Giuseppe Busso έγραψε:Αυτό για να υπενθυμίζει σε κάποιους ανόητους, πόσο φλώρικη και παιδική είναι σήμερα η F1 #not
Ειδικά στους οδηγούς της...
Τι όνειρο είδε εκεί ο Γάλλος? Δε πήρε χαμπάρι την ΑΤ?
Amen and a-women!
glf έγραψε:Δεν έχω ιδέα που είναι το δοχείο καυσίμου στα μονοθέσια, προφανώς αυτο διαλύθηκε και όλη η βενζίνη χύθηκε μπροστά από το κόκπιτ όταν κόπηκε το μονοθέσιο.
Ακριβώς πίσω από το carbon tub και μπροστά από το PU, χαμηλά
https://images.app.goo.gl/8FLWZg2jmNLdGLrq5
Δίνει καλούς αγώνες η πίστα και ευτυχώς είχαμε φθορά και όχι τον ύπνο του ενός pit stop.
Ο Hamilton δεν χαλαρώνει, οπότε συνεχίζει την παρέλασή του.
Ο Perez συνεχίζει να ¨φωνάζει¨ ότι αξίζει θέση στην Red Bull αλλά με την εγκατάληψη του άνοιξε την απίστευτα κλειστή μάχη του midfield.
To 3-6 πλέον είναι πιθανό να μείνει ως έχει ( )
Βέβαια πολλά μπορούν να γίνουν σε δύο αγώνες, αλλά Renault και Ferrari δεν δείχνουν ικανές για μεγάλα σκοραρίσματα και η Racing Point είναι ειδική στις αυτοκτονίες.
Το SC στο τέλος μας στέρησε λίγες μάχες ακόμα.
Φυσικά χωρίς αυτό ο Γάλλος θα ήταν νεκρός. Αλλά έκανε και 30 περίπου δευτερόλεπτα να βγει από τις φλόγες. Φυσικά μέσα στα συντρίμμια ένας Θεός ξέρει πού μπορεί να σκάλωσε, ή τι άλλο συνέβη. Πραγματικά απίστευτο ότι βγήκε ζωντανός.
https://twitter.com/i/status/1333140470604701699
"Can't believe they depend on 1930s vintage Armco barrier technology with pointy nose open wheel cars. Indycar has proven the SAFER barrier (basically a 3/16 thick rectangular steel tubing over a resilient elastomer wedges) to absorb incredible 200mph impacts without penetration and/or tearing the car apart."
https://en.wikipedia.org/wiki/SAFER_barrier
thazio έγραψε:Αν ήταν τοίχος δεν θα είχε γίνει τίποτα σοβαρό, ούτε καν Kubica Καναδάς. Από διάφορα HD που είδα, το ρύγχος ανοίγει την μπαριέρα, στην συνέχεια , μαγκώνει σε κολωνάκι και τον περνάει από κάτω στρίβοντάς τον 180 μοίρες (μόνο το κοκπιτ πλέον). Χωρίς το Hallo θα είχαμε Walikns Glen 1973+1974. Συγχαρητήρια σε όλους πραγματικά εκτός από τον μεγάλο μλκα που ενέκρινε την μπαριέρα.Και εμένα έτσι μου φάνηκε, το ρύγχος περνάει τη μπαριέρα και το κολωνάκι κόβει το μονοθέσιο στη μέση...
Αυτο που εκανε ηταν ακρως δολοφονικο. Και δεν παιζει το δεν ειδε την τορπιλα.3η στροφη μετα απο εκκινηση ξερουν ολοι οτι ολα τα μονοθεσια ειναι πολυ κοντα.
Στα του αγωνα ο Φετελ γιατι φωναζε στον ασυρματο?
Μαξ απο αλλον πλανητη και παλι. Ειναι εκει να εκμεταλευτει το παραμικρο λαθος (που δυσκολα κανει ο Λουης) Αληθεια απο ποτε εχει να εγκαταλειψει απο μηχανικο προβλημα ο 7ακις??
Κριμα για Τσεκο...
Btw γιατί έκανε ο δικός σου αλλαγή λίγο πρίν το τέλος; Γιατί δεν ήταν απίκο για κάποιο λάθος του 44; Μια στραβοτιμονιά, ένα μπλοκάρισμα να έκανε ο 7άκις, τον έφτανε.
Το sc βγηκε αλλα δεν υπηρχε χρονος για επανεκκινηση...
Ναι η Μερκ του Λουης (Σε σχεση με του Μποτας-Τσεκο κλπ) ειναι πολυ αξιοπιστη
Όλα είναι πολύ αξιόπιστα πλέον και η Merc ακόμα παραπάνω.
Ο Max γιατί ήταν από άλλο πλανήτη πάλι;
Καλό αγώνα έκανε, ως συνήθως, έχει κάνει και πολύ καλύτερους.
Στα της ασφαλείας, και εγώ πιστεύω ότι αυτή η μπαριερα δεν είναι ότι καλύτερο.
Τα μονοθέσιο παίρνουν άριστα, τα υπόλοιπα σίγουρα όχι