Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#67379 Είναι χάλια συμφωνώ.

Είναι ντροπή να βάζουν το θρυλικό έμβλημα της Porsche σε τζιπ και σε τετράπορτα κατασκευάσματα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#67382 Το προβλημα μου δεν ειναι το εμβλημα και που ειναι αλλα το design αυτο καθε αυτο.

Sent from Corsair's brick
Άβαταρ μέλους
By IKE
#67409
Alexkid έγραψε:Είναι ντροπή να βάζουν το θρυλικό έμβλημα της Porsche σε τζιπ και σε τετράπορτα κατασκευάσματα.


Γιατί είναι ντροπή?
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#67553 Θεωρώ πως ένας κατασκευαστής που επί δεκαετίες είχε συνδέσει το όνομά του με σπορ και ως επί των πλείστων όμορφα αυτοκίνητα, δεν μπορεί στο βωμό του κέρδους να έχει στη γκάμα του 2 τζιπ και ένα κακάσχημο τετράπορτο. Μου μοιάζει σαν προδοσία προς όλους όσους μεγάλωσαν με αφίσα 911 στο δωμάτιό τους. Δεν μου κάθεται ρε φίλε αυτή η εποχή... Έχουν όλα αλλοιωθεί, από τους ανθρώπους ως τη μουσική. Ένα ένα όσα μας θυμίζουν τα παλιά καλά χρόνια σιγά σιγά χάνονται. Εγώ τη δικιά μου δεν την αλλάζω με 10 Παναμερα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#67563
KiloMeater έγραψε:Θα πάρει ο αδερφός μου ενα πορσικο, σαν δευτερο αμαξι (ειναι US)
Οδηγησε χθες αυτο:
http://www.cars.com/vehicledetail/detai ... verview/#6
και του αρεσε σαν αισθηση, αλλα θελει να οδηγησει ενα κουπε να δει και κλειστο πως ειναι.
Εχετε καμια παρατηρηση για το συγκεκριμενο? Κατι που πρεπει να προσεχθει ιδιαιτερα?
Καποια known issues?


τελικά την πήρε σε καμπριο :metalo:
(εγω ελεγα το κουπε αλλα anyway..)
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#73130 Δελτιο τυπου για την νεα Cayman GT4:

New addition to the GT family of Porsche high performance models

The benchmark in its class: the Porsche Cayman GT4

Porsche is proud to introduce a new addition to its line of revered GT high performance models; the Cayman GT4.

This is the first time Porsche has introduced such a focused GT model based on the mid-engined, two-seat Cayman coupe. Sharing components and genetic spirit with the iconic 911 GT3, a lap time of 7 min 40 sec around the Nürburgring Nordschleife places the Cayman GT4 emphatically as the new benchmark at the top of its market segment. It also makes a clear statement that Porsche will continue to promote radical two-door sports cars now and in the future - sports cars that are developed at the company's Motorsport department in Weissach.

The engine, chassis, brakes and aerodynamic design of the Cayman GT4 are configured for maximum driving dynamics; yet the top model still retains the versatility and everyday utility that are typical of a Porsche sports car.

The Cayman GT4 is powered by a mid-mounted, 3.8-litre flat-six engine with 385 hp (283 kW), which is derived from the 911 Carrera S engine. Its power is transmitted by a standard six-speed manual gearbox with dynamic gearbox mounts - there is no PDK transmission option. This translates in to acceleration from zero to 62 mph in 4.4 seconds; top speed is 183 mph. The car's NEDC fuel consumption is 27.4 mpg. The body is lowered by 30 mm versus the standard Cayman, and features a purposefully-proportioned brake system. Furthermore, the chassis has been comprehensively fine-tuned with many components shared with the 911 GT3.

Fit for the race track: first Porsche Cayman with downforce on both axles
The new GT4 is clearly differentiated from its brothers in the Cayman range. Three distinctive inlet openings in the nose and a large fixed rear wing are part of an aerodynamic package which is systematically designed to not only reduce lift but also generate downforce.

Upon request, the Cayman GT4 can be equipped even more comprehensively for more sporting, or track day driving. Options include PCCB ceramic brakes, shell-backed seats made of carbon fibre reinforced plastic (CFRP), a custom Sport Chrono Package with the unique Track Precision app, and a Club Sport Package.

The interior of the Cayman GT4 is designed so that the driver and passenger can become immersed in unfiltered driving enjoyment. Sports seats, upholstered in a combination of leather and Alcantara, are distinguished by very good lateral support. Due to its compact dimensions, the new GT4 sports steering wheel guarantees ideal control and direct steering feedback.

Technical aspects of the new Cayman GT4 are based on the 911 GT3. As a mid-engined sports car and a prime example of driving dynamics in its class, it follows the conceptual tradition of such cars as the 904 GTS, 911 GT1, Carrera GT and 918 Spyder.

GT sports cars from Porsche embody the most passionate transfer of technology from the race track to the road, and clearly demonstrate the sporting core of the brand: Intelligent Performance. Four out of five drivers of Porsche GT models also use their cars to participate in track days and club motorsport.

http://www.pistonheads.com/news/ph-germ ... ease/31576

Mερικες φωτο:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Επισημο video-promo:



...και αλλο ενα για περισσοτερες λεπτομερειες...

Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#73157 ...αυτο το εργαλειο, (ειδικα σε αυτο το κ@υλιαρικο το μπλε :s_inlove ) μου φερνει στο μυαλο την κλασικη σκηνη, οπου ο πατερας, τραβαει ενα λερωμενο εξωτερικα, παλαιο σεντονι μεσα σε ενα κλειστο γκαραζ, αποκαλυπτοντας στον γιο του, πως εφτιαχναν τοτε τα γρηγορα σπορ αυτοκινητα... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#73219 ιδιο χρονο στο ρινγκ με gt3 λενε? :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By pik.
#73250
popolaros έγραψε:τον πεταμε εξω...

χαλαρα.....
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#73271 Μόνο η αεροτομή δε μ άρεσε. Κατα τ άλλα :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#73323
panos2171 έγραψε:Μόνο η αεροτομή δε μ άρεσε. Κατα τ άλλα :inlove:


+1 , ειναι λιγο κιτς εν ετη 2015 η σταθερη "σιδερωστρα", αλλα στοιχηματιζω οτι οποιοσδηποτε...ανησυχος εβλεπε απο κοντα την GT4, το μονο που θα ηθελε, θα ηταν να την οδηγησει, και εν τελει να την αγορασει...

:hmmm: ισως αργοτερα να εμφανιστει ως aftermarket καμμια τυπου "ducktail", ή καποια φαρδυτερη-μεγαλυτερη που να ειναι κρυμμενη στο τελειωμα της πισω πορτας, και να ανασηκωνεται μετα απο καποια χλμ, οπως στις απλες cayman...
Βεβαια απο την αλλη, συμφωνα τουλαχιστον με τα λεγομενα του υπευθυνου εξελιξης, φαινεται να συνδεεται αμεσα η σχεδιαση του εμπροσθιου αεροδυναμικου πακετου, με την πισω φτερουγα...
Οποτε ενδεχομενη αφαιρεση, ή ακομα και διαφοροποιηση της , μπορει να αλλοιωνε τα αεροδυναμικα χαρακτηριστικα της σε ταχυτητες βεβαια με τον αριθμο "2" μπροστα...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#73333 με την gt3 εχουν 115 αλογα διαφορα,κιλα ποσα εχουν διαφορα που ειναι το ιδιο γρηγορη?