χρονισμό/βύθισμα και στους δύο εκκεντροφόρους, σε αντίθεση με τα μικρότερα.

Τα 200αρια επίσης έχουν μπροστινά ρουλεμάν τροχών από την μεγαλύτερη κατηγορία καθώς και τα μεγαλύτερα φρένα, 340 χλστ διάμετρο μπροστά και 18αρες. Έχουν επίσης κι ένα γουφεράκι που συνδέει την καμπίνα με την εισαγωγή. Gimmick αλλά ομολογώ ότι ο ήχος που κάνει στα (βαθιά) πατήματα είναι αρκετά πορωτικός. :metalo: Α, έχει και ένα αρκετά χόντρό δίμπουκο πίσω. :lol:

6αρι σασμάν (πάλι καλά, απορώ πώς το θυμήθηκαν :lol: ), κι αν δεν κάνω λάθος έχουν λίγο κοντότερο σασμάν από τα υπόλοιπα, αυτό θέλω να το επιβεβαιώσω όμως.

Είναι εντυπωσιακό, για τα δικά μου δεδομένα, το πώς ανεβάζει στις λωρίδες εισόδου στην εθνική. 50-120 (και φρένα) σε μερικά δευτερόλεπτα, και οι γύρω μένουν λίγο μαλάκες που ένα γαλλικό μπρίκι εκτοξεύτηκε έτσι. :ninja: :metalo: Μπορεί να μην είναι σαν το "βιτεκ κικντ ιν γιόου" του μιράζ, αλλά εκεί που ροπιάζει και δίνει, φτάνεις τις 5000 και λες πως πάει καλά το ρημάδι, τρώς μια ακόμα δυνατή κλωτσιά από τον μεταβλητό και θέλει να στροφάρει παραπάνω. Στο μπαρόμετρο έχω δει 1+ bar στιγμιαία.

Το αμάξι είναι του 2011 κι είχε 20.000 χλμ περίπου όταν το πήρα, σε πολύ καλή κατάσταση. Δεν έχει ηλιοροφή και νάβι, έχει όμως στριφτερά xenon τα οποία ΤΑ ΣΠΑΝΕ (ΓΚ aprooved :rtfm: ) και bluetooth, στο οποίο δουλεύει εξαιρετικά το στριμάρισμα με a2dp (corsair, άρπα την!), όπερ σημαίνει ότι μπορώ να στρίβω στα κυκλικά ακούγοντας 1055ροκ. :metalo: :lol: Όντας το πιο πλούσιο σε εξοπλισμό, έχει διάφορες λεπτομέρειες, όπως ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, flat bottom τιμόνι (μιεχ), ραδιοφωνικό δέκτη με 2 κεραίες, ημιδερμάτινο σαλόνι με ρύθμιση μέσης και στις δύο θέσεις μπροστά, έλεγχο πίεσης ελαστικών, υπερκλείδωμα, αυτόματα φώτα/καθαριστήρες, πλυστικά κλπ κλπ. To deal περιελάμβανε ΚΤΕΟ, σέρβις, ένα χρόνο εγγύηση και 4 καινούρια PilotSport 3.

Αυτά τα λίγα, χαρά στο κουράγιο σας αν τα διαβάσατε όλα, εδώ θα είμαι για περισσότερη παπαρολογία και φωτογραφίες αν θέλετε. :lol:


Και μια φωτο από το ζαντικο, τα ps3 και η πιατέλα που έχει για δίσκο. :lol:

Image

Image

Image

Τσέκαρα και τις πιέσεις μέσω του διαγνωστικού και τις συνέκρινα με τις πιέσεις που δίνει ο ψηφιακός μετρητής μου. Ταυτίζονται απόλυτα.
Image

O αισθητήρας επόπτευσης της μπαταρίας (BMS, Battery Management/Monitoring System) που έχουν όλα τα Euro5. Πρακτικά δουλεύει σαν mild hybrid, φορτίζει την μπαταρία μόνο όταν χρειάζεται, κατά την επιτάχυνση ο εναλλακτης δεν εμπλέκεται κλπ κλπ).
Image

Επισκόπηση του μηχανοστασίου (@Ορέστης)
Image

Το σαλιγκαράκι :inlove:
Image

H παπαρίτσα που φέρνει ήχο από την εισαγωγή στην καμπίνα και έκανε τον mirage να φτιαχτεί :twisted: Φαίνεται κι ο αισθητήρας στάθμης ψυκτικού, ένα ακόμα μαραφέτι που δεν είχε το 307 μου, καθώς το είχαν μόνο τα 180αρια αν θυμάμαι καλά.
Image

Εδώ ο γάλλος έχει κάνει μια περίεργη διαμόρφωση στην εισαγωγή. Ο αέρας έρχεται από το σκουπάκι της μετώπης (το κάτω μέρος της φωτογραφίας και οδηγείται σε αυτό το κουτί δεξιά. Όλα καλά μέχρι εδώ, μόνο που το κουτί αυτό δεν έχει πάτω οπότε μέρος του αέρα έρχεται από το μηχανοστάσιο. Εκεί μέσα κάνει και στροφή σχεδόν 180 μοιρών και πάει στην είσοδο του υπερσυμπιεστή.
Image

Και μια κοντινή τoυ σώματος που έχει AFL της AutomotiveLighting (ΓΚ->ηδονή) :inlove:
Image
Άβαταρ μέλους
By drdino
#4450 Συνεχίζοντας το φωτορεπορτάζ (και πρήζοντάς σας) :lol:

Το αεροκούτι (γιατί φιλτροκούτι δεν είναι) βλέποντάς το από πάνω:
Image

Από κάτω (βαρέλι χωρίς πάτο κλπ)
Image

Και μια όψη του κομματιού που έχει μείνει. Το κουτί αυτό είναι μαρκόστενο προς τα κάτω. Έχει μια ακόμα τρούπα στο κάτω μέρος της και γεμίζει το εσωτερικό του δοχείου (;) με αέρα. Το χωνί που φαίνεται συνδέεται με τον χώρο του δοχείου μέσω μερικών γρυλλιών στο κάτω ημικύκλιο του χωνιού.
Image


Και μια όψη του valvetrain, όλα καθαρά φαίνονται.
Image
Άβαταρ μέλους
By leonp
#4471 Εξαιρετικά όλα. :yahoo:

Δεν μπορώ να καταλάβω το κόλλημα του corsair με τα bluetooth. :s_biggrin
Ακόμα κι ένα φτηνό ακουστικό που πήρα κάνει 2 συνδέσεις με το τάμπλετ - μια μονοφωνική για τηλέφωνο και μια στερεοφωνική για ήχο (έχει και δεύτερο ακουστικό πρόσθετο ενσύρματο για το άλλο αυτί).
Άβαταρ μέλους
By drdino
#4481 Μάλλον βγάζει χολή επειδή το δικό του δεν δουλεύει όπως θα ήθελε. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#4486 Καλοτάξιδο και καλόστριφτο DrDino, ζηλευω. :s_mad
Άβαταρ μέλους
By markvag
#4583 Δύο ερωτήσεις ντίνο:

1) To ESP βγαίνει τελείως;;;

2) Άκουσα ότι ο ΤΗΡ θέλει συχνή (κάθε 40-50Κ χλμ) ρύθμιση βαλβίδων και ότι γενικά έχει ένα σχετικό θέμα. Ισχύει;;;;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#4595 1) ESP, ASR, Brake Assist και φλας στην απότομη επιβράδυνση βγαίνουν εκτός εντελώς, ναι.

2) Υδραυλικές αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες έχει, ρύθμιση δεν θέλουν. Μήπως ήταν κάτι άλλο;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#4620 Mερσί Χρουμπελίξ! :yahoo:

Βάλε εδώ το 106 :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#4639 Κωνσταντίνε με γεια το αμάξι!!!
Σαν βιτρίνας φαίνεται, πολύ καθαρό :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#4648 Merci! Είναι όντως σε πολύ καλή κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#4653 106 Rallye S2 8V του 1997.
Είναι το δεύτερο 106 που περνάει απ τα χέρια μου, το πρώτο ήταν ένα gti.
Έχει περίπου 160000 χλμ δεν καίει σταγόνα συνθετικό 5w 40, είναι μαμά μηχανικά, έχει αμορτισέρ bimors ( custom χειροποίητα και επισκευζόμενα) με εργοστασιακά ελατήρια - ράβδους και ύψος.
Έκτελεί χρέη commuter, παρολαυτά θα γίνουν και κάποιες αναβαθμίσεις σιγά σιγά για να είναι ακόμη πιο απολαυστικό.
Φώτο εν καιρό...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#4737
drdino έγραψε:1) ESP, ASR, Brake Assist και φλας στην απότομη επιβράδυνση βγαίνουν εκτός εντελώς, ναι.

2) Υδραυλικές αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες έχει, ρύθμιση δεν θέλουν. Μήπως ήταν κάτι άλλο;



Μερσί!

Για το 2) Όχι, απλά δεν ήμουν σίγουρος για το αν αυτός που μου το είπε ήξερε τι έλεγε... Προφανώς όχι... :s_biggrin . Αυτό ισχύει να φανταστώ και για τις λοιπές εκδόσεις του μοτέρ (156 - 175ps);;;;


Με γειές! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#4741 Καλοτάξιδο Κωνσταντίνε! :s_thumbsup