Σε μια φάση το σβουράει και χάνει μόνο ένα 1sec από τον Sir που ακολουθούσε.
Θ Ε Ο Σ
Νομίζω αυτός και ο Μαξ σήμερα ήταν στο απόλυτο όριο σε όλες τις δοκιμές. Ο Μονεγάσκος παραπίεσε στην τελευταία προσπάθεια, ήταν περίπου 3 δέκατα πιο μπροστά, αλλά ας μην έκανε το λάθος.
Ο Μαξ τη σβούρα την έκανε πιο νωρίς. Νομίζω ότι συνολικά ήταν ταχύτερος σήμερα.
Στην τελευταία προσπάθεια πρέπει να του βγήκε κίτρινη σημαία λόγω Λεκλέρκ.
Παρ'ολα αυτά δεν έχω εικόνα αν έγινε και κάτι άλλο.
Σάινθ μπράβο του, το κράτησε μέσα στην πίστα, έκανε αξιοπρεπέστατο γύρο. Απλά και πάλι δεν ήταν ο πιο γρήγορος σήμερα.
Ο φονευθείς σήμερα άνετα μπροστά. Γιώργη αν ήταν ο φονέας μπροστά τι θα μας έγραφες;
blinkys έγραψε:Δηλαδή πιστεύετε πως η πιρουέτα του Μαξ ήταν ξεκάθαρα οδηγική ικανότητα; Γιατί εγώ βάζω στοίχημα πως αν το δοκιμάσει άλλες δέκα φορές τις 9 δεν θα του βγει. Ναι μεν σωστή αντίδραση αλλά είχε περισσότερη τύχη από τον Γκαστόνε τον Γκάντερ.
Για μένα υπάρχουν δύο είδη οδηγών. Αυτοί που πανικοβάλονται και αυτοί που παραμένουν ψύχραιμοι και ατάραχοι. Ο Μαξ έδειξε για άλλη μια φορά ότι ανήκει στη β) κατηγορία. Είναι στο DNA του, δεν αλλάζει. Παρέμεινε ατάραχος, ήξερε τι έκανε γιατί το περίμενε. Σε μια ακόμη φάση πιο πριν, εννοώ εκεί που είχε πολύ νερό η πίστα και σχεδόν δεν δούλευαν ούτε τα ενδιάμεσα ελαστικά και ήθελε βρόχινα, καταλαβαίνει ότι το χάνει και αφήνει το μονοθέσιο να ξεθυμάνει. Αυτό δεν διδάσκεται. Ή το 'χεις ή δεν. Και αν το έχεις απλά το εκπαιδεύεις. Αυτό που έκανε χθες ο Μαξ ήταν πολύ "άρρωστο". Στις 10 φορές, θα έκανε το ίδιο και τις 11.
Δεν είναι τύχη, είναι ικανότητα
Giuseppe Busso έγραψε:blinkys έγραψε:Δηλαδή πιστεύετε πως η πιρουέτα του Μαξ ήταν ξεκάθαρα οδηγική ικανότητα; Γιατί εγώ βάζω στοίχημα πως αν το δοκιμάσει άλλες δέκα φορές τις 9 δεν θα του βγει. Ναι μεν σωστή αντίδραση αλλά είχε περισσότερη τύχη από τον Γκαστόνε τον Γκάντερ.
Για μένα υπάρχουν δύο είδη οδηγών. Αυτοί που πανικοβάλονται και αυτοί που παραμένουν ψύχραιμοι και ατάραχοι. Ο Μαξ έδειξε για άλλη μια φορά ότι ανήκει στη β) κατηγορία. Είναι στο DNA του, δεν αλλάζει. Παρέμεινε ατάραχος, ήξερε τι έκανε γιατί το περίμενε. Σε μια ακόμη φάση πιο πριν, εννοώ εκεί που είχε πολύ νερό η πίστα και σχεδόν δεν δούλευαν ούτε τα ενδιάμεσα ελαστικά και ήθελε βρόχινα, καταλαβαίνει ότι το χάνει και αφήνει το μονοθέσιο να ξεθυμάνει. Αυτό δεν διδάσκεται. Ή το 'χεις ή δεν. Και αν το έχεις απλά το εκπαιδεύεις. Αυτό που έκανε χθες ο Μαξ ήταν πολύ "άρρωστο". Στις 10 φορές, θα έκανε το ίδιο και τις 11.
Το να αφήνεις το μονοθέσιο να ξεθυμάνει όχι απλά διδάσκεται, αλλά είναι κάτι που μπορεί να σου μάθει οποιοσδήποτε έχει κάνει πάνω από 10 γύρους σε καρτόπιστα. Αυτά που θαυμάζεις στον Μαξ, τα έχουν 14χρονα που κάνουν καρτ. Εν τω μεταξύ είναι στο DNA του Μαξ να είναι ψύχραιμος την ώρα που έχει περισσότερα στα team radios και από λιμενεργάτη.
Yugo_para_siempre έγραψε:https://youtu.be/PKCD8zw3T5E
απο εξω
https://twitter.com/f1ciase/status/1543424675921141760
Ηθελα στεγνα q για να βλεπαμε καλυτερα τις δυναμικες των μονοθεσιων.
Αλλα και με τη βροχη ειχαμε αυτη την αλλη αγωνια.
Μαξ λαθακια αλλα οταν πιεζεις στη βροχη αυτα συμβαινουν.
Ανετα νομιζω θα ηταν 1ος χωρις τις κιτρινες του Λεκλερ
Να δουμε αν θα χουμε βροχη και στον αγωνα.
Ο φονευθείς σήμερα άνετα μπροστά. Γιώργη αν ήταν ο φονέας μπροστά τι θα μας έγραφες;
121 χιλιοστα δεν το λες και ανετα. Αλλα ναι ειναι μια νικη του Χαμ στον Φονεα στα δοκιμαστικα.
Γενικα σε ολα τα q επαιζαν κοντα. Περιμενα εναν goat 7akis rainmaster να ηταν ακομα πιο μπροστα
5 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:40.428 1:41.062 1:41.995 23
8 63 George Russell Mercedes 1:40.028 1:41.725 1:42.161 23