Forum για το Ράλι Ακρόπολις
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#725278 Ήμουν στο Ελευθεροχώρι Ι που ακυρώθηκε. Προφανώς έγινε από την βλακεία ορισμένων. Παρακολουθούν τις in car κάμερες και σε ότι δουν, βαράνε.

Εγώ θέλω να σταθώ στην απαράδεκτη οργάνωση της μιας και μοναδικής επίσημης κοπάνας για την ειδική.
Όλες οι υπόλοιπες ήταν κλειστές από την αρχή τους και κανένας δεν μπορούσε να μπει. Έτσι ο κόσμος συσσωρεύτηκε στον χωματόδρομο από το Παλαιοχώρι.
Ο ρυθμός αναβασης πολύ πολύ αργός. Ήμασταν 2,5 ώρες πριν, τον στην αρχή του χωματόδρομου και κάναμε 2 ώρες για τα 8 χιλιόμετρα.
Αποτέλεσμα. Χιλιάδες αυτοκίνητα μέσα στη λίμνη και 7 χιλιόμετρα παρκαρισμένα στην κοπάνα. Δεν μπορώ να υπολογίσω αλλά μπορεί να ήταν 10000 ίσως και παραπάνω κόσμος.
Δεν υπήρχε κανείς από την οργάνωση ή την αστυνομία να σταματάει την είσοδο της κοπάνας με σκοπό να μπλοκάρουν όλα και τα 3 τελευταία χιλιόμετρα να είναι αφημενα στη μέση της κοπάνας με 3 σειρές παρκαρισμένα.
Λογικό ήταν μετά την ακύρωση να μην μπορεί να φύγει κανείς και η μόνη διέξοδος ήταν να ανοίξουν την ειδική.
Εκνευρισμός, φωνές, βρισιές. Η αστυνομία να τα ξύνει και να περιμένει εντολές. Έλεγαν να παραμείνουν στην 2 και να φύγουν όλοι μετά.
Τελικά μια ώρα μετά και αφού ήρθε ελικόπτερο της οργάνωσης την
άνοιξαν.
Όλο αυτό το μπαχαλο θα είχε αποφευχθεί αν 1 μόνο άτομο, ΜΟΝΟ ΕΝΑ, είχε ασχοληθεί από την αρχή και έλεγε στα αυτοκίνητα που έφταναν να στρίψουν ανάποδα και να παρκάρουν στην άκρη. Συγχρόνως να κατεβαίνει το βουνό μαζί τους.
Κανείς δεν το σκέφτηκε αυτό που κάνουμε μόνοι μας εδώ και 30 χρόνια που ανεβαίνω στα βουνά.
Κανένας δεν σκέφτηκε ότι ήταν πάρα πολλοί νέοι που δεν είχαν δει ποτέ τους αγώνα. Κανένας δεν έβαλα μια ταμπέλα θεατών όπως γινόταν παντού και συνέχεια.
Κανένας δεν σκέφτηκε ότι όλοι αυτοί ήταν κ@αυλωμενοι μετά από 8 χρόνια απραξίας.

Το δια ταύτα είναι ότι οι εποχές άλλαξαν και υπάρχει η οργανωτική φιλοσοφία να μην θέλουν θεατές στα βουνά. Συγκεντρωμένοι σε ένα μέρος (το Ελευθεροχώρι είχε μέχρι 7 επίσης κοπάνες κάποτε) για όμορφα πλάνα και οι θεατές στα @@ τους.
Οι κριτές και αστυνομία άσχετοι και ανεύθυνοι, μήπως και δεν ξέρουν ότι όλοι θα συναντηθούν εκεί.
Έχω πολλά ακόμη να πω αλλά τσατιζομαι όσο τα σκέφτομαι.
Μετά από 26 Ακρόπολις με βλέπω του χρόνου σπίτι....

don't panic
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#725280 επιβεβαιωνω μεχρι τελειας τον cmarin για ολα οσα εγραψε,μιας και ημουν εκει και στα δυο περασματα.
Φιλος απο τηνπαρεα που ειχε σμαρτγουοτς εγραψε 11,5 χλμ περπατημα για σημερα. :lipsealed:
Αποζημειωθηκαμε ομως απο το σημειο που βλεπαμε στο Ελευθεροχωρι. :inlove: :superman:
@cmarin απο του χρονου ο ενδεδειγμενος τροπος παρακολουθησης για μενα ,ειναι μεσα στην ειδικη με σκηνακια για να μην μετακινησε.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#725288 Σίγουρα! Όσους τέτοιους πρόσεξα φέτος ήταν στα καλύτερα σημεία και σίγουρα δεν πέρασαν άσχημα.
Αυτό και ξεχνάμε τις εποχές με 4-5 ειδικές παρακολούθησης την μέρα.

don't panic
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#725292
cmarin έγραψε:Το δια ταύτα είναι ότι οι εποχές άλλαξαν και υπάρχει η οργανωτική φιλοσοφία να μην θέλουν θεατές στα βουνά. Συγκεντρωμένοι σε ένα μέρος (το Ελευθεροχώρι είχε μέχρι 7 επίσης κοπάνες κάποτε) για όμορφα πλάνα και οι θεατές στα @@ τους.

Αυτό πάντως που θέλουν το WRC ένα καθαρά τηλεοπτικό προϊόν και τον κόσμο να μην πηγαίνει στα βουνά, το θεωρώ μεγάλη ξεφτίλα.
Παλιότερα, το να ανέβαινε 10.000 κόσμος σε μια ειδική και να έδειχνε την αγάπη του για τους αγώνες, θα θεωρούνταν επιτυχία και σήμερα θεωρείται κακό. :thumbsdown:

Σχολιάσαμε την πρώτη μέρα το χάλι με την υπερειδική που έμοιαζε με αγώνα δεξιοτεχνίας της δεκαετίας του 80, αλλά πιστεύω πως ακόμη και αυτό δεν είναι επιλογή της διοργάνωσης, αλλά των "συμβουλών" που έχει δεχθεί για όσο το δυνατό λιγότερο κόσμο.

Και το σχετικό υλικό

https://www.lamiareport.gr/index.php/topika/item/200313-rali-akropolis-xiliades-theates-egklovistikan-sta-vouna-tis-fthiotidas
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
By kubiak
#725302 Υπάρχει ενδιαφέρον και αυτό είναι το θετικό...
Η ταλαιπωρία λύνεται με καλύτερη οργάνωση...
(έχουμε και κόβιντ, μην το ξεχνάμε)...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#725373 Lefteris Avgenakis
@l_avgenakis
·
3m
Και το 2023 θα έχουμε @AcropolisRally
. Η φετινή διοργάνωση ήδη κρίθηκε άρτια και απολύτως επιτυχημένη και εξασφαλίσαμε θέση στο ημερολόγιο του @OfficialWRC
για το 2023
Άβαταρ μέλους
By Himalayan
#725374 Ακριβώς όπως σας τα έλεγα,είμαστε ανεπιθυμιτοι αλλά όχι, δεν θα μας κλείσουν και σ'αυτα που αγαπάμε σπίτι μας!
Του χρόνου αυτό που προτείνει ο dimviii είναι η μόνη λύση, αντίσκηνο και κλείσιμο μέσα για 2 περάσματα, χωρίς μάλιστα τη δέσμευση του να δεις το σημείο που σε βγάζει η κοπάνα. Βρίσκεις το πιο ωραίο σημείο και την πέφτεις. Μόνο προσοχή! Τηρούμε τους κανόνες της ελεύθερης κατασκήνωσης! Λεπτομέρειες του χρόνου!
Άβαταρ μέλους
By Armodios
#725391 Ακρόπολις ξανά μετά από 18 χρονια, με πιτσιρίκια μαζί. Δοκίμασα λίγο από Βωξίτες κ μια ιδέα από σέρβις Ιτέας. Οργάνωση αρκετά κάτω του μετριου τόσο στην Ιτέα (όπου τα αγωνιστικά είχαν κολλήσει πίσω από φορτηγό που ανεφοδιαζε σούπερ μαρκετ) όσο κ στην ειδική, αλλά θα τη δικαιολογήσω λόγω απραξίας. Έχοντας ψιλοχασει επαφή, τα wrc μου φάνηκαν σαν άσχημα παιχνιδάκια συγκριτικά με την εποχή 97-2005 κ φυσικά με "χαλασε" που δεν υπάρχουν πια οι θεοί κ ημίθεοι οδηγοί της περιόδου που ψιλοασχολουμουν (αυτά βέβαια είναι δικά μου προβλήματα...)
Χάρηκα που ξανανηφορισα στα βουνά κ αν παραμείνει στο καλεντάρι, θα παω πιο οργανωμένος. Κ του χρόνου εύχομαι!
Άβαταρ μέλους
By Il Divo
#725392 Ο,τι είπε ο cmarin είναι σωστό ο κόσμος γενικότερα όμως δεν πολύκαταλαβαίνει. Μία βόλτα από τα αντίστοιχα γκρουπάκια στο fb και βγάζεις συμπεράσματα.
Στους Αγίους Θεοδώρους είχαμε κάτι αντίστοιχο στην μοναδική κοπάνα που δίναν (ή δεν δίναν τελικά δεν κατάλαβα). Αφήσαν τον κόσμο να παρκάρει όπως να ναι και μετά την κλείσαν από τον παράδρομο της εθνικής (!!!) οπότε αρκετός κόσμος περπάτησε δίχως έλεος χωρίς συγκριμένο λόγο. Στην κοπάνα της Παύλιανης που βγάζει Πυρά Ηρακλέους επίσης ένας ακραίος χαμός και καταλήξαν να παρκάρουν ανεξέλγκτα τα αυτοκίνητα στην άσφαλτο Μαυρολιθαρίου Παύλιανης που ήταν και κομμάτι απλής. Τα εκεί "όργανα της τάξεως" μας πληροφορούσαν ότι δεν μπορούσαμε να περάσουμε (για Μαυρολιθάρι) και να γυρίσουμε πίσω. Ο,τι να ναι. Με λογικά επιχειρήματα φτάσαμε οριακά στην Παύλιανη ΙΙ. Μετά η αστυνομία έστελνε τους πάντες από Καστέλια αντί για την κλασική διαδρομή από Οίτη. Ένα χάος. Σαν να ξεχάσαν πως γίνεται ο αγώνας. Προφανώς δεν λέω ότι είναι εύκολο να διαχειριστείς τέτοιο πλήθος αλλά όταν έχεις τρανταχτά λάθη από πριν (και όντως υπάρχει η οδηγία λίγοι μαντρωμένοι και αν γίνεται επι πληρωμή θεατές και καναπέ/wrc+) τότε η πρόωλεψη λέει κουβά.

Από άποψη θεάματος τα πράγματα ήταν καλά τουλάχιστον σε σχέση με ο,τι είχαμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Οι ταχύτητες απίστευτες. Εμένα πάντως μου έλειψε μια σχετική ποικιλία στις κατηγορίες. Έστω ένα cup με rally4/r2, κάτι διαφορετικό. Μην πω καμιά φτερούγα και κανα 1300άρι δικό μας από τα παλιά και φανώ γραφικός. Και φυσικά λίγα παραπάνω χλμ ειδικών... :sleep:

Πάντως αν η φάση πάει προς εισιτήριο κλπ (κάτι που πολλοί φαίνεται να θεωρούν ως φάρμακο) μάλλον τα επόμενα χρόνια θα κάτσω σπίτι..
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#725554 Υπάρχει περίπτωση να έπαιξε ρόλο η απραξία τόσων ετών; Μοιραία ο κόσμος που έτρεχε τόσο καλά το Ακρόπολις τόσα χρόνια πλέον έχει αποσυρθει.

Του χρόνου θέλω πολύ κι εγώ να επανέλθω - σε κάθε περίπτωση πάντως το 2005 δεν θα ξεχαστει ΠΟΤΕ, είναι ίσως η χρονιά που άγγιξε το τέλειο.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#725558 Αύριο θα γράψω τα πολλά που θέλω να γράψω, αλλά σε όλα προχειρότητα. Θα πω μόνο ένα παράδειγμα. Έκανα μία στάση σήμερα στο Service Park επιστρέφοντας. Πήγα να μπω στο πάρκινγκ και τα παρκαρισμένα ήταν όπου και όπως να'ναι. Κοιτάω να δω να παρκάρω τουλάχιστον εγώ σωστά και δε φαινόταν ή φαινόταν μετά βίας οι διαγραμμίσεις.

Θέλει Rally center η Λαμία και μαζί της κι εγώ και δε βρέθηκε ΕΝΑΣ από το Δήμο να βάψει τις διαγραμμίσεις στο πάρκινγκ. Ούτε τα απλά ούτε τα φτηνά ρε γαμώτο.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#725579 Του λόγου μου ήμουν στο απέναντι βουνό στα Βαρδούσια για ορειβασία. Επική η αντιλαλια των αυτοκινήτων.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#725584
cmarin έγραψε:Ήμουν στο Ελευθεροχώρι Ι που ακυρώθηκε. Προφανώς έγινε από την βλακεία ορισμένων. Παρακολουθούν τις in car κάμερες και σε ότι δουν, βαράνε.

Εγώ θέλω να σταθώ στην απαράδεκτη οργάνωση της μιας και μοναδικής επίσημης κοπάνας για την ειδική.
Όλες οι υπόλοιπες ήταν κλειστές από την αρχή τους και κανένας δεν μπορούσε να μπει. Έτσι ο κόσμος συσσωρεύτηκε στον χωματόδρομο από το Παλαιοχώρι.
Ο ρυθμός αναβασης πολύ πολύ αργός. Ήμασταν 2,5 ώρες πριν, τον στην αρχή του χωματόδρομου και κάναμε 2 ώρες για τα 8 χιλιόμετρα.
Αποτέλεσμα. Χιλιάδες αυτοκίνητα μέσα στη λίμνη και 7 χιλιόμετρα παρκαρισμένα στην κοπάνα. Δεν μπορώ να υπολογίσω αλλά μπορεί να ήταν 10000 ίσως και παραπάνω κόσμος.
Δεν υπήρχε κανείς από την οργάνωση ή την αστυνομία να σταματάει την είσοδο της κοπάνας με σκοπό να μπλοκάρουν όλα και τα 3 τελευταία χιλιόμετρα να είναι αφημενα στη μέση της κοπάνας με 3 σειρές παρκαρισμένα.
Λογικό ήταν μετά την ακύρωση να μην μπορεί να φύγει κανείς και η μόνη διέξοδος ήταν να ανοίξουν την ειδική.
Εκνευρισμός, φωνές, βρισιές. Η αστυνομία να τα ξύνει και να περιμένει εντολές. Έλεγαν να παραμείνουν στην 2 και να φύγουν όλοι μετά.
Τελικά μια ώρα μετά και αφού ήρθε ελικόπτερο της οργάνωσης την
άνοιξαν.
Όλο αυτό το μπαχαλο θα είχε αποφευχθεί αν 1 μόνο άτομο, ΜΟΝΟ ΕΝΑ, είχε ασχοληθεί από την αρχή και έλεγε στα αυτοκίνητα που έφταναν να στρίψουν ανάποδα και να παρκάρουν στην άκρη. Συγχρόνως να κατεβαίνει το βουνό μαζί τους.
Κανείς δεν το σκέφτηκε αυτό που κάνουμε μόνοι μας εδώ και 30 χρόνια που ανεβαίνω στα βουνά.
Κανένας δεν σκέφτηκε ότι ήταν πάρα πολλοί νέοι που δεν είχαν δει ποτέ τους αγώνα. Κανένας δεν έβαλα μια ταμπέλα θεατών όπως γινόταν παντού και συνέχεια.
Κανένας δεν σκέφτηκε ότι όλοι αυτοί ήταν κ@αυλωμενοι μετά από 8 χρόνια απραξίας.

Το δια ταύτα είναι ότι οι εποχές άλλαξαν και υπάρχει η οργανωτική φιλοσοφία να μην θέλουν θεατές στα βουνά. Συγκεντρωμένοι σε ένα μέρος (το Ελευθεροχώρι είχε μέχρι 7 επίσης κοπάνες κάποτε) για όμορφα πλάνα και οι θεατές στα @@ τους.
Οι κριτές και αστυνομία άσχετοι και ανεύθυνοι, μήπως και δεν ξέρουν ότι όλοι θα συναντηθούν εκεί.
Έχω πολλά ακόμη να πω αλλά τσατιζομαι όσο τα σκέφτομαι.
Μετά από 26 Ακρόπολις με βλέπω του χρόνου σπίτι....

don't panic
Ήμουν πάρα πολύ τυχερός και αποφάσισα να αφήσω το όχημα αρκετά κάτω και ευτυχώς η ουρά τελείωνε εκεί που είχα παρκάρει. Δεν θέλω να ξέρω τι ώρα ξεκόλλησαν οι υπόλοιποι.

Πάρα πολλή κούραση αλλά μου είχε λείψει. Πήγα Ελευθεροχωρι, Παύλιανη και Ταρζάν.
Άξιο αναφοράς που απ' όσα χωριά πέρασα, υπήρχε ζωή.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#725618 Πολύ ωραία ήταν, πολύ καλά περάσαμε αλλά πάρα μα πάρα πολλά πράγματα θέλουν τεράστια βελτίωση.

Όλοι κατηγορούν τον κόσμο. Δεν μπορώ να καταλάβω. Ο κόσμος είναι κόσμος, οι απείθαρχοι μπορούν να πειθαρχηθούν αλλά οι πολλοί πως θα γίνουν λιγότεροι; Είχαμε τις λιγότερες ΕΔ εκτός από τα χειμερινά ράλλυ και είχαμε και μία από τη μικρότερες χιλιομετρικά συνολικά διαδρομές. 15 ειδικές, μία από τις οποίες ήταν το καραγκιοζλίκι του Συντάγματος, σημαίνει 14 ειδικές. Για να πάει όλος αυτός ο διψασμένος κόσμος. Με ελάχιστες κοπάνες και με κλείσιμο κάποιων που τις είχε δώσει η διοργάνωση το περίεργο θα ήταν να ΜΗΝ συμβούν όλα αυτά. Όταν μία μέρα σε πάει από την Κόρινθο ως τη Λαμία, σημαίνει ότι ο κάθε θεατής έχει μόνο μία επιλογή. Ε θα πάει σε αυτήν, πως να το κάνουμε; Με μία απλή ματιά στο Google Earth όπως μας προέτρεψε η ίδια η διοργάνωση θα βλέπαμε ότι κάθε ΕΔ θα μπορούσε να έχει τις διπλάσιες μην πω παραπάνω προσβάσεις. Προφανώς και ο κόσμος θα έσπαζε, προφανώς και θα ήταν λιγότερα τα προβλήματα και η ταλαιπωρία. Αλλά εδώ δε δούλευαν οι κοπάνες που ήταν στον επίσημο χάρτη. Η Πυρά ποτέ δεν άνοιξε (ούτε το πρωί ούτε ενδιάμεσα) και η επίσημη δικαιολογία ήταν ότι δεν πέρασε το μηχάνημα. Και γιατί να μην περάσει το μηχάνημα. Ακόμα και σαν πρόσβαση για πυρκαγιά το καλοκαίρι να το δεις έπρεπε να περάσει. Ή εφόσον δεν άνοιξε γιατί την είχες στο χάρτη μαζεύτηκαν 5.000 αμάξια στον επαρχιακό δρόμο Παύλιανης - Λιδωρικίου και δεν μπορούσαν να πάνε ούτε στην Παύλιανη παρά μόνο αν ερχόταν από Λαμία ή στο Μαυρολιθάρι παρά μόνο αν ερχόταν από Άμφισσα. Πήγαμε μία ώρα πριν στη διασταύρωση με Δροσοχώρι και μας έκοψε η αστυνομία. Πραγματικά η πρόσβαση στο χωριό συμπίπτει με την απλή διαδρομή για 500 μέτρα και μετά το χωριό και ο δρόμος του είναι στην δυτική πλαγιά της ρεματιάς, η ΕΔ στην ανατολική. Δεν έχουν καμία σχέση. Πέρασα τσαμπουκά αφού του εξήγησα ότι δεν ξέρω τί του είπανε αλλά το χωριό Δροσοχώρι (Κολοβάτα) δεν έχει σχέση με την ΕΔ. Ακόμα και να κολλήσουμε εκεί δεν εμποδίζουμε το ράλλυ. Ποιοί έδωσαν τις εντολές; Τί προεργασία είχε γίνει; Γιατί τόση προχειρότητα; Αντί να ασχολείται η διοργάνωση με εκλδηλώσεις ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ας ασχοληθεί με αυτά.

14 ειδικές σημαίνει 28 σημεία εκκίνησης ή τερματισμού, 20-24 που έχουν άλλα χωμάτινα με 320χλμ ειδικών σημαίνει 40-48 σημεία εκκίνησης τερματισμού. Ας σπάσουν κάποιες ειδικές, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει Βωξίτες και ανάβαση προς Προσήλιο να είναι ενιαία και να μην έχει εκκίνηση στην Αγία Ευθυμία για παράδειγμα και αυτά τα 8χλμ να γίνουν μία 12αρα ειδική αλλού. Με άλλη εκκίνηση, άλλον τερματισμό και 1-2 κοπάνες ενδιάμεσα να σπάσει ο κόσμος. Ας περάσει επιτέλους το μηχάνημα και να ανοίξουν προσβάσεις. Τα προβλήματα ασφάλειας δημιουργούνται επειδή ο κόσμος πάει σε λίγα σημεία. Αν απλώσει δε θα γίνονται τα ίδια. Και επιτέλους ξεκολλήστε με την Αθήνα, το Σύνταγμα και τα περίχωρα. Πάρτε μία απόφαση. Που θα γίνει το ράλλυ; Στην Αττική; ΟΚ ας το κάνουμε στην Αττική να πρωτοτυπήσουμε ξανά. Δε θα γκρινιάζουμε όμως που η καθημερινότητα 4 εκατομμυρίων εμποδίζει τον αγώνα. Στο Λουτράκι; ΟΚ στο Λουτράκι. Στη Λαμία; Στη Λαμία, στα Γιάννινα; στην Καλαμπάκα; Πάρτε μία γενναία απόφαση και κάντε εκεί τον αγώνα. Να αξίζει τον κόπο να περιμένουν κόσμο στα χωριά, γιατί έτσι όπως γίνεται τώρα μόνο ενόχληση τους είναι. Αλλο να έχεις κόσμο 3 μέρες, άλλο 2 ώρες στο διάλλειμα. Να μη γεμίζει το πρόγραμμα με άπειρες απλές, με remote και με άλλες εξυπνάδες που μόνο ταλαιπωρία προσθέτουν.

Και του χρόνου (και παραχρόνου)