Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#14674 Το 2012 το βασικο προβληνα του Lewis ηταν η τραγικη εικονα της McLaren σε pit stop και στρατηγικη. Κι εγω πισετυω οτι ηταν η καλυτερη του χρονια γενικοτερα (και απο τη φετινη μεχρι στιγμης). Ειχε παρει απιστευτες pole και ειχε κερδισει εντυπωσιακα τον Vettel σε καποιες πιστες.

Απλως την παρασταση την εκλεψαν οι Vettel και Alonso, δικαιολογημενα.

@casti:
Πολυ ενδιαφεροντα αυτα που γραφεις κι εγω ετσι ειχα την ιστορια της Ferrari στο κεφαλι μου παρολο που δεν προλαβα πολυ παλιες εποχες. Ωστοσο δεν βλεπω πώς μπορει να λειτουργησει σημερα αυτο.

Δηλαδη τι πιστευεις; Οτι μπορει η Scuderia να αρχιζει να φτιαχνει τεχνολογικα θαυματα και πρωτοπορα μονοθεσια (εγκαταλειπωντας την συντηρητικη προσεγγιση) και να αρχισει να παιρνει τιτλους σε στυλ RBR οπως εχεις γραψει "εμεις κανουμε τον πιλοτο κι οχι αυτος εμας";

Για καποιο λογο δεν το βλεπω πιθανο. Το οτι η ρομαντικη προσεγγιση των πιλοτων τους κανει να καλοβλεπουν το να οδηγησουν για το...χρεπι της Ferrari, ειναι προφανως ατου για να εχεις στην ομαδα σου καποιον με μεγαλυτερες φιλοδοξιες απο αυτες που μπορει να εκπληρωσεις στην πραγματικοτητα.

Οπως και να'χει ενα διδυμο Button-Raikkonen μου κανει για πολυ αδιαφορο, νε βολοδερνει στο οριο της βαθμολογουμενης δεκαδας, χωρις εντυπωσιακα ξεσπασματα και εκπληξεις (τουλαχιστον φετος ειδαμε τον Alonso να περπαταει στο νερο βλ. Ουγγαρια)

Και προφανως η αναστατωση που θα προκαλεσει ολο αυτο και η γκρινια δε νομιζω οτι θα αφυπνισουν κανεναν για ουσιαστικες αλλαγες, πιο πολυ το βλεπω παλι σε φαση υπερβολης να πεφτουν κεφαλια και να απολυονται για το τιποτα τυποι που σε αλλες ομαδες διακρεπουν σημερα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#14741
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#14766 “Michael is a great racer, very strong in the race and very strong in the way he controlled the rear end of the car. He was very talented in this respect, even if he could be a bit too aggressive sometimes in the races. Kimi was very, very quick when the car was operating in a certain window, although when the car was not in that window, he had to work harder to find the optimal point with the car. And with Fernando, his strong point is that, basically, he does not have weak points! He is strong as a driver in the car in all conditions, from dry to extreme wet and outside the car, he is very consistent and strong mentally, which is very important in modern Formula 1.”

Αndrea Stella
ίσως βοηθάει λίγο στο να καταλάβουμε γιατί ο Κimi έβγαλε μάτια το 2005 και το 2013......
δεν ξέρω αν η Lotus ήταν όντως μονοθέσιο τίτλου,αλλά σίγουρα στα χέρια κάποιου άλλου πέρυσι θα είχε προβληματίσει πολύ περισσότερο τις RBR.

Για τον τίτλο του 2007..........ο μόνος τρόπος να σωθεί ένα minimum έξωθεν καλής μαρτυρίας του θεσμού,ήταν να μην καταλήξει σε οδηγό της McLaDren.......έτυχε ή πέτυχε;όπως έχει τη διάθεση να το δει κανείς...............

2010-2014 υπολογισμοί μέχρι δυο τρεις αγώνες πριν
Ham 1037 points-teammates 1063
Ham 14 wins-teammates 12
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#14783 Από που προκύπτει ότι η Λότους πέρσι θα προβλημάτιζε τις RBR? Αν μη τι άλλο όχι από τα λεγόμενα του Στέλλα ο οποίος δήλωσε πως με μονοθέσιο στα μέτρα του, ο Κίμι είναι σίφουνας.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#14809 greo cortese, μην γινεσαι και εσυ Κομανετσι, δεν σου παει.
Για Φετελ - Κιμι: Οπως ειπε και ο Εντης, η χρονια ή ειναι μεταβατικη για ολους ή δεν ειναι.

Για Κιμι σκετο: Θυμιζω μεγαλειωδεις δηλωσεις οτι με τον ερχομο του Μικι στη Λοτους θα γελασει ο καθε πικραμενος, οτι διωξαν τον γιγαντα Πετροφ για να μην τον ξεφτιλισει κτλ.
Το οτι η Λοτους περυσι ηταν αυτοκινητο τιτλου, δεν ειναι ουτε για τα ανεκδοτα. Μιλαμε για τη χρονια που ο Φετελ εσπασε ολα τα ρεκορ, πως στο διαολο θα επαιρνε αλλος τον τιτλο;
Θυμιζω οτι η Λοτους ηταν ανυπαρκτη και ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ τον Κιμι. Αν ηταν εκει τη διετια του Κιμισεως κανενας Αλονσο, κανενας Σουμι, κανενας Κουμπιτσα (που τα ιδια λεγαν οταν ηταν στην BMW) θα διαβαζαμε για τον οδηγο-ηγετη-πατερουλη-φωτεινο παντογνωστη-170%, που τους εβαλε και δουλευουν, εμπνεει την ομαδα, φερνει τους καλυτερους τεχνικους κοντα του κτλ. Ηταν ομως ο Κιμι και διαβαζουμε οτι ειχε μονοθεσιο-πυραυλο και πηρε μονο δυο νικες. Ενω ο Γκροζαν (που κι αυτος θα τον εσκιζε) ειδαμε κι αυτος τι πηρε... (δυο @@)
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#14817
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#14824 Απαντώ στο τελευταίο και επανέρχομαι για τα υπόλοιπα...

Σαν Μαρίνο: έμεινε ενώ ήταν 1ος
Γαλλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 2ος
Αγγλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 3ος
Γερμανία: υδραυλικά τέλος --> εγκαταλείπει ενώ ήταν μακράν 1ος
Ιταλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 4ος

(προφανώς δεν συμπεριέλαβα το Nurburgring όπου πήρε ένα ρίσκο και δεν του έκατσε)

Πήγαινε μέχρι τη γωνία να δεις αν έρχομαι και μετά σου απαντώ και στις άλλες τις εξυπνάδες.

Αν δεν παρακολουθούσες το άθλημα τότε δικαιολογείσαι, αλλιώς σταμάτα να τρολάρεις ασύστολα και άκομψα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#14828 Δεν παρακολουθώ Φ1, αλλά με έχετε εντυπωσιάσει. Εγώ δεν θυμάμαι τι έφαγα χτες, εσείς θυμάστε τι έγινε σε έναν αγώνα του κάποτε. Ρισπέκτ. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#14849 Eddie γιατι παρεξηγησες το σχολιο για τον ΜΣ? Νομιζεις οτι θα εκανα πλακα η θα ειρωνευομουν για τετοια θεματα?? :s_no