Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
75%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
25%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By thazio
#677422 Αν ήταν τοίχος δεν θα είχε γίνει τίποτα σοβαρό, ούτε καν Kubica Καναδάς. Από διάφορα HD που είδα, το ρύγχος ανοίγει την μπαριέρα, στην συνέχεια , μαγκώνει σε κολωνάκι και τον περνάει από κάτω στρίβοντάς τον 180 μοίρες (μόνο το κοκπιτ πλέον). Χωρίς το Hallo θα είχαμε Walikns Glen 1973+1974. Συγχαρητήρια σε όλους πραγματικά εκτός από τον μεγάλο μλκα που ενέκρινε την μπαριέρα.
Άβαταρ μέλους
By glf
#677424 Δεν έχω ιδέα που είναι το δοχείο καυσίμου στα μονοθέσια, προφανώς αυτο διαλύθηκε και όλη η βενζίνη χύθηκε μπροστά από το κόκπιτ όταν κόπηκε το μονοθέσιο.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#677426
Giuseppe Busso έγραψε:Αυτό για να υπενθυμίζει σε κάποιους ανόητους, πόσο φλώρικη και παιδική είναι σήμερα η F1 #not


Ειδικά στους οδηγούς της...
Τι όνειρο είδε εκεί ο Γάλλος? Δε πήρε χαμπάρι την ΑΤ?
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#677432
glf έγραψε:Δεν έχω ιδέα που είναι το δοχείο καυσίμου στα μονοθέσια, προφανώς αυτο διαλύθηκε και όλη η βενζίνη χύθηκε μπροστά από το κόκπιτ όταν κόπηκε το μονοθέσιο.


Ακριβώς πίσω από το carbon tub και μπροστά από το PU, χαμηλά

https://images.app.goo.gl/8FLWZg2jmNLdGLrq5
Άβαταρ μέλους
By ripper
#677458 Πέρα από το σοκαριστικό συμβάν, έγινε ωραίος αγώνας.
Δίνει καλούς αγώνες η πίστα και ευτυχώς είχαμε φθορά και όχι τον ύπνο του ενός pit stop.
Ο Hamilton δεν χαλαρώνει, οπότε συνεχίζει την παρέλασή του.
Ο Perez συνεχίζει να ¨φωνάζει¨ ότι αξίζει θέση στην Red Bull αλλά με την εγκατάληψη του άνοιξε την απίστευτα κλειστή μάχη του midfield.
To 3-6 πλέον είναι πιθανό να μείνει ως έχει ( :yahoo: )
Βέβαια πολλά μπορούν να γίνουν σε δύο αγώνες, αλλά Renault και Ferrari δεν δείχνουν ικανές για μεγάλα σκοραρίσματα και η Racing Point είναι ειδική στις αυτοκτονίες.
Το SC στο τέλος μας στέρησε λίγες μάχες ακόμα.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#677459 Η τραγική ειρωνεία είναι πως όταν συζητούσαν για το Halo, πέρα από τα σχόλια για το αισθητικό κομμάτι, ο μόνος ίσως σοβαρός ενδοιασμός ως προς την ασφάλεια του, ήταν τι θα γίνει σε περίπτωση φωτιάς και αν ο οδηγός θα προλάβει να βγει εγκαίρως από το μονοθέσιο.

Φυσικά χωρίς αυτό ο Γάλλος θα ήταν νεκρός. Αλλά έκανε και 30 περίπου δευτερόλεπτα να βγει από τις φλόγες. Φυσικά μέσα στα συντρίμμια ένας Θεός ξέρει πού μπορεί να σκάλωσε, ή τι άλλο συνέβη. Πραγματικά απίστευτο ότι βγήκε ζωντανός.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#677467 σχόλιο στο bitog
"Can't believe they depend on 1930s vintage Armco barrier technology with pointy nose open wheel cars. Indycar has proven the SAFER barrier (basically a 3/16 thick rectangular steel tubing over a resilient elastomer wedges) to absorb incredible 200mph impacts without penetration and/or tearing the car apart."
https://en.wikipedia.org/wiki/SAFER_barrier
Τελευταία επεξεργασία από mousatos και 30 Νοέμ 2020, 01:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#677469
thazio έγραψε:Αν ήταν τοίχος δεν θα είχε γίνει τίποτα σοβαρό, ούτε καν Kubica Καναδάς. Από διάφορα HD που είδα, το ρύγχος ανοίγει την μπαριέρα, στην συνέχεια , μαγκώνει σε κολωνάκι και τον περνάει από κάτω στρίβοντάς τον 180 μοίρες (μόνο το κοκπιτ πλέον). Χωρίς το Hallo θα είχαμε Walikns Glen 1973+1974. Συγχαρητήρια σε όλους πραγματικά εκτός από τον μεγάλο μλκα που ενέκρινε την μπαριέρα.
Και εμένα έτσι μου φάνηκε, το ρύγχος περνάει τη μπαριέρα και το κολωνάκι κόβει το μονοθέσιο στη μέση...
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#677483 Ο Γαλλος παντως ειναι επικυνδυνος και ευτυχως που σταματαει. Ας παει να αναψει ενα κερακι και να παει να αφωσιωθει στην οικογενεια του (να γινει σεφ πχ)
Αυτο που εκανε ηταν ακρως δολοφονικο. Και δεν παιζει το δεν ειδε την τορπιλα.3η στροφη μετα απο εκκινηση ξερουν ολοι οτι ολα τα μονοθεσια ειναι πολυ κοντα.

Στα του αγωνα ο Φετελ γιατι φωναζε στον ασυρματο? :shifty:
Μαξ απο αλλον πλανητη και παλι. Ειναι εκει να εκμεταλευτει το παραμικρο λαθος (που δυσκολα κανει ο Λουης) Αληθεια απο ποτε εχει να εγκαταλειψει απο μηχανικο προβλημα ο 7ακις??
Κριμα για Τσεκο...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#677511 εβλεπα το βιντεακι της προσκρουσης,και ειδα οτι οταν βγηκε απο το μονοθεσιο φοραγε τα γαντια του .Μου εκανε εντυπωση που επαθε εγκαυματα στα χερια με τα αφλεκτα γαντια.Προφανως δεν ειναι τοσο αφλεκτα οσο η φορμα.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#677517 (Και)Έτσι κερδίζονται τα πρωταθλήματα γκεάκο. Με την αξιοπιστία.
Btw γιατί έκανε ο δικός σου αλλαγή λίγο πρίν το τέλος; Γιατί δεν ήταν απίκο για κάποιο λάθος του 44; Μια στραβοτιμονιά, ένα μπλοκάρισμα να έκανε ο 7άκις, τον έφτανε.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#677524 Μα για να σιγουρεψει το φαστεστ λαπ. Και ααααννννν εβγαινε sc να μπορουσε να τον πιεσει.
Το sc βγηκε αλλα δεν υπηρχε χρονος για επανεκκινηση...
Ναι η Μερκ του Λουης (Σε σχεση με του Μποτας-Τσεκο κλπ) ειναι πολυ αξιοπιστη :shifty:
Άβαταρ μέλους
By ripper
#677552 Ναι έχει ψοφήσει στις εγκαταληψεις ο Bottas.
Όλα είναι πολύ αξιόπιστα πλέον και η Merc ακόμα παραπάνω.
Ο Max γιατί ήταν από άλλο πλανήτη πάλι;
Καλό αγώνα έκανε, ως συνήθως, έχει κάνει και πολύ καλύτερους.

Στα της ασφαλείας, και εγώ πιστεύω ότι αυτή η μπαριερα δεν είναι ότι καλύτερο.
Τα μονοθέσιο παίρνουν άριστα, τα υπόλοιπα σίγουρα όχι