Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
20%
1
10%
1
10%
0
N/A
1
10%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
10%
3
30%
1
10%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#714197
BARHonda έγραψε:Κάπου εδώ βέβαια να υπενθυμίσουμε ότι η Honda έχει πάρει τη μαγική απόφαση να αποχωρήσει στο τέλος της χρονιάς....


Ντεζαβου. Γινοντουσαν ρεζιλι τοσα χρονια και με το που εφτιαξαν ντομιναντ μονοθεσιο εφυγαν "κι εκαναν μαγκα" το Μπραουν (οχι πως δεν ειναι Μαγκας απο μονος του ο συγκεκριμενος).

Τωρα δειχνουν να εχουν φτιαξει τρομερο μοτερ και θα το κρατησει η Ρεντ Μπουλ να βαλει ισως το ονομα της πανω κι επισης να μπορει να το μεταπουλησει σε αλλες ομαδες (αν καταλαβα καλα το ντιλ που εχει γινει)!
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#714199 Κέρδισαν μήπως άνοδο στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη; δε νομίζω. Γιατί να κάτσουν τότε;
Άβαταρ μέλους
By ripper
#714200 Πολύ ωραίος αγώνας με σασπένς και μια χαρά προσπεράσματα.

Red Bull και Mercedes ήταν πολύ κοντά, στο midfield οι McLaren σαφώς πιο γρήγορες, χάλια οι Ferrari.

Με το λαθάκι του Max η Mercedes πήρε το πάνω χέρι αλλά (κατά την γνώμη μου) αυτοκτόνησε χάνοντας έναν δικό της αγώνα.
Ενώ με το pit stop του Bottas ουσιαστικά ανάγκασαν τον Verstappen να μπει στον επόμενο γύρο, δεν έβαλαν και τον Hamilton για να βγει σίγουρα μπροστά. Δεν πίστευαν ότι μπορεί να γίνει το undercut ενώ είχε ήδη φανεί πόσο αποτελεσματικό ήταν από τους Leclerc και Ricciardo. Για αυτό μετά αναρωτιουνταν πως έχασαν την θέση. Μετά η Red Bull και ο Max εκμεταλλεύτηκαν το δώρο και κλείδωσαν τον αγώνα παρότι το πάλεψε μέχρι τέλους ο Λούης.
O Bottas ενώ είχε καλό ρυθμό στις μάχες ήταν τραγικός και για άλλη μια φορά έχασε κατά κράτος στην διαχείριση ελαστικών (τελικά και από τον Perez).
Γιατί δεν μπήκαν μετά για το FL ακόμη προσπαθώ να καταλάβω. Γενικά στην πίεση έχει κάνει αρκετά λάθη η Merc.

Πιο πίσω οι McLaren πέρασαν τους πάντες με δύο διαφορετικές στρατηγικές. Αρκετά ανώτερες σε ρυθμό αγώνα. Αρκετά καλύτερος αγώνας και από τον Ric αν και έχασε τελικά από τον Norris.
Gasly και πάλι πολύ καλός ενώ αναγεννημένος και ο Alonso.
Οι Ferrari είχαν τραγικό ρυθμό και τελικά τους πέρασαν και οι Aston οι οποίες και πάλι είχαν έξυπνη στρατηγική.

Πάμε για Αυστρία!
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#714206 Οπως ειπε κι ενας αλλος νωριτερα φανταζομαι δεν εβαλαν για FL τον Bottas γιατι ηταν υπο διερευνηση -για λογο που δεν καταλαβα- το προσπερασμα του Perez και μαλλον ηλπιζε η Merc για καμια ποινουλα στον Τσεκο.

Ο Bottas εκανε την ιδια βλακεια στην υποτιθεμενη του αμυνα και με τον Ver και με τον Perez. Εντωμεταξυ αν ειχε κρατησει ενα γυρο ακομα πισω του τον Verstappen, μπορει και να κερδιζε ο Lewis.

Η γκρινια του οτι δεν τον ακουσαν για δυο pit stop ειναι πιστευω αλλο ενα στοιχειο οτι δεν τον υπολογιζουν καθολου ουτε καν για φετος.

ripper τελικα το προσπερασμα ηταν καθαρο; Γιατι πολυ ευκολα περασε ο Norris :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By ripper
#714208 Δεν ακούστηκε κάτι και δεν έχω διαβάσει ακόμα, είχε πάντως πολύ πιο φρέσκα λάστιχα και πολύ γρήγορο ρυθμό εκείνη την στιγμή ο Norris.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#714215
g8777 έγραψε::roll:

Για αυτο μιλαμε ΠΑΝΤΑ στο τελος Μπουσσε. :s_empathy


:s_rofl :s_rofl

Τι ηταν αυτο ρε παιδια.
Παλι σβαρνα δοκιμαστικα και αγωνα μαζι...
Ποπο δεν πεφτει που λεει και μια ψυχη :oops:
Με 2 Περεζ θα ειχε νικησει ο Λουης σημερα. Οπως και με 2 Μασσα η Φερραρι ποτε δεν θα απειλουσε για τιτλο καποιες χρονιες...
Πολυ ενταση ο αγωνας. Η Μερκ εκει που πηγαινε τραινο τον Μαξ φαινοταν φαβορι. Ευτυχως που εκει στην ρεντ μπουλ ειχαν βαλει ενα κλικ λιγοτερο φτερο..
Να πω την αληθεια καπου εκει στο 49/53 ελεγα οτι θα την κρατησει την νικη ο Λουης...Γιατι αρχισα να βλεπω και στα λαστιχα του Μαξ φθορα..
Μπραβο φωτια πρωταθλημα.
Αλονσρος στο 2ο μισο του αγωνα ανεβηκε παλι. Πολυ περιεργο μονοθεσιο η Αλπιν. Μια πεταει μια σερνεται. Ο τοπικος ηρωας Οκον δεν τα καταφερε να μπει 10αδα. Η γρια μια χαρα :s_thumbsup

2 Αυστριες στο καπακι...
70/30 το βλεπω υπερ της Μερκ
Θα πρεπει να ειναι κοντα στο 99,8% ο Μαξ για να εχει ελπιδες.... :s_wink
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#714216
ripper έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Οι Ferrari δυνατές και σε πίστα τέτοιου είδους. Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρα η 3η δύναμη και μένει να αποδειχθεί με ένα Ρ3 στο τέλος του Πρωταθλήματος απλά.

Καλούτσικα πάει το θέμα γενικά.


Guess again.
Απλά η McLaren έχει θέμα στα δοκιμαστικά, όπου πέρα από το ότι δεν είναι το ίδιο γρήγορη με τον αγώνα κάνουν και πολλά underperform.



Ακριβώς όπως το είπες, guess, δηλαδή μαντεψιά χρειάζονταν για να προβλέψει κάποιος ότι από 3η δύναμη στα qualies θα είχαν τέτοια προβλήματα στον αγώνα. Δεν ήταν ότι η McLaren overperformed, η Ferrari underperformed. Το τι έφταιξε πρέπει να το βρούνε οι ίδιοι, γιατί αν επαναληφθεί αυτό, θα χάσουν πολλούς βαθμούς.

"Le Castellet 20 June 2021
The race in France proved to be very difficult for Scuderia Ferrari. For the first time this season, neither driver made it into the points, with both the SF21s affected badly by tyre degradation.

Struggling after a few laps. After the start, Carlos’ and Charles’ race pace seemed reasonable, but after a dozen or so laps, the tyres on the SF21 began to suffer with degradation, particularly on the front left. The same happened on the second stint which both drivers tackled on the Hard tyre, with it working for a few laps before the race pace gradually slowed. It meant that Carlos and Charles were easy prey for those behind. Even splitting the strategies did not work, with Charles making a second stop to take on another set of Mediums, while Carlos ran to the chequered flag without a further pit stop.

A tough lesson. The immediate priority for the team is to analyse all the data from this weekend to prepare as well as possible for the double-header at the Spielberg circuit, that starts with the Styrian Grand Prix on 27 June, followed by the Austrian one on 4 July.

Carlos Sainz #55

It is clear that today we didn’t perform well and that we lacked pace. Since the very beginning we really struggled with degradation and we carried that issue through the entire race, regardless of the compound.

Despite my best efforts, it was impossible to hold our initial position. We must analyse what happened, understand the issue and try to address it. If there is a team capable of doing that, it’s this one. A double header in Austria awaits and I’m sure we will bounce back.

Charles Leclerc #16

It was a very difficult race today. Both Carlos and I struggled on the two compounds we ran.

Towards the end, we made another stop for a fresh set of Mediums on my side, to see whether there was something we could do better.

But it was the same as on the first stint: okay for three to four laps followed by heavy degradation. It is a big weakness and the main thing that we have to focus on now is understanding and improving for the future.

Mattia Binotto Team Principal

A very difficult Sunday, which sees us go home empty-handed. Tyre performance severely affected our race today.

It’s hard to accept, but we will learn from it, determined to move forward. Living through the experience of a race like this, can make you a stronger team."

https://www.ferrari.com/en-GR/formula1/ ... ace-report


Στα αποδέλοιπα, άξιος νικητής ο Μαξ και η RBR και η μόνη παρηγοριά σήμερα για έναν τιφόζο είναι ότι επιτέλους θα σπάσει το σερί (ευελπιστούμε) της Mercedes.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#714225
Geo f1 έγραψε:

2 Αυστριες στο καπακι...
70/30 το βλεπω υπερ της Μερκ
Θα πρεπει να ειναι κοντα στο 99,8% ο Μαξ για να εχει ελπιδες.... :s_wink
Εικόνα


:lol:

Καλό τα παραμύθι αλλά δεν έχει δράκο. Με αυτόν τον πύραυλο που δώσανε στον Μαξαρο φέτος ούτε φανέλα δεν θα αλλάζει μετά τον αγώνα. Όι τυφλοί είδαν,οι κουφοί άκουσαν χτες. :iconcool: Μόνοι οι :lipsealed: δεν καταλαβαίνουν.
Το είπε και ο Κόρτο,εν αρχή ήν η Λίμπερτι. :s_gamer
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#714226 Από που ήταν φαβορί οι Μερκ όταν για πόσους γυρους ήταν πίσω από την RB με drs ανοιχτό και δεν μπορουσαν να περασουν;
Ξεκάθαρα καλυτερο μονοθέσιο η RB.

Μπράβο στον Μαξ ήταν εξαιρετικός!

Η Φερράρι, τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα..

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#714227
Νίκος Παππάς έγραψε:Από που ήταν φαβορί οι Μερκ όταν για πόσους γυρους ήταν πίσω από την RB με drs ανοιχτό και δεν μπορουσαν να περασουν;
Ξεκάθαρα καλυτερο μονοθέσιο η RB.


Απλα να θυμισω οτι οταν ηταν πισω ο Μαξ, δεν καταφερε να ανοιξει το ΝτιΑρΕς ουτε μια φορα.

Ενω οταν ηταν μπροστα ο Μαξ, ακομα κι ο Μποττακος ειχε σε καθε γυρο ΝτιΑρΕς.

Ξεκαθαρα καλυτερο μονοθεσιο η Μερσεντες :s_yes

Και ξαχασα να πω το πιο σημαντικο. Παλι καλα που σταματησαν τις "κλεψιες" της Ρεντ Μπουλ με αεροτομες+λαστιχα και ειδαμε ωραιο αγωνα. Την πρωτη φορα που θα εχει ντομιναντ μονοθεσιο η Ρεντ Μπουλ, θα ριξουμε ΠΟΛΥ γελιο με την ευκολια που θα κερδιζει ο Μαξ. Ουτε αναμεσα στο Μαξ και στον Τσεκο δε θα καταφερει να τερματισει ο Λουης :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#714228 Επισης μην ξεχασω να πω οτι ο Μποττακος, κρατησε περισσοτερη ωρα πισω του το Μαξ απ' οτι καταφερε να τον κρατησει πισω του ο 7ακις. Για να μη λεμε μπουρδες οτι ο Φινλανδος δε βοηθησε αρκετα τον ομοσταβλο του. Εδω ο ιδιος ο Λουης κοτζαμ 7ακις δε μπορεσε να βοηθησει καλυτερα τον εαυτο του απεναντι στον οδοστρωτηρα Μαξ. Με το που τον πετυχε ο Μαξ, τον περασε σα σταματημενο. Λες και του εριχνε γυρο κι αναβοσβηνανε τα μπλε πανελς/σημαιες στο Λουη να κανει στην ακρη ηταν η προσπεραση.

Μην τα ριχνουμε ολα στο φουκαρα το Μποττακο :s_sad
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#714229
Geo f1 έγραψε:...Πολυ περιεργο μονοθεσιο η Αλπιν. Μια πεταει μια σερνεται...


Ετσι.

Εχθες προσεξα οτι ακομα και τους πρωτους γυρους με το που εβαλε τα ασπρα λαστιχα, επισης σερνοτανε η Αλπιν. Σιγα σιγα οσο περνουσαν οι γυροι αρχισε να κατεβαζει χρονο ο Αλονσο και να φαινεται μεσα στην πιστα.

Δεν ξερω αν πιο μετα μπηκαν στο σωστο παραθυρο λειτουργιας τα λαστιχα ή αν με καλη διαχειρηση ελαστικων καταφερε ο Ισπανος να εχει ακομα λαστιχα στο δευτερο μισο του στιντ, οταν οι αλλοι ειχαν ξεμεινει απο λαστιχα :hmmm:

Οπως και να ΄χει εχουν μεγαλες μεταπτωσεις στην αποδοση απο κουαλι σε αγωνα, οπως επισης και μεσα στον αγωνα αναλογα με τα λαστιχα. Κατι δεν παει καθολου καλα εκει...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#714242
Corto Maltese έγραψε:Τα κουκούτσια στη σφυρίχτρα τα πήρε πάλι ο Μαξ. Μια γραμμή διαφυγής για τους 19 άλλη για τον επόμενο πρωταθλητή. Άγχος η Liberty να το κλειδώσει :iconcool:


Το "εκτος πιστας" τιμωρειται οταν δινει καποιο πλεονεκτημα. Οπως σωστα τιμωρηθηκε ο Μαξ στο Μπαχρειν, αφου στη στροφη που περασε το Λουη απο την εξωτερικη, σαφως κι απεκτησε πλεονεκτημα βγαινοντας εκτος πιστας.

Εχθες δεν απεκτησε κανενα πλεονεκτημα, απεναντιας πληρωσε το λαθος του κι εχασε μια θεση. Εμφανως εχασε χρονο δηλαδη. Επισης στη συνεχεια ξαναμπηκε στην πιστα με ασφαλη τροπο που ειναι πολυ σημαντικο. Απλα πηρε τη 1 απο τις 3 προειδοποιησεις που εχει ο καθε οδηγος για τα ορια της πιστας και η ζωη συνεχιζεται...

https://www.motorsport.com/f1/news/why- ... l/6592883/