Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
22%
1
11%
0
N/A
0
N/A
2
22%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
11%
0
N/A
3
33%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#726024 Hamilton-Verstappen crash was ‘a racing incident, no danger’ – Alonso
Fernando Alonso played down the race-ending collision between Formula 1’s championship contenders on Sunday, describing it as a racing incident which involved no danger.

Images of Max Verstappen‘s right-rear wheel passing close to Lewis Hamilton’s crash helmet raised safety concerns. However Alonso believes the low speed of the crash meant less risk was involved compared to their previous collision at Silverstone’s high-speed Copse corner.

The stewards held Verstappen responsible for the collision and handed him a three-place grid penalty for the coming race. However Alonso described the crash as a “racing incident”.

“I just looked at the incident and it seems an unfortunate position and corner and kerb,” Alonso explained on Sunday evening at Monza. “The car jumps a little bit and they just touched tyre with tyre and the rubber makes one car [fly].

“But it’s low-speed, they are at 30 or 40kph, there is no danger, there is no nothing. So I don’t think that today was a big thing. Silverstone, probably yes, but today it was just a racing incident.”

Alonso pointed out several other drivers came close to having similar collisions during the weekend without the same outcome.

“I think Lewis tried to run in turn one to force, maybe, Max to cut the corner. Max doesn’t cut the corner, stay in the outside, but then there is no corner possible to make on the inside for turn two. They both they did what they should do and unfortunately they touched each other.

“I saw the replay of this start as well and Giovinazzi [and] Leclerc touched in the same way, Stroll and Perez they touched in the same way, turn one and two, but they didn’t touch wheel-to-wheel, rubber-to-rubber, tyre to tyre. So there is not the same outcome.

“But this is a very difficult manoeuvre, turn one, turn two and they’ve been unlucky that they touched tyre with tyre.”


https://www.racefans.net/2021/09/14/ham ... er-alonso/

Απλα και ωραια και το καμαρι.
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#726038
g8777 έγραψε:Περιμενω με αγωνια τις δηλωσεις Βιλνεβ και Τζακυ Στουαρτ.


:lol: :s_biggrin :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#726048
Corto Maltese έγραψε:Ξαναείδα τον αγώνα πιο προσεκτικά γιατί μετά από 3 μέρες στο βουνό το είδα πολύ πρόχειρα πάνω στο φαΐ. Μερικά συμπεράσματα (για το ατύχημα δεν έχω να πω πολλά, εύχομαι μόνο και οι δύο κρετίνοι να βγάλουν αρτιμελείς τη χρονιά):

1. Κρίμα που αυτή η αήθης επίθεση στη Φερράρι πρόπερσι από την αγγλική σκατίλα όπως πολύ σωστά αν και (κακώς) κόσμια είπε ο Σπιρτούλης προχθές, μας στέρησε τον κορυφαίο κινητήρα και το πρωτάθλημα φέτος. Το μονοθέσιο είναι κορυφαίο, τολμώ να πω ΤΟ κορυφαίο και αυτό που λείπει είναι μερικά αλόγατα στον κινητήρα που κάνουν την Φερράρι sitting duck στις ευθείες με DRS.

Αλόγατα λείπουν, αλλά μήπως όχι και τόσα πολλά; Αν δούμε και την επίδοση Giovinazzi μπερδεύεται η κατάσταση, αν και δεν είμαι σίγουρος για το πώς βρέθηκε εκεί, κάποιοι έτυχαν σε πολύ αποδοτικά tow.

Ενδιαφέρον το συμπέρασμά σου για το μονοθέσιο, αλλά πώς καταλήγεις σε αυτό; Εμένα πχ όλη τη χρονιά μου φαίνεται ότι η Ferrari τρώει πολύ λάστιχο.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#726051
sparticle έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Ξαναείδα τον αγώνα πιο προσεκτικά γιατί μετά από 3 μέρες στο βουνό το είδα πολύ πρόχειρα πάνω στο φαΐ. Μερικά συμπεράσματα (για το ατύχημα δεν έχω να πω πολλά, εύχομαι μόνο και οι δύο κρετίνοι να βγάλουν αρτιμελείς τη χρονιά):

1. Κρίμα που αυτή η αήθης επίθεση στη Φερράρι πρόπερσι από την αγγλική σκατίλα όπως πολύ σωστά αν και (κακώς) κόσμια είπε ο Σπιρτούλης προχθές, μας στέρησε τον κορυφαίο κινητήρα και το πρωτάθλημα φέτος. Το μονοθέσιο είναι κορυφαίο, τολμώ να πω ΤΟ κορυφαίο και αυτό που λείπει είναι μερικά αλόγατα στον κινητήρα που κάνουν την Φερράρι sitting duck στις ευθείες με DRS.

Αλόγατα λείπουν, αλλά μήπως όχι και τόσα πολλά; Αν δούμε και την επίδοση Giovinazzi μπερδεύεται η κατάσταση, αν και δεν είμαι σίγουρος για το πώς βρέθηκε εκεί, κάποιοι έτυχαν σε πολύ αποδοτικά tow.

Ενδιαφέρον το συμπέρασμά σου για το μονοθέσιο, αλλά πώς καταλήγεις σε αυτό; Εμένα πχ όλη τη χρονιά μου φαίνεται ότι η Ferrari τρώει πολύ λάστιχο.

Εγώ πάλι δε βλέπω μικρά στιντ ή μεγάλη πτώση στην απόδοση στα στιντ. Ίσα ίσα που έχω δει πολλές φορές να μη δουλεύουν τα άσπρα που συνήθως σημαίνει ότι είναι πολύ καλή με τα λάστιχα.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#726053 Γιατί είχανε τύψεις που αφήσανε την ΑΛΗΤΕΙΑ του Μαξ ατιμώρητη.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#726072
sparticle έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Ξαναείδα τον αγώνα πιο προσεκτικά γιατί μετά από 3 μέρες στο βουνό το είδα πολύ πρόχειρα πάνω στο φαΐ. Μερικά συμπεράσματα (για το ατύχημα δεν έχω να πω πολλά, εύχομαι μόνο και οι δύο κρετίνοι να βγάλουν αρτιμελείς τη χρονιά):

1. Κρίμα που αυτή η αήθης επίθεση στη Φερράρι πρόπερσι από την αγγλική σκατίλα όπως πολύ σωστά αν και (κακώς) κόσμια είπε ο Σπιρτούλης προχθές, μας στέρησε τον κορυφαίο κινητήρα και το πρωτάθλημα φέτος. Το μονοθέσιο είναι κορυφαίο, τολμώ να πω ΤΟ κορυφαίο και αυτό που λείπει είναι μερικά αλόγατα στον κινητήρα που κάνουν την Φερράρι sitting duck στις ευθείες με DRS.

Αλόγατα λείπουν, αλλά μήπως όχι και τόσα πολλά; Αν δούμε και την επίδοση Giovinazzi μπερδεύεται η κατάσταση, αν και δεν είμαι σίγουρος για το πώς βρέθηκε εκεί, κάποιοι έτυχαν σε πολύ αποδοτικά tow.

Ενδιαφέρον το συμπέρασμά σου για το μονοθέσιο, αλλά πώς καταλήγεις σε αυτό; Εμένα πχ όλη τη χρονιά μου φαίνεται ότι η Ferrari τρώει πολύ λάστιχο.



H Ferrari είναι πολύ draggy και έχει πρόβλημα διαχείρισης ελαστικών (ειδικά πίσω που γλυστράει και τα φθείρει) όταν αφαιρούν downforce για να μειώσουν κάπως το drag στις γρήγορες πίστες. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κορυφαίο σασί γενικά, φάνηκε και από την επίδοση του Gio με ίδιο μοτέρ, είναι απλά καλή στις αργές στροφές με πολύ φτερό. Τα εξηγεί όμοrφα ο Sainz:

“I think the weekend in the end we more or less saved it, but it was a very tough weekend,” Sainz told DAZN F1.

“In the race I was not comfortable at any time, sliding a lot from the rear and degraded the rear tyres a lot.

“It’s not the first time that the car has gone off from the back and I’ve lost a bit of confidence with the car behind me.

“It’s clear that it’s a weakness that I have to improve, I have to learn from it and see how I can camouflage it a bit with the set up and adapt to it.

“When you take a little bit of downforce off the car as we have done here, the car is more difficult than I expected and I have to learn from that, adapt and see how I can improve”.

https://www.planetf1.com/news/carlos-sa ... ble-monza/
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#726082
Geo f1 έγραψε:Και κατι ακομα.
Εδω γιατι τιμωρηθηκε ο Οκον
Εικόνα
Και εδω δεν τιμωρηθηκε ο Λεκλερ?
Εικόνα


Διότι οι αγωνοδίκες το 2019 θέλανε να πάνε στις οικογένειες τους μετά το τέλος του αγώνα...