Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#728470 Αυτο το ειχα ετοιμασει οσο ηταν νταουν ο σερβερ. Δεν προλαβα να γραψω ολοκληρο σεντονι 1 λεπτο μετα το προηγουμενο ποστακι. Δεν ειμαι κι ο Μαξ :s_tongue :s_tongue :s_tongue :s_tongue :s_tongue :s_tongue

Να πω κι εγω για τον αγωνα με τη σειρα μου λοιπον! Ή καλυτερα πριν τον αγωνα, να ξεκινησω με τη γαματη χρονια που βλεπουμε φετος. Μακαρι να συνεχιστει ετσι, γιατι πραγματικα σα θεατες αλλα και σα θεσμος η Φ1, το ειχαμε πραγματικα αναγκη αυτο. Ξεσκιστηκαμε στις σουπες τοσα χρονια...

Απροσμενο αλλα αυτη η κωλοπιστα καταφερε με τη βοηθεια του καιρου, το ξεκινημα του Μαξ απο πισω και το Λουη που επισης ειχε να μαζεψει θεσεις μεσα στον αγωνα, να μας κρατησει ολους τσιτωμενους απο την αρχη μεχρι το τελος.

Για το Μαξ τι να πω? Απο 20ος - 2ος, χωρις αυτοκινητο ασφαλειας ή καμια περιεργη στρατηγικη. Τσουκου τσουκου, θεση θεση, μεσα στην πιστα.

Ο Λουης αν εξαιρεσουμε την (ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ) κακη εκκινηση, στη συνεχεια ηταν αψογος. Ηξερε οτι αν βρεθει με αδειο δρομο για λιγο μπορει να κανει τη διαφορα με τον τρομερο ρυθμο αγωνα που ειχε η Μερσεντες. Εκανε υπομονη στην αρχη κι οταν βρηκε αδειο δρομο πραγματικα πετουσε. Εκανε και τις προσπερασεις προς το τελος οταν χρειαστηκε κι επισης εδειξε την κλαση του οταν αρχισε να βρεχει. Αξιος νικητης.

Ο Νορρις καλος, τρομερος, εκανε χωνι το Ρικ, αλλα ΟΧΙ κι "οδηγος του αγωνα" που τον βγαλανε στην ψηφοφορια. Οταν εισαι πρωτος... οταν σου λεει η ομαδα την καταληλη στιγμη "μποξ μποξ μποξ" και το παιρνεις πανω σου το πραγμα, μενεις εξω και δε σου βγαινει, εχεις κανει λαθος. Κι οδηγος που εχασε τη νικη απο λαθος του, δεν αξιζει το συγκεκριμενο τιτλο. Αλλα οπως ειπε κι ο Λουης εχει να παρει πολλες νικες στο μελλον ο Λαντο. Χερι εχει στα σιγουρα κι η εμπειρια ερχεται με το χρονο.

Η αλλη η κωλογρια ο Ναντο με αρρωστησε παλι. Αν πιασει και δει κανενας το γυρολογιο του θα καταλαβει. Αμετρητα πρασινα (περσοναλ μπεστ) εκανε παλι στον αγωνα. Συνεχεια ελεγα "καπου θα μεινει απο λαστιχο και θα κοψει" και το ρομποτ δε σταματησε να κατεβαζει χρονους. Κι οταν λεμε χρονους, γυρνουσε σχεδον στα ιδια με τους πρωτους. Οχι χρονους που θα επρεπε να γραφει με το 5ο-6ο ταχυτερο μονοθεσιο του γκριντ. Το μονο "μελανο σημειο" η τεραστια καθυστερηση να μπει στα πιτς να βαλει τα βροχινα. Εκ του αποτελεσματος βεβαια μιλαμε για λαθος. Γιατι οσο ηταν σε εξελιξη ο αγωνας, ημουν σιγουρος οτι θα ειναι ο τελευταιος που θα μπει στα πιτς. Εφοσον δεν παει για τιποτα, εφοσον το μονο που θελει πλεον ειναι κανενα εντυπωσιακο αποτελεσμα, θα τον βλεπουμε πολυ συχνα να τζογαρει με τη στρατηγικη μπας και βγαλει κανενα λαγο απο το πουθενα και μας κανει να παραμιλαμε παλι.

Το ιδιο ισχυει και σε αλλους οδηγους/ομαδες. Σε τετοιες φασεις αλλιως παιζει η Μερσεντες και η Ρεντ Μπουλ που πανε για τιτλο απο τις ομαδες που θελουν να λαμψουν μια στο τοσο. Αλλα ακομα κι αναμεσα στους οδηγους, παλι οι ομαδες προσαρμοζουν τη στρατηγικη αναλογως. Δηλαδη δε θα κολλουσε ο Λουης που πηγαινε για νικη να μπει πρωτος στα πιτς, επρεπε να περιμενει να δει τι κανει ο Νορρις κι οι αλλοι, αν οσοι βαλανε βροχινα γυρνανε πιο γρηγορα κτλ. Αντιθετα ο Μποττας που ηταν χαμενος για χαμενος, δεν ειχε να χασει τιποτα και μπηκε πρωτος στα πιτς με αποτελεσμα να σωσει τον αγωνα. Εναν αγωνα στον οποιο ηταν ΤΡΑΓΙΚΟΣ κι απλα διεσωσε στο τελος με τη γρηγορη/σωστη στρατηγικη στη βροχη.
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#728478
George_Prix έγραψε:Απροσμενο αλλα αυτη η κωλοπιστα καταφερε με τη βοηθεια του καιρου, το ξεκινημα του Μαξ απο πισω και το Λουη που επισης ειχε να μαζεψει θεσεις μεσα στον αγωνα, να μας κρατησει ολους τσιτωμενους απο την αρχη μεχρι το τελος.

Για το Μαξ τι να πω? Απο 20ος - 2ος, χωρις αυτοκινητο ασφαλειας ή καμια περιεργη στρατηγικη. Τσουκου τσουκου, θεση θεση, μεσα στην πιστα.

Εδώ φάσκεις και αντιφάσκεις. Χωρίς τη "βοήθεια του καιρού" όπως χαρακτηριστικά λες, θα τερμάτιζε 7ος στην καλύτερη και πιθανότατα και 8ος, έτσι όπως τον μάζευε ο Λεκλερκ με τα πιο φρέσκα λάστιχα.
Όχι ότι δεν έκανε καλό αγώνα προς θεού, αλλά το "από 20ος -> 2ος" είναι παραπλανητικό. :s_howdy

Στα υπόλοιπα συμφωνούμε μέσες άκρες.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#728482 Παντως και στο sky ειπαν αυτο για το ζορισμα για 1η χρονια. Νομιζω το ειπε ο Καρουν. Που και να μην το ελεγε παλι ισχυει.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#728487 Ένα σχόλιο για την χρονιά έως τώρα (αγνοώ επίτηδες οτιδήποτε περί ομοσταύλων, κούρασε η κουβέντα)

Η γενικότερη εικόνα ή γεύση που μου έχει αφήσει η χρονιά έως τώρα είναι ότι ο συνδυασμός Mercedes / Hamilton έχει αποτύχει σε καίρια σημεία να εκμεταλλευτεί 100% τα λάθη ή τις ατυχίες της Red Bull

Στο Bahrain με το undercut πιάσανε στον ύπνο την Red Bull σε έναν αγώνα όπου με βάση την εικόνα του preseason έπρεπε να τον είχε καθαρίσει χαλαρά ο Max

Στο Baku σου σκάει δώρο από το πουθενά με το λάστιχο του Verstappen και φεύγεις ευθεία με το κουμπί για τα φρένα

Στη Γαλλία πας να την φέρεις στον Max με τον Bottas και καταλήγεις να χάσεις και την 1η θέση

Στη Ουγγαρία πάλι πνίγεις μία ευκολότατη 1η θέση με τον να μην βάλεις τον Hamilton μέσα ( ή ο ίδιος να μην ήθελε να μπει, δεν ξέρω)

Στη Monza πάλι δώρο από Red Bull και κάνεις και εσύ χάλια πιτστοπ και γίνεται το μπαμ

Γενικά περισσότερα λάθη καταλογίζω στους Hamilton/Mercedes και μου κάνει εντύπωση που προηγείται στη βαθμολογία


< >
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#728489 +1000 σε ολα.ευγε
να προσθεσω απλα οτι 2 φορες ο bottas επρεπε να κανει μια δουλεια με τον μαξ αλλα εις ματην...

edit
το αναφερεις sorry
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#728496 Γιώργο, στο εχω πει κι εγώ και άλλοι, αλλά δεν το δέχεσαι.

Ο Μαξ τα τελευταία 3 χρόνια έχει αλλάξει 4 τημειτ. Ο Λιούις έχει τον Μπότας.
Ο οποίος έχει πλέον προσαρμοστει στο μονοθέσιο.

Από την άλλη η RB κυνηγάει τον τίτλο, είναι πολυ λογικό να έχει στήσει το μονοθέσιο στα μέτρα του Μαξ και βάζει τους τιμειτ να κάνουν το καλυτερο που μπορούν.

Γι'αυτό πεταει ο Γκασλι με την ΑΤ..

Ο λόγος που δεν το δέχεσαι είναι γιατί είσαι οπαδός οδηγου. Οχι όμως πως έχεις δίκιο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#728510
Bayern7 έγραψε:
George_Prix έγραψε:Απροσμενο αλλα αυτη η κωλοπιστα καταφερε με τη βοηθεια του καιρου, το ξεκινημα του Μαξ απο πισω και το Λουη που επισης ειχε να μαζεψει θεσεις μεσα στον αγωνα, να μας κρατησει ολους τσιτωμενους απο την αρχη μεχρι το τελος.

Για το Μαξ τι να πω? Απο 20ος - 2ος, χωρις αυτοκινητο ασφαλειας ή καμια περιεργη στρατηγικη. Τσουκου τσουκου, θεση θεση, μεσα στην πιστα.

Εδώ φάσκεις και αντιφάσκεις. Χωρίς τη "βοήθεια του καιρού" όπως χαρακτηριστικά λες, θα τερμάτιζε 7ος στην καλύτερη και πιθανότατα και 8ος, έτσι όπως τον μάζευε ο Λεκλερκ με τα πιο φρέσκα λάστιχα.
Όχι ότι δεν έκανε καλό αγώνα προς θεού, αλλά το "από 20ος -> 2ος" είναι παραπλανητικό. :s_howdy

Στα υπόλοιπα συμφωνούμε μέσες άκρες.


Aπλα θα τονισω οτι δεν ειμαι απο αυτους που στεκονται τοσο στην τυχη/ατυχια της σωστης επιλογης γυρου που μπηκανε στα πιτς κι ουτε εκρινα και τους οδηγους που την ειδαν διαφορετικα και μπηκαν λιγο αργοτερα. Μονο για το Νορρις ειπα οτι εφοσον εκανε προσωπικο λαθος κι αποφασισε να αγνοησει την ομαδα, δε μπορουμε να τον πουμε "καλυτερο της ημερας". Ο Μαξ μπηκε στον 48ο γυρο οπως καμποσοι αλλοι οδηγοι. Και του Λουη του ειπε η ομαδα να μπει στον ιδιο γυρο τον 48ο, το πηρε πανω του και δε μπηκε, αλλα στον επομενο τον 49ο μπηκε τελικα. Σιγουρα καλυτερα θα ηταν να μπει στον 48ο που του ειπανε, αλλα εφοσον δεν πληρωσε την επιλογη του και κερδισε τον αγωνα, μαγκια του, οχι τυχη του. Σχετικα τυχερος ηταν ο Μποττας που μπηκε 1 γυρο πριν τους αλλους (47ο) και ξεσκιστηκε στις κερδισμενες θεσεις. Αλλα κι αυτο οπως ειπα πριν, δεν ηταν καθαρη τυχη. Ηταν οτι η Μερσεντες μπορουσε να τζογαρει και να τον τραβηξει μεσα για βροχινα, με το που ειδε τις πρωτες σταγονες βροχης. Αν θυμαμαι καλα ηταν εκτος ποντων εκεινη την ωρα ο Φινλανδος. Κατι που δε θα ρισκαριζε με το Λουη που χτυπουσε νικη (περιμεναν να δουνε τι κανουν οι αλλοι με τα βροχινα και να ειναι σιγουροι).

Οσο για το Μαξ, ειτε 2ος ειτε 5ος, το ιδιο πραγμα θα ηταν για μενα. Το πρωτο στιντ που ειδα μου ηταν αρκετο. Που περασε το μισο γκριντ μεσα στην πιστα. Μετα τον τραβηξε νωρις η Ρεντ Μπουλ για αλλαγη (περιεργως οπως ειπε κι ο Γκεο) κι εφοσον ξεκινησε με τα λευκα λαστιχα, επρεπε να περασει στα μαλακοτερα κιτρινα. Εκανε κατι εξωπραγματικους γυρους στη σειρα και του λεει η ομαδα "κοψε γιατι δε θα φτασουν τα λαστιχα μεχρι το τελος". Δηλαδη "καλο νταματζ λιμιτεισον καναμε, δε χρειαζεται αλλο ρισκο". Και τοσους γυρους που ειχε να βγαλει με τα κιτρινα, αν ακολουθουσε απο κοντα τους αλλους και προσπαθουσε να προσπερασει, δε θα βγαζανε ουτε τους μισους γυρους απο οτι υπολογιζανε. Απλα κρατουσε 2-3" διαφορα απο το μπροστινο Αλονσο και πηγαινε βολτα οπως επρεπε να κανει. Εγω ετσι οπως τον ειδα να το ξεζουμαει στην αρχη, νομισα οτι θα στιψει τα κιτρινα και θα μπει καμια 10αρια γυρους πριν το τελος με τα κοκκινα και θα ριχνει 2-3" το γυρο στους υπολοιπους. Ιδεα δεν εχω τι ειδαν και πως το σκεφτηκαν στη Ρεντ Μπουλ...
Τελευταία επεξεργασία από George_Prix και 27 Σεπ 2021, 19:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#728512
Νίκος Παππάς έγραψε:Γιώργο, στο εχω πει κι εγώ και άλλοι, αλλά δεν το δέχεσαι.

Ο Μαξ τα τελευταία 3 χρόνια έχει αλλάξει 4 τημειτ. Ο Λιούις έχει τον Μπότας.
Ο οποίος έχει πλέον προσαρμοστει στο μονοθέσιο.

Από την άλλη η RB κυνηγάει τον τίτλο, είναι πολυ λογικό να έχει στήσει το μονοθέσιο στα μέτρα του Μαξ και βάζει τους τιμειτ να κάνουν το καλυτερο που μπορούν.

Γι'αυτό πεταει ο Γκασλι με την ΑΤ..

Ο λόγος που δεν το δέχεσαι είναι γιατί είσαι οπαδός οδηγου. Οχι όμως πως έχεις δίκιο.


Φιλε δεν εχει να κανει με το τι υποστηριζω. Απλα πιστευω ακραδαντα οτι αυτο το "ραψιμο στα μετρα" δεν υφισταται.

Ακομα κι ο Ρικ ή ο Περεζ που σερνονται φετος σε σχεση με τους ομοσταβλους, το μονο που λενε και ξαναλενε ειναι "αφου το μονοθεσιο εχει χρονο, πρεπει να βρω τροπο να τον βγαλω". Κανενας ποτε δεν ειπε οτι ειναι στημενο στον ομοσταβλο κι αυτο φταιει για τα χαλια μου. Ειδικα ο Τσεκο καθε 3 αγωνες, ζητουσε αλλους 3 αγωνες αερα για να δειξει τον "πραγματικο του εαυτο". Και στο στησιμο ακομα να πιασει στον εναν οδηγο και να μην πιασει στον ομοσταβλο, αλλαζουν απλα ελαφρως οι ισορροπιες, οχι τραγικες διαφορες. Αυτα τα μισο-ενα δευτερολεπτο διαφορα που βλεπουμε, ειναι ισως τα μισα δεκατα απο διαφορα χεριου και τα αλλα μισα απο το κλαταρισμα του αντιπαλου που χανει τη μπαλα ψυχολογικα.

Επισης το ενα και μοναδικο παραδειγμα ραψιματος που φερνετε, ειναι για το Μαξ. Αν καποιος ειχε χρονια μπροστα του να ραψει το τελειο κοστουμι, αυτος ηταν ο Λουης. Ο οποιος δεν εριχνε μισο-ενα δευτερολεπτο στο Μποττας ΠΡΙΝ "μαθει το ξενο κοστουμι" οπως ειπες.

Απο την αλλη μερια, απειρα παραδειγματα με τον "νεο" που πατησε με τη μια τον κοστουμαρισμενο παλιο!
Παει ο Αλονσο στη Φερραρι ενω ο Μασσα ηταν ο παλιος και του ριχνει 3πλασιους ποντους με τη μια.
Παει ο Αλονσο στη ΜκΛαρεν και τον ειχε τον παλιο το Μπαττον απο την πρωτη μερα.
Παει ο Ρικ στη Ρεντ Μπουλ και το εσκισε το κοστουμακι του Φεττελ (δια χειρος μεγαλομοδιστρου Νιουι παρακαλω :s_yes ) με τη μια.
Παει ο Λεκλερκ στην ομαδα του Φεττελ τη Φερραρι και του πηρε τα βρακια του Γερμανου. Μαπα κι αυτο το κοστουμι που του ειχαν ραψει.

Και κατι τελευταιο που βασανιζομαι καιρο να μην πω, για να μη φανει σα φιγουρα κι αρχισουν οι τρολλιες. Πλεον ελπιζω οτι μπορουμε να μιλησουμε πολιτισμενα και το βαζω κι αυτο στη συναρτηση...
Με τη ΜΙΚΡΗ μου εμπειρια σαν "οδηγος πιστας" (τονιζω τα εισαγωγικα για να κατευνασω τα πληθη :s_tongue ) ξερω το εξης φιλε:
Αν τον εχω καποιον απο χερι, ειτε κανουμε κοντρα με καροτσακια του σουπερ μαρκετ, ειτε με καρτ, ειτε με αμαξι, ειτε με φορτηγο, ΘΑ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΩ. Σε αλλο οχημα μπορει να μου παρει λιγο παραπανω να το βρω, αλλο μπορει να ειναι εντελως αντιθετο με τα γουστα μου, αλλα με στησιμο θα το φερω οσο πιο κοντα σε μενα και στο τελος θα μιλησει το χερι. Οτι οχημα και να παρεις στα χερια σου, εχει ενα συγκεκριμενο κρατημα. Αναλογα με τη σχεδιαση, τα λαστιχα, το δρομο και τους νομους της φυσικης, αυτο ειναι το κρατημα. Ειναι χρεος του οδηγου να βρει με ποιο τροπο θα εκμεταλευτει το μεγιστο δυνατο που επιτρεπει το οχημα.

Και παλι φυσικα οπως ειπα και πριν, αυτο ειναι προσωπικο συμπερασμα που εχω βγαλει. Ουτε νομος ειναι, ουτε ειδικος ειμαι, ουτε φυσικα θεωρω τον εαυτο μου οδηγο αγωνων. Αυτα που πιστευω, λεω :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#728519
Geo f1 έγραψε:Νομιζω το ειπε ο Καρουν.


btw ο Ινδος ειναι γαματος. Βλεπει πολυ μπαλα το παλικαρι. Και φυσικα δεν τρολλαρω για το συγκεκριμενο που ειπε για το φετινο "ζορι του Λουη". Γενικα τον γουσταρω και κανει πολυ ευστοχες παρατηρησεις στους αγωνες :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#728529 Και μια παρακληση προς τη συντονιστικη ομαδα. Αν συμφωνειτε, καλυτερα να αλλαξει ο τιτλος σε κατι πιο αναλαφρο! ΠΧ:

Περί ξεζουμίσματος...

Ή οτι θελετε τεσπα. Ειναι λιγο γελοιο το "Διαβαζουμε Γιωργο" λες και κανω διαλεξη στους μαθητες μου, εφοσον κανουμε διαλογο. Αυτο θα ισχυε στο σεναριο που λανθασμενα ειχα καταλαβει, οτι θα μιλαω μονος μου σαν τον τρελο :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#728567
George_Prix έγραψε:
Bayern7 έγραψε:
George_Prix έγραψε:Απροσμενο αλλα αυτη η κωλοπιστα καταφερε με τη βοηθεια του καιρου, το ξεκινημα του Μαξ απο πισω και το Λουη που επισης ειχε να μαζεψει θεσεις μεσα στον αγωνα, να μας κρατησει ολους τσιτωμενους απο την αρχη μεχρι το τελος.

Για το Μαξ τι να πω? Απο 20ος - 2ος, χωρις αυτοκινητο ασφαλειας ή καμια περιεργη στρατηγικη. Τσουκου τσουκου, θεση θεση, μεσα στην πιστα.

Εδώ φάσκεις και αντιφάσκεις. Χωρίς τη "βοήθεια του καιρού" όπως χαρακτηριστικά λες, θα τερμάτιζε 7ος στην καλύτερη και πιθανότατα και 8ος, έτσι όπως τον μάζευε ο Λεκλερκ με τα πιο φρέσκα λάστιχα.
Όχι ότι δεν έκανε καλό αγώνα προς θεού, αλλά το "από 20ος -> 2ος" είναι παραπλανητικό. :s_howdy

Στα υπόλοιπα συμφωνούμε μέσες άκρες.


Aπλα θα τονισω οτι δεν ειμαι απο αυτους που στεκονται τοσο στην τυχη/ατυχια της σωστης επιλογης γυρου που μπηκανε στα πιτς κι ουτε εκρινα και τους οδηγους που την ειδαν διαφορετικα και μπηκαν λιγο αργοτερα. Μονο για το Νορρις ειπα οτι εφοσον εκανε προσωπικο λαθος κι αποφασισε να αγνοησει την ομαδα, δε μπορουμε να τον πουμε "καλυτερο της ημερας". Ο Μαξ μπηκε στον 48ο γυρο οπως καμποσοι αλλοι οδηγοι. Και του Λουη του ειπε η ομαδα να μπει στον ιδιο γυρο τον 48ο, το πηρε πανω του και δε μπηκε, αλλα στον επομενο τον 49ο μπηκε τελικα. Σιγουρα καλυτερα θα ηταν να μπει στον 48ο που του ειπανε, αλλα εφοσον δεν πληρωσε την επιλογη του και κερδισε τον αγωνα, μαγκια του, οχι τυχη του. Σχετικα τυχερος ηταν ο Μποττας που μπηκε 1 γυρο πριν τους αλλους (47ο) και ξεσκιστηκε στις κερδισμενες θεσεις. Αλλα κι αυτο οπως ειπα πριν, δεν ηταν καθαρη τυχη. Ηταν οτι η Μερσεντες μπορουσε να τζογαρει και να τον τραβηξει μεσα για βροχινα, με το που ειδε τις πρωτες σταγονες βροχης. Αν θυμαμαι καλα ηταν εκτος ποντων εκεινη την ωρα ο Φινλανδος. Κατι που δε θα ρισκαριζε με το Λουη που χτυπουσε νικη (περιμεναν να δουνε τι κανουν οι αλλοι με τα βροχινα και να ειναι σιγουροι).

Οσο για το Μαξ, ειτε 2ος ειτε 5ος, το ιδιο πραγμα θα ηταν για μενα. Το πρωτο στιντ που ειδα μου ηταν αρκετο. Που περασε το μισο γκριντ μεσα στην πιστα. Μετα τον τραβηξε νωρις η Ρεντ Μπουλ για αλλαγη (περιεργως οπως ειπε κι ο Γκεο) κι εφοσον ξεκινησε με τα λευκα λαστιχα, επρεπε να περασει στα μαλακοτερα κιτρινα. Εκανε κατι εξωπραγματικους γυρους στη σειρα και του λεει η ομαδα "κοψε γιατι δε θα φτασουν τα λαστιχα μεχρι το τελος". Δηλαδη "καλο νταματζ λιμιτεισον καναμε, δε χρειαζεται αλλο ρισκο". Και τοσους γυρους που ειχε να βγαλει με τα κιτρινα, αν ακολουθουσε απο κοντα τους αλλους και προσπαθουσε να προσπερασει, δε θα βγαζανε ουτε τους μισους γυρους απο οτι υπολογιζανε. Απλα κρατουσε 2-3" διαφορα απο το μπροστινο Αλονσο και πηγαινε βολτα οπως επρεπε να κανει. Εγω ετσι οπως τον ειδα να το ξεζουμαει στην αρχη, νομισα οτι θα στιψει τα κιτρινα και θα μπει καμια 10αρια γυρους πριν το τελος με τα κοκκινα και θα ριχνει 2-3" το γυρο στους υπολοιπους. Ιδεα δεν εχω τι ειδαν και πως το σκεφτηκαν στη Ρεντ Μπουλ...

Μην πετάς την μπάλα στην κερκίδα. Η τύχη ήταν η βροχή. Όχι το πως τη διαχειρίστηκε η κάθε ομάδα. Χωρίς βροχή (10' αργότερα δηλαδή) θα ήταν 7ος προς 8ος. Το πιθανότερο λίγα δέκατα μπροστά ή πίσω από τον Λεκλέρ που ξεκίνησε δίπλα του με υποδεέστερο (έως αποδείξεως του εναντίου) μονοθέσιο.

Τα υπόλοιπα είναι ειδικές συνθήκες που μόνο φανμπόηδες χρησιμοποιούν για κριτική ξεζουμίσματος.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#728586
Corto Maltese έγραψε:
George_Prix έγραψε:
Bayern7 έγραψε:
George_Prix έγραψε:Απροσμενο αλλα αυτη η κωλοπιστα καταφερε με τη βοηθεια του καιρου, το ξεκινημα του Μαξ απο πισω και το Λουη που επισης ειχε να μαζεψει θεσεις μεσα στον αγωνα, να μας κρατησει ολους τσιτωμενους απο την αρχη μεχρι το τελος.

Για το Μαξ τι να πω? Απο 20ος - 2ος, χωρις αυτοκινητο ασφαλειας ή καμια περιεργη στρατηγικη. Τσουκου τσουκου, θεση θεση, μεσα στην πιστα.

Εδώ φάσκεις και αντιφάσκεις. Χωρίς τη "βοήθεια του καιρού" όπως χαρακτηριστικά λες, θα τερμάτιζε 7ος στην καλύτερη και πιθανότατα και 8ος, έτσι όπως τον μάζευε ο Λεκλερκ με τα πιο φρέσκα λάστιχα.
Όχι ότι δεν έκανε καλό αγώνα προς θεού, αλλά το "από 20ος -> 2ος" είναι παραπλανητικό. :s_howdy

Στα υπόλοιπα συμφωνούμε μέσες άκρες.


Aπλα θα τονισω οτι δεν ειμαι απο αυτους που στεκονται τοσο στην τυχη/ατυχια της σωστης επιλογης γυρου που μπηκανε στα πιτς κι ουτε εκρινα και τους οδηγους που την ειδαν διαφορετικα και μπηκαν λιγο αργοτερα. Μονο για το Νορρις ειπα οτι εφοσον εκανε προσωπικο λαθος κι αποφασισε να αγνοησει την ομαδα, δε μπορουμε να τον πουμε "καλυτερο της ημερας". Ο Μαξ μπηκε στον 48ο γυρο οπως καμποσοι αλλοι οδηγοι. Και του Λουη του ειπε η ομαδα να μπει στον ιδιο γυρο τον 48ο, το πηρε πανω του και δε μπηκε, αλλα στον επομενο τον 49ο μπηκε τελικα. Σιγουρα καλυτερα θα ηταν να μπει στον 48ο που του ειπανε, αλλα εφοσον δεν πληρωσε την επιλογη του και κερδισε τον αγωνα, μαγκια του, οχι τυχη του. Σχετικα τυχερος ηταν ο Μποττας που μπηκε 1 γυρο πριν τους αλλους (47ο) και ξεσκιστηκε στις κερδισμενες θεσεις. Αλλα κι αυτο οπως ειπα πριν, δεν ηταν καθαρη τυχη. Ηταν οτι η Μερσεντες μπορουσε να τζογαρει και να τον τραβηξει μεσα για βροχινα, με το που ειδε τις πρωτες σταγονες βροχης. Αν θυμαμαι καλα ηταν εκτος ποντων εκεινη την ωρα ο Φινλανδος. Κατι που δε θα ρισκαριζε με το Λουη που χτυπουσε νικη (περιμεναν να δουνε τι κανουν οι αλλοι με τα βροχινα και να ειναι σιγουροι).

Οσο για το Μαξ, ειτε 2ος ειτε 5ος, το ιδιο πραγμα θα ηταν για μενα. Το πρωτο στιντ που ειδα μου ηταν αρκετο. Που περασε το μισο γκριντ μεσα στην πιστα. Μετα τον τραβηξε νωρις η Ρεντ Μπουλ για αλλαγη (περιεργως οπως ειπε κι ο Γκεο) κι εφοσον ξεκινησε με τα λευκα λαστιχα, επρεπε να περασει στα μαλακοτερα κιτρινα. Εκανε κατι εξωπραγματικους γυρους στη σειρα και του λεει η ομαδα "κοψε γιατι δε θα φτασουν τα λαστιχα μεχρι το τελος". Δηλαδη "καλο νταματζ λιμιτεισον καναμε, δε χρειαζεται αλλο ρισκο". Και τοσους γυρους που ειχε να βγαλει με τα κιτρινα, αν ακολουθουσε απο κοντα τους αλλους και προσπαθουσε να προσπερασει, δε θα βγαζανε ουτε τους μισους γυρους απο οτι υπολογιζανε. Απλα κρατουσε 2-3" διαφορα απο το μπροστινο Αλονσο και πηγαινε βολτα οπως επρεπε να κανει. Εγω ετσι οπως τον ειδα να το ξεζουμαει στην αρχη, νομισα οτι θα στιψει τα κιτρινα και θα μπει καμια 10αρια γυρους πριν το τελος με τα κοκκινα και θα ριχνει 2-3" το γυρο στους υπολοιπους. Ιδεα δεν εχω τι ειδαν και πως το σκεφτηκαν στη Ρεντ Μπουλ...

Μην πετάς την μπάλα στην κερκίδα. Η τύχη ήταν η βροχή. Όχι το πως τη διαχειρίστηκε η κάθε ομάδα. Χωρίς βροχή (10' αργότερα δηλαδή) θα ήταν 7ος προς 8ος. Το πιθανότερο λίγα δέκατα μπροστά ή πίσω από τον Λεκλέρ που ξεκίνησε δίπλα του με υποδεέστερο (έως αποδείξεως του εναντίου) μονοθέσιο.

Τα υπόλοιπα είναι ειδικές συνθήκες που μόνο φανμπόηδες χρησιμοποιούν για κριτική ξεζουμίσματος.


Δειχνεις να μην εχεις διαβασει καν το ποστ μου. Γιατι τα εχω αναφερει αυτα που ρωτας. Δεν περιμενα να τον κρινω (οπως και κανεναν αλλον) στο χαος της βροχης κι αν μπηκε καποιος ενα γυρο πριν ή εναν μετα. Οπως ειπα εβγαλε ματια ετσι κι αλλιως στο πρωτο στιντ και με επεισε. Στη βροχη δεν εκανε το λαθος (οπως πολλοι οδηγοι), μπηκε την ωρα που του ειπε η ομαδα (και δεν εκανε μαγκιες οπως καμποσοι αλλοι που την πατησαν κι εχασαν θεσεις) κι ολα καλα. Ηρθε το αποτελεσμα. Απλα πραγματα.

Τελος μην ξεχναμε οτι τουλαχιστον στα ελευθερα σκελη, ηταν φανερο πως δεν πεταει το μονοθεσιο στη συγκεκριμενη πιστα. Στις προσπερασεις που εκανε δαγκωνε την ταυτοτητα και βουτουσε στα φρενα. Δεν περνουσε με σλιπστριμ και ΝτιΑρΕς απο τη μεση της ευθειας οπως αλλοι με κινητηρα Μερσεντες. Να τα λεμε κι αυτα.

Συνολικα εκανε πολυ καλο αγωνα, παρα τη μετρια στρατηγικη της ομαδας που περιορισε τις επιλογες του.