Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#651306
Miatakias έγραψε:
dimviii έγραψε:
Miatakias έγραψε:
:s_whiteflag


5 λεπτά επιπλέον της αλλαγής του συμπλέκτη.

2 σχόλια και το λήγω εδώ γτ παίζει φάση Γιαπωνέζοι εναντίων όλων:
- η Πόρσε είναι μια εταιρία εμπορική, όπως όλες οπότε είναι λάθος να περιμένεις διαφορετική αντιμετώπιση. Απλά σε πολλούς δεν αρέσει γτ είναι αυτή που είναι και το ίντερνετ είναι ωραία φάση για σαματά
- το ότι η πόρσε μπορεί και μας γλεντάει έτσι κι εμείς της τα σκάμε ακόμα ενώ ταυτόχρονα βρίζουμε έπρεπε να είναι παράδειγμα και γι άλλες εταιρίες (εκτός της εκκλησίας που τα καταφέρνει ίσως και καλύτερα)
- Η σκληρή αλήθεια είναι πως και οι αγαπητοί ασιάτες έχουν ίδια θέματα σε ανάλογες υλοποιήσεις (κορόλλα vs 911). Το πρόβλημα ξεκινάει από εμάς που θέλουμε να πάρουμε πόρσε και δε μπορούμε να την πληρώσουμε ή από αυτούς που επειδή δε μπορούν να τη πάρουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα


Οι Porsche είναι μάλλον τα κορυφαία sports cars. Το δε cayenne το πιο ολοκληρωμένο suv. Τα περί σεβασμό προς τον πελάτη καλό θα ήταν να μη λέγονται. Σαφώς και κάτι μπορεί να αστοχήσει ή να γίνει κάποιο κατασκευαστικό λάθος όπως γίνεται παντού. Επίσης καλό θα ήταν να μη λέγονται πράγματα όπως το ότι επειδή δεν έχουμε λεφτά τις κατακρίνουμε.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#651315 Διαφωνώ σε όλα τα παραπάνω.
Εαν η τελευταία πρόταση αναφέρεται στο σχόλια με τη κατσίκα είναι τελείως άστοχο μιας και δεν εννοούσα αυτό. Απλά ίσως το έγραψα με προσέγγιση ΣΧ και το κατάλαβα μόνος μου
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#651368
dimviii έγραψε:...απαραδεκτο κατ εμε,για μια εταιρια με αυτο το ονομα,να μην επωμισθει το κοστος σε ενα τοσο σοβαρο προβλημα.
Απο τη στιγμη μαλιστα που δεν θα ειχε κανενα οικονομικο αντικτυπο με τοσα κερδη διαχρονικα.
Κλασσικη γερμανικη συμπεριφορα.Για αυτο τους γραφω στα παπαργια μου.
Δεν ξέρω πως βγάζεις τέτοιο συμπέρασμα, ότι δεν θα είχε κανένα οικονομικό αντίκτυπο με τόσα κέρδη διαχρονικά. Τα πάντα έχουν αντίκτυπο και αν μπορείς να μην μειώσεις τα κέρδη θα το κάνεις.
Και το κόστος δεν είναι μόνο το ρουλεμάν αλλά η εικόνα της εταιρείας, έξοδα ρύθμισης του όλου θέματος που είναι πολύ μεγαλύτερα από το ίδιο το θέμα κλπ. Βάλε και το χρηματιστηριακό κόστος, θα μειωθεί το μέρισμα και η τιμή της μετοχής κλπ, κι άλλες τεράστιες απώλειες, επίσης πιο σημαντικές από το ίδιο το θέμα. Οπότε η όλη συμπεριφορά είναι καθαρά επιχειρηματική και ουδεμία σχέση έχει με ό,τι μπορεί να εννοείς εσύ σαν γερμανική συμπεριφορά. Φυσικά έχει κάθε δικαίωμα να τους γράφεις καταλλήλως, όπως σε γράφουν κι αυτοί... (και μην το αμφισβητήσεις ότι σε γράφουν, εδώ γράφουν τους πελάτες τους εσένα θα ξεχωρίσουν;) :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651371
Miatakias έγραψε:
2 σχόλια και το λήγω εδώ γτ παίζει φάση Γιαπωνέζοι εναντίων όλων:

που το ειδες αυτο?
Miatakias έγραψε:- η Πόρσε είναι μια εταιρία εμπορική, όπως όλες οπότε είναι λάθος να περιμένεις διαφορετική αντιμετώπιση.

και οι αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες εμπορικες εταιριες ειναι,δεν ειναι κοινωφελη ιδρυματα.Αυτο δεν τις εμποδιζει ομως να κανουν ανακλησεις οταν κατι στραβωσει.

Miatakias έγραψε:Απλά σε πολλούς δεν αρέσει γτ είναι αυτή που είναι και το ίντερνετ είναι ωραία φάση για σαματά

ολοι εκμεταλευονται το ιντερνετ για σαματα.Απο την Πορσε με το ινφοτεινμεντ για τα παλια μοντελα,μεχρι αυτος που πληρωσε 200κ δολλαρια και γεμισε την εθνικη με λαδια.
Miatakias έγραψε:- το ότι η πόρσε μπορεί και μας γλεντάει έτσι κι εμείς της τα σκάμε ακόμα ενώ ταυτόχρονα βρίζουμε έπρεπε να είναι παράδειγμα και γι άλλες εταιρίες (εκτός της εκκλησίας που τα καταφέρνει ίσως και καλύτερα)

σωστα...αντι να αποζημειωσει η πορσε το σχεδιαστικο της λαθος,ας γινουν και οι υπολοιποι κατασκευαστες σαν την πορσε.
Μυριζομε οτι θα βγουμε κερδισμενοι σαν καταναλωτες.
Miatakias έγραψε:- Η σκληρή αλήθεια είναι πως και οι αγαπητοί ασιάτες έχουν ίδια θέματα σε ανάλογες υλοποιήσεις (κορόλλα vs 911).


Miatakias έγραψε:
2 σχόλια και το λήγω εδώ γτ παίζει φάση Γιαπωνέζοι εναντίων όλων:


μονο εσυ αναφερθηκες σε φαση Γιαπωνεζων vs ολων.Κανεις αλλος.



Miatakias έγραψε: Το πρόβλημα ξεκινάει από εμάς που θέλουμε να πάρουμε πόρσε και δε μπορούμε να την πληρώσουμε ή από αυτούς που επειδή δε μπορούν να τη πάρουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα


υπαρχουν απειρα ποστ ιδιοκτητων πορσε στα φορα,που αναφερονται σε αστοχιες,οποτε.... μαλλον ψαχνεις να βρεις δικαιολογιες,για την απαραδεκτη σταση τους,μετα απο το απαραδεκτο λαθος τους.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651372
sknipper έγραψε:
dimviii έγραψε:...απαραδεκτο κατ εμε,για μια εταιρια με αυτο το ονομα,να μην επωμισθει το κοστος σε ενα τοσο σοβαρο προβλημα.
Απο τη στιγμη μαλιστα που δεν θα ειχε κανενα οικονομικο αντικτυπο με τοσα κερδη διαχρονικα.
Κλασσικη γερμανικη συμπεριφορα.Για αυτο τους γραφω στα παπαργια μου.
Δεν ξέρω πως βγάζεις τέτοιο συμπέρασμα, ότι δεν θα είχε κανένα οικονομικό αντίκτυπο με τόσα κέρδη διαχρονικά. Τα πάντα έχουν αντίκτυπο και αν μπορείς να μην μειώσεις τα κέρδη θα το κάνεις.
Και το κόστος δεν είναι μόνο το ρουλεμάν αλλά η εικόνα της εταιρείας, έξοδα ρύθμισης του όλου θέματος που είναι πολύ μεγαλύτερα από το ίδιο το θέμα κλπ. Βάλε και το χρηματιστηριακό κόστος, θα μειωθεί το μέρισμα και η τιμή της μετοχής κλπ, κι άλλες τεράστιες απώλειες, επίσης πιο σημαντικές από το ίδιο το θέμα. Οπότε η όλη συμπεριφορά είναι καθαρά επιχειρηματική και ουδεμία σχέση έχει με ό,τι μπορεί να εννοείς εσύ σαν γερμανική συμπεριφορά. Φυσικά έχει κάθε δικαίωμα να τους γράφεις καταλλήλως, όπως σε γράφουν κι αυτοί... (και μην το αμφισβητήσεις ότι σε γράφουν, εδώ γράφουν τους πελάτες τους εσένα θα ξεχωρίσουν;) :lol:


ολα αυτα ισχυουν και για τους αλλους κατασκευαστες οταν αντιμετωπιζουν μια αστοχια(οι αντικτυποι για την εικονα της εταιριας,τα εξοδα,τα κερδη και οι μετοχοι κλπ) με πολυ χειροτερη οικονομικη ευμαρια.
Ουτε το ιματζ χαλασε,ουτε χρεωκοπησαν.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#651378
dimviii έγραψε: :dizzy: .


Μη με παρεξηγείς, είναι που έχω διαβάσει το φόρουμ και παλαιότερα, οπότε έχω πρώτερη εμπειρία :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#651382 Ντίμη επειδή φαίνεται ότι το παρακάτω ξέφυγε της προσοχής των διοικούντων της Τουγιότα

http://www.toyotaproblems.com/excessive ... nsumption/

στείλε τους ένα περιποιημένο e-mail/ποστακι που θα εξηγείς ότι δεν θα επηρεαστεί η κερδοφορία τους αν κάνουν τις απαιτούμενες μετατροπές για να μην υπάρχει αυξημένη κατανάλωση λαδιού.

Πες τους επίσης ότι αυτά τα κάνουν οι Γερμανοί --> ντροπής πραματα

ΥΓ: το ότι υπάρχουν 'απειρα' παράπονα ιδιοκτητών για δύο εταιρείες που σκοράρουν διαχρονικά ψηλά στις έρευνες αξιοπιστίας μάλλον οφείλεται σε αυτό που είπε ο Miatakias περί ίντερνετ.
Εκτός αν πιστεύει κάποιος ότι η πορτσε είναι λιγότερο αξιόπιστη από τη Ρεναουλτ πχ.

eddieτ: να διευκρινίσω πάντως ότι το θέμα IMS το θεωρώ πίπα (προφανώς όταν δίνεις ένα παραπάνω από σεβαστό ποσό είναι γελοίο να φοβάσαι μη σου μείνει στο χέρι ο κινητήρας από κάτι τέτοιο).
Από την άλλη η πόρτσε έχει αυτή τη δύναμη μάρκας που της επιτρέπει να διαχειριστεί το θέμα με αυτό τον τρόπο και να πάει παρακάτω.
Σε όσους αρέσουνε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουνε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651383
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη επειδή φαίνεται ότι το παρακάτω ξέφυγε της προσοχής των διοικούντων της Τουγιότα

http://www.toyotaproblems.com/excessive ... nsumption/

στείλε τους ένα περιποιημένο e-mail/ποστακι που θα εξηγείς ότι δεν θα επηρεαστεί η κερδοφορία τους αν κάνουν τις απαιτούμενες μετατροπές για να μην υπάρχει αυξημένη κατανάλωση λαδιού.

Πες τους επίσης ότι αυτά τα κάνουν οι Γερμανοί --> ντροπής πραματα

ΥΓ: το ότι υπάρχουν 'απειρα' παράπονα ιδιοκτητών για δύο εταιρείες που σκοράρουν διαχρονικά ψηλά στις έρευνες αξιοπιστίας μάλλον οφείλεται σε αυτό που είπε ο Miatakias περί ίντερνετ.
Εκτός αν πιστεύει κάποιος ότι η πορτσε είναι λιγότερο αξιόπιστη από τη Ρεναουλτ πχ.

eddieτ: να διευκρινίσω πάντως ότι το θέμα IMS το θεωρώ πίπα (προφανώς όταν δίνεις ένα παραπάνω από σεβαστό ποσό είναι γελοίο να φοβάσαι μη σου μείνει στο χέρι ο κινητήρας από κάτι τέτοιο).
Από την άλλη η πόρτσε έχει αυτή τη δύναμη μάρκας που της επιτρέπει να διαχειριστεί το θέμα με αυτό τον τρόπο και να πάει παρακάτω.
Σε όσους αρέσουνε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουνε.



Miatakias έγραψε:
2 σχόλια και το λήγω εδώ γτ παίζει φάση Γιαπωνέζοι εναντίων όλων:



EDDIE_147 έγραψε:να διευκρινίσω πάντως ότι το θέμα IMS το θεωρώ πίπα


ωχ αρχισαμε τις πιπες.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#651394 Νομίζω Ντίμη το e-mail σου θα γίνει ακόμα πιο ισοπεδωτικο αν βάλεις quote όλα τα ποστακια από το τοπικό.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#651406 Στο επόμενο ποστ ανάλογου ύφους, η χαρούμενη παρέα θα πάρει την άγουσα. Nα θυμίσω σε κάποιους πως η συμμετοχή στις συζητήσεις του φόρουμ, είναι προαιρετική.[Admin]
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#651430 Αναπάντεχο offtopic με ένα πόρτσε σκαλισμένο σαν ρουθούνι ταρίφα στη Μεσογείων.

Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#651485 Μας άφησε στα 90 του ο Γερμανός Giuseppe Busso της Porsche. O Hans Mezger με τα θρυλικά Mezger μπλοκ.
Καλό ταξίδι γίγαντα.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#651488 Έφυγε με ένα καημό όμως, σύμφωνα με τον γρηγόριο, κατάντησε στα γεράματα να δουλεύει σε τροπέτα, μάλλον η ψυχούλα του δεν θα ηρεμήσει ποτέ :'(
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#651491 Στη μνήμη του η Πόρσε θα περνάει όλα τα διαλυμένα ρουλεμάν σ’ εγγύηση (κι ας μην έσπαγαν τα δικά του μοτέρια)