- 03 Ιούλ 2022, 23:35
#770466
Λέει ο Μπινότος ότι επειδή ήταν κοντά δε μπορούσαν να κάνουν διπλό πιτ στοπ.
Οπότε εφόσον ο Λεκλέρκ είχε 5 γύρους πιο φρέσκα λάστιχα από τον Κάρλος και τρακ ποζίσιο τον άφησαν έξω.
Επίσης πίστευαν ότι τα σοφτ θα είχαν μεγαλύτερο ντεγκραντέισο μετά από 4 γύρους.
Λοιπόν.
1ον. Ήσασταν κοντά μεταξύ σας και με το Λούη γιατί δεν είχατε αφήσει το Λεκλέρκ νωρίτερα, ώστε να έχει ανοίξει μεγαλύτερη διαφορά. Μαλάκια σας.
2ον. Ο Λεκλέρκ πρέπει να ήταν 4.7" από τον Κάρλος και ο Λούης αλλά 1.5" πιο πίσω.
Αν έμπαιναν και οι δύο μαζί ήταν οριακό το αν τελικά θα κατάφερνε ο Λούης να βρεθεί μπροστά από τον Κάρλος.
3ον. Αν τελικά αυτό γινόταν, στη χειρότερη θα είχατε τον ταχύτερο οδηγό σας 1ο με φρέσκια γόμα και τον άλλο οδηγό σας 3ο επίσης με φρέσκια γόμα και πιθανότητες να ξαναπεράσει 2ος.
Έπρεπε να είχατε σκεφτεί ότι στη χειρότερη είχατε το 1-3, ακόμα και αν δεν περνούσε ο Κάρλος, ενώ αφήνοντας έξω τον Λεκλέρκ με γόμα 15 γύρους πιο παλιά και 2 τάξεις σκληρότερη ήταν πολύ πιθανότερο να τον περάσουν πολλοί και να χάσετε ακόμα και το 1-3 όπως και έγινε, πάρα τη λυσσαλέα προσπάθεια του...
4ον. Με αυτόν τον τρόπο μαμήσατε ακόμα περισσότερο βαθμολογικά αλλά και την ψυχολογία του μονού οδηγού σας που ίσως μπορούσε να χτυπήσει την κούπα.
Για όλα τα παραπάνω μην προσπαθείτε να μας πείσετε ότι κάνατε την προφανή επιλογή...
Τελευταία επεξεργασία από Yugo_para_siempre και 03 Ιούλ 2022, 23:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά