Σου λεω, παλι καλα που ηρθε κι αυτος, αλλοι της "κλασης" του δεν ηρθαν καθολου.
Στους Ελληνικους αγωνες υπαρχει μια νοοτροπια "ολοι οι καλοι χωρανε", οποτε τρεχει ο καθενας με οτι εχει. Κι αυτο εχει σκοτωσει την Saloon πρωτα απο ολα, γιατι ολοι με τα MR2, S2000, Civic, Corolla κλπ αυτοκινητα χωρις ομολογκασιον, βρεθηκαν να τρεχουν με αντιπαλους GT3....
Κανονικα στη Saloon επρεπε να υπαρχουν κανονισμοι που να οριζουν κλασεις σε σχεση με τα ποσα κυβικα, βαρος και ιπποδυναμη, στην Ν2 επρεπε να εχουμε ενιαιο και φτηνο λαστιχο (Nankang πχ, οχι Michelin και Pirelli του 1000αρικου) και απο κει και περα ας ειναι Α και Ε οπως ειναι για οσους θελουν να τα σκασουν πιο χοντρα. Τα ιστορικα δεν τα πιανω ειναι κατι αγνωστο σε μενα.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti