Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#724842 Με λιγοτερα λογια, οταν βγαινει ο πρωταθλητης ολο λεπτη βρετανικη ειρωνεια και μας πρηζει για jet mode και οταν βγαινει ενας οδηγος 21 ετων και κατηγορει μια ολοκληρη ομαδα οτι κλεβει και οταν αυτα ειναι μονιμως πρωτοσελιδα στα βρετανικα media, η FIA τρελαινεται κι αρχιζει τις ντιρεκτιβες. Πού να μην ηταν και Ferrari International Assistance.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#724872
sparticle έγραψε:Με λιγοτερα λογια, οταν βγαινει ο πρωταθλητης ολο λεπτη βρετανικη ειρωνεια και μας πρηζει για jet mode και οταν βγαινει ενας οδηγος 21 ετων και κατηγορει μια ολοκληρη ομαδα οτι κλεβει και οταν αυτα ειναι μονιμως πρωτοσελιδα στα βρετανικα media, η FIA τρελαινεται κι αρχιζει τις ντιρεκτιβες. Πού να μην ηταν και Ferrari International Assistance.


Αυτα τα λεγαμε οταν ισχυε το Ferrari International Assistance...

Ειναι πασιφανες οτι στη νεα εποχη οι Γερμανοι κανουν κουμαντο. Στους υβριδικους κινητηρες βουηξε ο κοσμος οτι ειχανε πληροφορηση και ξεκινησαν το προτζεκτ πολυ πριν τους αλλους, γι αυτο ηταν σε αλλη διασταση τα πρωτα χρονια. Φετος που ζοριστηκαν πρωτη φορα, πεσανε οι μασκες. Αλλαξανε τον κανονισμο στις πισω αεροτομες για να κοψουν τη Ρεντ Μπουλ, αλλαξανε τις πιεσεις και τον κανονισμο στα λαστιχα για τον ιδιο λογο και τελος αλλαξανε τον κανονισμο στα πιτ στοπς για να σταματησουν την ομαδα που ηταν ταχυτερη σε αυτον τον τομεα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#725372 Το σπριντ ως θεσμός θα έχει αξία του χρόνου με τα νέα μονοθέσια που θα μπορουν να μείνουν κοντά στο προπορευόμενο. Θα βλεπουμε θέαμα.
Φέτος δίνει μόνο ανατροπές από λάθη

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#725526
Νίκος Παππάς έγραψε:Το σπριντ ως θεσμός θα έχει αξία του χρόνου με τα νέα μονοθέσια που θα μπορουν να μείνουν κοντά στο προπορευόμενο.


Κάτσε να το δούμε πρώτα αυτό...
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#729022 Δηλαδή οι φωστήρες στη FIA είπανε triple header Mexico-Brazil-Qatar 7-14-21/11 και όχι Qatar-Saudi-Abu Dhabi 28-5-12/12 ?

edit: και 10ετές συμβόλαιο από το 2023
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#729097

Μερσεντοπιστα :(
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#735321 Δεν ειδα παντως ως στιγμης,να εχει η Μερκ οφεληθει απο αυτο το συστημα βυθισης σε χρονους.

This years rules killed this car. Anyone who says something different is cueless.Merc have no chance, token system didn't help, cost cap didn't help, low rake didn't help, mistakes didn't help.And still RB barely can win it. Joke.

Πολλες οπτικες μπορουμε να διαβασουμε στα εκαστοτε F1 φορουμαδικα. :vava:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#735331
Sijune21 έγραψε:Δεν ειδα παντως ως στιγμης,να εχει η Μερκ οφεληθει απο αυτο το συστημα βυθισης σε χρονους.


Απ' οτι διαβασα σε αλλες πιστες ειχε μεγαλο οφελος το συγκεκριμενο συστημα (οπως στην Τουρκια) και σε αλλες μικροτερο.

Παντως και η Φερραρι και η Ρεντ Μπουλ παραδεχτηκανε οτι ειναι απολυτα νομιμο το συστημα της Μερσεντες και μαλιστα ειπαν οτι ο ελεγχος της αποστασης απο το εδαφος ειναι ενας τομεας που παντα οι ομαδες προσπαθουν να "ξεχειλωσουν" τον κανονισμο και να κερδισουν χρονο. Απλα οι Γερμανοι σκεφτηκαν νεο εξυπνο τροπο που δειχνει να δουλευει μεχρι τωρα.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#735838 Στο developement η μερκ έμεινε πίσω,ξεκίνησε οριακά μπροστά και σε κάποιες πίστες ήταν όντως πιο γρήγορη,όμως δεν βρήκαν κάτι περισσότερο σε performance,ούτε με στρατηγική μπορούσαν πλέον να κερδίσουν τη RBR.

Είναι ωραίο που δυναμώνει η RBR,μια ομάδα που κορόιδευαν ότι δεν έχει ιστορία και την χαρακτηρίζουν κατουρλοποτο.

Ο Hamilton αν χάσει θα το παραδεχτεί πιστεύω ότι ήταν καλύτεροι οι άλλοι,υπήρχαν αγώνες που όντως δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο,τα έδινε όλα και δεν έβρισκε pace.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#736697 Ο Ζου στην Άλφα
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... r8ky6.html

Δε με γοήτευσε να πω την αλήθεια μέχρι στιγμής, δε βλέπω πχ ότι έχει το potential του Πιάστρι και κυρίως του Πουρσέρ