Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#603553 Κρατας τον Vettel, τι συζηταμε τωρα; Βασικα το θεμα δεν ειναι αν θες να τον κρατησεις (αφου ειναι σαφως καλυτερη επιλογη απο ολους τους αλλους), αλλα το αν θελει ο ιδιος να μεινει στη Ferrari ή γενικοτερα στην F1. Αυτη τη στιγμη ειναι οπως το 2014, μονο που εχει ξεμεινει απο επιλογες.

Κι οσο για το "δεν θα γινει Νο2 οδηγος", ε ας μην τον βαφτισουμε Νο2 και ας μη βαφτισουμε τον Leclerc Νο1. Οπως παει το πραμα ο Μονεγασκος θα μαθαινει και θα κερδιζει ουτως ή αλλως, οπως δυο αγωνες τωρα. Κι αν οχι; Κι αν ειναι μπροστα ο Vettel? Ε και παλι ποιο το προβλημα τοτε;

Για Alonso δεν μπορω να το φανταστω καν. Αν δηλαδη ο Vettel δεν εχει προβλημα να μεινει, δεν μπορω να φανταστω οτι καποιοι θα προτιμουσαν το Leclerc-Alonso απο το Leclerc-Vettel. Εκτος φυσικα απο τους fan του Alonso που θελουν να επιστρεψει.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#603559
Nikos! έγραψε:Φέρε Μικ Σουμαχερ να γίνει χαμός Κορτο

Δυστυχώς υπάρχει στο μυαλό πολλών. Ένας πουθενάς με μία νίκη στο μοναδικό του πόντιουμ και τον περιμένουν σα Μεσσία. Ας κάνει το αγροτικό του σε καμία Αλφα και βλέπουμε. Και να σημειωθεί ότι η φετινή F2 δεν είναι και κάτι εντυπωσιακό από πλευράς ταλέντων.

Ύστερα νομίζω ότι δεν υπάρχει ενδεχόμενο να πάει η Φερράρι με έναν μικρό και έναν μικρότερο. Γι αυτό δεν έπιασα περιπτώσεις όπως του Νόρις (δύσκολο), Γκασλί (νταξ τώρα) και την πιο ενδιαφέρουσα, του Ράσελ.

@Hi-Fi βρίσκω εξαιρετικά απίθανο (να μην πω τίποτε άλλο) να θελήσει η Φερράρι οδηγό της Χάας και να μην τον πάρει. Όχι πως υπάρχει θέμα φυσικά

@sparticle ούτως ή άλλως αυτή τη στιγμή το κλειδί το κρατάει ο Φέτελ. Έχει πανίσχυρο συμβόλαιο για του χρόνου. Και το 2021 θα είναι ελεύθερος ο Χάμιλτον, o Φερστάπεν, υπάρχουν περισσότερες επιλογές και ποιοτικότερες σαφέστατα. Απλά οι επιλογές του 2021 αφενός δεν είναι Φερραρικές (ο Λούκα έχει δηλώσει ότι τα κατασκευαστών έρχονται με ισχυρό Νο1 στην ομάδα και έχει δίκιο) αφετέρου εμπεριέχουν τον κίνδυνο του χρόνου να έχουμε καλό αμάξι και η κατρακύλα του Φέτελ να μην έχει σταματήσει. Γιατί οι λόγοι της κατρακύλας είναι στο μυαλό του, δεν ξέχασε να οδηγάει, και το μυαλό του δε θα γιατρευτεί με την πίεση της Φερράρι και της Ιταλίας.
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#603561 Μέτριες εως κακές οι επιλογές που παίζουν φέτος.
Κρατάς Φέττελ και περιμένεις του χρόνου που παίζουν καλύτερες επιλογές.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#603565 Δεν με νοιάζει, αλλά θα πω :s_wink
Το να μην πάρεις τον Ricciardo πρόπερσι, πέρυσι, φέτος, του χρόνου, σε 5 χρόνια είναι τεράστιο αυτογκόλ.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#603568 Μάλιστα... τώρα μιλάνε και οι Μακλερανικοί για την ομάδας ΜΑΣ... :tomato: :tomato: :tomato:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#603579
Corto Maltese έγραψε:
Nikos! έγραψε:Φέρε Μικ Σουμαχερ να γίνει χαμός Κορτο

Δυστυχώς υπάρχει στο μυαλό πολλών. Ένας πουθενάς με μία νίκη στο μοναδικό του πόντιουμ και τον περιμένουν σα Μεσσία. Ας κάνει το αγροτικό του σε καμία Αλφα και βλέπουμε. Και να σημειωθεί ότι η φετινή F2 δεν είναι και κάτι εντυπωσιακό από πλευράς ταλέντων.

Ύστερα νομίζω ότι δεν υπάρχει ενδεχόμενο να πάει η Φερράρι με έναν μικρό και έναν μικρότερο. Γι αυτό δεν έπιασα περιπτώσεις όπως του Νόρις (δύσκολο), Γκασλί (νταξ τώρα) και την πιο ενδιαφέρουσα, του Ράσελ.

@Hi-Fi βρίσκω εξαιρετικά απίθανο (να μην πω τίποτε άλλο) να θελήσει η Φερράρι οδηγό της Χάας και να μην τον πάρει. Όχι πως υπάρχει θέμα φυσικά

@sparticle ούτως ή άλλως αυτή τη στιγμή το κλειδί το κρατάει ο Φέτελ. Έχει πανίσχυρο συμβόλαιο για του χρόνου. Και το 2021 θα είναι ελεύθερος ο Χάμιλτον, o Φερστάπεν, υπάρχουν περισσότερες επιλογές και ποιοτικότερες σαφέστατα. Απλά οι επιλογές του 2021 αφενός δεν είναι Φερραρικές (ο Λούκα έχει δηλώσει ότι τα κατασκευαστών έρχονται με ισχυρό Νο1 στην ομάδα και έχει δίκιο) αφετέρου εμπεριέχουν τον κίνδυνο του χρόνου να έχουμε καλό αμάξι και η κατρακύλα του Φέτελ να μην έχει σταματήσει. Γιατί οι λόγοι της κατρακύλας είναι στο μυαλό του, δεν ξέχασε να οδηγάει, και το μυαλό του δε θα γιατρευτεί με την πίεση της Φερράρι και της Ιταλίας.


Κόρτο μου, να'χαμε να λέγαμε είναι η φάση και o Vettel δε πάει πουθενά μέχρι του χρόνου.

Το ότι έχει άσχημο δεύτερο μισό δε πάει να πει ότι θα πάει σπίτι του. Έχει και κατσαρολικά, μη το ξεχνάς.

Θα βγάλει και το 2020 και βλέπουμε του χρόνου.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#603625
Corto Maltese έγραψε:
Nikos! έγραψε:Φέρε Μικ Σουμαχερ να γίνει χαμός Κορτο

Δυστυχώς υπάρχει στο μυαλό πολλών. Ένας πουθενάς με μία νίκη στο μοναδικό του πόντιουμ και τον περιμένουν σα Μεσσία. Ας κάνει το αγροτικό του σε καμία Αλφα και βλέπουμε. Και να σημειωθεί ότι η φετινή F2 δεν είναι και κάτι εντυπωσιακό από πλευράς ταλέντων.

Καλά, προφανώς και δεν θ'αντέξουν κι άλλον Schumacher (μετά τον Ralf) να τρώει θέση επειδή έχει συγγένεια με τον έναν και μοναδικό μεγάλο (Michael).
Θεωρώ πως ο Vettel αν δεν πάρει έστω μια νίκη φέτος, θα πάει σπίτι του. Δεν θ'αντέξει μία ακόμη χρονιά να του βγαίνει ο μικρός εμπρός. Προφανώς και δεν έγινε κουλός ξαφνικά, και προφανώς είναι ανίκητος στην μέρα του, αλλά μάλλον είναι υπό ψυχολογική πίεση τελευταία. Τρώει παντόφλα στο σπίτι; Δεν ξέρω τι του φταίει, αλλά τα λάθη που κάνει δεν τα κάνουν οι πιτσιρικάδες, δεν γίνεται να συνεχίσει έτσι, ή συνέρχεται, ή πάει σπίτι του για το δικό του καλό.
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#603647 Ωραια αναλυση Κορτε, αλλα πιστευω οτι θα (πρεπει να) γινει αυτο:
sparticle έγραψε:Κρατας τον Vettel, τι συζηταμε τωρα; Βασικα το θεμα δεν ειναι αν θες να τον κρατησεις (αφου ειναι σαφως καλυτερη επιλογη απο ολους τους αλλους), αλλα το αν θελει ο ιδιος να μεινει στη Ferrari ή γενικοτερα στην F1. Αυτη τη στιγμη ειναι οπως το 2014, μονο που εχει ξεμεινει απο επιλογες.

Κι οσο για το "δεν θα γινει Νο2 οδηγος", ε ας μην τον βαφτισουμε Νο2 και ας μη βαφτισουμε τον Leclerc Νο1. Οπως παει το πραμα ο Μονεγασκος θα μαθαινει και θα κερδιζει ουτως ή αλλως, οπως δυο αγωνες τωρα. Κι αν οχι; Κι αν ειναι μπροστα ο Vettel? Ε και παλι ποιο το προβλημα τοτε;

Για Alonso δεν μπορω να το φανταστω καν. Αν δηλαδη ο Vettel δεν εχει προβλημα να μεινει, δεν μπορω να φανταστω οτι καποιοι θα προτιμουσαν το Leclerc-Alonso απο το Leclerc-Vettel. Εκτος φυσικα απο τους fan του Alonso που θελουν να επιστρεψει.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#603681 Νομίζω ότι είτε όποιος τα λέει αυτά δε βλέπει τις λεπτομέρειες στην πίστα είτε δεν ξέρει από Φερράρι. Για δύο αγώνες ο Φέτελ διαμαρτύρεται δικαίως για άδικη και κακή μεταχείριση και δεν κουνιέται φρύδι. Στο φιάσκο του Σαββάτου ο Φέτελ έχασε την ευκαιρία για το 1-2 και η ομάδα πανηγύριζε ΑΦΟΥ τον πούλησε. Αυτά για μένα δείχνουν ότι τον ωθούν στην έξοδο.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#603694 Πιθανοτατα ισχυει αυτο που λες Κορτο, αλλα μπορει και οχι, γιατι δεν ξερουμε τι γινεται εντος της ομαδας. Το να τον ωθουν στην εξοδο, χωρις εμφανες εναλλακτικο σχεδιο, εχει πολλα μειονεκτηματα και κανενα πλεονεκτημα, οπως εγραψες και παραπανω
-Θα πρεπει να τον αποζημιωσουν
-Θα ειναι διαθεσιμος στις αλλες ομαδες
-Θα φανουν οι κακοι σε εναν οδηγο που δεν δημιουργησε προβληματα
-Θα εχουν φετος λιγοτερες επιλογες απ' οτι του χρονου που ληγει το συμβολαιο
-Θα παρουν καποιον κατα τεκμηριο χειροτερο

Τους βγηκε το πειραμα με τον νεαρο Λεκλερκ και μπραβο, αλλα δεν το βλεπω να πανε στο αλλο ακρο και να βρεθουν με δυο απειρους. Και απο εμπειρους, φτωχο το καλαθι.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#603722
Corto Maltese έγραψε:Νομίζω ότι είτε όποιος τα λέει αυτά δε βλέπει τις λεπτομέρειες στην πίστα είτε δεν ξέρει από Φερράρι. Για δύο αγώνες ο Φέτελ διαμαρτύρεται δικαίως για άδικη και κακή μεταχείριση και δεν κουνιέται φρύδι. Στο φιάσκο του Σαββάτου ο Φέτελ έχασε την ευκαιρία για το 1-2 και η ομάδα πανηγύριζε ΑΦΟΥ τον πούλησε. Αυτά για μένα δείχνουν ότι τον ωθούν στην έξοδο.

Καταρχας δεν θυμαμαι πώς ακριβως αδικησε η Ferrari τον Vettel στο Βελγιο. Αν εννοει το πιτ στοπ νωρις, δεν του φταιει κανεις αλλος παρα μονο ο εαυτος του. Για το Σαββατο στη Μοντσα να το συζητησουμε, ναι, αλλα ακομα κι αν καταληξουμε στο οτι η ομαδα ευνοησε οριακα τον Leclerc, υπενθυμιζω οτι για μιση χρονια ευνοουσε ξεκαθαρα τον Vettel ο οποιος πηρε 0 νικες, αν εξαιρεσεις τον Καναδα, που και παλι ρε φιλε, δικος σου ειναι ο αγωνας, μη γλιστρας.

Συμφωνω μαζι σου οτι τα πραματα δεν θα ειναι τοσο απλα για να συνεχισει ο Γερμανος. Επιλογες ομως δεν εχει, ή τουλαχιστον εγω δεν τις βλεπω ρεαλιστικες. Αρα τελικα η ψυχολογια του στους τελευταιους αγωνες μπορει να γυρναει σιγα σιγα στο καθομαι εδω που ειμαι και κανω ο,τι μπορω (Νο2 στην ουσια). Και τα λεφτα του τα εβγαλε και την υστεροφημια του θα εχει και φυσικα τετρακις ειναι.

Ωστοσο θεωρω κι εγω πολυ πιθανο να παει σπιτι του, με ανοιχτο το ενδεχομενο της επιστροφης.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#603735
sparticle έγραψε:Καταρχας δεν θυμαμαι πώς ακριβως αδικησε η Ferrari τον Vettel στο Βελγιο. Αν εννοει το πιτ στοπ νωρις, δεν του φταιει κανεις αλλος παρα μονο ο εαυτος του. Για το Σαββατο στη Μοντσα να το συζητησουμε, ναι, αλλα ακομα κι αν καταληξουμε στο οτι η ομαδα ευνοησε οριακα τον Leclerc, υπενθυμιζω οτι για μιση χρονια ευνοουσε ξεκαθαρα τον Vettel ο οποιος πηρε 0 νικες, αν εξαιρεσεις τον Καναδα, που και παλι ρε φιλε, δικος σου ειναι ο αγωνας, μη γλιστρας.

Συμφωνω μαζι σου οτι τα πραματα δεν θα ειναι τοσο απλα για να συνεχισει ο Γερμανος. Επιλογες ομως δεν εχει, ή τουλαχιστον εγω δεν τις βλεπω ρεαλιστικες. Αρα τελικα η ψυχολογια του στους τελευταιους αγωνες μπορει να γυρναει σιγα σιγα στο καθομαι εδω που ειμαι και κανω ο,τι μπορω (Νο2 στην ουσια). Και τα λεφτα του τα εβγαλε και την υστεροφημια του θα εχει και φυσικα τετρακις ειναι.

Ωστοσο θεωρω κι εγω πολυ πιθανο να παει σπιτι του, με ανοιχτο το ενδεχομενο της επιστροφης.

Ο Φέτελ κέρδισε στην πίστα τη 2η θέση που έχασε στην εκκίνηση και η ομάδα αντέδρασε βλακωδώς στην μπλόφα της Μερκ, ναι αυτή που την πήραν χαμπάρι και τα καρεκλάκια χθες στη Μόντσα και έπεσε γιούχα. Δεν ξέρω τι έκανε και πήρε για ανταμοιβή αυτή τη στρατηγική.

Το άλλο που λες, ότι δηλαδή τόσο καιρό τον ευνοούσαν, κάνει το άδειασμα της ομάδας στον Φέτελ να μοιάζει πιο έντονο. Εδώ πήγε και δήλωσε ότι αθέτησαν τη συμφωνία για τη στρατηγική των πιτ and not a single fuck was given.

Τέλος πάντων εμένα δε μου μοιάζει για Ράικονεν, να βολοδέρνει στη μέση χωρίς προοπτική ή να κάνει την ορντινάτσα ενός μικρού ή έστω να κάνει mentoring.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#603751 Αν και αλλο κουβεντιαζουμε εδω, στο Βελγιο θυμαμαι να μην μπορει να μεινει κοντα στον Leclerc και να γκρινιαζει στον ασυρματο για τα ελαστικα. Ειμαστε τοσο σιγουροι οτι ηταν οντως μπλοφα της Mercedes, ή μηπως ο Hamilton σε καθε περιπτωση θα έκανε το αντιθετο απο τον Vettel; Αν δηλαδη ο Vettel δεν εμπαινε αλλα εμπαινε ο Hamilton, ο Βρετανος παλι θα περνουσε με undercut. Ή θα τελειωναν οντως τα ελαστικα του Vettel και θα τον περνουσε πριν τα πιτ μεσα στην πιστα. Γιατι τελικα ηταν τοσο μεγαλη η διαφορα της Mercedes σε ρυθμο που δεν μπορουσε ο Vettel να παρει τη 2η ή και την 3η θεση με τιποτα. Αυτα τα "θυσιαστηκε για την ομαδα" μου ακουγονται αστεια. Ο Leclerc σιγουρα βοηθηθηκε απο τον Vettel, αλλα τελικα κερδισε στο Βελγιο γιατι απο την αρχη κρατηθηκε σε εναν καλυτερο ρυθμο, αντεξαν τα ελαστικα του και τραβηξε το 1ο stint, αλλα κυριως γιατι οταν ο Hamilton καταπιε τον Vettel και βρηκε ελευθερο δρομο μπροστα του, δεν μειωσε με τη μία και τη διαφορα του απο τον Leclerc και χρειαστηκαν αρκετοι γυροι (Βελγιου) για να φτασει απο πισω.

Μηπως του Vettel του φταιει και η ομαδα που εφαγε σχεδον 8 δεκατα το Σαββατο; Με καλυτερο χρονο στο Q2, εκανε εμφανως κακιστο γυρο στο Q3.

Στην Monza χωραει πολλη κουβεντα για το δευτερο run στο Q3. Απο την ενδοεπικοινωνια που εδωσαν σε ενα βιντεακι, φαινεται οτι μαλλον μπερδευτηκαν και στη Ferrari. Ο Vettel υποθετω οτι περιμενε τον Leclerc να φυγει μπροστα απο ολους τους αλλους, αλλα δεν το εκανε για να εχει φυσικα κι αυτος tow. Αγνωστο ομως αν υπηρχε αυτη η εντολη απο πριν ή αν επρεπε να το κρινει μονος του ο Leclerc, αισθανομενος το χρονο που πιεζει. Και επειδη ολοι πηγαιναν πολυ αργα, ο Vettel περασε τον Leclerc αλλα βρηκε μπροστα του το τειχος των Sainz-Hulk νομιζω. Μετα επεσε η εντολη στον ασυρματο, ξαναπερασε ο Leclerc πριν την Parabolica, αλλα ηταν ηδη αργα, σιγουρα για τη διαφορα των ~4sec που θελανε και οριακα και για το χρονομετρο.

Αλλα και στο πρωτο run η Ferrari περιμενε τη Mercedes, ασχετα αν την ξαναπατησε οπως στο Μπακου και εφαγε παλι ο Vettel ολο τον αερα. Θελω να πω δεν ειχαν μια συμφωνια τυπου: "ειμαστε οι ταχυτεροι, βγαινουμε με αδεια την πιστα μία εγω μπροστα και μία εσυ κι ο,τι κανουμε". Και στα δυο runs περιμεναν τους αλλους να ειναι μπροστα (εδω μπλοκαρε τους τροχους για να "χασει" το σικειν και να μην ειναι πρωτος, αλλα... τον περιμενανε κι οι αλλοι!).

Τελος παντων, κλεινω το σεντονι, μου φαινεται πολυ φαλτσα η γκρινια του και τα υποννοουμενα που αφησε μετα, το μονο ελαφρυντικο που του δινω ειναι οτι περσι τον εβγαλαν μπροστα απο τον Raikkonen ενω διεκδικουσε ακομα τον τιτλο με αξιωσεις.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#603766 Δεν κουβεντιάζουμε άλλο θέμα εδώ, η απόδοση των οδηγών στη Φερράρι και η άποψή μας για την πορεία της Σκουντερίας συζητιέται ακριβώς σε αυτό το τόπικ.

Υπάρχει κάτι που ονομάζεται track position και στο Βέλγιο η Φερράρι το θυσίασε πριν το χάσει για να εφαρμόσει μία εντελώς λάθος στρατηγική ΕΚΤΟΣ αν αυτό που ήθελαν από τον Φέτελ ήταν ακριβώς αυτή η άμυνα 2-3 γύρων που έπαιξε στον Χάμιλτον για τον Λεκλέρκ. Ο Φέτελ είναι πάρα πολλά χρόνια στις πίστες και έχει πολλά Μούλτι21 στο τσεπάκι του για να καταλάβει ακριβώς ποιος ήταν ο ρόλος του σε αυτούς τους 2 αγώνες.

Όταν είδε για 2η φορά το ίδιο έργο στη Μόντσα, το έπιασε το υπονοούμενο μια χαρά. Εδώ με τέτοια τρικάκια έφαγαν κοτζαμάν Προστ, δε θα κολώσουν στο Φέτελ. Αυτή τη στιγμή λοιπόν βλέπω έναν πολυπρωταθλητή με ένα πανίσχυρο (το ξαναλέω) συμβόλαιο να είναι ανεπιθύμητος και αυτό είναι πρόβλημα. Ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα βέβαια είναι να βάλουν έναν Ιρβάιν στον Λεκλέρκ από τα 23 του, φοβάμαι ότι δε θα του κάνει καλό.