Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#731124 Παραμενει πρωτος ο Μαξ στα power rankings. Κατρακυλα ο Λουης. 7ος στον αγωνα της Τουρκιας και δευτερος μαζι με το Λεκλερκ στη γενικη καταταξη. Κατα την αποψη μου, παλι πολυ καλα τον σφυριζει ο ρεφερης το Λουη. Με τοσα λαθη, τοσες μετριες εμφανισεις κι ειναι πανω απο το Γκασλυ και στα ισια με το Λεκλερκ. Κατα την αποψη μου κι οι δυο εχουν κανει πολυ καλυτερο πρωταθλημα απο το Λουη. Για να μην πω και για το Ρασσελ. Αυτος θα του το πει μονος του το μυστικο στο Λουη του χρονου :s_empathy

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... D1kor.html
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#732844 Ωραιος αγωνας. Και κερδισε ο καλυτερος. :s_yes

Αν υποθεσουμε οτι τα μονοθεσια ηταν ισαξια (που ΔΕΝ), οτι Μαξ και Λουης κανανε ακριβως το ιδιο ξεζουμισμα (που ΔΕΝ), ειδαμε οτι η Ρεντ Μπουλ ηταν 1 κλικ ταχυτερη με τα μεσαια τα κιτρινα τα λαστιχα και η Μερσεντες ηταν 2 κλικ ταχυτερη με τα σκληρα/ασπρα. Βαλτε στη συναρτηση οτι εχασε την εκκινηση κι οτι το 80% του αγωνα το κανανε με τα σκληρα τα λαστιχα και βλεπετε τον καλυτερο οδηγο του κοσμου :rtfm:

Τα περσοναλ μπεστ που βαρουσε στα καπακια με 8 γυρους παλιοτερα λαστιχα οταν τον κυνηγουσε ο Λουης (ο οποιος γυρνουσε 2-5 δεκατα κατω με το διαστημοπλοιο χωρις καν να κατεβαζει πλεον χρονο), ειναι τα ψιλα γραμματα. Δεν ενδιαφερουν το φορουμ ενιγουει :shifty:

Ευχαριστη εκπληξη η ανταγωνιστικοτητα της Ρεντ Μπουλ. Περιμενα να ειναι μισο δευτερολεπτο πισω, οπως στους τελευταιους αγωνες. Απ' οτι ειπε ο Τοττος δεν καταφεραν να εξελιχθουν καθολου απο την Παρασκευη κι απο οτι ειπε ο Χορνερ ξεκινησανε με πολυ ασχημο σεταπ και κανανε τεραστια βηματα την Παρασκευη ολο το βραδυ με το Μπουεμι να γραφει γυρους στον εξομοιωτη και καταφεραν τελικα να βρουνε πολυ χρονο απο το Σαββατο και μετα. Πιο πολυ σαν πατατα της Μερσεντες μου μοιαζει, παρα με τοση βελτιωση της Ρεντ Μπουλ. Μακαρι να μην κανει παλι τα μαγικα του ο Τοττος προσεχως :help:

Και να μην ξεχασω να πω οτι βλεπουμε το καλυτερο πρωταθλημα εδω και πολλα χρονια. Οδηγων και κατασκευαστων ειναι ακομα ανοικτα 5 αγωνες πριν το τελος :yahoo:

Τετοιο πρωταθλημα που με χειροτερο μονοθεσιο να κυνηγαει καποιος (συμπτωματικα ο δικος μου οδηγος) τιτλο, ειχαμε να δουμε απο τοτε που ο Ναντο πηγε να κλεψει τον τιτλο απο το Φεττελακο και την ταυτοτητα απο το Νιουι με ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ (οποτε ακομα πιο ηρωας απο το Μαξ) μισο δευτερολεπτο αργοτερο μονοθεσιο :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#732848 Το αστέρι ο Νάντο πέταξε έξω τον Κοίμι , έφαγε την προσπέρα έτσι κι αλλιώς , και ζητούσε και τα ρέστα κι από πάνω. :lol:
Από το πολύ κοπάνημα μαζί με την ανάρτηση έγινε αφρός φραπέ και το μυαλουδάκι του.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#732880 Ο Λουης παει να μας βγαλει στραβους βεβαια:
Hamilton felt that Red Bull had been “quicker on all tyres today”

Ναι Λουη μου, οτι πεις λεβεντη μου. Απο το πολυ ξεζουμισμα τον μαζευες 2-5 δεκατα το γυρο με τα σκληρα :s_empathy

Κι οσο σκεφτομαι οτι θα μπορουσε να εχει 100 ποντους διαφορα και να εχει καθαρισει τον τιτλο απο τωρα με χειροτερο μονοθεσιο ο Μαξ τρελαινομαι εντελως :rant:

Βγαλε 17 ποντους του Λουη που του ανοιξε στην Ιμολα και η κοκκινη σημαια εσβησε το λαθος του.
Βγαλε 25 ποντους απο το Λουη που δεν πληρωσε το λαθος του στην κοντρα με το Μαξ στην Αγγλια (ο Μαξ δεν πηρε ποντο οποτε πληρωσε το λαθος του στην Μοντσα).

Βαλε και 2 εγκαταλειψεις του Μαξ (μια απο το σκασμενο λαστιχο και μια απο τον καμικαζι Μποττας)... 25 ποντοι απο τη μια και αντε να σου πω 17 ποντοι απο την αλλη αν τερματιζε δευτερος...

Δηλαδη αν βγαλουμε 42 ποντους απο το Λουη και βαλουμε 42 ποντους στο Μαξ, μιλαμε για την εξης βαθμολογια:
329.5 ποντους ο Μαξ
233.5 ποντους ο Λουης
Με λιγα λογια, 2 δαχτυλα και κατι θα λειπανε για τους 100 ποντους διαφορα ως τωρα.

Η οποια βαθμολογια θα αντικατοπτριζε τις φετινες επιδοσεις των οδηγων και θα ηταν δικαιη με βαση τα λαθη και τις μετριες εμφανισεις του Λουη. Και φυσικα δε ζηταω να ηταν κωλοφαρδος ο Μαξ ωστε να βλεπαμε τη συγκεκριμενη τσοντα. Απλα ζηταω μετα απο τοσα χρονια να ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ κωλοφαρδος ο Λουης.

Με τα ΑΝ ομως δε γινεται δουλιτσα κι ουτε τελειωνει η παροιμιωδης τυχη του Λουη. Οποτε ακομα παλευει ο Μαξαρος να παρει τον τιτλο που αξιζει τα τελευταια χρονια, με βαση την οδηγικη του αξια.

Και μια απορια που εχω! Για 3-4 αγωνες μας δειχνανε τις καρτελες με το ξεζουμισμα που κανουν οι Μαξ/Λουης... Καθε φορα που βγαζανε καρτελες βλεπαμε τον πραγματικο ξεζουμιστη δηλαδη το Μαξ... Και ξαφνικα παπαλα οι καρτελες. Τι εγινε ωρε Τοττο? Ειπες στους φιλους σου στη ΦΙΑ να το κοψουν για να μη στεναχωριεται ο ευαισθητουλης ο Λουης και τον παιρνει απο κατω (ακομα περισσοτερο) και κανει λαθη (ακομα περισσοτερα)? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#732885
George_Prix έγραψε:Τετοιο πρωταθλημα που με χειροτερο μονοθεσιο να κυνηγαει καποιος (συμπτωματικα ο δικος μου οδηγος) τιτλο, ειχαμε να δουμε απο τοτε που ο Ναντο πηγε να κλεψει τον τιτλο απο το Φεττελακο και την ταυτοτητα απο το Νιουι με ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ (οποτε ακομα πιο ηρωας απο το Μαξ) μισο δευτερολεπτο αργοτερο μονοθεσιο :thumbsup:


Διαβασε ο Μαξ τα τελευταια 2 ποστακια μου και με πηρε τηλεφωνο και με ξεχεσε. Εχεις δικιο φιλε, θα διατυπωσω σωστοτερα. :s_sorry

Ο μεν Αλονσο με πολυ χειροτερο μονοθεσιο πηγε να κλεψει τον τιτλο τσιμα τσιμα απο το Φεττελ, αλλα ο Μαξ με ελαφρως χειροτερο μονοθεσιο θα μπορουσε να κλεψει τον τιτλο με 100 ποντους διαφορα (παρα 2 δαχτυλα και κατι). Οποτε σουπερ ηρωες και τα δυο τα καμαρια :superman:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#732897 Πάντως αν κρίνω στο ότι ο Πέρες που είναι 1" αργότερος από τον Μαξ ήταν μιά χαρά στο τρενάκι στο πρώτο στιντ, ο αποχυμωτής δεν πρέπει να δούλεψε και υπερωρίες.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#732902
Corto Maltese έγραψε:Πάντως αν κρίνω στο ότι ο Πέρες που είναι 1" αργότερος από τον Μαξ ήταν μιά χαρά στο τρενάκι στο πρώτο στιντ, ο αποχυμωτής δεν πρέπει να δούλεψε και υπερωρίες.


Περιμενω καρτερικα εδω και τοσο καιρο να μου πει καποιος "λες μαλακιες, για αυτο και το και το" και να το συζητησουμε πολιτισμενα, αλλα παλι σε τρολλιες καταληξαμε :s_sad

Ας το παρουμε απο την αρχη, απο την πρωτη ταξη του δημοτικου. Στο πρωτο στιντ ο Τσεκο ηταν με εντελως αδειο δρομο και εμενε πισω, ενω ο Μαξ φανερα εχανε χρονο απο το Λουη που πηγαινε αργοτερα με τα κιτρινα τα λαστιχα. Παρα τα δευτερολεπτα που εχασε ο Μαξ σε σχεση με τον Τσεκο, καταφερε να τερματισει τον αγωνα 42" μπροστα απο τον Μεξικανο. Βαλε και ποσα εχασε στο πρωτο στιντ ο Μαξ, παμε χοντρα χοντρα στο 1" το γυρο σε ρυθμο αγωνα με ΙΔΙΑ στρατηγικη και αδειο δρομο και οι 2 (εκτος απο το πρωτο στιντ του Μαξ). Ποση τσοντα μπορει να αντεξει ενας ομοσταβλος ωρε Κορτο? Πανω απο 1" στο γυρο? :hmmm:

Ουτε στα καλυτερα του ονειρα ο Λουης τετοια διαφορα με ομοσταβλο. ΠΟΤΕ. Ουτε 4 με 5 κοιμωμενος στο αριστευρο πλευρο που εχω εγω ονειρωξη με Χ6 δεν εχει τετοιες ονειρωξεις ο ανεραστος ο Λουης :rtfm:

Αν θυμαμαι καλα η προηγουμενη "σοβαρη" αποπειρα "συζητησης" σε αυτο το τοπικο ηταν παλι απο εσενα Κορτο μου. Που 2 αγωνες πριν βιαστηκες να πεις "πηρε τσαμπα θεσεις μεσα στα πιτς ο Μαξ οταν εβρεχε". Και μολις ειδαμε οτι τελικα τους περασε μεσα στην πιστα στη βροχη ο Μαξαρος κι ηταν πεντακαθαρο το 20ος ---> 2ος, την εκανες γαργαρα τη δουλεια :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#732925 Κι επειδη διαβαζω στα ιντερνετς για "καλυτερη Ρεντ Μπουλ" να ποσταρω μια τους καλυτερους γυρους των 2 αντιπαλων.

Λουης 1:38.485
Μαξ 1:39.096

6 δεκατα εριξε ο Λουης στο Μαξ. Που ο Λουης δεν κατεβασε καν τους τελευταιους 15 γυρους (οποτε λογικα ειχε κι αλλο).

Δηλαδη καλα ειναι να μιλαμε με αριθμους κι επιχειρηματα ωστε να αιτιολογησουμε την αποψη μας. Μη σχολιαζουμε Φ1 και λεμε πραγματα ετσι στο βροντο για να βγει το αφηγημα :rtfm:

Εκτος αν μας πει κανενας "γνωστης" οτι ο Λουης ειναι ικανος να ριξει 6+ δεκατα στο Μαξ απο ξεζουμισμα. Γιατι αν ακουσουμε και κανενα τετοιο, δε θα μας μεινει νεφρο απο τα γελια :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By ripper
#732933 Είπα να μην ασχοληθώ, γιατί βρίσκω χαζό το να συζητάω για τον αγώνα σε άσχετο τοπικό μονολόγου, και μάλιστα για ένα θέμα που η παγιωμένη άποψη διαστρεβλωνει την κατανόηση τις πραγματικότητας, αλλά αντε κομμάτια να γίνει.

Ο ταχύτερος γύρος του Hamilton έγινε με καινούρια ελαστικά. Αυτός του Verstappen με ελαστικά 22 γύρων. Ο οποίος Verstappen όταν έβαλε το δεύτερο φρέσκο σετ γυρνούσε λίγο πιο αργά από τον Τσεκο, σοφά πράττοντας, καθότι τα φυλούσε για το τέλος του αγώνα.
Κοινώς συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.

Επίσης:
Στο πρώτο στιντ με τα κίτρινα ο Max πίεζε τον Λούη για προσπέρασμα όντας πολύ γρηγορότερος.
Στο 1ο σετ σκληρών όταν χρειαζόταν να πάει γρήγορα έριχνε 2 sec στον Λούη που συνέχιζε με τα παλιά
Στο δεύτερο σε απολύτως ανάλογη περίπτωση έριχνε μόλις 0.4 περίπου.
Με τα πιο καινούργια σκληρά ο Hamilton δεν μπορούσε ποτέ να πλησιάσει για να απειλήσει ουσιαστικά τον Max, ούτε καν με τα κατά 8 γύρους φρεσκότερα.
Ο Perez ήταν και αυτός γρηγορότερος του Bottas συνεχώς.

Όλα τα παραπάνω βέβαια δεν αφειλονται στο ότι σε αυτόν τον αγώνα η Red Bull ήταν 2-3 δέκατα ταχύτερη της Mercedes (όπως έδειχναν από την Παρασκευή ακόμα τα δεδομένα και οι αναλύσεις του F1.com, τα οποία μας παρουσιάζονται μόνο όταν βολεύει την αφήγηση του συγγραφέως) αλλά στην γαματοσυνη του Max (θεσφατο 1) που κερδίζει τον καλπικο 7κις με χειρότερο μονοθέσιο (θεσφατο 2) παντού και πάντα.

Αμήν.

Συνεχίστε ελεύθερα.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#732937
ripper έγραψε:Είπα να μην ασχοληθώ, γιατί βρίσκω χαζό το να συζητάω για τον αγώνα σε άσχετο τοπικό μονολόγου, και μάλιστα για ένα θέμα που η παγιωμένη άποψη διαστρεβλωνει την κατανόηση τις πραγματικότητας, αλλά αντε κομμάτια να γίνει.


Δε μας τα λες καλα ριππερ. Εγω την κοβω τη φαση οτι δεν απαντας γιατι δεν εχεις να απαντησεις κατι πειστικο. Και δεν ειναι μονολογος το τοπικο, διαλογο κανουμε κανονικα. ΧΩΡΙΣ ΤΡΟΛΛΙΕΣ. Για αυτο δε θα δεις εδω μεσα μερικους χρηστες που ΜΟΝΟ ΤΡΟΛΛΑΡΟΥΝΕ και δε μιλανε ΠΟΤΕ για Φ1 :rtfm:

Παμε στην αναλυση σου τωρα. Συμφωνω απολυτα οτι ο Μαξ ηταν στην αρχη του στιντ σε φυλαγμα ελαστικων γιατι ηξερε οτι πρεπει να το τραβηξει πολυ. Αλλα 7-8 γυρους πριν τον 52ο (που εκανε τον ταχυτερο του), πηγαινε ΤΑΠΑ ο Μαξ μπας και δεν τον φτασει ο Λουης. Σε αυτους τους γυρους ροκανιζε χιλιοστο χιλιοστο τον ταχυτερο προσωπικο του γυρο, μεχρι να φτασει σε αυτο το 1:39.096 που τελικα εγραψε στον 52ο γυρο.

Οταν ειπα οτι ο Λουης ηταν με τα σκληρα 2-5 δεκατα ταχυτερος, δεν αναφερομουν στους πρωτους γυρους που ο Λουης πιεζε κι ο Μαξ εσωζε λαστιχο. Σε αυτους τους γυρους μπορει και να του εριχνε μισο-ενα δευτερολεπτο αλλα φυσικα δεν ηταν αντιπροσωπευτικοι και θα ημουν υπερβολικος να αναφερω τοσο μεγαλη διαφορα. Επισης δεν ανεφερα τη διαφορα των 6 δεκατων σε περσοναλ μπεστ του καθενος, γιατι επισης ηταν υπερβολικη. Ειδα σε ποια φαση πιεζε ο καθενας... Συνυπολογισα το ντροπ οφφ των ελαστικων και το ελαφρωμα του μονοθεσιου και κατεληξα σε αυτο το "2-5 δεκατα ταχυτερος με τη σκληρη γομα ο Λουης". Οπως ειπα και στο πρωτο μου ποστακι, θεωρω οτι ο Μαξ ηταν ενα κλικ ταχυτερος (1-2 δεκατα) με τα κιτρινα τα λαστιχα κι ο Λουης 2 κλικ ταχυτερος (2-5 δεκατα) με τα ασπρα τα λαστιχα (τα οποια φορουσαν στο 80% του αγωνα).

Και με το ματι να το παρει καποιος, το ιδιο συμπερασμα βγαινει. Οταν ηταν πισω ο Μαξ δε μπορουσε καν να πλησιασει το Λουη (γιατι ηταν ελαχιστα ταχυτερος και με το βρωμικο αερα χανεις πολυ) και ο Λουης τον εφτασε χαλαρα στο 1" το Μαξ (αφου ηταν πολυ ταχυτερος κι ο βρωμικος αερας δεν ηταν ικανος να τον κρατησει τοσο μακρια).

Επισης να ξανατονισω πως δεν ειναι καθολου τιμητικο για το Λουη οτι δεν καταφερε μετα τον 4ο γυρο του στιντ του να κατεβασει εστω κι ενα δεκατο παρακατω, ενω ο Μαξ καταφερε και εκανε 6 φορες περσοναλ μπεστ απο τον 15ο μεχρι τον 23ο γυρο του στιντ του με ξεπαρταλιασμενα λαστιχα. Βεβαια ξερω οτι τον συγκεκριμενο αθλο δε μπορει να τον καταλαβει ο πολυς ο κοσμος που δεν εχει κανει αγωνες ουτε στο πλειστεισο να δει πως ειναι να λιωνουν τα λαστιχα και να συνεχιζεις να κατεβαζεις... Ο κοσμος που απλα μετραει κουπες/νικες και βγαζει την κατσικα... Αλλα αφου εδω μιλαμε για ξεζουμισματα, ειναι αμαρτια απο το θεο και τη μπαναγια να μην το αναφερουμε. Δειγμα κλασης του Μαξ. Εδειξε πως κερδιζονται οι αγωνες με χειροτερο μονοθεσιο. Γιατι με το απολυτο ξεζουμισμα δεν καταφερε ο Λουης (που εκανε γρηγορη βολτα και μετα τον 4ο γυρο του στιντ του δεν καταφερε να ξανακατεβασει) να τον πλησιασει 2-3 γυρους νωριτερα. 2-3 ακομα γυροι θα ηταν αρκετοι στο Λουη να περασει.

Το οτι ο Περεζ (που ηταν σε ολο τον αγωνα με αδειο δρομο) ηταν ταχυτερος απο το Μποττας (που ειχε σε ολο τον αγωνα καποιους μπροστα του), δειχνει την ανωτεροτητα της Ρεντ Μπουλ, ας κανω οτι δεν το διαβασα. Ας πουμε οτι σου ξεφυγε κι ας παμε παρακατω :shifty:

Συμφωνας ριππερ μου ή θα μου πεις με τη σειρα σου γιατι "ηταν καλυτερη η Ρεντ Μπουλ εχθες"? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#732945 Εγώ μέτρησα τα κλικ του Λούη 1,8 και όχι 2. Μη λέμε ανακρίβειες :s_yes
Άβαταρ μέλους
By ripper
#732948 Σε τι να συμφωνήσω; Με ίδια λάστιχα ο Max ήταν κολλημένος πίσω και πίεζε για προσπέρασμα.
Με καλύτερα λάστιχα ο Λούης δεν μπορούσε καν να κολλήσει. Μέχρι τον βρώμικο αέρα έφτασε στα 2 sec και τέλος.
Τα λες ακριβώς ανάποδα από ότι έγιναν.
Και στο ξαναλέω, όταν έχεις σφηνωμένο στο μυαλό σου ότι ο Verstappen ρίχνει x δέκατα στον Λούη υπό όλες τις συνθήκες δεν μπορείς εκ των πραγμάτων να δεις χωρίς πολωτικο φακό.

Και στα δοκιμαστικά πχ κάποιον θα είχε μπροστά του ο Bottas. Όπως είχε και σε όλο τον αγώνα. Δεν έκανε καθόλου ελεύθερα στιντ ο κακομοίρης.
Για τα στατιστικά που ανέφερες άλλες φορές δεν βλέπω να απαντάς. Άσχετοι τελικά αυτοί στο F1.com ή όχι; Μια έτσι μια γιουβέτσι δεν γίνεται.

Όσο για το αν απαντάμε ή όχι, μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις.
Και τώρα που απάντησα έχει καμία διαφορά; 10 πράγματα έγραψα ακόμη ρωτάς γιατί ήταν καλύτερη η Red Bull χθες.
Εσύ πες ότι ήταν χειρότερη. Ακούγεσαι.

Και οι δύο πιο γρήγοροι στα δοκιμαστικά, και οι δύο πιο γρήγοροι με ίδια ελαστικά, κολλούσαν όταν ήταν πίσω, δεν μπορούσαν να κολλήσουν οι άλλοι με καλύτερα ελαστικά, ήταν πιο γρήγορη η Mercedes. ΟΚ μας έπεισες.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#732949
Corto Maltese έγραψε:Εγώ μέτρησα τα κλικ του Λούη 1,8 και όχι 2. Μη λέμε ανακρίβειες :s_yes


Θα εκλαβω αυτη τη μικρη τρολλια σα σηκωμα λευκης σημαιας ελλειψει επιχειρηματων Κορτο μου. Ή κατι σαν την τελευταια κλανια του πεθαμενου για να στο πω αλλιως :s_tongue

Απλα σε παρακαλω στο μελλον να τηρεις τον κανονισμο του συγκεκριμενου τοπικου και να λες την αποψη σου (αν και οποτε θελεις) χωρις τρολλιες. Μια χαρα παμε μεχρι τωρα. Οπως το παει η Λιμπερτυ με το καλενταρι, θα εχετε την ευκαιρια να ξεκαυλωσετε σε δεκαδες τοπικα καθε χρονο και να τρολλαρετε ατιμωρητοι. Ασε και μενα το φουκαρα να πω την αποψη μου σα χριστιανος :s_bye
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#732957
ripper έγραψε:Και στο ξαναλέω, όταν έχεις σφηνωμένο στο μυαλό σου ότι ο Verstappen ρίχνει x δέκατα στον Λούη υπό όλες τις συνθήκες δεν μπορείς εκ των πραγμάτων να δεις χωρίς πολωτικο φακό.

Το ιδιο ακριβως πιστευω για σενα. Επισης πιστευω οτι ενω πραγματι βλεπεις περισσοτερη μπαλιτσα απο πολλους αλλους, ακομα σου λειπουν πολλα κομματια για να συμπληρωσεις το παζλ. Το θεμα ομως δεν ειναι να κανει ο ενας ψυχαναλυση στον αλλον ουτε να τον χαρακτηριζει καπως. Οποτε παρτο αλλιως και πες τη γνωμη σου χωρις χαρακτηρισμους. Κι ασε τους αλλους να δουνε τον "κολλημενο" και τον "ανοιχτομυαλο", τον "ασχετο" και το "γνωστη" :s_wink

ripper έγραψε:Και στα δοκιμαστικά πχ κάποιον θα είχε μπροστά του ο Bottas. Όπως είχε και σε όλο τον αγώνα. Δεν έκανε καθόλου ελεύθερα στιντ ο κακομοίρης.

Ειναι φανερο οτι μιλαμε για ρυθμο αγωνα. Ωραια η κωλοτουμπα με το Μποττας, αλλα μπορεις και καλυτερα :shifty:

ripper έγραψε:Για τα στατιστικά που ανέφερες άλλες φορές δεν βλέπω να απαντάς. Άσχετοι τελικά αυτοί στο F1.com ή όχι; Μια έτσι μια γιουβέτσι δεν γίνεται.

Ποια στατιστικα? Ποιο φ1.κομ? Δεν καταλαβαινω καν τι εννοεις :hmmm:

ripper έγραψε:Όσο για το αν απαντάμε ή όχι, μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις.

Κι εσυ οταν απαντας μη μας πουλας προλογο οτι μας κανεις καμια χαρη και ποσταρεις στο τοπικο. Ποσταρεις γιατι ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι εχεις κατι να πεις που θα με βγαλει λαθος, που θα βγαλει το Λουη πανω απο το Μαξ :rtfm:

ripper έγραψε:Και τώρα που απάντησα έχει καμία διαφορά; 10 πράγματα έγραψα ακόμη ρωτάς γιατί ήταν καλύτερη η Red Bull χθες.
Εσύ πες ότι ήταν χειρότερη. Ακούγεσαι.

Εγω ειπα οτι ηταν χειροτερη η Ρεντ Μπουλ και το αιτιολογησα με μερικα σεντονια.

Αυτα περι ρυθμου κατατακτηριων κτλ στα εξηγω μετα πως εχουν τα πραγματα. Δεν αποτελουν σοβαρο επιχειρημα οσον αφορα το "ταχυτερο μονοθεσιο". Στην ουσια μας ειπες απλα "καλυτερη η Ρεντ Μπουλ" ετσι σκετο, ον δι ροκς και θελεις να το καταπιουμε σφηνακι? Πρεπει να προσπαθησεις λιγο ακομα για να μας πεισεις ριππερ μου :rant:

ripper έγραψε:Και οι δύο πιο γρήγοροι στα δοκιμαστικά, και οι δύο πιο γρήγοροι με ίδια ελαστικά, κολλούσαν όταν ήταν πίσω, δεν μπορούσαν να κολλήσουν οι άλλοι με καλύτερα ελαστικά, ήταν πιο γρήγορη η Mercedes. ΟΚ μας έπεισες.


Οπως ειπα η φαση με τα λαστιχα αποδειχτηκε "οσο νυχτωνει... μεγαλωνει". Οσο πιο σκληρα, τοσο πιο καλα για το Λουη.

Οποτε πραγματι βολευε καλυτερα η μαλακη γομα τη Ρεντ Μπουλ. Για αυτο και στο πρωτο μου ποστακι ανεφερα "Βαλτε στη συναρτηση οτι εχασε την εκκινηση κι οτι το 80% του αγωνα το κανανε με τα σκληρα τα λαστιχα και βλεπετε τον καλυτερο οδηγο του κοσμου". Εφοσον δηλαδη χαθηκε η εκκινηση και μηδενιστηκε το οποιο πλεονεκτημα του Μαξ με τα κοκκινα λαστιχα, πλεον κρινω τα μονοθεσια σε ρυθμο αγωνα. Και συνεχισα αναλυωντας ποιος εκανε καλυτερο αγωνα κατα την αποψη μου.

Κι ασχετα που εισαι εκτος κουβεντας και χρησιμοποιεις μονο τις κατατακτηριες για να στηριξεις το αφηγημα (Ρεντ Μπουλ καλυτερη), ειναι και κατι αλλο περιεργο στα λεγομενα σου. Οτι μετα απο 17 αγωνες θυμηθηκες να βαλεις στη συναρτηση τον Τσεκο για να αποδειξεις οτι ειναι καλυτερη η Ρεντ Μπουλ. Στους προηγουμενους 16 αγωνες που δεν πλησιαζε καν ο Τσεκο το Μποττας, δε σε ειδα ποτε να λες "χρεπι η Ρεντ Μπουλ αφου τρομαζει να μπει στη 10αδα ο Τσεκο". Τελος να αναφερω οτι ο Τσεκο πρωτη φορα πλησιασε τοσο πολυ το Μαξ, οποτε το να κερδισει στις κατατακτηριες το Μποττας δε σημαινει "διαστημοπλοιο Ρεντ Μπουλ". Απλα ισως καταφερε επιτελους ο Μεξικανος και ελυσε το προβλημα που ειχε στις κατατακτηριες απο την αρχη της χρονιας.

Αντικειμενικε μου εσυ :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#732975
George_Prix έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Πάντως αν κρίνω στο ότι ο Πέρες που είναι 1" αργότερος από τον Μαξ ήταν μιά χαρά στο τρενάκι στο πρώτο στιντ, ο αποχυμωτής δεν πρέπει να δούλεψε και υπερωρίες.


...Ας το παρουμε απο την αρχη, απο την πρωτη ταξη του δημοτικου. Στο πρωτο στιντ ο Τσεκο ηταν με εντελως αδειο δρομο και εμενε πισω, ενω ο Μαξ φανερα εχανε χρονο απο το Λουη που πηγαινε αργοτερα με τα κιτρινα τα λαστιχα. Παρα τα δευτερολεπτα που εχασε ο Μαξ σε σχεση με τον Τσεκο, καταφερε να τερματισει τον αγωνα 42" μπροστα απο τον Μεξικανο.Βαλε και ποσα εχασε στο πρωτο στιντ ο Μαξ, παμε χοντρα χοντρα στο 1" το γυρο σε ρυθμο αγωνα με ΙΔΙΑ στρατηγικη και αδειο δρομο και οι 2 (εκτος απο το πρωτο στιντ του Μαξ). Ποση τσοντα μπορει να αντεξει ενας ομοσταβλος ωρε Κορτο? Πανω απο 1" στο γυρο? :hmmm: ...


George_Prix έγραψε:...Οπως ειπα και στο πρωτο μου ποστακι, θεωρω οτι ο Μαξ ηταν ενα κλικ ταχυτερος (1-2 δεκατα) με τα κιτρινα τα λαστιχα κι ο Λουης 2 κλικ ταχυτερος (2-5 δεκατα) με τα ασπρα τα λαστιχα (τα οποια φορουσαν στο 80% του αγωνα).

Και με το ματι να το παρει καποιος, το ιδιο συμπερασμα βγαινει. Οταν ηταν πισω ο Μαξ δε μπορουσε καν να πλησιασει το Λουη (γιατι ηταν ελαχιστα ταχυτερος και με το βρωμικο αερα χανεις πολυ) και ο Λουης τον εφτασε χαλαρα στο 1" το Μαξ (αφου ηταν πολυ ταχυτερος κι ο βρωμικος αερας δεν ηταν ικανος να τον κρατησει τοσο μακρια).


Καταλαβαινεις οτι οι δυο θεσεις σου ειναι αντικρουομενες;

Στην 1η παραθεση λες οτι ο Μαξ εχανε (μαλλον αρκετο) χρονο πισω απο το Λουη, αρα δεν αυξησε κατα πολυ περισσοτερα δευτερολεπτα τη διαφορα του απο τον Περεζ με τα κιτρινα.
Φανταζομαι εννοεις οτι θα ειχε παρει αλλα 7"-8" στους πρωτους 11 γυρους απο τον Περεζ αν ειχε καθαρο δρομο.

Στην 2η παραθεση μας λες οτι ο Μαξ το πολυ να ειχε 1-2 δεκατα καλυτερο ρυθμο απο το Λουη στους πρωτους 11 γυρους.
Αρα αν δεν ειχε το Λουη μπροστα του θα ειχε κερδισει 1"-2" επιπλεον απο τον Περεζ.

Τελικα τι ισχυει Τζορτζ;