Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

5
45%
0
N/A
1
9%
0
N/A
1
9%
2
18%
0
N/A
0
N/A
1
9%
0
N/A
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By ripper
#732934 Α και κάτι που ξέχασα. Όποιος κατάλαβε γιατί τα τζιμανια μας δεν έβαλαν τον Norris στα pit στους τελευταίους γύρους για να προσπαθήσει να πάρει τον ταχύτερο γύρο να σηκώσει το χέρι.
Gap από τον 9ο 47 sec. :s_scratchhead
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#732946 Όχι απλά δεν το πάλεψε στην στρατηγική η Μέρκ αλλά έχασαν δικό τους αγώνα. Γιατί έδωσαν το track position και έβαλαν τον οδηγό τους να κυνηγήσει προσπέραση στην πίστα ενώ ήταν πρώτος. Για ποιο λόγο; Μήπως βγει στρατηγική ενός πιτ; Πιο κοντά στα τρία ήταν ο αγώνας πάρα στο ένα.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#732950 H Red Bull μπήκε πολύ νωρίς για το 1ο pit stop. Δεν έδωσαν track position. Το πήραν εύκολα οι άλλοι με undercut αφού ήταν πιο γρήγοροι και ο Max κολλημένος πίσω από τον Λούη. Οπότε μπήκαν νωρίς για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Με το που μπήκε είχε αυτόματα χαθεί το track position.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#733096 Τον ειδα χθες τον αγωνα λογω ανωτερας βιας.
Καπου εκει στον 45-46/56 φοβηθηκα οτι θα χανοταν η νικη..Η μερκ ηταν πολυ δυνατη στην ευθεια και πολυ καλυτερη με τα ασπρα.
Ο ΜΑΞ οδηγησε εξαιρετικα. Και πηρε μια σπουδαια ανελπιστη νικη.
Ο Αλονσο δεν μου αρεσε πολυ. Και με τον Κιμι και με τον Τζιο. Τι Γ Ι Ε Σ ρε μπεμπη???Αφου τον περασες και ησουν εξω...Μετα βεβαια... :s_biggrin

Φανταστειτε να μην υπηρχε ο Μαξ...Θα βλεπαμε ενα φαινομενο Λουης να κερδιζει με 40 δευτερολεπτα διαφορα :shifty:
Απογοητευση ο Μποτας...Δεν πηγαν καλα οι πειραματισμοι στο νεο μοτερ :shifty:
Ωραια η μαχη Φερραρι-Μακλαρεν!!!

Παμε Μεξικο με την ΕΥΘΕΙΑΡΑ....Καταλαβαινετε τι εχει να γινει (Μερτσενοπιστα και αυτη)
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#733109
Geo f1 έγραψε:Παμε Μεξικο με την ΕΥΘΕΙΑΡΑ....Καταλαβαινετε τι εχει να γινει (Μερτσενοπιστα και αυτη)

Στο άλλο thread που σε ρώτησα είπες ότι δεν έιναι Μερσεντόπιστα το Μεξικό, ίσως ευνοείται κιόλας η RB λόγω υψομέτρου.
Κωλοτούμπα πάλι ή είναι το γούρι; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#733111 Αυτό που άκουσα από την μετάδοση της ΕΡΤ ήταν ότι ο Honda της RB λόγω μεγαλύτερου τούρμπο στον κινητήρα ευνοείται στο υψόμετρο.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#733119
As a general rule, the bigger the turbo the lower its burst speed will be.

Historically in this formula, Mercedes have favoured the biggest turbos; Renault the smallest. The sizing of the turbo is generally determined by how efficient the energy transfer is from the turbine to the crankshaft via the electronics and MGU-K. A less efficient system suffering greater losses will be less able to justify the extra cooling, volume and weight of a bigger turbo than a more efficient system. So in general terms, the more efficient the energy transfer is within the turbo compound loop, the bigger the turbo that can be justified. At conventional altitudes, this will tend to be a better performing engine.

However, if the altitude is such that in turning harder to compensate for the thin air, it takes the turbo close to its burst point, then that engine might be disadvantaged to one with a smaller turbo and higher burst point speed. Historically, the Renault has been a very competitive engine in Mexico City. Where the current four designs all figure at Mexico will be intriguing.

Αυτο θυμομουν ΜπαγιερΝ μου
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... VjIoq.html
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#733456 Επισης εχει περασει στα ψιλα το γεγονος οτι ο Verstappen απο τον ασυρματο (!) υποδεικνυει την στρατηγικη του Perez. Ειναι ενα νεο στανταρ που εχουμε φτασει φετος στην F1.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#733458 Αν είσαι σε άλλη διάσταση βλέπεις ΚΑΙ αυτά. :rtfm: