Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By alexm
#708356 Το diesel αποκλείεται διότι έχουμε και κορσα με αποδαυτον, και δη αυτόν με τα 95 άλογα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#708372
Anonymous Founder έγραψε:Εμένα για αυτοκίνητο πόλης δεν μου άρεσε το diesel 500. Η έλλειψη ροπής μέχρι να μπει το turbo ήταν ενοχλητική σε κίνηση πόλης.
Το 1.2 εκεί χαμηλά είναι πολύ καλύτερο.
Σε ταξίδι αλλάζει το πράγμα βέβαια, αλλά γιατί να βάλει ένα πονοκέφαλο στο κεφάλι του με το diesel;
τι πονοκέφαλο βάζεις??? με τον 95αρη?? 4 βαλβίδες, μεταβλητό τούρμπο, ροπή μια χαρά? σέρβις λάδια Ξυδιά μόνο. μέχρι τα 95.000. pdf άγνωστο πρόβλημα....

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#708375 Τα diesel που κινούνται κυρίως σε πόλη έχουν συχνά θέμα με το φίλτρο dpf, ενώ μια ζημιά στο turbo ή στην αντλία είναι πολλά λεφτά.
Το 1.2 δεν έχει τίποτε από αυτά και μέσα στην πόλη δεν είναι πιο αργό, ειδικά στο σταμάτα ξεκίνα είναι σαφώς καλύτερο.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#708377
Anonymous Founder έγραψε:Τα diesel που κινούνται κυρίως σε πόλη έχουν συχνά θέμα με το φίλτρο dpf, ενώ μια ζημιά στο turbo ή στην αντλία είναι πολλά λεφτά.
Το 1.2 δεν έχει τίποτε από αυτά και μέσα στην πόλη δεν είναι πιο αργό, ειδικά στο σταμάτα ξεκίνα είναι σαφώς καλύτερο.


:hmmm:

χωρίς να έχω οδηγήσει το ντιζελάτο , χλωμό
Άβαταρ μέλους
By 224v
#708381 για αυτό αναφέρω το τετρακιλυνδρο με τα 1350 κυβικά και τα 95 άλογα. που φοράνε και τα κορσα κλπ. το μεταβλητό τούρμπο. ίσως είναι ο τροπος που οδηγεί η κόρη αλλά dpf πρόβλημα δεν έχει. προηγούμενα ντήζελ ίσως δεν είχαν ροπή κλπ ώστε να πετάγεται στο ξεκίνημα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#708394 Το 1.2 από την εποχή που το μπουκωσανε για ρύπους κλπ είναι απλά απαλευτο
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#708396
Asimov έγραψε:Το 1.2 από την εποχή που το μπουκωσανε για ρύπους κλπ είναι απλά απαλευτο


σωστος.
εχει το παλιο παντα η γυναικα και δεν εχει σχεση η αποκριση χαμηλα με το φεισλιφτ παντα.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#708634 Update:
Το οδηγήσαμε το 1.2 και το twinair. Το πρώτο μας φάνηκε αργό, και δεν βρίσκουμε σε λογικές τιμές αυτή τη στιγμή.

Το δεύτερο οκ, δεν πήγαινε άσχημα, αλλά αρκετά τραχύ στη λειτουργία του. Αν δεν ήταν επίφοβο για θέματα αξιοπιστίας, θα το επέλεγα.

Γενικά μου φαίνονται τα 500αρακια εξωφρενικά ακριβά, όπως βέβαια και τα περισσότερα μικρά που βλέπουμε, πχ polo tsi του 11 στα 8000.

Αν κάποιος εντοπίσει κάτι οκ στην κατηγορία από Θεσσαλονίκη η περίχωρα ας ρίξει ένα pm
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#708662 Έχω το 1.2 και ισχύει αυτό που έγραψε ο Ασίμωφ. Και μιας και είχα και το Panda το 1.2 πιο παλιά, πράγματι εκείνο πήγαινε σφαίρα μέσα στην πόλη.

Το 85άρι 2κυλ πάει πολύ καλά αλλά καίει κιόλας. Το είχα στα χέρια μου για πολλές μέρες και αν το δουλεύεις με το πρόγραμμα στα 85 άλογα, είναι ασύμφορο. Μόνο στα 65 συμφέρει. Αν το θες για οικονομία, τότε δεν κάνει για σένα. Αν το θες για γούστα, τότε πάρε το.


Είχε ωραίο ήχο πάντως, πορωτικό. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#708973 στο 500ακι του 2015 ξαφνικά δεν δουλεύει το Bluetooth!!! τι μπορεί να φταίει... από πού βρίσκουμε άλλο Παρόμοιο τέτοια μαραφετι???

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#708977 Τι μαραφέτι; Εννοείς την πηγή του ηχοσυστήματος; Βεβαιώσου αρχικά αν όντως έχει πρόβλημα. Με άλλο τηλέφωνο δοκίμασες; Δεν λειτουργεί καθόλου;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#708978 Γενικά το ράδιο, είμαι πλέον Ιθάκη και περιμένω λεπτομέρειες από την κόρη μου

< Note >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#708980 Έχει Blue&me?
Αν είναι με το συγκεκριμένο κάνει συχνά προβλήματα στα αυτοκίνητα του group.
Στην χειρότερη περίπτωση λυπητερή γύρω στο 500ρικο, μερικές φορές είναι θέμα μπαταρίας ή επαναπρογραμματισμου.

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#708987 ναι της είπαν αυτό ακριβώς ένα 500αρικο για την πλακέτα του blue& me! έβγαλε τους πόλους μήπως σβήσει η μνήμη κλπ τίποτα όμως θέλει μάγκα ηλεκτρονικό
!!!!

< Note >