Να πω κι εγω για τον αγωνα με τη σειρα μου λοιπον! Ή καλυτερα πριν τον αγωνα, να ξεκινησω με τη γαματη χρονια που βλεπουμε φετος. Μακαρι να συνεχιστει ετσι, γιατι πραγματικα σα θεατες αλλα και σα θεσμος η Φ1, το ειχαμε πραγματικα αναγκη αυτο. Ξεσκιστηκαμε στις σουπες τοσα χρονια...
Απροσμενο αλλα αυτη η κωλοπιστα καταφερε με τη βοηθεια του καιρου, το ξεκινημα του Μαξ απο πισω και το Λουη που επισης ειχε να μαζεψει θεσεις μεσα στον αγωνα, να μας κρατησει ολους τσιτωμενους απο την αρχη μεχρι το τελος.
Για το Μαξ τι να πω? Απο 20ος - 2ος, χωρις αυτοκινητο ασφαλειας ή καμια περιεργη στρατηγικη. Τσουκου τσουκου, θεση θεση, μεσα στην πιστα.
Ο Λουης αν εξαιρεσουμε την (ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ) κακη εκκινηση, στη συνεχεια ηταν αψογος. Ηξερε οτι αν βρεθει με αδειο δρομο για λιγο μπορει να κανει τη διαφορα με τον τρομερο ρυθμο αγωνα που ειχε η Μερσεντες. Εκανε υπομονη στην αρχη κι οταν βρηκε αδειο δρομο πραγματικα πετουσε. Εκανε και τις προσπερασεις προς το τελος οταν χρειαστηκε κι επισης εδειξε την κλαση του οταν αρχισε να βρεχει. Αξιος νικητης.
Ο Νορρις καλος, τρομερος, εκανε χωνι το Ρικ, αλλα ΟΧΙ κι "οδηγος του αγωνα" που τον βγαλανε στην ψηφοφορια. Οταν εισαι πρωτος... οταν σου λεει η ομαδα την καταληλη στιγμη "μποξ μποξ μποξ" και το παιρνεις πανω σου το πραγμα, μενεις εξω και δε σου βγαινει, εχεις κανει λαθος. Κι οδηγος που εχασε τη νικη απο λαθος του, δεν αξιζει το συγκεκριμενο τιτλο. Αλλα οπως ειπε κι ο Λουης εχει να παρει πολλες νικες στο μελλον ο Λαντο. Χερι εχει στα σιγουρα κι η εμπειρια ερχεται με το χρονο.
Η αλλη η κωλογρια ο Ναντο με αρρωστησε παλι. Αν πιασει και δει κανενας το γυρολογιο του θα καταλαβει. Αμετρητα πρασινα (περσοναλ μπεστ) εκανε παλι στον αγωνα. Συνεχεια ελεγα "καπου θα μεινει απο λαστιχο και θα κοψει" και το ρομποτ δε σταματησε να κατεβαζει χρονους. Κι οταν λεμε χρονους, γυρνουσε σχεδον στα ιδια με τους πρωτους. Οχι χρονους που θα επρεπε να γραφει με το 5ο-6ο ταχυτερο μονοθεσιο του γκριντ. Το μονο "μελανο σημειο" η τεραστια καθυστερηση να μπει στα πιτς να βαλει τα βροχινα. Εκ του αποτελεσματος βεβαια μιλαμε για λαθος. Γιατι οσο ηταν σε εξελιξη ο αγωνας, ημουν σιγουρος οτι θα ειναι ο τελευταιος που θα μπει στα πιτς. Εφοσον δεν παει για τιποτα, εφοσον το μονο που θελει πλεον ειναι κανενα εντυπωσιακο αποτελεσμα, θα τον βλεπουμε πολυ συχνα να τζογαρει με τη στρατηγικη μπας και βγαλει κανενα λαγο απο το πουθενα και μας κανει να παραμιλαμε παλι.
Το ιδιο ισχυει και σε αλλους οδηγους/ομαδες. Σε τετοιες φασεις αλλιως παιζει η Μερσεντες και η Ρεντ Μπουλ που πανε για τιτλο απο τις ομαδες που θελουν να λαμψουν μια στο τοσο. Αλλα ακομα κι αναμεσα στους οδηγους, παλι οι ομαδες προσαρμοζουν τη στρατηγικη αναλογως. Δηλαδη δε θα κολλουσε ο Λουης που πηγαινε για νικη να μπει πρωτος στα πιτς, επρεπε να περιμενει να δει τι κανει ο Νορρις κι οι αλλοι, αν οσοι βαλανε βροχινα γυρνανε πιο γρηγορα κτλ. Αντιθετα ο Μποττας που ηταν χαμενος για χαμενος, δεν ειχε να χασει τιποτα και μπηκε πρωτος στα πιτς με αποτελεσμα να σωσει τον αγωνα. Εναν αγωνα στον οποιο ηταν ΤΡΑΓΙΚΟΣ κι απλα διεσωσε στο τελος με τη γρηγορη/σωστη στρατηγικη στη βροχη.