Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
38%
0
N/A
1
13%
0
N/A
2
25%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
13%
1
13%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#719561 Μπραβο στον Οκον που δεν εκανε ουτε μιση τιμονια λαθος. Ο Vettel θα μπορουσε να κανει το undercut με ενα καλυτερο pit stop. Κατα τα αλλα ηταν πολυ τυχερη νικη χωρις φοβερη πιεση, μην αρχισουμε τωρα και τις υπερβολες με τον Οκον. Περσι του Γκασλυ ηταν imho πολυ πιο δυσκολη νικη κι εκτοτε ο Γαλλος κανει παπαδες, αλλα σχεδον κανεις δεν ασχολειται σοβαρα.

Ερωτηση: Οταν μπηκαν ολοι (εκτος του Ham :svivhaha: ) για αλλαγη σε σλικς, επρεπε να βγουν και να στηθουν στην εξοδο του pit lane με τη σειρα που ειχαν; Ο Russel γι’ αυτο μετα εδωσε τις θεσεις, σωστα;

Ειχε πολυ δραμα παντως ο αγωνας και πολυ ωραιες στιγμες. Ηταν πολυ δυσκολο το προσπερασμα οποτε παλι ξεχωριζουν οι επιδοσεις των Verstappen και Hamilton με τις δυσκολιες που ειχαν ο καθενας. Για την αμυνα του Alonso δεν εχω λογια, θα τη βλεπουμε για χρονια. (Την πρωτη φορα που εφτασε ο Ham κι ηταν να βουτηξει στα φρενα εβγαινε ο Raikkonen απο τα pit κι ετσι ειχαμε στην ιδια στροφη Alonso, Raikkonen και Hamilton να ξαναζω το 2007!)

Θα γκρινιαζα οτι η Ferrari του Sainz μετα την επανεκκινηση ηταν το μονο αυτοκινητο απο τις «δυνατες» ομαδες με επαφη με την κορυφη και θα επρεπε να κερδισει και τελικα σχεδον ουτε βαθρο. Αλλα ολοι ειπανε ποσο δυσκολο ηταν να ακολουθησεις.

Τραγικος ο Bottas, αλλα αυτο που εκανε ο Stroll ηταν δεκα φορες χειροτερο.

Αντε και καλες βουτιες :s_cool
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#719717 Καλό για το πρωτάθλημα και το θέαμα, γιατί έχουν βγει μαχαίρια, κρίμα για το Μαξ και τη Ρεντ Μπουλ.
Δεν είναι συμπαθείς, αλλά να είμαστε δίκαιοι, οι τελευταίοι δύο αγώνες ήταν άδικοι και τους έφεραν πολύ πίσω με ελάχιστη δικιά τους ευθύνη (η λίγη ευθύνη του Μαξ στο Σιλβερστόουν)...
Η διαφορά θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 30 βαθμοί υπέρ του Μαξ.

Επίσης μαγική εικόνα ότι ο αξιοπρεπέστατος φέτος Σάινθ, είναι ισόβαθμος με το Λεκλέρκ.
Στους δύο αγώνες που η Φερράρι χτυπούσε βάθρο και πολλούς βαθμούς, λόγω ταχύτητας (Μονακό) και συγκυρίας (Ουγγαρία), ο Λεκλέρκ δε συμπλήρωσε γύρο, ενώ και στις δύο περιπτώσεις ήταν μπροστά από το Σάινθ.
Οπότε η διαφορά τους θα ήταν πάνω από 35 βαθμούς.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#719729 Το μόνο κρίμα ήταν για τον Norris.
Αν είχε γλυτώσει από την σφαγή θα είχε μια εύκολη νίκη.
Έλεος έχουν νικήσει Alfa Tauri, Racing Point, Alpine και το κακό συναπάντημα. :protest: :protest: :protest:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#719735
ripper έγραψε:Το μόνο κρίμα ήταν για τον Norris.
Αν είχε γλυτώσει από την σφαγή θα είχε μια εύκολη νίκη.
Έλεος έχουν νικήσει Alfa Tauri, Racing Point, Alpine και το κακό συναπάντημα. :protest: :protest: :protest:

Μα η σφαγή έγινε πάνω του, πώς θα γλίτωνε; Και αν πέσει από το 100% η ευθύνη του Μπότα θα πάει ότι περισσεύει στον Νόρις, όπως και να του κάνουμε αρκετά επιθετικό κλείσιμο ήταν. Οι βασικοί χαμένοι ήταν ο Ρικ και ο Λεκλέρ γιατί ήταν αυτοί που θα έστριβαν μετά, αν δεν έπαιζε παιχνίδι της Codemasters o Stroll (κι εγώ το έχω κάνει αρκετές φορές να είμαστε ειλικρινείς :lol: )
Άβαταρ μέλους
By ripper
#719762 Βρε δίκιο έχεις, απλά λέω ότι οπότε έχει γίνει της ανωμαλίας κέρδισε κάποιος άκυρος από πιο πίσω και όχι η 3η McLaren.
Ακόμη και στην Monza που ήταν στην 2η και 3η θέση on pure pace κέρδισε ο Gasly.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#719876 Πάει και ο κινητήρας του Λεκλέρκ. Αυτός ο ηλίθιος κανονισμός για τους κινητήρες και τα κιβώτια πρέπει να αλλάξει, όταν τα μονοθέσια εμπλέκονται σε ατυχήματα.

https://www.ferrari.com/en-GR/formula1/ ... e-accident
Άβαταρ μέλους
By ripper
#719920
sparticle έγραψε:Ερωτηση: Οταν μπηκαν ολοι (εκτος του Ham :svivhaha: ) για αλλαγη σε σλικς, επρεπε να βγουν και να στηθουν στην εξοδο του pit lane με τη σειρα που ειχαν; Ο Russel γι’ αυτο μετα εδωσε τις θεσεις, σωστα;


Τελικά απάντηση για αυτό έχουμε;
Μου φανηκε περίεργο αλλά δεν το έχω ψάξει.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#719922
ripper έγραψε:
sparticle έγραψε:Ερωτηση: Οταν μπηκαν ολοι (εκτος του Ham :svivhaha: ) για αλλαγη σε σλικς, επρεπε να βγουν και να στηθουν στην εξοδο του pit lane με τη σειρα που ειχαν; Ο Russel γι’ αυτο μετα εδωσε τις θεσεις, σωστα;


Τελικά απάντηση για αυτό έχουμε;
Μου φανηκε περίεργο αλλά δεν το έχω ψάξει.



Δεν έπρεπε να βγούνε όπως μπήκαν, αλλά δεν επιτρέπεται επίσης να προσπεράσεις σταματημένα αυτοκίνητα. Για αυτό έδωσε πίσω τις θέσεις, επειδή βγαίνοντας από το box της Williams (που είναι το τελευταίο, άρα ανεμπόδιστο μέχρι τον σηματοδότη που οδηγεί στην πίστα), προσπέρασε από τα δεξιά όσους ήταν σταματημένοι περιμένοντας να ανοίξει το pit lane προς την πίστα. Του είπαν από την ομάδα του να δώσει πίσω τις θέσεις στα σταματημένα μονοθέσια που προσπέρασε. Η FIA μετά είπε ότι θα του επέβαλε ποινή αν δεν το έκανε αυτό.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#719928 Αρα δηλαδη ηταν ενα κανονικοτατο pit stop. Επομενως καποιος μπορουσε να κερδισει ή να χασει θεσεις απο αυτο, αναλογως ποσο γρηγορα θα το εκανε. Γι’ αυτο λεγανε οτι αν εμπαινε κι ο Ham θα επρεπε να τους περιμενει ολους να περασουν και θα εχανε θεσεις αφου θα σταματουσε πρωτος στο πρωτο pit box. Αυτο δινει ενα ελαφρυντικο στη Mercedes.

Για τον Russel ειναι οπως τα ειπε ο realzeus. Νομιζω δεν ειχε και πού να παει αφου εκει στο τελος που ειναι η Williams βρηκε σταματημενα αυτοκινητα μπροστα του να περιμενουν.

Το αλλο ερωτημα που εχω, ειναι γιατι δεν πηρε καποιος το ρισκο να βαλει slics στην κοκκινη σημαια. Η πιστα ηταν εμφανως στεγνη. Τους επιβαλλει η διευθυνση του αγωνα να ξεκινησουν με ενδιαμεσα? Εκεινος ο Giovinazzi δεν ειχε μπει να βαλει στην πρωτη εκκινηση slics? Μετα τι εγινε;
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#719935 Είχε ξαναβάλει ιντερ στο safety car
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#719952
sparticle έγραψε:Το αλλο ερωτημα που εχω, ειναι γιατι δεν πηρε καποιος το ρισκο να βαλει slics στην κοκκινη σημαια. Η πιστα ηταν εμφανως στεγνη. Τους επιβαλλει η διευθυνση του αγωνα να ξεκινησουν με ενδιαμεσα?


Όχι, δεν υπήρχε τέτοιος περιορισμός και μάλιστα η Merc είπε ότι αυτό ήταν το βασικό λάθος που έκανε, καθώς θα έπρεπε να βάλει slick εξ' αρχής. Απλά κανείς δεν ήθελε να πάρει τέτοιο ρίσκο, χωρίς να γνωρίζει την κατάσταση της πίστας.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#719966 Αδιανοητο οτι ουτε καν μία απο τις Haas ή τις Alfa Romeo δεν δοκιμασε με slicks! Οποιος το εκανε θα ξεκινουσε μονος πρωτος και θα ειχε και μαξιλαρακι απο πισω ενα ανακατεμενο grid και μεγαλη δυσκολια στο προσπερασμα.

Ο Button θα το ειχε κανει σιγουρα!