- 09 Ιουν 2020, 23:19
#651249
Miatakias έγραψε:
Ρουλεμάν των 50 ευρώ. Χρόνος αλλαγής ούτε ώρα ενώ μαζί με συμπλέκτη 5 λεπτά.
5 λεπτα μαζι με συμπλεκτη?
Miatakias έγραψε:Θα πληρώνει όποιος πληρώνει για ν αλλάξει ένα οποιοδήποτε ρουλεμάν.
Αν σπάσει η καδένα, ο ιμάντας, το μπουζί ή ο πλακούντας πριν τη συμφωνία τότε ... απλά συμβαίνουν αυτά.
οταν ''συμβει'' αυτο,θα συμβει να αλαφρωσει και ο τραπεζικος λογαριασμος σου δεκαδες χιλιαδες ευρω.
Miatakias έγραψε:Η πόρσε έπρεπε απλά να θεωρήσει πως λόγω της μαλακισμένης σχεδίασης κι αρα ΠΙΘΑΝΑ ελλιπούς λίπανσης ας το αλλάζετε με συμπλέκτη ή οτιδήποτε όπως συμβαίνει με τόσα άλλα εξαρτήματα (έτσι κι αλλιώς πιο συχνά καίει λάμπα ένα γιαπωνέζικο, είναι μικρό το ποσοστό )
δεν γινεται απο τη μια να παραδεχτει οτι ειναι λαθος σχεδιαση,και απο την αλλη να σου πει πληρωνε.Η μαλλον απ οτι εχω καταλαβει απλα λογω ονοματος καπως ετσι το χειριστηκε.
Miatakias έγραψε:Το έκανε γαργάρα, αλλά ταυτόχρονα της έκλασαν τ αρχίδια και τώρα οποιος θέλει το αλλάζει, όποιος θέλει δε το αλλάζει αλλά δε γίνεται και τπτ γτ ότι ήταν να σπάσει έσπασε.
απαραδεκτο κατ εμε,για μια εταιρια με αυτο το ονομα,να μην επωμισθει το κοστος σε ενα τοσο σοβαρο προβλημα.
Απο τη στιγμη μαλιστα που δεν θα ειχε κανενα οικονομικο αντικτυπο με τοσα κερδη διαχρονικα.
Κλασσικη γερμανικη συμπεριφορα.Για αυτο τους γραφω στα παπαργια μου.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'