Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
20%
0
N/A
2
20%
1
10%
3
30%
0
N/A
1
10%
0
N/A
1
10%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By g8777
#770535
Ferrari team boss Mattia Binotto backed Sainz’s defiance and believed he did everything he could do to secure the team the victory even though he had gone against an instruction.

“We asked him to somehow help to maximise the opportunity of victory,” Binotto said.

“And we told him at the time that maybe he could give some space to Charles ahead because we knew that the restart could be difficult.

“He answered that it could have been very difficult for him because the others behind on soft tyres could have been very aggressive and to let him do it.

“We trust him, we knew that he’s doing the best for the team and I’d say he proved it before by swapping with no discussions.

“When he stopped him early before Charles in the first stint there was no discussion because he trusted the team.

“I know that he did the best he could for a Ferrari victory here at Silverstone.”



https://the-race.com/formula-1/leave-it-with-me-why-sainz-overruled-ferraris-instructions/






:s_bye :s_bye
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#770582
REALZEUS έγραψε:
Σωστά όλα αυτά, αλλά όπως λένε και στο χωριό μου "hindsight is 20/20"... Εμείς εύκολα τα λέμε από την πολυθρόνα και αφού είχαμε κάποιες ώρες για να αναλύσουμε τι έγινε. Πάνω στον πανικό της στιγμής σκέφτηκαν διαφορετικά και μην ξεχνάμε ότι το τελευταίο τους double stack στο Μονακό ακόμα το φυσάνε...



Θα διαφωνήσω Άλεξ. Είναι δυνατόν να μην έχουν έστω και ένα άτομο που σε κάθε γύρο να μην κάθεται να κάνει υπολογισμούς για ενδεχόμενο SC? Γι αυτό λέμε ότι κοιμούνται όρθιοι. Σε ένα διπλό πιτ στοπ όσο και να έχανε ο Sainz το πολύ να έβγαινε πίσω από το Perez.

Αλλά όπως είπα και πριν ούτε οι ίδιοι θα εμπιστεύονταν τον Sainz στην πίεση οπότε βάλαν τον δυνατό τους να βγάλει το φίδι από την τρύπα γιατί ο άλλος δε μπορεί. Μιλάμε για τραγικούς, παίζει να είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της F1 που κάποιοι κόβουν τα φτερά του δυνατού τους χαρτιού για να τα καταφέρει ο απλά φτάνω στην πηγή και δε χρειάζεται να πιω νερό.
Γιατί ούτε το στόχο του 1.32.χχ κατάφερε να πιάσει ούτε να πάρει τον πόντο του ταχύτερου γύρου ούτε να αντέξει στην πίεση όταν είχε πίσω του το Verstappen. Και ο Leclerc πίσω έκανε παπάδες.
Μια τέτοια νίκη τη λες απλά νίκη, μακροπρόθεσμα είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα, όσο και να ανέβηκε το ηθικό του Sainz δε μπορεί, χρειάζονται χίλια δυό σπρωξίματα για να τα κατεφέρει, αντ αυτού έριξαν όσο μπορούσαν το ηθικό του Leclerc, τη μοναδική ελπίδα για πόντους βάθρου.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#770595 Παραθέτω την σημερινή λεπτομερή απάντηση του Μπινότο και ο καθένας ας πιστέψει αυτό που θέλει:


A lot of questions popped up and led to misperceptions after the race. One question being, why Ferrari didn’t ask Carlos to give up his position to Charles during the first stint already?

The answer is quite simple: it was not necessary to do it at that point and there was still a lot of time to make that decision. Our priority is always to maximise the situation in order for the best team result. Only when this goal is under threat do we need to act. We did this during the second stint and swapped cars when Carlos was not fast enough and our opponents were catching us.


The safety car caused a lot of controversy: why did we pit Carlos but not Charles?

At this moment it was common sense to prioritise the lead car by protecting track positions. There’s nothing unusual in this strategy, we always prioritise the lead car and therefore Charles in this situation. He was on fresher tyres at that point, and if he had pitted, our opponents would have done the exact opposite and gained track position on almost new hard tyres. Just think of Lewis Hamilton at last year’s season finale in Abu Dhabi when he stayed out on track.

At the same time we decided to put Carlos on the opposite strategy in order to cover all opportunities. If we wouldn’t have done that split strategy, we would have risked losing the race and handing the win to our opponents.


Why didn’t Carlos accept to give Charles ten cars length distance at the safety car restart? Was he ignoring team orders?

Absolutely not, Carlos wasn’t ignoring the team – he made it clear to us that he had to protect himself against the pressure from behind and in doing so, he was protecting our goal to stay ahead. As a team we fully appreciate this and we were all aligned. Without this insider information I can see how this could be perceived as Carlos not being a team player. But a few laps before he swapped positions without any hesitation or complaints, clearly demonstrating that he puts the team first.


https://www.ferrari.com/en-GR/formula1/ ... ia-binotto
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#770602
Geo f1 έγραψε:Είπε και για Άμπου Ντάμπι.. την γαμ@#€=#με παλι..πφφ

Tapatalk
Βρήκε το καλό παράδειγμα ο βλαξ!!

Εδώ το 2018 στην ίδια πίστα, πάλι με late SC, βάλανε πιτ τον Vettel από 1ο διότι προτιμήσανε να έχουν φρέσκα λάστιχα, η Mercedes δεν έβαλε τον Bottas και ο Seb τον κατάπιε

Λες και ο Leclerc θα είχε πρόβλημα να καθαρίσει τον Hamilton με φρέσκο σετ σοφτ έναντι των σκληρών του Lewis
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#770616 Τεράστια παραδοχή ηλιθιότητας και ασχετίλας από τον Μπινότο. Καλύτερα να έλεγε ότι έπαιζαν κάτι παιδάκια F1 22 (που βγήκε προχθές) και μπερδεύτηκα και νόμιζα ότι εκείνο ήταν ο αγώνας. Πιο σοβαρή απάντηση θα ήταν. Αν σε έπεισε Άλεξ αυτός ο καταιγισμός |λογοκρισία|, σόρι αλλά βάζεις τον εαυτό σου στο ίδιο ράφι ασχετοσύνης.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#770618 Ανοησίες. Δηλαδή αν ο Λεκλερκ έβγαινε με μαλακά και ο Χάμιλτον παρέμενε με σκληρά δε θα μπορούσε να τον περάσει; Εδώ κατάφερε ως ένα σημείο να τον κρατήσει πίσω κάτι βέβαια το είδαμε κατόπιν εορτής αλλά ακόμα και από τον καναπέ ξέραμε ότι ο Λεκλερκ δεν έχει μέλλον ούτε για 2η θέση. Μιλάμε για μαλακά vs σκληρά.

Βέβαια τι να βγουν να πουν ότι τα κάνανε πάλι σκ@τα;

.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#770620 Ναι ρε συ Πάνο, αυτό να πούνε. Να έχουμε μισή ελπίδα ότι την άλλη φορά δε θα τα κάνουν και πάλι σκατά.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#770624 Σταύρο δεν έχει σημασία αν με έπεισαν εμένα, σημασία έχει τι πιστεύουν αυτοί. Αυτή είναι η σκέψη τους. Πες τους ηλίθιους, άχρηστους, ό,τι θέλεις. Δεν είμαι ο Press Officer της SF για να προσπαθήσω να απολογηθώ. Άλλο κάνω, προσπαθώ να καταλάβω πως σκέφτονται και αυτό ποστάρω κι εδώ μέσα. Κατάλαβες πουλί μου; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#770625 Σχεδόν λυπάμαι τον Binotto που βγαίνει μπροστά και λέει αυτά τα πράγματα. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι πραγματικά δεν ξέρει ότι έκαναν τεράστια λακαμία. Αναρίθμητα τα παραδείγματα που οι πρωτοπόροι μπήκαν για φρέσκια γόμα με sc λίγο πριν το τέλος. Η απόδειξη ότι δεν ξέρει πώς να το σώσει είναι ότι αναφέρει... το περσινό Abu Dhabi σαν παράδειγμα!

Προφανώς πιστεύει ότι έτσι βγαίνει μπροστά και προστατεύει την ομάδα. Στην πραγματικότητα χρειάζεται στο πλευρό του άμεσα έναν νέο Brawn.

Έχω καταλήξει ότι η φάση του είναι "είμαι μηχανικάρα και θα φτιάξω ένα τουτού 10σεξ πιο γρήγορο από όλους σας και θα κερδάει και ο κάθε πικραμένος Σάινz, δε χρειάζομαι στρατηγικές εγώ".
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#770644
sparticle έγραψε:
Έχω καταλήξει ότι η φάση του είναι "είμαι μηχανικάρα και θα φτιάξω ένα τουτού 10σεξ πιο γρήγορο από όλους σας και θα κερδάει και ο κάθε πικραμένος Σάινz, δε χρειάζομαι στρατηγικές εγώ".

Μαλλον μοιαζει με καποιον που επικεντρωθηκε να φτιαξει ενα αμαξι νικητη και δεν ασχοληθηκε με οτιδηποτε αλλο.
Το οποιο μας λεει οτι ποτε δεν καταλαβαν οτι ειναι μυρωδιαδες στην διαχειριση του αγωνα χρονια τωρα.

Γι' αυτο ειπα μετα τον αγωνα οτι με αυτο το pitwall δεν θα παρουν πρωταθλημα ποτε.
Άβαταρ μέλους
By TheBull
#770654 Απογοητευμένος για έναν αγώνα που ήταν της RBR. Τα προβλήματα όμως όπως αυτό με το πάτωμα, είναι μέρος του sport. Μπράβο στον Μάξαρο που το πάλεψε και περιόρισε την ζημιά. Ο Τσέκο έκανε έναν πολύ καλό αγώνα. Επιτέλους έχουμε έναν οδηγό που ξέρεις ότι μπορεί να παλέψει επιτυχώς όταν ο Μαξ δεν είναι εκεί. Chapeau!

Συγχαρητήρια στον Κάρλος για την νίκη. Δεν ήταν ο ταχύτερος του αγώνα αλλά είναι ένας οδηγός που συμπαθώ. Μακάρι να ανέβει.
Όμως η Ferrari με την εικόνα που δείχνει δεν είναι ομάδα ικανή να διεκδικήσει ὁποιοδήποτε από τους δύο τίτλους.

Ήταν ένας εντυπωσιακός αγώνας και ελέω halo μπορέσαμε να τον απολαύσουμε. DotD και για εμένα ο Leclerc.