Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
43%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
14%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
2
29%
0
N/A
1
14%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By glf
#740044
MEGAS έγραψε:Στην στροφη 2 ο μαν ηταν απο φαρδος μεχρι μην πω τπτ αλλο που δεν κοπανησε..


Αυτό ακριβώς, όταν το είδα έκανα ένα "ΩΩΩχχχ" που τρόμαξε και ο σκύλος. Ήδη το πήγαινε όσο πάει. Είχε καπαρώσει την 3η θέση και ήθελε να πάρει την pole πηγαίνοντας ένα κλικ πιο πάνω. Εκεί που δεν έχει να διορθώσεις τίποτα...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#740046
glf έγραψε:
MEGAS έγραψε:Στην στροφη 2 ο μαν ηταν απο φαρδος μεχρι μην πω τπτ αλλο που δεν κοπανησε..


Αυτό ακριβώς, όταν το είδα έκανα ένα "ΩΩΩχχχ" που τρόμαξε και ο σκύλος. Ήδη το πήγαινε όσο πάει. Είχε καπαρώσει την 3η θέση και ήθελε να πάρει την pole πηγαίνοντας ένα κλικ πιο πάνω. Εκεί που δεν έχει να διορθώσεις τίποτα...
Ναι γιατί αυριο θα είναι δύσκολη η προσπέραση σε τόσο στενή πιστα.
Αν δεν έχει κάποιο πρόβλημα το μονοθέσιο και βρεθεί πιο πισω, που δεν το ευχομαι.

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#740049 Προσωπικα πιστευω οτι στην redbull στησανε το μονοθεσιο για 1 γυρο και οχι τοσο για τον αγωνα,γνωριζοντας οτι ειναι δυσκολο το προσπερασμα.
Απλα δεν τους βγηκε και φυσικα ο δοκτωρ μλξ ασκησε εφεση στις αποφασεις...μονο ετσι παιζουν
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#740052 Ερώτηση, σε τόσο οριακή κατάσταση οδήγησης, σε flying γύρο όπου ο οδηγός δίνει τα πάντα, μπορεί σε κάποιο τμήμα να μετριάσει τη δυναμική του και να περάσει safely, κλπ κλπ;
Θέλω να πω, προφανώς και λάθος του Μαξ, αλλά πόσο μπορεί να μπει κάποιος στη λογική "α, τους πήρα ήδη 0.350, ας πάω στο 97% τώρα, ας πέσει και στο 0,100".
Άβαταρ μέλους
By edmond
#740056 Πωωωω τώρα το είδα.
Η Δραπετσώνα καλύτερο αγώνα θα έδινε :rtfm: :roll:
Βασικά η παράμετρος τύχη θα παίξει τον κυριότερο λόγο aka θα...τερματίσει όποιος δεν το καρφώσει σε κανά τοίχο!!
Προβλέπεται το SC να αδειάσει ντεπόζιτο αύριο. :lol: :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#740064 https://youtu.be/0HuPE050uBQ

Χθες το έκανε σμπαράλια στην 22.

Σήμερα λέει ότι έχτιζε σιγά σιγά αυτοπεποίθηση και στον τελευταίο γύρο του Q3 "had to go for it"...

Οπότε πήγε τάπα στην 22, είχε απρόσμενη snap oversteer, το κράτησε οριακά και τελικά κέρδισε πάρα πολύ χρόνο ειδικά σε αυτή τη στροφή, τη στροφή που χθες το έκανε βίδες.

Κάνει λάθη, βέβαια είναι απότομο και το αμάξι γιατί και ο Σάινθ έχει κάνει αρκετά φέτος.

Αλλά έχει αυτήν την τρέλα που ελάχιστοι έχουν στον ένα γύρο...
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#740088 Στον ένα γύρο ο Leclerc μπορεί να είναι καλύτερος κι από τον Hamilton.

Το θέμα είναι ότι όλη τη χρονιά κέρδισε τον Sainz στα σημεία. Το οποίο το λες και... ήττα. Ας ελπίσουμε ότι κι αυτός ετοιμάζεται για του χρόνου.

(αυτό το "του χρόνου" για τη Ferrari αρχίζει να θυμίζει μετρό Θεσσαλονίκης)
Άβαταρ μέλους
By g8777
#740091


Α ρε Λουη Τιτανα, με ολο το γκριντ παλευεις φετος. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#740092
sparticle έγραψε:Στον ένα γύρο ο Leclerc μπορεί να είναι καλύτερος κι από τον Hamilton.

Το θέμα είναι ότι όλη τη χρονιά κέρδισε τον Sainz στα σημεία. Το οποίο το λες και... ήττα. Ας ελπίσουμε ότι κι αυτός ετοιμάζεται για του χρόνου.

(αυτό το "του χρόνου" για τη Ferrari αρχίζει να θυμίζει μετρό Θεσσαλονίκης)


Η διαφορά τους ρεαλιστικά έπρεπε να είναι 30+ βαθμούς μεγαλύτερη.

Γιατί ο Λεκλέρκ σε αγώνες που θα έπαιρνε πολλούς βαθμούς (λογικά θέση στο βάθρο) είτε γιατί το αμάξι ήταν γρήγορο (Μονακό), είτε γιατί ευνόησαν οι συνθήκες (Ουγγαρία έστριβε 2ος-3ος), δεν πήρε τίποτα για τους γνωστούς λόγους, ενώ ο Σάινθ σε αυτούς τους αγώνες ανέβηκε βάθρο.

Στο Μονακό ΟΚ, το έβγαλε έξω στις δοκιμές, έχει κάποια ευθύνη, αλλά δε δικαιούταν να μην εκκινήσει καν. Η μακάκια είναι της ομάδας... Πολύ χοντρό.
Είναι σα να λέμε ότι ο Μαξ δε δικαιούται να ξεκινήσει αύριο, είναι παράλογο.

Στην Ουγγαρία δεν είχε καμιά ευθύνη. Τον κούρεψε ο Στρολ.

Δεν λέω πως 30+ πόντοι μεγαλύτερη διαφορά θα έκαναν τη διαφορά να θεωρείται πολύ μεγάλη, αλλά θα έδειχνε με πιο ρεαλιστικό τρόπο ότι έκανε καλύτερο πρωτάθλημα από τον Ισπανό ο οποίος θεωρώ πως είναι πολύ καλός.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#740095 Ναι, συμφωνω με ολα αυτα, αλλα για μενα ειναι νικη στα σημεια.

Για να μιλουσαμε για επικρατηση επι του Sainz (χωρις να σημαινει οτι αυτος ηταν ο σκοπος) θα επρεπε τουλαχιστον στο πρωτο μισο του πρωταθληματος να ειναι σταθερα και καθαρα μπροστα, οπως πχ Norris-Ricciardo.

Αυτο που δεν εχω ξεκαθαρισει ειναι αν ο Leclerc δεν κανει το κατι παραπανω (που θα επρεπε πλεον να κανει, οντας τριτο χρονο στη Ferrari, τεταρτο στην F1), ή αν απλα ο Sainz ειναι πολυ καλυτερος των προσδοκιων (μου).
Άβαταρ μέλους
By edmond
#740100 Ο λεκλέρις νομίζω πως έχει επαναπαυτεί σε μια χρυσή μετριότητα. Τον σάινθ συχνά πυκνά του ρίχνω κανά ψιλό-ειδικά μέχρι το καλοκαίρι, έχει κάνει όμως και λίγα μαγκίτικα.
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#740102 Για τον Λεκλερκ οι προσδοκίες όλων είναι σίγουρα μεγάλες για αυτό και υπάρχει και η ανάλογη αυστηρότητα. Τον Σαινθ το έχουν αρκετοί στο επίπεδο ενός μεσσαίου οδηγού για αυτό και δεν υπάρχουν τόσες απαιτήσεις.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#740104 O Sainz είναι καλύτερος από ότι του αναγνωρίζεται γενικά.
Δεν έχει αυτό το κάτι παραπάνω στον ένα γύρο που έχουν πχ Leclerc και Russell, αλλά στον αγώνα είναι εξαιρετικός.
Σαν ρουκι στην Toro Rosso έπαιζε στα ίσια με τον Max.