Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
20%
0
N/A
2
20%
1
10%
1
10%
0
N/A
1
10%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
3
30%
Άβαταρ μέλους
By edmond
#679080 Μωρ και η φάτσα του ίδιου του στρολάκου τα ίδια έλεγε. Από τις άβολες στιγμές -όσο και αν δουλεύεις στο μαγαζί του μπαμπά- που οι υπόλοιποι σε κοιτάζουν και κουνάνε το κεφάλι τους. Και όχι για καλό... :ninja:
Άβαταρ μέλους
By shumakos
#679081 Βασικά, παρότι ο Stroll είπε ότι έχασε τον αγώνα μέσα από τα χέρια του, αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για τον Sainz και τον Ricciardo που το πράσινο φως από το καθεστώς virtual safety car τους βρήκε μέσα στο pit lane...

Γενικά τη φάση με το virtual safety car των 20"-30" δεν την καταλαβαίνω. Βγάλτε το ρημάδι το αυτοκίνητο να το βλέπουμε, έστω και αν χρειάζεται πρακτικά λιγότερο από ένα γύρο να καθαρίσει η πίστα. Το να ανοίγεις την πίστα όταν υπάρχουν οδηγοί που μπήκαν στα pit υπό καθεστώς vsc μου κάνει για καθαρή έξωθεν παρέμβαση μιας και ακόμη και 1"-2" μπορούν να κρίνουν τον αγώνα κάποιων, και στην προκειμένη τα χρήματα των ομάδων μιας και η 3η-4η-5η θέση των κατασκευαστών παιζόταν στις λεπτομέρειες...

Παρόλα τα παραπάνω συμφωνώ ότι o Perez αξίζει το τιμόνι της RB για του χρόνου, μιας και η RB θα πρέπει να αναπληρώσει το υστέρημα που έχει σε επιδόσεις, με έναν δεύτερο ικανό οδηγό που θα φέρει καλή βαθμολογική συγκομιδή και θα πιέσει το Max για το παραπάνω. H Mercedes εφόσον έχει τη δυνατότητα να χτυπάει βάθρα και με το Bottas, έχει την πολυτέλεια να κρατήσει αυτή τη μετριότητα για δεύτερο οδηγό.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#679083 Ο Στρολ περαν της Πολης ειναι σχεδον παντα πολυ κακος τα Σαββατα και μετριοτατος τις Κυριακες. Αν δεν εχεις το φοβο της απολυσης ή την αναγκη να βρεις νεα δουλεια (βλ: Τσεκο) γινεσαι λιγο ΔΥ στην κακη του ελληνικη εκδοχη. (Ο,τι ηταν λιγο πολυ κι ο Τσεκο οταν ειχε εξασφαλισμενη τη θεση του στην Force India και παλευε με το... υπερλαμπρο αστερι Οκον -ο νεος πιο αχωνευτος της F1).

Θα ειναι πολυ κριμα για τον Τσεκο, δεν ξερω γιατι η Red Bull δεν βλεπει οτι θα ειναι ο τελειος Νο2 χωρις απαιτησεις για τον Μαξ.

Ο Ρασελ οδηγησε σε ολο το ΠΣΚ σαν Χαμιλτον. Αυτο φυσικα δεν τον κανει αυτοματως Χαμιλτον και δεν χρειαζονται υπερβολες. Το παιδι εχει πολυ μελλον στην F1.

Απο την αλλη εγω του ειχα γραψει του Μποτας μετα την Πολη να παραιτηθει, δε με ακουσε, ρεζιλικι τωρα.

Μεγαλη βλακεια απο Λεκλερ. Ο Μαξ πχ του πηρε πολλα χρονια να περιορισει τα σαλτανατια στην πιστα, αλλα ταυτοχρονα ειχε ηδη εναν ρυθμο που ο Σαρλ ακομα δεν εχει τις Κυριακες. Μηπως του χρονου τα βρει πολυ σκουρα με τον Σαινθ στους αγωνες;
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#679088 Συμφωνω με τα παραπανω...Που και ο Μποτας βεβαια εχει εξασφαλισμενο το 2021 οποτε δεν πολυ καιγεται (ισως)

Καπου πηρε το ματι παντως οτι χθες το ΝΕΤΦΛΙΞ ηταν στην Μερκ :lol:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#679093 Αν και δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση πλην του οικονομικού, θα ήθελα να ήξερα τι είναι αυτό που τους έχει αποτρέψει τόσο καιρό από το να καταλήξουν σε κάποια συμφωνία.
Ζητάει Χ ο Hamilton και η Mercedes του λέει Χ/2? Προσφέρει τα ίδια με τα φετινά η Mercedes και ο Hamilton θέλει παραπάνω? (που θα ήταν τρελή αχαριστία, έαν τα 40 μύρια του φαίνονται λίγα)

Επειδή δεν τον βλέπω να τρέχει ούτε Abu Dhabi και τον GR να έχει μία δεύτερη ευκαιρία, εννοείται ότι είναι πολλά τα συν του να δώσεις στον GR μία (μόνιμη) θέση στην ομάδα, εφόσον βέβαια σκέφτονται να παραμείνουν στο άθλημα για την επόμενη πενταετία τουλάχιστον και δεν την πιστολάρουν όπως η Honda (εδώ BMW και Audi φεύγουν απο Formula E που κόσμος και κοσμάκης είχε φαγωθεί ότι είναι το μέλλον και ότι θα αντικαταστήσει την F1). Κάνουν έτσι και pre-empt το ενδεχόμενο ακόμα μίας βαρετής χρονιάς εάν το 2022 είναι πάλι 0.5δ μπροστά από τον 2ο και παλεύουν μόνοι τους για τη νίκη
Άβαταρ μέλους
By ripper
#679095 Και μην ξεχνάμε ότι ο Perez είχε παλιότερη έκδοση κινητήρα που (αυτοί λένε ότι) κοστίζει 2 δέκατα ανά γύρο.
Ο Stroll έχει σταθεί απίστευτα τυχερός σε αρκετές περιπτώσεις και καμία δεν αξιοποίησε. Θυμίζω τον απέραντο πάτο του στην Μοντζα, που πάλι τα έκανε μούσκεμα.

Η McLaren επέλεξε την λάθος στρατηγική των δύο pit stop. Κανενά πρόβλημα εδώ, δεν μπορείς να μαντέψεις από πριν την συμπεριφορά των ελαστικών, και τα δεδομένα τους τους έδειχναν 2.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν άλλαξαν στρατηγική εν μέσω του αγώνα. Όταν βλέπεις το (εν τέλει) podium να κάνει 50 γύρους χωρίς να χάνει απόδοση, ο Stroll μάλιστα με τα κόκκινα, ε αφήνεις τον Sainz να τερματίσει με τα κίτρινα των 51 γύρων και ας τον περάσουν στην πίστα αν μπορούν. Συνεχίζοντας την στρατηγική των 2 pit stop έβγαινε 100% πίσω και από τις 2 Racing Point που είναι ο βασικός σου αντίπαλος.
Όταν το βλέπω εγώ, πρέπει να το δουν και αυτοί.
Και όπως έκατσε εν τέλει το SC θα έπαιρναν και τον αγώνα :rant: