Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#724395 Από λάθος διέγραψε φίλος Mod το τοπικό. Ξεκινάμε από την αρχή, δεν γυρίζουμε στο backup, γιατί θα χάσουμε πολλά ποστ παντού. [Admin]
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#724402 Ας αρχισουμε με κατι λοιπον που αρεσει στον g

Άβαταρ μέλους
By g8777
#724576 Horner: Gap between Red Bull and Mercedes 0.1s right now

Σιγα-σιγα αρχιζουν και λυνονται οι γλωσσες. :lol:

Θα ηταν γελοιο και προσβολη της νοημοσυνης να επιμενουν ακομα . :shifty:

Απο ποτε τους τα γραφουμε ρε συ Μπαγερν; :hmmm:


Απο Μεγα Σαββατο ή κατα τα παρτυ για τα 200 χρονια γυφτιας;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#724582 Γελοιο ειναι που μερικοι δεν καταλαβαινουν τα αυτονοητα. Ευκολακι η αναλυση...

Πριν απο καιρο ειχε πει ο μπαμπας Γιος αυτο που ξερει ολος ο κοσμος. Οτι η Ρεντ Μπουλ ειναι ακομα πισω και ο γιος του την κανει και φαινεται διαστημοπλοιο και στεκεται στα ισια με τις Μερσεντες.

Ο Χορνερ λοιπον ψελισε κατι σε στυλ "δε μπορει ενας οδηγος να οδηγησει ενα μονοθεσιο πανω απο το 100% του".

Γυρναμε δηλαδη στην ιδια κουβεντα που καναμε κι εδω, οποτε μια χαρα τα λεει ο αληταμπουρας ο Γιος. Οτι μπορει το μονοθεσιο Α να εχει δυνατοτητα να κανει γυρο 2 δεκατα ταχυτερο απο το μονοθεσιο Β. Αλλα ο οδηγος του Α το ξεζουμαει στο 95% κι ο οδηγος του Β στο 98% με αποτελεσμα ο Β να κανει 2 δεκατα ταχυτερο γυρο απο τον Α.

Οποιος βαλει το μυαλουδακι του να δουλεψει, καταλαβαινει οτι το Χορνερ δεν τον συμφερει να παιρνει τα ευσημα ο οδηγος, αλλα η ομαδα απο την οποια πληρωνεται. Επισης αν στιψει λιγο παραπανω το μυαλουδακι του, θα καταλαβει οτι αν φτιαξει ο ιδιος για τον οδηγο το στορυ "κερδιζει ακομα και ταχυτερα μονοθεσια με τις χερουκλες του" στο επομενο συμβολαιο θα τον ξεβρακωσει ακομα παραπανω ο Μαξ ή θα του τον παρει καμια Φερραρι που της αρεσει να ξοδευει χρημα ετσι κι αλλιως.

Ο Χορνερ βεβαια τα ξερει ολα αυτα και λεει αυτα που πρεπει να πει. Οι Λουιτσες θα τα μαθουνε απο μενα ζγα ζγα :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#724585 Πεταμα της μπαλας στην εξεδρα. Κλασικα. Θα το θεωρησω ως κατανοηση του προφανους και βαλσιματος της ουρας κατω απο τα σκελια Τζι μου :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#724586 Ακριβως ετσι George. Ο Χορνερ πανω απο ολα κοιταει την ομαδα του. Εξαλλου ο Μαξ θα φυγει καποια στιγμη.

Ποσο θα προβληματισε τον Περεζ αυτη η δηλωση ε? :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#724587
g8777 έγραψε:Horner: Gap between Red Bull and Mercedes 0.1s right now

Σιγα-σιγα αρχιζουν και λυνονται οι γλωσσες. :lol:

Θα ηταν γελοιο και προσβολη της νοημοσυνης να επιμενουν ακομα . :shifty:

Απο ποτε τους τα γραφουμε ρε συ Μπαγερν; :hmmm:


Απο Μεγα Σαββατο ή κατα τα παρτυ για τα 200 χρονια γυφτιας;

Ε κάπου εκεί. Μετά τα fp1 στο Bahrain περίπου. :s_yes
Όσοι βλέπουν μπάλα και καταλαβαίνουν τι βλέπουν, την σακουλεύτηκαν τη δουλειά.
Πόσο πια να κρυφτεί ο Χόρνης, βγήκε και είπε αυτό που μέχρι και οι τυφλοί είδαν πλέον (και μη σου πω ότι έκοψε και μερικά δεκατάκια). :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#724588 Πάλι καλά να λες που δεν ξηλωθηκαμε για Φ1 TV Pro :lipsealed: . Άγιο είχαμε και φέτος. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#724591 Η Βαρκελωνη πιστα οροσημο καλυτερης ομαδας ειχε μιλησει προ πολλου.
-
Αλμπον-Λατιφι στην Γουιλιαμς. Ανακοινωθηκε.
Αντε μπας και μαθουν κανα μυστικο εκει στην rbr απο τον καλυτερο κινητηρα του grid εδω και χρονια
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#724597
Geo f1 έγραψε:Αλμπον-Λατιφι στην Γουιλιαμς. Ανακοινωθηκε.


Κριμα. Ειχα μια μικρη ελπιδα μπας και κατεληγε στην Αλφα ομοσταβλος με το Μποττας. Θα βγαζαμε πολυτιμα συμπερασματα με τους 2 τεως ομοσταβλους των Μαξ/Λουη να κοντραρονται μεταξυ τους.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#724833 Τι εχουμε εδω??

Ferrari boss Mattia Binotto has questioned why current intrigue over Mercedes’ Formula 1 engine design has not stirred the same controversy that his team faced in 2019.

Red Bull has lodged questions with the FIA about design elements of the Mercedes F1 power unit, amid suspicions the team has found a way to super cool air in the plenum for a power boost.

F1’s regulations are clear that there is a minimum temperature for air in the plenum, while Mercedes is adamant that it is not doing anything out of the ordinary.

Red Bull is now waiting for answers from the FIA about whether or not Mercedes is doing anything wrong.

But while the matter has been discussed in public, and also between teams, it has not stirred up the kind of drama that Ferrari faced in 2019 when it too was subject to an engine rules clarification from the FIA.

Back then, Ferrari was believed to be using a clever system to get around FIA fuel checks, which was eventually stamped out by the governing body through the introduction of extra sensors.

And while the Ferrari design was the subject of an investigation by the FIA, the governing body was unable to prove that the Italian outfit had broken the regulations.

As a result, and because the FIA did not want a lengthy court case, a secret deal was reached which included Ferrari helping the FIA with guidance to improve the monitoring of F1 power units.

That outcome prompted a huge outcry from rival teams, with some outfits threatening to take the matter further in a bid to find out more about what Ferrari had been up to.

The affair also led to strained relations between Mercedes boss Toto Wolff and Binotto as they disagreed over the impact of FIA technical directives at the time.

But amid a 2021 season that has been dogged by the exact same kind of technical directives that dealt with the Ferrari engine matter, Binotto has queried why a number of FIA interventions this year have not delivered anywhere near the kind of ‘attack’ that his squad faced two years ago.

Asked if he saw a big contrast between how the Ferrari and Mercedes technical sagas have played out, Binotto said: “Without getting to the topic of the Mercedes engine, I would prefer to touch on other topics that are well known: flexible wings, and the management of tyre pressures which required technical guidelines.

"The FIA measures [technical directives] were necessary because there were those who had a different interpretation to the principles of the regulation. And all of this is no different from what happened in 2019.

Why are there differences in attitude? Perhaps then we were too exposed to the media and suffered an attack from our competitors. But that is now a thing of the past.

"I think that getting to the kind of tone used in 2019 is still wrong. But I think it is important to underline that what happened then is no different from what is happening now, and has always happened in Formula 1.”Binotto said that Ferrari had not lodged any of its own questions with the FIA regarding the Mercedes system, but confirmed he had spoken to Red Bull boss Christian Horner over the matter.

Asked if Ferrari was involved in any FIA action, Binotto said: “No, we didn't, even though like all teams and all manufacturers, we try to understand what our rivals are doing; we analyse the images and look at the GPS data.

“We had some doubts and we discussed them with Red Bull. I personally spoke to Christian Horner, but we did not submit any clarification questions to the FIA.”


Για την Μερκ ολα επιτρεπονται βρε :s_biggrin

https://www.motorsport.com/f1/news/ferr ... a/6662986/
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#724839 Ναι αλλά πρόπερσι η RBR και ο κρετίνος οδηγός της είχαν βάλει πλάτη στην αλητεία της Μερκ και του αγγλόφωνου τύπου.