Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
20%
0
N/A
2
20%
1
10%
3
30%
0
N/A
1
10%
0
N/A
1
10%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#770252 Ας ελπίσουμε ότι ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ο Κάρλος θα καταφέρει να στρίψει στη θέση που κατετάγη και θα πάμε για ένα ηρωικό 1-2
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#770257 Θεός στις πιρουέτες και τις προσγειώσεις ο Max , 3πλο τολουπ εκτελεσμένο με ακρίβεια.
Σε μια φάση το σβουράει και χάνει μόνο ένα 1sec από τον Sir που ακολουθούσε.
Θ Ε Ο Σ
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#770270 Ανάλογο 360 αστραπιαίο έκανε και ο Λεκλέρκ στην τελευταία προσπάθεια στην έξοδο για τη Χανγκαρ στρέιτ.

Νομίζω αυτός και ο Μαξ σήμερα ήταν στο απόλυτο όριο σε όλες τις δοκιμές. Ο Μονεγάσκος παραπίεσε στην τελευταία προσπάθεια, ήταν περίπου 3 δέκατα πιο μπροστά, αλλά ας μην έκανε το λάθος.

Ο Μαξ τη σβούρα την έκανε πιο νωρίς. Νομίζω ότι συνολικά ήταν ταχύτερος σήμερα.
Στην τελευταία προσπάθεια πρέπει να του βγήκε κίτρινη σημαία λόγω Λεκλέρκ.
Παρ'ολα αυτά δεν έχω εικόνα αν έγινε και κάτι άλλο.

Σάινθ μπράβο του, το κράτησε μέσα στην πίστα, έκανε αξιοπρεπέστατο γύρο. Απλά και πάλι δεν ήταν ο πιο γρήγορος σήμερα.

Ο φονευθείς σήμερα άνετα μπροστά. Γιώργη αν ήταν ο φονέας μπροστά τι θα μας έγραφες;
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#770277 Εκείνο το slow motion της Red Bull στην Copse που το πάτωμα εφάπτεται του οδοστρώματος και δεν βλέπεις ίχνος bouncing (σε σύγκριση με όλα τα άλλα μονοθέσια) είναι το "μία εικόνα χίλιες λέξεις"
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#770280 Για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, το σώσιμο του Μαξ είναι ασύλληπτης ικανότητας. Εκτός του ότι το χάσιμο σε βρεγμένο είναι σαν λεπίδα, έχει ανάποδη κλίση στο σημείο και αν παρατηρήσετε στο in-car ξέρει ακριβώς τι κάνει με τα χέρια του. Δεν μιλάμε για ένα στρογγυλό σε σχήμα τιμόνι (όπως ενός κλασικού αυτοκινήτου) που είναι πιο εύκολο να το αφήσεις να περιστραφεί ασκώντας ελεγχόμενη τριβή μέσω της πίεσης, αλλά για ένα τιμόνι με συγκεκριμένες λαβές. Ήξερε πολύ καλά τι έκανε. Φοβερός. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#770282 Δηλαδή πιστεύετε πως η πιρουέτα του Μαξ ήταν ξεκάθαρα οδηγική ικανότητα; Γιατί εγώ βάζω στοίχημα πως αν το δοκιμάσει άλλες δέκα φορές τις 9 δεν θα του βγει. Ναι μεν σωστή αντίδραση αλλά είχε περισσότερη τύχη από τον Γκαστόνε τον Γκάντερ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#770283
blinkys έγραψε:Δηλαδή πιστεύετε πως η πιρουέτα του Μαξ ήταν ξεκάθαρα οδηγική ικανότητα; Γιατί εγώ βάζω στοίχημα πως αν το δοκιμάσει άλλες δέκα φορές τις 9 δεν θα του βγει. Ναι μεν σωστή αντίδραση αλλά είχε περισσότερη τύχη από τον Γκαστόνε τον Γκάντερ.


Για μένα υπάρχουν δύο είδη οδηγών. Αυτοί που πανικοβάλονται και αυτοί που παραμένουν ψύχραιμοι και ατάραχοι. Ο Μαξ έδειξε για άλλη μια φορά ότι ανήκει στη β) κατηγορία. Είναι στο DNA του, δεν αλλάζει. Παρέμεινε ατάραχος, ήξερε τι έκανε γιατί το περίμενε. Σε μια ακόμη φάση πιο πριν, εννοώ εκεί που είχε πολύ νερό η πίστα και σχεδόν δεν δούλευαν ούτε τα ενδιάμεσα ελαστικά και ήθελε βρόχινα, καταλαβαίνει ότι το χάνει και αφήνει το μονοθέσιο να ξεθυμάνει. Αυτό δεν διδάσκεται. Ή το 'χεις ή δεν. Και αν το έχεις απλά το εκπαιδεύεις. Αυτό που έκανε χθες ο Μαξ ήταν πολύ "άρρωστο". Στις 10 φορές, θα έκανε το ίδιο και τις 11. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#770285 Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα στο παρελθόν που το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο ( Βραζιλία 2016, Γερμανία 2019, Ίμολα 2021 )

Δεν είναι τύχη, είναι ικανότητα
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#770286
Giuseppe Busso έγραψε:
blinkys έγραψε:Δηλαδή πιστεύετε πως η πιρουέτα του Μαξ ήταν ξεκάθαρα οδηγική ικανότητα; Γιατί εγώ βάζω στοίχημα πως αν το δοκιμάσει άλλες δέκα φορές τις 9 δεν θα του βγει. Ναι μεν σωστή αντίδραση αλλά είχε περισσότερη τύχη από τον Γκαστόνε τον Γκάντερ.


Για μένα υπάρχουν δύο είδη οδηγών. Αυτοί που πανικοβάλονται και αυτοί που παραμένουν ψύχραιμοι και ατάραχοι. Ο Μαξ έδειξε για άλλη μια φορά ότι ανήκει στη β) κατηγορία. Είναι στο DNA του, δεν αλλάζει. Παρέμεινε ατάραχος, ήξερε τι έκανε γιατί το περίμενε. Σε μια ακόμη φάση πιο πριν, εννοώ εκεί που είχε πολύ νερό η πίστα και σχεδόν δεν δούλευαν ούτε τα ενδιάμεσα ελαστικά και ήθελε βρόχινα, καταλαβαίνει ότι το χάνει και αφήνει το μονοθέσιο να ξεθυμάνει. Αυτό δεν διδάσκεται. Ή το 'χεις ή δεν. Και αν το έχεις απλά το εκπαιδεύεις. Αυτό που έκανε χθες ο Μαξ ήταν πολύ "άρρωστο". Στις 10 φορές, θα έκανε το ίδιο και τις 11. :iconcool:


Το να αφήνεις το μονοθέσιο να ξεθυμάνει όχι απλά διδάσκεται, αλλά είναι κάτι που μπορεί να σου μάθει οποιοσδήποτε έχει κάνει πάνω από 10 γύρους σε καρτόπιστα. Αυτά που θαυμάζεις στον Μαξ, τα έχουν 14χρονα που κάνουν καρτ. Εν τω μεταξύ είναι στο DNA του Μαξ να είναι ψύχραιμος την ώρα που έχει περισσότερα :lipsealed: στα team radios και από λιμενεργάτη.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#770294
Yugo_para_siempre έγραψε:https://youtu.be/PKCD8zw3T5E


απο εξω
https://twitter.com/f1ciase/status/1543424675921141760
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#770296 Latifi q3!!! :metalo: :metalo:

Ηθελα στεγνα q για να βλεπαμε καλυτερα τις δυναμικες των μονοθεσιων.
Αλλα και με τη βροχη ειχαμε αυτη την αλλη αγωνια.

Μαξ λαθακια αλλα οταν πιεζεις στη βροχη αυτα συμβαινουν.
Ανετα νομιζω θα ηταν 1ος χωρις τις κιτρινες του Λεκλερ

Να δουμε αν θα χουμε βροχη και στον αγωνα.

Ο φονευθείς σήμερα άνετα μπροστά. Γιώργη αν ήταν ο φονέας μπροστά τι θα μας έγραφες;


121 χιλιοστα δεν το λες και ανετα. Αλλα ναι ειναι μια νικη του Χαμ στον Φονεα στα δοκιμαστικα.
Γενικα σε ολα τα q επαιζαν κοντα. Περιμενα εναν goat 7akis rainmaster να ηταν ακομα πιο μπροστα :s_yes
5 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:40.428 1:41.062 1:41.995 23
8 63 George Russell Mercedes 1:40.028 1:41.725 1:42.161 23
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#770299
blinkys έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
blinkys έγραψε:Δηλαδή πιστεύετε πως η πιρουέτα του Μαξ ήταν ξεκάθαρα οδηγική ικανότητα; Γιατί εγώ βάζω στοίχημα πως αν το δοκιμάσει άλλες δέκα φορές τις 9 δεν θα του βγει. Ναι μεν σωστή αντίδραση αλλά είχε περισσότερη τύχη από τον Γκαστόνε τον Γκάντερ.


Για μένα υπάρχουν δύο είδη οδηγών. Αυτοί που πανικοβάλονται και αυτοί που παραμένουν ψύχραιμοι και ατάραχοι. Ο Μαξ έδειξε για άλλη μια φορά ότι ανήκει στη β) κατηγορία. Είναι στο DNA του, δεν αλλάζει. Παρέμεινε ατάραχος, ήξερε τι έκανε γιατί το περίμενε. Σε μια ακόμη φάση πιο πριν, εννοώ εκεί που είχε πολύ νερό η πίστα και σχεδόν δεν δούλευαν ούτε τα ενδιάμεσα ελαστικά και ήθελε βρόχινα, καταλαβαίνει ότι το χάνει και αφήνει το μονοθέσιο να ξεθυμάνει. Αυτό δεν διδάσκεται. Ή το 'χεις ή δεν. Και αν το έχεις απλά το εκπαιδεύεις. Αυτό που έκανε χθες ο Μαξ ήταν πολύ "άρρωστο". Στις 10 φορές, θα έκανε το ίδιο και τις 11. :iconcool:


Το να αφήνεις το μονοθέσιο να ξεθυμάνει όχι απλά διδάσκεται, αλλά είναι κάτι που μπορεί να σου μάθει οποιοσδήποτε έχει κάνει πάνω από 10 γύρους σε καρτόπιστα. Αυτά που θαυμάζεις στον Μαξ, τα έχουν 14χρονα που κάνουν καρτ. Εν τω μεταξύ είναι στο DNA του Μαξ να είναι ψύχραιμος την ώρα που έχει περισσότερα :lipsealed: στα team radios και από λιμενεργάτη.



Δεν συμφωνώ γενικά σε αυτά που γράφεις στην εν λόγω δημοσίευση. Καταλαβαίνω τις όποιες συμπάθειες και αντιπάθειες αλλά στην εν λόγω φάση ο Φερστάπεν έδωσε ρέστα. Επίσης κάτι που ξέχασα να πω και αφορά τη συμπεριφορά των μονοθέσιων είναι ότι έχουν το cat effect. Αν πάρεις μια γάτα , τη γυρίσεις ανάποδα (με τα πόδια στο ταβάνι και την αφήσεις προς τα κάτω, αυτή γυρίζει και προσγειώνεται με τα πόδια προς τη Γη. Έτσι και τα μονοθέσια είναι ζυγισμένα με συγκεκριμένο χειρισμό, να επανέρχονται.