Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#651087
tsilis έγραψε:Κοίταξε ,
Ασφαλώς και μπράβο τους, γιατί καθιστούν λειτουργικότερα τα μοντέλα τους και είναι και μάρκετινίστικο κάργα,
ΑΛΛΑ
θα ήταν ακόμη πιο σεβαστικοί (sic) απέναντι στον πελάτη τους , αν εύρισκαν λύση για τα IMS κλπ κλπ και δεν άφηναν τον κάθε Αμερικάνο γκαραζιέρη να εφευρίσκει πατέντες , όπως και τον κάθε γνώστη πληκτρολογίου να κάνει υπολογισμούς καταστροφής / έτος .

Κατά τα άλλα υποκλίνομαι και αρέσκειν μου πολλάν.


Είναι ένα ρουλεμάν. Το θεωρείς αναλώσιμο και τέρμα. Αυτό έπρεπε να πει η Πόρσε.
Αν και στη πράξη με τ´ αυτοκίνητα που τελικά είχαν το πρόβλημα δε χρειάστηκε να κάνει τπτ γτ απλά μπορεί ( δε συμφωνώ προφανώς). Τ´ αμερικανά έκαναν μια φασαρία τους έφτιαξε και μερικά αμάξια και να χαμε να λέγαμε.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#651088
panos2171 έγραψε: Όταν σπάγανε οι στρόφαλοι των boxter


Όντως;
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#651104 Ναι

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#651127 Θα μπορούσες να στείλεις κάτι γιατί δεν έχει τύχει να δώ? Συνήθως είχαν κοινά προβλήματα με τα 996/997
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#651128 Όταν σαν εταιρεία τρως εντζινίριν και κλάνεις πιουρίλα

https://rennlist.com/how-tos/slideshows ... 10x7NtmWyg

As is the case with the 911 police car, the Macan also has working lights at the front, rear, and in the interior. It even has an automatic power-off function to save battery life in case you forget to switch it off after some playtime. And if all that isn't enough, there's also a full array of horse accessories that even includes a trophy and some ribbons for that winning performance.


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#651229
panos2171 έγραψε:Ναι

< Note >



Ε πες ρε συ.

Μπορεί και να μας ενδιαφέρει το μοντέλο :innocent:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651233
tsilis έγραψε:Κοίταξε ,
Ασφαλώς και μπράβο τους, γιατί καθιστούν λειτουργικότερα τα μοντέλα τους και είναι και μάρκετινίστικο κάργα,
ΑΛΛΑ
θα ήταν ακόμη πιο σεβαστικοί (sic) απέναντι στον πελάτη τους , αν εύρισκαν λύση για τα IMS κλπ κλπ και δεν άφηναν τον κάθε Αμερικάνο γκαραζιέρη να εφευρίσκει πατέντες , όπως και τον κάθε γνώστη πληκτρολογίου να κάνει υπολογισμούς καταστροφής / έτος .
.


+1

Miatakias έγραψε:Είναι ένα ρουλεμάν. Το θεωρείς αναλώσιμο και τέρμα. Αυτό έπρεπε να πει η Πόρσε.
Αν και στη πράξη με τ´ αυτοκίνητα που τελικά είχαν το πρόβλημα δε χρειάστηκε να κάνει τπτ γτ απλά μπορεί ( δε συμφωνώ προφανώς). Τ´ αμερικανά έκαναν μια φασαρία τους έφτιαξε και μερικά αμάξια και να χαμε να λέγαμε.

πως θα θεωρησει η πορσε ενα ρουλεμαν αναλωσιμο,οταν σε κανενα αλλο αυτοκινητο δεν ειναι αναλωσιμο?
βασικα βρισκω λιγο αντιφατικο το ποστ σου.Μια δεν συμφωνεις γιατι απλα μπορει,μια τα αμερικανα εκαναν φασαρια,τους εφτιαξε μερικα αυτοκινητα,να ειχαμε να λεγαμε κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#651237 Γτ τα ρουλεμάν δεν είναι αναλώσιμα;
Αντιφατικό καθόλου. Προσωπικά θα ήθελα να μη χρειάζεται να το αλλάξω, ενώ από τη πλευρά της η εταιρεία θα μπορούσε να θεωρήσει πως με κάθε αλλαγή συμπλέκτη ας αλλάζεται κι αυτό
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651240
Miatakias έγραψε:Γτ τα ρουλεμάν δεν είναι αναλώσιμα;

το οτι μπορει να αλλαχθει ενα ρουλεμαν,δεν το κανει αυτοματα αναλωσιμο.Με αυτη τη λογικη μπορει να ειναι αναλωσιμο ο στροφαλος,το μπλοκ,οι εκκεντροφοροι κλπ
Δεν μιλαμε για ρουλεμαν συμπλεκτη που ειναι κατι αναλωσιμο,μιλαμε για ρουλεμαν που πρεπει να λυθει ολος ο κινητηρας.
Miatakias έγραψε:Αντιφατικό καθόλου. Προσωπικά θα ήθελα να μη χρειάζεται να το αλλάξω, ενώ από τη πλευρά της η εταιρεία θα μπορούσε να θεωρήσει πως με κάθε αλλαγή συμπλέκτη ας αλλάζεται κι αυτό

και ποιος θα πληρωνει για αυτο? και αν το ρουλεμαν σκορπισει πριν το διαστημα αλλαγης συμπλεκτη?(πιθανοτατο σεναριο)
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#651243
dimviii έγραψε:
Miatakias έγραψε:Γτ τα ρουλεμάν δεν είναι αναλώσιμα;

το οτι μπορει να αλλαχθει ενα ρουλεμαν,δεν το κανει αυτοματα αναλωσιμο.Με αυτη τη λογικη μπορει να ειναι αναλωσιμο ο στροφαλος,το μπλοκ,οι εκκεντροφοροι κλπ
Δεν μιλαμε για ρουλεμαν συμπλεκτη που ειναι κατι αναλωσιμο,μιλαμε για ρουλεμαν που πρεπει να λυθει ολος ο κινητηρας.
Miatakias έγραψε:Αντιφατικό καθόλου. Προσωπικά θα ήθελα να μη χρειάζεται να το αλλάξω, ενώ από τη πλευρά της η εταιρεία θα μπορούσε να θεωρήσει πως με κάθε αλλαγή συμπλέκτη ας αλλάζεται κι αυτό

και ποιος θα πληρωνει για αυτο? και αν το ρουλεμαν σκορπισει πριν το διαστημα αλλαγης συμπλεκτη?(πιθανοτατο σεναριο)


Ρουλεμάν των 50 ευρώ. Χρόνος αλλαγής ούτε ώρα ενώ μαζί με συμπλέκτη 5 λεπτά.
Θα πληρώνει όποιος πληρώνει για ν αλλάξει ένα οποιοδήποτε ρουλεμάν.
Αν σπάσει η καδένα, ο ιμάντας, το μπουζί ή ο πλακούντας πριν τη συμφωνία τότε ... απλά συμβαίνουν αυτά.

Η πόρσε έπρεπε απλά να θεωρήσει πως λόγω της μαλακισμένης σχεδίασης κι αρα ΠΙΘΑΝΑ ελλιπούς λίπανσης ας το αλλάζετε με συμπλέκτη ή οτιδήποτε όπως συμβαίνει με τόσα άλλα εξαρτήματα (έτσι κι αλλιώς πιο συχνά καίει λάμπα ένα γιαπωνέζικο, είναι μικρό το ποσοστό :ninja: )
Το έκανε γαργάρα, αλλά ταυτόχρονα της έκλασαν τ αρχίδια και τώρα οποιος θέλει το αλλάζει, όποιος θέλει δε το αλλάζει αλλά δε γίνεται και τπτ γτ ότι ήταν να σπάσει έσπασε.

Άλλη μια ωραία φασούλα που το ίντερνετ μας έκανε όλους γνώστες σα το τύπο με το χρωματιστό πιτσιλωτό μπλουζάκι και τις συμβουλές βελτίωσης σε Έβο :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651249
Miatakias έγραψε:
Ρουλεμάν των 50 ευρώ. Χρόνος αλλαγής ούτε ώρα ενώ μαζί με συμπλέκτη 5 λεπτά.

5 λεπτα μαζι με συμπλεκτη?
Miatakias έγραψε:Θα πληρώνει όποιος πληρώνει για ν αλλάξει ένα οποιοδήποτε ρουλεμάν.
Αν σπάσει η καδένα, ο ιμάντας, το μπουζί ή ο πλακούντας πριν τη συμφωνία τότε ... απλά συμβαίνουν αυτά.

οταν ''συμβει'' αυτο,θα συμβει να αλαφρωσει και ο τραπεζικος λογαριασμος σου δεκαδες χιλιαδες ευρω.

Miatakias έγραψε:Η πόρσε έπρεπε απλά να θεωρήσει πως λόγω της μαλακισμένης σχεδίασης κι αρα ΠΙΘΑΝΑ ελλιπούς λίπανσης ας το αλλάζετε με συμπλέκτη ή οτιδήποτε όπως συμβαίνει με τόσα άλλα εξαρτήματα (έτσι κι αλλιώς πιο συχνά καίει λάμπα ένα γιαπωνέζικο, είναι μικρό το ποσοστό :ninja: )

δεν γινεται απο τη μια να παραδεχτει οτι ειναι λαθος σχεδιαση,και απο την αλλη να σου πει πληρωνε.Η μαλλον απ οτι εχω καταλαβει απλα λογω ονοματος καπως ετσι το χειριστηκε.
Miatakias έγραψε:Το έκανε γαργάρα, αλλά ταυτόχρονα της έκλασαν τ αρχίδια και τώρα οποιος θέλει το αλλάζει, όποιος θέλει δε το αλλάζει αλλά δε γίνεται και τπτ γτ ότι ήταν να σπάσει έσπασε.

απαραδεκτο κατ εμε,για μια εταιρια με αυτο το ονομα,να μην επωμισθει το κοστος σε ενα τοσο σοβαρο προβλημα.
Απο τη στιγμη μαλιστα που δεν θα ειχε κανενα οικονομικο αντικτυπο με τοσα κερδη διαχρονικα.
Κλασσικη γερμανικη συμπεριφορα.Για αυτο τους γραφω στα παπαργια μου.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#651260
dimviii έγραψε:
Miatakias έγραψε:
:s_whiteflag


5 λεπτά επιπλέον της αλλαγής του συμπλέκτη.

2 σχόλια και το λήγω εδώ γτ παίζει φάση Γιαπωνέζοι εναντίων όλων:
- η Πόρσε είναι μια εταιρία εμπορική, όπως όλες οπότε είναι λάθος να περιμένεις διαφορετική αντιμετώπιση. Απλά σε πολλούς δεν αρέσει γτ είναι αυτή που είναι και το ίντερνετ είναι ωραία φάση για σαματά
- το ότι η πόρσε μπορεί και μας γλεντάει έτσι κι εμείς της τα σκάμε ακόμα ενώ ταυτόχρονα βρίζουμε έπρεπε να είναι παράδειγμα και γι άλλες εταιρίες (εκτός της εκκλησίας που τα καταφέρνει ίσως και καλύτερα)
- Η σκληρή αλήθεια είναι πως και οι αγαπητοί ασιάτες έχουν ίδια θέματα σε ανάλογες υλοποιήσεις (κορόλλα vs 911). Το πρόβλημα ξεκινάει από εμάς που θέλουμε να πάρουμε πόρσε και δε μπορούμε να την πληρώσουμε ή από αυτούς που επειδή δε μπορούν να τη πάρουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#651266 Miatakia κοίτα δω τι ωραία που στο κάνει ταληράκια ο Γκολέμης



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#651297

:superman: :superman: