Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
20%
0
N/A
2
20%
1
10%
3
30%
0
N/A
1
10%
0
N/A
1
10%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#770460 Geo για τη φάση Λεκλέρκ - Τσέκο είσαι σίγουρος ότι φταίει ο Λεκλέρκ; Το είδες αναλυτικά, πολλές φορές και έβγαλες συμπέρασμα;

Όσο για το πότε σου μαμάει η ομάδα σου τον αγώνα, επίτρεψέ μου να πιστεύω ότι ισχύει και για λόγους αξιοπιστίας, όχι μόνο στρατηγικής. Άποψη μου, άποψη σου.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#770466 Λέει ο Μπινότος ότι επειδή ήταν κοντά δε μπορούσαν να κάνουν διπλό πιτ στοπ.
Οπότε εφόσον ο Λεκλέρκ είχε 5 γύρους πιο φρέσκα λάστιχα από τον Κάρλος και τρακ ποζίσιο τον άφησαν έξω.
Επίσης πίστευαν ότι τα σοφτ θα είχαν μεγαλύτερο ντεγκραντέισο μετά από 4 γύρους.

Λοιπόν.

1ον. Ήσασταν κοντά μεταξύ σας και με το Λούη γιατί δεν είχατε αφήσει το Λεκλέρκ νωρίτερα, ώστε να έχει ανοίξει μεγαλύτερη διαφορά. Μαλάκια σας.

2ον. Ο Λεκλέρκ πρέπει να ήταν 4.7" από τον Κάρλος και ο Λούης αλλά 1.5" πιο πίσω.
Αν έμπαιναν και οι δύο μαζί ήταν οριακό το αν τελικά θα κατάφερνε ο Λούης να βρεθεί μπροστά από τον Κάρλος.

3ον. Αν τελικά αυτό γινόταν, στη χειρότερη θα είχατε τον ταχύτερο οδηγό σας 1ο με φρέσκια γόμα και τον άλλο οδηγό σας 3ο επίσης με φρέσκια γόμα και πιθανότητες να ξαναπεράσει 2ος.
Έπρεπε να είχατε σκεφτεί ότι στη χειρότερη είχατε το 1-3, ακόμα και αν δεν περνούσε ο Κάρλος, ενώ αφήνοντας έξω τον Λεκλέρκ με γόμα 15 γύρους πιο παλιά και 2 τάξεις σκληρότερη ήταν πολύ πιθανότερο να τον περάσουν πολλοί και να χάσετε ακόμα και το 1-3 όπως και έγινε, πάρα τη λυσσαλέα προσπάθεια του...

4ον. Με αυτόν τον τρόπο μαμήσατε ακόμα περισσότερο βαθμολογικά αλλά και την ψυχολογία του μονού οδηγού σας που ίσως μπορούσε να χτυπήσει την κούπα.

Για όλα τα παραπάνω μην προσπαθείτε να μας πείσετε ότι κάνατε την προφανή επιλογή...
Τελευταία επεξεργασία από Yugo_para_siempre και 03 Ιούλ 2022, 23:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By g8777
#770467 Γιουγκο.




Ουπς. :whistlink:

Ριππερ τί χαμπαρια μάστορα; Ούτε τον Λατιφι ε; Σφύριξα - έληξες . :roll:
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#770468
Giuseppe Busso έγραψε:..φέτος ένα ηλίθιος Οκόν.

Από πού προκύπτει αυτό;

Επίσης, οκ, επικές οι μάχες στους τελευταίους γύρους, αλλά ποινές δε δίνονται όταν το θέαμα είναι ξεσηκωτικό; Μια χαρά τα είπε η γριά, που έκανε έναν μεστό αγώνα. Και άψογη στρατηγική που τον έφερε εμπρός από Norris.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#770474
JarnoT έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:..φέτος ένα ηλίθιος Οκόν.

Από πού προκύπτει αυτό;

Επίσης, οκ, επικές οι μάχες στους τελευταίους γύρους, αλλά ποινές δε δίνονται όταν το θέαμα είναι ξεσηκωτικό; Μια χαρά τα είπε η γριά, που έκανε έναν μεστό αγώνα. Και άψογη στρατηγική που τον έφερε εμπρός από Norris.



Τίποτα βρε Γιάρνο, από τα νεύρα μου με το γαλλικό 3μπόρντελο που έκατσε στην άκρη και μας τα χάλασε.
Αλλά ρε χαϊβάνι το βλέπεις το ρημάδι ότι δεν πάει, τράβα το κάπου ήσυχα να πεθάνει στην ησυχία του.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#770484 :innocent:
Οκ, κατανοητό τώρα :-)
Ναι, πολλές φορές είναι να απορείς για το πού τα παρκάρουν. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, και στις παρόμοιες, νομίζω πιστεύουν ότι στα επόμενα μέτρα κάτι θα γίνει και θα ξεκολλήσει η ταχύτητα, θα ξεμπλοκαρει το πρόβλημα, κλπ. Και το πάνε μέχρι όπου πάει. Στο τέλος μόνο θα σκεφτούνε μη μείνει καταμεσής της πίστας.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#770488 Αχ τι θυμηθηκα τωρα
Α1 RING 2000...Κοπανανε τον Σουμι απο πισω και αυτος κανει μια και το βαζει στη μεση της πιστας ,περιμενοντας να βγει κοκκινη για να παρει το εφεδρικο...Αμ δε... :innocent:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#770490 Εικόνα

Α]Ε ρε μια μαουνα.


:s_bye
Τελευταία επεξεργασία από g8777 και 04 Ιούλ 2022, 10:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#770491 Σε αυτά που είπε ο Yugo θα προσθέσω το εξής

Λες στον Κάρλος να καθυστερήσει 1-2δ επιπλέον (SC αφού, δεν σε νοιάζει, απλά να είσαι πάνω από το delta), διπλοστακάρεις, είσαι 1-2 και γεια σου
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#770494 Στη χειρότερη έβγαινες 1-3 με τον 8κις στο 2 και με φρέσκα λάστιχα όλοι.
Και έχεις δέκα γύρους μπροστά σου να περάσεις ένα πιο αργό μονοθέσιο.
Πραγματικά είναι να τραβάς τα μαλλιά σου.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#770496
| Charles:

“Is my voice on air or is it private?”

Xavi: “On air.”

Charles: “Can you come to the car. I have a question about strategy.”


:s_drinks :s_drinks :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#770499 Μιλάμε για μια τραγική Ferrari στην στρατηγική της, που δεν έχει καμία δικαιολογία. Ο Leclerc έκανε απίστευτο αγώνα και ήταν ταχύτερος του CS με πληγωμένο μονοθέσιο και ήταν και ταχύτερος και από τον πολύ καλό LH. Τι συζητάμε;
Και εννοείται DotD θα έπρεπε να είναι ο CL.