Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
38%
0
N/A
2
25%
1
13%
1
13%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
13%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By g8777
#718106
sparticle έγραψε:Οι άμυνες που επιλέγει ο Μαξ από την πρώτη του χρονιά στην F1 είναι "ή αφήνεις γκάζι, ή χτυπάμε".

Έχουν αλλάξει κανονισμοί γι' αυτόν τον λόγο, έχει τιμωρηθεί τις μισές φορές τουλάχιστον και τις υπόλοιπες όχι.

Στις δε επιθέσεις του, ίσως λίγο πιο προσεκτικός, φέρνει τον άλλον σε μια θέση που σκέφτεται αν αξίζει μια εγκατάλειψη, ή να συναινέσει για λιγότερους βαθμούς.

Συγγνώμη που θα το κάνω, αλλά το συμβάν δεν μπορώ να το δω χωρίς να σκεφτώ την άμυνά του το Σάββατο στις ίδιες στροφές, καθώς και το πώς αμύνθηκε την Κυριακή στην πρώτη στροφή -όπου βγήκε εκτός και ο Lewis πάλι άφησε- ή και την άμυνά του στην αριστερή στροφή πριν την Copse, όπου ο Hamilton βρέθηκε νομίζω οριακά μπροστά, αλλά ο Max κράτησε και πάλι πολύ επιθετικά την εσωτερική (αλήθεια εκεί αν ο Lewis έκλεινε τη γραμμή του προς την αγωνιστική, δεν θα χτυπούσαν πίσω αριστερός του Hamilton με μπροστά δεξί του Max? Εκεί τι θα λέγατε κάποιοι;)

Ο Lewis λοιπόν, άνοιξε την γραμμή του και παράτησε την προσπάθεια στην αριστερή πριν την Copse, πήρε πολύ καλύτερη γραμμή στην έξοδο και κάπου εκεί κλείδωσε στο μυαλό του ότι θα επιτεθεί στην Copse.

Προφανώς και πολύ καλά έκανε. Είχε την θέση να το κάνει με πολύ καλές προϋποθέσεις να περάσει. Και έφερε τον Max στην ίδια θέση που φέρνει ο ίδιος τους αντιπάλους του "ή αφήνεις, ή χτυπάμε". Ο Max δεν άφησε ούτε γκάζι, ούτε χώρο και χτυπήσανε. Racing Incident. Συμφωνώ 100% με την άποψη του Alonso και του Leclerc.

(Στην ίδια πίστα το 2019 o Leclerc έπαιξε την "άμυνα Verstappen" στον δημιουργό της, με αποτέλεσμα ο Max να μην καταφέρει να περάσει ποτέ και πουθενά τον Μονεγάσκο και... να βραβευτεί από την FIA γι' αυτό στο τέλος της χρονιάς :svivhaha: )

Ευτυχώς που ο Μαξ είναι καλά φυσικά και μακάρι να μην επηρεαστεί καθόλου από αυτό το ατύχημα.

Επίσης, η όλη στάση της Red Bull μετά το συμβάν είναι απαράδεκτη. Είναι σαφές ότι στοχοποιούν το πιο δυνατό χαρτί της Merc αυτή τη στιγμή, που είναι φυσικά ο Hamilton. Και πιστεύουν ότι τον χτυπάνε εκεί που πονάει, όχι δηλαδή οι οπαδικές γιούχες της Monza το 2018, ή τα ρατσιστικά σχόλια κάποιων γελοίων -αυτά τον πωρώνουν περισσότερο. Υπονοούν ότι είναι βρώμικος οδηγός και θέλουν να ξεφτιλίσουν τον Sir μες στην πατρίδα του. Κάτι μου λέει όμως ότι ούτε από αυτά μασάει ο τύπος.

Για το συμβάν και πάλι, πιστεύω ότι και ο Μαξ καλά έκανε και έπαιξε τόσο ακραία. Το ίδιο ακραία έχουν οδηγήσει και άλλοι θρύλοι του σπορ καθώς και ο ίδιος ο Hamilton. Αυτό θέλουμε να βλέπουμε. Δεν ωφέλησε τον ίδιο βέβαια, μια χαρά θα ήταν και δεύτερος για το πρωτάθλημα. Νομίζω πως όλη του η ιδιοσυγκρασία στην οδήγηση ταιριάζει και με της Red Bull, φαντάζομαι ήθελαν ΠΑΡΑ πολύ να κερδίσουν τη Merc και τον Hamilton μέσα στην έδρα τους, τη μέρα που έφεραν και αναβαθμίσεις.

Έπαιξαν και έχασαν.


:s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy

Στικυ.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#718109 :lol: ναι στικυ

Οποτε οταν τα εκανε ο Μαξ ηταν το κακο παιδι, και τωρα που τα κανουν οι αλλοι στον Μαξ ειναι καρμα και ας προσεχε...Καμια εντυπωση πραγματικα.

Ο Λουης απο την πρωτη του χρονια ειχε δειξει τι καλοπαιδο ηταν. Αλλα οταν τα λεγαμε ειμασταν οι πονεμενοι Αλονσο φανς...
Τεσπα αυτα τα hybrid χρονια εκαναν πιο πολυ κακο σε καποιους παρα καλο...
Καλομαθαν και <αραξαν> και φετος στα πρωτα ζορια δειχνουν χαρακτηρα...

Πρεπει μαλλον να αποδεχτουμε οτι οταν εμπλεκεται ο Μαξ σε καποιο περιστατικο, παντα θα φταιει εκεινος και ποτε ο αλλος.
Μη χαλαμε και την ζαχαρενια μας καλοκαιριατικα.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#718110 Δε θα φταίει πάντα αυτός, αλλά θερίζει ότι έσπειρε. Γιατί πχ όταν έπαιζε το σκληρό αγόρι με τους Φερράρι ξέροντας ότι είχαν κάποιες ελπίδες για πρωτάθλημα ενώ αυτός έφτιαχνε fan base δεν είχε να χάσει κάτι.
Τώρα όλοι οι άλλοι ξέρουν ότι έχει να χάσει και στην δύσκολη στιγμή δε θα πει κανείς μια κουβέντα συμπάθειας για τον Μαξ. Ο Λεκλέρ πρακτικά τον έδωσε συνυπεύθυνο, γιατί του έχει μαζεμένα. Όλοι του έχουν μαζεμένα. Δε βλέπω κανέναν να τον κοιτάει με συμπάθεια στο γκριντ και είναι απορίας άξιο. Αλόνσο, Φέτελ, Λιούις, Σούμι στην κυριαρχία τους είχαν και συμπάθειες. Ο Μαξ καθόλου και αυτό θα βγει στην πίστα όταν κάποτε κάποιος θα πρέπει να σηκώσει πόδι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#718111 Αυτή η καραμέλα με το ότι ο LH πρώτη φορά ζορίζεται, καλό είναι να τελειώσει κάποια στιγμή. Μια χαρά τον ζόρισε και η Ferrari με τον Vettel και τον ανάγκασε να κάνει μια εξαιρετική χρονιά το 2018.
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_Form ... ampionship
Εως τα μισά, πηγαίναν δίπλα δίπλα, με τον Vettel να έχει και προβάδισμα.
Δεν είναι λοιπόν ούτε η πρώτη φορά, ούτε προφανώς θα είναι η τελευταία. Ο LH έχει δείξει τρομακτική αντοχή ακόμη και όταν είναι πίσω στην βαθμολογία.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#718113 Διαφωνω με τον sparticle σε ενα πολυ συγκεκριμενο σημειο που εχω ηδη γραψει.

Στην περιπτωση Λουη - Μαξ, πριν μπουνε στη στροφη, ο Μαξ ειχε κατσει στο μεσο της πιστας και λιγο δεξια, εχοντας αφησει στο Λουη ειτε πολυ χωρο στην εξωτερικη ειτε λιγο χωρο στην πολυ εσωτερικη.
Ο Μαξ ειχε το δικαιωμα να το κανει αυτο, δεν ηταν παραλογο, ουτε ακραιο.

Ο Λουης επελεξε να παει απο την πολυ εσωτερικη.
Λιγο πριν τη στροφη εκαναν και οι δυο λιγο πιο αριστερα, αλλα και παλι ο Λουης ηταν ηδη παρα πολυ μεσα για να καταφερει να γλειψει το απεξ της στροφης.
Με το που αρχισε να στριβει, δεν ειχε την προσφυση, οντας ηδη τοσο εσωτερικα, να βαλει τη μουρη ακομα πιο μεσα.
Οποτε περασε πολυ μακρια απο το απεξ.

Αν καταφερνε Ο Λουης να γλειψει το απεξ και δεν ειχε αλλο χωρο εσωτερικα και ο Μαξ συνεκλινε προς τα μεσα, τοτε θα ηταν φαουλ του Μαξ.
Αλλα εν προκειμενω δεν εγινε αυτο.
Ο Λουης ειχε το χωρο εσωτερικα, τον οποιο δεν μπορουσε να εκμεταλλευτει, λογω της πολυ ακραιας γραμμης γι'αυτη την ταχυτητα.
Εκει λοιπον ειναι το φαουλ του Λουη.

Ο Μαξ απο την αλλη, θα επρεπε να καταλαβει οτι ο Λουης δε θα μπορεσει να γλειψει το απεξ και να προστατεψει πανω απ'ολα τον εαυτο του και το πρωταθλημα του.
Θα μπορουσε να εμενε λιγο πιο εξω και να μην εχει τετοια βαθμολογικη χασουρα.
Πρωταθληματα παιρνεις και με το μυαλο...
Αλλα δε καθε περιπτωση η ευθυνη του Μαξ εχει να κανει περισσοτερο με τον ιδιο του τον εαυτο και το πρωταθλημα.

Για το συμβαν ο Λουης ευθυνεται περισσοτερο.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#718115
Corto Maltese έγραψε:Δε θα φταίει πάντα αυτός, αλλά θερίζει ότι έσπειρε. Γιατί πχ όταν έπαιζε το σκληρό αγόρι με τους Φερράρι ξέροντας ότι είχαν κάποιες ελπίδες για πρωτάθλημα ενώ αυτός έφτιαχνε fan base δεν είχε να χάσει κάτι.
Τώρα όλοι οι άλλοι ξέρουν ότι έχει να χάσει και στην δύσκολη στιγμή δε θα πει κανείς μια κουβέντα συμπάθειας για τον Μαξ. Ο Λεκλέρ πρακτικά τον έδωσε συνυπεύθυνο, γιατί του έχει μαζεμένα. Όλοι του έχουν μαζεμένα. Δε βλέπω κανέναν να τον κοιτάει με συμπάθεια στο γκριντ και είναι απορίας άξιο. Αλόνσο, Φέτελ, Λιούις, Σούμι στην κυριαρχία τους είχαν και συμπάθειες. Ο Μαξ καθόλου και αυτό θα βγει στην πίστα όταν κάποτε κάποιος θα πρέπει να σηκώσει πόδι.


Δυστυχώς έτυχε να αναθρεφτει οδηγικά βάση της φιλοσοφίας της Ρεντ Μπουλ.
Το δύσκολο κομμάτι μελλοντικά θα είναι να διαχειριστεί την (νομοτελειακή ) πτώση της απόδοσής του. Η Ρεντ Μπουλ από την άλλη γνωρίζει πολύ καλά πώς θα την διαχειριστεί
Ελπίζω να μην δούμε τπτ ομορφιές.
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#718117
Geo f1 έγραψε:Συμφωνω με τα γραφομενα σου.
Σε μερικΑπο την αλλη και ο Μαξ πρεπει να μαθει ειδικα φετος οτι παει για τιτλο. Και πρεπει να σκεφτεται και να πραττει 10 φορες πιο προσεκτικα ειδικα στις μαχες του με τον Χαμιλτον..


Πιστεύω θυμάσαι κάτι ποστακια που κάναμε πριν 3-4 χρόνια όταν δεν διεκδικούσε τίποτα και χωνοταν χωρίς αύριο σε διεκδικητές (Χαμ φεττελ) όταν το επέτρεπε ο αγώνας, οι συνθήκες και το μονοθέσιο , και λέγαμε ότι όλα είναι πιο εύκολα όταν ο άλλος μετράει και το τελευταίο πονταλακι ενώ εσύ δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Και ότι θα ρθει η στιγμή που θα είναι και αυτός στην ίδια θέση. Και να που ήρθε. Και θα ξανάρθει και στο μέλλον να είσαι σίγουρος.
Για αυτό από εδώ και πέρα πρέπει να είναι πιο συγκαταβατικός, γιατί στην τελική είναι απλά μαθηματικά, καλύτερα 18 παρά 0 πόντους.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#718118 +1 και από μένα στον Sparticle.

High Fidelity τι ψάχνεις...
Στο πρώτο πρωτάθλημα που διεκδικεί ο Max έχουμε διαβάσει ν φορές για την πρώτη φορά που ζορίζεται ένας 7κις που έχει διεκδικήσει και χάσει αλλά 4, κάποια από αυτά στον πόντο και έχει κερδίσει και ένα πρωτάθλημα στην τελευταία στροφή υπό βροχή.
Αν είχε όπλο το φόρουμ θα είχε αυτοπυροβολήθει στο κεφάλι.

Yugo μια παρατήρηση σε αυτά που γράφεις.
Ο Max ήθελε πάση θυσία να καλύψει την εσωτερική. Έκλεισε τον Hamilton στην πρώτη απόπειρα και αφού ο Lewis έκανε το dummie αριστερά άφησε χώρο ο Max και χώθηκε στην εσωτερική. Όταν λοιπόν έχεις χάσει την εσωτερική και ξέρεις ότι ο άλλος που έχει έρθει δίπλα σου πριν την στροφή ότι είναι πολύ εσωτερικά για να μην ανοίξει την γραμμή του δεν στρίβεις σαν να μην υπάρχει εκεί. Ούτε μόνος σου είσαι ούτε έχεις "κερδίσει" την στροφή.
Επειδή λοιπόν ο Lewis έχει κερδίσει την εσωτερική αλλά χάνει το apex και ο Max έχει χάσει την εσωτερική αλλά στρίβει κλειστά πάνω στον άλλο για μένα είναι racing incident. Δεν απαιτείς με το έτσι θέλω από τον άλλο να φρενάρει, λακαμας δεν είναι.

Και όπως είπε ο Sparticle ήδη έχει κάνει 2 πολύ επιθετικές άμυνες και είναι αυτός που έχει να χάσει περισσότερα.

Νομίζω η ατάκα που τα λέει όλα είναι αυτή του Hamilton.
I will not be bullied into being less aggressive.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#718120 Δλδ Κορτο το 2016 που αρχισε η κοντρα Μαξ-Φερραρι και το 2017 η κοκκινη ομαδα πηγαινε ή ειχε ελπιδες για τιτλο?
Η το γραφουμε μονο και μονο για να το γραψουμε. Το 2016 ουτε νικη δεν πηρε ο Φεττελ ή ο Κιμι
O Μαξ μπηκε στα 17 στην Φ1. Και εδειξε αμεσως κατι ιδιαιτερο. Και καλο (γρηγορος) και κακο (τσογλανος)
Λογικο λοιπον να μην εχει συμπαθειες οταν ξερουν οτι αυτον πρεπει να κερδισουν στο μελλον. Και ο Λεκλερ να εχει μαζεμενα γιατι τις <εχει φαει> και αυτος...(Δεν ξεχναμε και την Σουζουκα 2019)

Λυπαμαι αλλα επιμενω οτι το αληθινο ζορι ειναι φετος. Τον Φεττελ μια χαρα τον ειχε ανετα...Για αυτο και οι τοσο ομορφες κουβεντες που ανταλλαζαν...Βεβαια και εκει οταν πηγαινε να ξεφυγει το πραγμα ειχαμε κατι ομορφιες οπως στο Μπακου το 2017 η Καναδα 2019.
Οτι εγινε εγινε λοιπον και δεν αλλαζει...
Αυτο που με καιει οπως εγραψα και πιο πανω ειναι τι ποινες θα εχει ο Μαξ μετα απο το κατεστραμενο μονοθεσιο στο μελλον. Καπου διαβασα οτι ισως σωθει το μοτερ...Αλλα το ρισκαρεις?

Ρε g για να τελειωνουμε αυτη την κουβεντα με το χερι στην καρδια. Αν στην copse χθες ηταν αναποδοι οι ρολοι θα εγραφες ακριβως τα ιδια? Θα ελεγες racing incident με παραπανω ευθυνη στον Λουη που δεν πηγε πιο ανοιχτα στη στροφη?
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#718121
Geo f1 έγραψε:Λυπαμαι αλλα επιμενω οτι το αληθινο ζορι ειναι φετος.


Ουτε αυτο ισχυει. Γιατι ο ενας ειναι 23 κι ο αλλος 36. Γιατι ο ενας εχει ΜΗΔΕΝ κι ο αλλος ΕΠΤΑ κατσαρολια.

Ειναι σε διαφορετικη φαση η καριερα τους.

Δεν θα πεις εσυ ουτε εγω στον Χαμιλτον τι και πως θα πρεπει να κανει. Ο Μαξ θα πρεπει να σκεφτει αν θελει τιτλο και τι πρεπει να κανει για να τον παρει. Αν αφηνε μπορει να τον περναγε μετα, μπορει να τερματιζε δευτερος και να ειχε +18 στο πρωταθλημα απο οσους εχει σημερα. Αν χασει το φετινο με διαφορα μικροτερη των 18 θα το καταλαβει κι αυτος. θα ειναι αργα για φετος ομως και του χρονου με τοσες αλλαγες ποιος ξερει;
Άβαταρ μέλους
By g8777
#718122 Γκεακο συνεχιζεις να επιμενεις στο ιδιο μοτιβο κουβεντας. Λες και με ενα "ναι" ή "οχι" θα προκυψει κατι εποικοδομητικο.

Για να μην μου στενοχωρισαι παντως, θα εγραφα ακριβως τα ιδια με τωρα. Ξεκαθαρο racing incident, αναμενομενο με το κλιμα που εχει δημιουργηθει φετος.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#718125
ripper έγραψε:+1 και από μένα στον Sparticle.

High Fidelity τι ψάχνεις...
Στο πρώτο πρωτάθλημα που διεκδικεί ο Max έχουμε διαβάσει ν φορές για την πρώτη φορά που ζορίζεται ένας 7κις που έχει διεκδικήσει και χάσει αλλά 4, κάποια από αυτά στον πόντο και έχει κερδίσει και ένα πρωτάθλημα στην τελευταία στροφή υπό βροχή.
Αν είχε όπλο το φόρουμ θα είχε αυτοπυροβολήθει στο κεφάλι.

Yugo μια παρατήρηση σε αυτά που γράφεις.
Ο Max ήθελε πάση θυσία να καλύψει την εσωτερική. Έκλεισε τον Hamilton στην πρώτη απόπειρα και αφού ο Lewis έκανε το dummie αριστερά άφησε χώρο ο Max και χώθηκε στην εσωτερική. Όταν λοιπόν έχεις χάσει την εσωτερική και ξέρεις ότι ο άλλος που έχει έρθει δίπλα σου πριν την στροφή ότι είναι πολύ εσωτερικά για να μην ανοίξει την γραμμή του δεν στρίβεις σαν να μην υπάρχει εκεί. Ούτε μόνος σου είσαι ούτε έχεις "κερδίσει" την στροφή.
Επειδή λοιπόν ο Lewis έχει κερδίσει την εσωτερική αλλά χάνει το apex και ο Max έχει χάσει την εσωτερική αλλά στρίβει κλειστά πάνω στον άλλο για μένα είναι racing incident. Δεν απαιτείς με το έτσι θέλω από τον άλλο να φρενάρει, λακαμας δεν είναι.

Και όπως είπε ο Sparticle ήδη έχει κάνει 2 πολύ επιθετικές άμυνες και είναι αυτός που έχει να χάσει περισσότερα.

Νομίζω η ατάκα που τα λέει όλα είναι αυτή του Hamilton.
I will not be bullied into being less aggressive.


Βλεπουμε το συμβαν με παρομοια ματιά αλλα διαφωνουμε στις λεπτομερειες.

Εκει που διαφωνω περισσοτερο ειναι στο οτι ο Μαξ εστριψε σα να μην υπαρχει ο Λουης εκει.
Νομιζω πως κατα τη διαρκεια της στροφης του αφησε πολυ χωρο, γιατι η επαφη ηταν οριακη και ο Λουης βρισκοταν 1 μετρο μακρια απο τα εσωτερικα ορια της πιστας.
Αν ο Λουης δεν ειχε επιλεξει τοσο υπερβολικη γραμμη για την ταχυτητα του, ή τοσο υπερβολικη ταχυτητα για τη γραμμη του, ειχε 1 μετρο διαθεσιμο πλατος για να εκμεταλλευτει.
Σιγουρα ο Μαξ υπολογισε εως ενος σημειου οτι ο Λουης θα δυσκολευτει να στριψει, χωρο εδωσε, αλλα ισως δεν κατανοησε ποσο δυσκολο ηταν ο Λουης να στριψει ακομα και με τοσο διαθεσιμο χωρο.

Οποτε στα ματια μου αν καποιος ειναι να κατηγορηθει αυτος ειναι ο Λουης.
Εφοσον ειχε χωρο εσωτερικα σε ολη τη διαρκεια της στροφης, θα επρεπε να φροντισει την ταχυτητα του ωστε να καταφερει να γλειψει το απεξ.
Αν το καταφερνε δε θα του ελεγε κανεις τιποτα.
Εν προκειμενω ομως θελησε να στριψει με τοσο υψηλη ταχυτητα που κατι τετοιο ηταν αδυνατο.

Και εγω θεωρω πως ο Μαξ επρεπε να δωσει το λιγο ακομα χωρο αντιλαμβανομενος την κατασταση του Λουη, αλλα προσεξε, μονο και μονο που λεω λιγο ακομα, δεινχει οτι ηδη θεωρω πως ειχε δωσει πολυ...
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#718130 Απλα ξερεις το γινεται yugo? Καποιοι δεν βλεπουν την φαση τελειως μεμονωμενα.
Αλλα κουβαλουν και μνημες του παρελθοντος (οτι σπειρεις θα θερισεις, οταν παλευε με τις φερραρι οταν εκανε το ενα οταν εκανε το αλλο) Οποτε η πλαστιγγα γερνει κατα του Μαξ.

Πεταξε ο Φεττελ τον Μαξ το 2019 στην ιδια πιστα εκτος...Τι ακουσαμε μετα??


Corto Maltese έγραψε:ΜΠΡΑΒΟ ρε Σεμπ. ΜΠΡΑΒΟ να πούμε!

elteo έγραψε:NA AΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΦΕΤΤΕΛΑΚΟ! :metalo:

Corto Maltese έγραψε:That's racing! Καλά δεν τα λέω;

Και διαφορα αλλα...Οποτε μην περιμενετε να σας παιρνουμε και πολυ σοβαρα στα επομενα σχολια σας
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#718131 Yugo το περιγράφεις πολύ ωραία και με μεγάλη ακρίβεια. Κι εγώ αυτό είδα.

Ωστόσο, η δική μου άποψη είναι πως δεν είναι κάτι για τιμωρία, ούτε για τον έναν ούτε για τον άλλον. Μια επαφή/σύγκρουση/εγκατάλειψη δεν τιμωρείται πάντα (ειδικά στις πιο πίσω θέσεις περνάει και απαρατήρητη).

Βασικά ο Ham ήξερε από το Σάββατο ότι μετά την Copse δεν έχει ελπίδα. Η Merc δεν μπορούσε να ακολουθήσει ούτε τη Ferrari στις Μαγκοτς-Μπεκετς-Τσάπελ πώςτιςλεν πριν την Χάνγκαρ. Οπότε, πολύ απαιτητικά πήρε την εσωτερική, παρόλο που ο Ver του άφησε πάρα πολύ λίγο χώρο. Και ναι, προφανώς με αυτόν τον λίγο χώρο δεν μπορείς να στρίψεις στην Copse γλείφοντας όπως λες το apex.

Αλλά αυτό -κατά τη γνώμη μου- δε σημαίνει ότι έκανε κάτι μεμπτό. Ούτε και ο Max βέβαια έφταιγε σε κάτι. Απλώς και οι δύο έδωσαν μεν χώρο στον αντίπαλο, αλλά πάρα πολύ λίγο.

Ο Max περίμενε λίγο περισσότερο χώρο για να στρίψει πιο κλειστά, ο Ham λίγο περισσότερο για να στρίψει πιο ανοιχτά, και χτύπησαν.

Και μία υπόθεση, χωρίς πολύ νόημα ίσως, αλλά θα την κάνω:

Στο θέμα ποινής επηρεαζόμαστε πολύ από το ποιος την πληρώνει στο συμβάν.

Αν και ο τρόπος που χτύπησαν είναι συνήθως πιο επικίνδυνος για αυτόν που έχει την εξωτερική, υποθέστε ότι γίνεται ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ και μετά το χτύπημα εγκαταλείπει ο Ham και ο Max συνεχίζει. Άλλωστε ειδικά σε μια στροφή όπως η Copse, είναι 100% θέμα τύχης τι θα συμβεί μετά από μια επαφή.

Σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα συζητούσαμε για ποινή Ham. Κάποιοι μπορεί να συζητούσαν για ποινή Verstappen, επειδή θα είχε εγκαταλείψει ο Hamilton. Καταλαβαίνεις όμως ότι αυτό κάνει λίγο προβληματική την κουβέντα για το τι είναι επιλήψιμο και τι όχι.