Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

4
33%
0
N/A
2
17%
0
N/A
0
N/A
4
33%
0
N/A
0
N/A
1
8%
0
N/A
1
8%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#711005 Όταν μιλάει ο Hamilton για λάστιχα, εσείς τον πιστεύετε δηλαδή; Γιατί μέχρις σήμερα, κάθε φορά έλεγε πως τα λάστιχα είναι τέλεια, και έμπαινε σε 2 γύρους για αλλαγή...
:lol:
Άβαταρ μέλους
By ripper
#711021 Για λόγους στρατηγικής.
Δεν είναι πασιφανές ότι διατηρεί τα ελαστικά του πολύ καλύτερα από τον Bottas και ότι δεν πίεζε?
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#711042
ripper έγραψε:Για λόγους στρατηγικής.
Δεν είναι πασιφανές ότι διατηρεί τα ελαστικά του πολύ καλύτερα από τον Bottas και ότι δεν πίεζε?


Μιλαμε για αγωνα που δεν τον ειχε ο Λουης οποτε δεν κανει εντυπωση που τελικα τερματισε 7ος, δηλαδη απο τη θεση που ξεκινησε. Ολος ο καβγας γινεται γιατι δεν κερδισε θεσεις? Μα πως να τις κερδισει, αφου στην τελικη αυτος ηταν ο ρυθμος του για 7ος?

Επισης απο την πρωτη στιγμη μου εκανε μεγαλη εντυπωση το "λαθος" του να ειναι συνεχως κολλημενος πισω απο το Γκασλυ και να σκιζει τα λαστιχα του ενω ηταν σχεδον απιθανο να περασει. Το λογικο θα ηταν να στεκεται 2-3" πισω και λιγο πριν αρχισουν τα πιτστοπς να πλησιασει με φρεσκαδουρα λαστιχα και να ειναι ετοιμος να κανει μερικους καλους γυρους οταν μπουνε οι μπροστινοι στα πιτς και να τους κανει οβερκατ.

Απο την ιδια μερα που αρχισανε τα οργανα για την "κακη" στρατηγικη της Μερσεντες, ειχα διαβασει συνεντευξη του Αλισσον που πηγαινε κοντρα στο ρευμα Λουη-Τοττου κι ελεγε κατι σε στυλ "ο Λουης ειχε λαστιχα για λιγους γρηγορους γυρους και τιποτα δεν εδειχνε οτι οι αντιπαλοι θα μπαινανε στα κοντα (ειχαν περισσοτερο λαστιχο), οποτε θεωρησαμε οτι το αντερκατ ειναι η καλυτερη μας πιθανοτητα". Δεν ειχα δωσει βαση και δεν ηθελα να ανοιξω νεο μετωπο "Λουης ψευτης", αφου ειχαμε ανοιξει ηδη το μετωπο "Λουης μιρλας" κι ημασταν ηδη κατακοποι ολοι οι πολεμιστες του φορουμ. Αλλα προχθες σε νεα συνεντευξη παλι ο Αλισσον πεταξε το ιδιο (αυτο που παρεθεσα), οποτε πραγματι επιμενει οτι δεν ηταν λανθασμενη αποφαση. Τουλαχιστον οχι οσο λανθασμενη κριθηκε απο τους πολλους, που δεν ηξεραν ολα τα δεδομενα.

Παντως ο Αλισσον ειναι απιστευτα σοβαρος ανθρωπος και τα λογια του ειναι παντα μετρημενα. Χωρις καμια διαθεση για τρολλαρισμα και με βαση την εικονα του αγωνα, προσωπικα πιστευω τον Αλισσον σε σχεση με το Λουη (ο οποιος λεει "ξεμεινα απο λαστιχα" και βγαζει αλλους 15 γρηγορους γυρους).
Άβαταρ μέλους
By ripper
#711071 Εγώ μονίμως 2+ πίσω τον θυμάμαι τον Λούη στο 1ο στιντ. Ίσως πίεσε κάποια στιγμή και μου διέφυγε αλλά σίγουρα ήταν στα 2 sec την περισσότερη ώρα.
Ο ρυθμός του δεν νομίζω να ήταν πιο αργός από αυτόν του Perez που έκανε την σωστή στρατηγική. Και να ήταν σίγουρα δεν ήταν για να είναι πίσω από Gasly και Vettel.
Όπως είπες και εσύ βγάζει κάτι στιντ με +15 γύρους, δεν μπορούσε στο Μονακό που τα λάστιχα αντέχουν μια βδομάδα;
Χωρίς να έχω όλα τα δεδομένα (προφανώς :lol:) επιμένω ότι η στρατηγική ήταν λάθος.

Επίσης, ας πούμε ότι τα δέχομαστε όλα και έπρεπε να πάει για το undercut.
Ξέρεις ότι το outlap και ίσως οι 2 επόμενοι θα είναι πολύ κρίσιμοι γύροι. Τι μου βάζεις άσπρα; Μέχρι να ζεσταθούν πέταξε το πουλάκι. Ας έβαζαν κίτρινα, έστω και ελαφρώς πατημένα αν δεν είχαν καινούργια.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#711076 Μου φαίνεται ότι το συγκεκριμένο τρενάκι 5-6-7-8 απλά περιμένανε ο ένας τον άλλον ποιος θα μπει πρώτος.
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#711639