Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
38%
0
N/A
2
25%
1
13%
1
13%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
13%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#718133 Το θέμα (όχι εδώ) έχει ξεφύγει στα social (από αυτούς που πραφανώς γράφουν χύμα με την «προστασία» της ανωνυμίας πίσω από μία οθόνη) με το ότι η κίνηση του Ham ήταν σκόπιμη/ηθελημένη/ προσχεδιασμένη ίσως, δολοφονική, το ότι τον έστειλε στα λάστιχα με 50G και άλλα ωραία που αναφέρονται επίσημα και μετά βγαίνει ο κάθε πικραμένος και τα μαγειρεύει όλα σε μία πρόταση

Στην τελική, το αρμόδιο όργανο απεφάνθη με τα στοιχεία που είχε διαθέσιμα και με κύρια αιτιολογία ότι o Ham δεν βρήκε apex, ότι είναι predominantly at fault. Μπορούσε να δώσει 5δ,10δ, stop n go…

Έδωσε 10δ. Το 2018 με Κίμι-Χαμ ίδια πίστα, ο Κίμι τσίμπησε επίσης 10δ

Όπως είπε ο Masi, οι ομάδες αποφάσισαν κάποια χρόνια πίσω οι ποινές στους οδηγούς να μην επιβάλλονται με βάση το τελικό αποτέλεσμα του συμβάντος (DNF ή οτιδήποτε άλλο)


< >
Άβαταρ μέλους
By ripper
#718138
sparticle έγραψε:Στο θέμα ποινής επηρεαζόμαστε πολύ από το ποιος την πληρώνει στο συμβάν.


Το θέμα είναι ότι επηρεάζονται οι αγωνοδίκες.
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#718176 Φρέσκο - φρέσκο, σημερινό.


Άβαταρ μέλους
By panos2171
#718184
Geo f1 έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Μεγάλη στενοχώρια, κρίμα. Ντροπή για τον Λεκλέρ που πήρε ανοιχτή γραμμή έπρεπε να στρίψει κανονικά και να έβλεπε τη μαγκιά του Λούη. Είσαι Φεράρι πας για τη νίκη, τώρα να βάλετε τη δεύτερη θέση στον ιταλικό σας πάτο.

Εικόνα

Εικόνα
Πηρε ο Λεκλερ ανοιχτη γραμμη ε? :lol:


Τα θελε ο κ@λος του Μαξ, τόση επιθετικότητά κάποια στιγμή δε θα του βγαινε σε καλό. Είχε ήδη ξεκινήσει να λέγεται ότι ωρίμασε, έμαθε από τα λάθη του και άλλα τέτοια ωστόσο δεν είχε την υπερβολική πίεση, ή μάλλον δεν είχε τη δυσκολία να διεκδικήσει τη θέση του από το σημείο που υποτίθεται ότι ωρίμασε.
Μόλις του ρθε η δυνατή πίεση έκανε τα γνωστά παρελθοντικά καμικαζιλίκια του αλλά αυτή τη φορά δε του βγήκε. Δεν υπήρχε περίπτωση ο άλλος να του την χαρίσει.
Άβαταρ μέλους
By vengas
#718193 την έχει μάθει καλά τη δουλειά


βέβαια είχε και τον Nico που μαχαίρωνε λάστιχα με την μπροστα αεροτομή στο Σπα το 14 :lol:

ένας Μοντόγιας του χρειάζεται
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#718204
Corto Maltese έγραψε:Μεγάλη στενοχώρια, κρίμα. Ντροπή για τον Λεκλέρ που πήρε ανοιχτή γραμμή έπρεπε να στρίψει κανονικά και να έβλεπε τη μαγκιά του Λούη. Είσαι Φεράρι πας για τη νίκη, τώρα να βάλετε τη δεύτερη θέση στον ιταλικό σας πάτο.

Θυμισε Αυστρια 2019, αλλα πολυ χειροτερο.

Βασικα αν σκεφτουμε πού ειναι η Ferrari σαν αποδοση, ειναι ψιλοαθλος αυτο που καταφερε ο Leclerc.

Τσουκου τσουκου την Παρασκευη τεταρτος σε απολυτο χρονο (μας εχει συνηθισει σε τετοια). Το Σαββατο κρατηθηκε κοντα στις Mercedes λες ειναι μικρο το stint, αλλα οι 50 γυροι μπροστα την Κυριακη, αναρωτιεσαι -επιτελους- από πού ηρθε αυτο!

Δεν ειναι μονο οτι περασε τον Bottas στην εκκινηση ανετα, ειναι οτι εμεινε και πολυ κοντα στους δυο πρωτους στις πρωτες στροφες και περασε τον Hamilton μετα το συμβαν της Copse οριακα πριν την red flag.

Κρατηθηκε καθαρα με τη μεση γομα μπροστα, παιζοντας και λιγο playstation εκει με κατι ρυθμισεις που του λεγανε να κανει στο τιμονι απο το pit wall και φαινοταν αρκετη η διαφορα μετα τα pit stops και την ποινη Hamilton.

Το φοβερο πιστευω ειναι οτι ο ρυθμος του ηταν αρκετος για να κερδισει στα ισα και οχι λογω προβληματων τους Bottas και Perez και φυσικα τις δυο McLaren.

Αν κερδιζε τον αγωνα θα γραφαμε υμνους για την επετειακη νικη. Τωρα... λιγη αμηχανια, κυριως γιατι δεν ειδαμε και σοβαρη μαχη να κρατηθει μπροστα.

Με πιο κλειστη γραμμη παντως απο Leclerc ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ο Lewis να μην αφηνε γκαζι εκει μετα την ποινη του και βασικα γιατι θα μπορουσε να τον περασει και πιο μετα ανετα καπου.

Το ερωτημα ειναι γιατι δεν τον αφησαν απο Ferrari να πιεσει νωριτερα, να κρατησει λιγο τη διαφορα. Λογω του θεματος του κινητηρα (ασχολιαστο) ή γιατι δεν θα κρατουσαν τα λαστιχα; Παντως ηταν χαοτικη η διαφορα με τα σκληρα σε ολο το stint. Και αν σκεφτεις και τη Γαλλια, ε ναι, το λες και αθλο του Charles.

Αντε να δουμε. Κριμα για τον Sainz μπορουσε κι αυτος για καλυτερα χωρις το θεμα στα pit.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#718254
O Andrew Shovlin υποπτεύεται ότι ο Lewis Hamilton θα εγκατέλειπε μετά από την σύγκρουση που είχε με τον Max Verstappen, αν δεν υπήρχε η κόκκινη σημαία.


Γκαστονε ρε φιλε :shifty:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#718291

τι διάολο έκανε ο Sainz στο sprint race....
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#718306
marmagas έγραψε:Χακινεν,Αλονσο και Λεκλερ πηραν θεση,αγωνιστικο συμβαν.


Πολλοι πηραν θεση
(Απο αλλο φορουμ δυστυχως δεν βρηκα πηγη)

Drivers (past and present)

Daniel Ricciardo: Lewis error (unintentional)
Mark Webber: Lewis error (unintentional)
Alex Albon (bias RB): unclear but implied neither at fault?
Charles Leclerc: Racing incident
Jolyon Palmer: Racing incident
Fernando Alonso: Racing incident
David Coulthard (bias RB): Lewis error (unintentional)
Martin Brundle: Racing incident
Jenson Button: Lewis error (unintentional)
Karun Chandhok: Racing incident
Kevin Magnussen: Lewis error (unintentional)
Nikolas Kiesa: Lewis error (unintentional)
Timo Glock: Lewis error (unintentional)
Ralf Schumacher: Lewis error (unintentional)
Franck Motagny: Racing incident
Jacques Villeneuve: Lewis error (unintentional)
Mika Salo: Racing incident
Pedro de la Rosa: Lewis error (unintentional)
Felipe Massa: Lewis error (unintentional)
Rubens Barichello: Lewis error (unintentional)
Taki Inoue: Racing incident
Marcus Ericsson: Lewis error (unintentional)
Damon Hill: Racing incident
Mika Hakkinen: Racing incident
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#718320 Εμ βέβαια - Τι θα έλεγε ο Jacques Villeneuve που πήγε να του πάρει ολόκληρο πρωτάθλημα ο σαγόνιας χτυπώντας τα ψυγεία της FW19 τότε... το '97 :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#719128 Κοινως λενε, μας εφεραν κατι σλαιτς που τα 'χαν φτιαξει κατα πως τους συμφερει και θελανε κι επανεξεταση :lol:

Το γελιο θα ηταν κι αυτο μεσα στην αποφαση αν ειχανε emoticons! :shifty:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#719129
Red Bull used their data to produce illustrations comparing the racing lines taken by Hamilton while passing Verstappen and Leclerc. The stewards ruled this could not be considered new evidence as it was “created for the purposes of submissions to support the petition for review” and “created based on evidence that was available to the competitor at the time of the decision” in the form of GPS data from the cars.

The stewards noted that evidence submitted in support of a request for review must be “‘discovered’ (as opposed to created)”.


Διακωμώδηση του αθλήματος. :roll:
Έλεος με τις μπουγατσες, είπαμε, δικό τους είναι φέτος,μην ξεφτιλιζονται και ταλαιπωρούν και τα γουρούνια στα φόρα. :s_roses