Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By glf
#680658
Anonymous Founder έγραψε:... What they did was train launches every test, 10-20 times every time. They were really the first in the whole F1 field to train launches, before nobody did it. But they realised after they did it that the other teams started doing it.”[/i]


Έπικ. Δλδ για να καταλάβω. Ο καθένας που σέβεται ελάχιστα τον εαυτό του και ξεκινάει τις κόντρες, κάνει δοκιμές για... launch...
Και στη F1 το σκέφτηκαν το 93;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#680660
glf έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:... What they did was train launches every test, 10-20 times every time. They were really the first in the whole F1 field to train launches, before nobody did it. But they realised after they did it that the other teams started doing it.”[/i]


Έπικ. Δλδ για να καταλάβω. Ο καθένας που σέβεται ελάχιστα τον εαυτό του και ξεκινάει τις κόντρες, κάνει δοκιμές για... launch...
Και στη F1 το σκέφτηκαν το 93;


και εμενα περιεργο μου φανηκε.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#680666 Και στα MotoGP καινούρια μόδα είναι οι εκκινήσεις νομίζω.
Πάντως, ο Schumacher έχει αποδείξει πολλάκις πως ήταν πολύ πιο γρήγορος από τον teammate του. Ακόμη και στο ντεμπούτο του, ήταν πιο γρήγορος από τον πολύ πιο έμπειρο Andrea de Cezaris.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#680671
g8777 έγραψε:Τι έπρεπε να κάνει δηλαδή όταν ολόκληρη ομάδα κινήθηκε στη μετριότητα;

Ακόμα και το 18 που ήταν μπροστά και του συνέτριψε την ψυχολογία ο Λούης εκεί έπρεπε να τον πάρει η ομάδα αγκαζέ και όχι να τον αφήσει να κάνει τα καραγκιοζιλίκια.

Δεν λέω ότι είναι άμοιρος ευθυνών ούτε ότι ήταν επιτυχημένο το πέρασμά του από την σκουντερία απλά κάποια πράγματα πρέπει να τα βάζουμε στη σωστή τους βάση.

Χωράει πολλή κουβέντα για το '18 αλλά και για το '17. Και είχαμε πει πολλά και τότε.

Όμως, όπως θα έλεγες κι εσύ, αυτή είναι η Ferrari: ΠΟΛΥ δύσκολο καρύδι, με ΠΟΛΥ χοντρό τσόφλι να σπάσεις. Θυμήσου μόνο τι έγραφε ο Ιταλικός τύπος για τον Σούμι μετά το '97. Τα ήξερε αυτά ο Vettel όταν υπέγραφε. Είχε δει τι είχε γίνει και με την σχέση Ferrari-Alonso. Ο ίδιος ήταν μετεγγραφή που ανακοινώθηκε όσο ακόμα ο Alonso έτρεχε και δεν ξέραμε τι θα κάνει (όπως φέτος με τον Sainz).

Η Ferrari είχε, έχει και θα έχει μεγάλο πρόβλημα διαχείρισης της αποτυχίας. Οι μόνοι που τα κατάφεραν (και) με αυτό ήταν η ομάδα Todt-Brawn-Schumacher, οι οποίοι στην ουσία ήταν οικογένεια. Ο Vettel όσα γκράτσιε ραγκάτσι και αν είπε, δεν ήταν ούτε κατά διάνοια έτσι στην Ferrari κι αυτή ήταν κατά τη γνώμη μου η μεγαλύτερή του αποτυχία. Ο Leclerc πχ προς το παρόν είναι πιο έξυπνος και εξωστρεφής με αυτό το θέμα.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#680674
sparticle έγραψε:Οι μόνοι που τα κατάφεραν (και) με αυτό ήταν η ομάδα Todt-Brawn-Schumacher


+ Luca
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#680678 Οτι γαρνιτούρα και να βάλουμε στο πιάτο, η ουσία είναι ότι ο Vettel απέτυχε όπως απέτυχε και ο Alonso.
Ο δε Vettel είχε 3 ευκαιρίες για τίτλο εναντι 2 του Alonso και δεν τις πηγε καν τελικό.
Επίσης τα mind games που διαβάζω ζεχνουν φανμποιλικι.
Ο ένας λέει του έκανε υπνωτισμό ο Λούης, ο άλλος του έκανε ξόρκια ο #kopritis, ο τρίτος τον ψαρωνε ο γιος του Γιος.
Σκατα τα έκανε μόνος του και μάλιστα επαναλαμβανομενα.

Το αγχωτικό είναι ότι η Φεράρι δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι είναι χειρότερος κομπάρσος από εποχή Alesi-Berger και συνεχίζει να μοιράζει στατους #1 χυμα.
Πχ θεωρώ κτηνώδη |λογοκρισία| το οτι δεν πήραν Ricciardo.

ΥΓ: μαγευτείτε λιγο οι Μενιοι Σακελλαροπουλοι που τον βγάζετε αμπαλο.
Μην τρεχετε του χρόνου να πάρετε φορά για κωλοτουμπα. Το χουμε ξαναδεί το έργο.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#680685 Ε ναι του χρονου θα κερδίσει τον Στρολ και θα είναι πάλι φοβερος οδηγός.
Επίσης είπες ότι και ο Αλονσο απέτυχε και ο Φεττελ. Πολυ άκυρο να τα βάζεις αυτα μαζί ετσι απλα. Για τα μάτια του κόσμου πες τι μονοθεσιο είχε ο ένας και τι ο άλλος. Όπως επίσης και τι ανταγωνισμό. (Στην αποτυχία του Αλονσο μέχρι και η Γουίλιαμς πηρε νίκη.. )Σχόλιο για το πως μοιραστηκε η πίτα και ότι ο καμαρος δεν είχε να αντιμετωπίσει μονο τον Φετελ αλλα πολλούς περισσότερους οδηγούς που του έκοβαν βαθμους..

.
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#680694
glf έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:... What they did was train launches every test, 10-20 times every time. They were really the first in the whole F1 field to train launches, before nobody did it. But they realised after they did it that the other teams started doing it.”[/i]


Έπικ. Δλδ για να καταλάβω. Ο καθένας που σέβεται ελάχιστα τον εαυτό του και ξεκινάει τις κόντρες, κάνει δοκιμές για... launch...
Και στη F1 το σκέφτηκαν το 93;


Με ολον τον σεβασμό, σε αδικει αυτο το σχολιο. Η εξάσκηση που κανει στις εκκινησεις αυτος που "σεβεται τον εαυτο του και ξεκιναει τις κοντρες" ειναι αρκετα μακρια απο την δουλεια που κανει μια ομαδα F1 για να κανει optimise τις εκκινησεις των οδηγων της.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#680705
Geo f1 έγραψε:Ε ναι του χρονου θα κερδίσει τον Στρολ και θα είναι πάλι φοβερος οδηγός.
Επίσης είπες ότι και ο Αλονσο απέτυχε και ο Φεττελ. Πολυ άκυρο να τα βάζεις αυτα μαζί ετσι απλα. Για τα μάτια του κόσμου πες τι μονοθεσιο είχε ο ένας και τι ο άλλος. Όπως επίσης και τι ανταγωνισμό. (Στην αποτυχία του Αλονσο μέχρι και η Γουίλιαμς πηρε νίκη.. )Σχόλιο για το πως μοιραστηκε η πίτα και ότι ο καμαρος δεν είχε να αντιμετωπίσει μονο τον Φετελ αλλα πολλούς περισσότερους οδηγούς που του έκοβαν βαθμους..

.

Κάτσε ντε. Εσύ δεν λες ότι μετράει πρώτα απ' όλα τι κάνει στον τημειτ;
Και ότι τέλος πάντων τα αποτελέσματα μετράνε;
Εγώ σου λέω ότι του χρόνου μπορεί να κάνει γιογιό τον Στρολ, με διαφορές μισό δευτερόλεπτο +, όπως επίσης ότι μπορεί να χτυπάει βάθρο. Γιατί στους ροζ το εγώ του θα είναι πιο μεγάλο από την ομάδα, στην Φερράρι δεν γινόταν αυτό. Επίσης γιατί του χρόνου θα έχει το φετινό μονοθέσιο της Mercedes.

Μπορεί ο Φέτελ να μην είναι Σουμάχερ, Χάμιλτον, Αλόνσο, αλλά δεν είναι και για πεταμα..

Από το Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#680720 Γκεακο 2010 και 2012 είχε μονοθέσιο εξίσου καλό με rb και μάλιστα έφτανε με πλεονέκτημα έναντι Vettel στον τελικό.
Αν σου αλλάζει κάτι, έγραψα ότι η αποτυχία Vettel ξεπερνά αυτή του Alonso (win).

Αν θέλετε κουβέντα για νεραιδες και αερικά --> είναι 1' υπόθεση να βρω τίτλο για νέο τοπικό.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#680723 Αφου ειχε τοσο καλο μονοθεσιο οσο λες (εξισου με Ρεντ μπουλ κιολας :lol: ) ο δικος σου ο Φελιπε μπειμπυ γιατι ηταν τοσο πισω? (Ναι μην πεις για την Γερμανια να χαρεις οτι αγαπας)

Δες λιγο ξανα αυτες τις χρονιες τι παιχτηκε και μπορουμε να το ξανα συζητησουμε...

Νικο κανεις οδηγος Φ1 δεν ειναι για πεταμα. Απλα ο Στρολ για μενα δεν ειναι σημειο συγκρισης.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#680727 Αυτά (περί #1 - #2) θα μας τα εξηγήσει ο Μαλτέζος που βλέπω ότι τα έμαθε πρόσφατα και άρα τα έχει φρέσκα.

Βάσει της θεωρίας αυτής η απόσταση Vettel από Webber του δίνει κι εφτουνου ένα ρουμπο +3.

ΥΓ: ο Λαντω Νορης ανάβει λαμπάδα κάθε μήνα ή το αμελεί λόγω κοβειντ;
Άβαταρ μέλους
By glf
#680729
A-Viper7 έγραψε:
glf έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:... What they did was train launches every test, 10-20 times every time. They were really the first in the whole F1 field to train launches, before nobody did it. But they realised after they did it that the other teams started doing it.”[/i]


Έπικ. Δλδ για να καταλάβω. Ο καθένας που σέβεται ελάχιστα τον εαυτό του και ξεκινάει τις κόντρες, κάνει δοκιμές για... launch...
Και στη F1 το σκέφτηκαν το 93;


Με ολον τον σεβασμό, σε αδικει αυτο το σχολιο. Η εξάσκηση που κανει στις εκκινησεις αυτος που "σεβεται τον εαυτο του και ξεκιναει τις κοντρες" ειναι αρκετα μακρια απο την δουλεια που κανει μια ομαδα F1 για να κανει optimise τις εκκινησεις των οδηγων της.


Ε αυτό ακριβώς!