Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#671551 Σαν άμπαλος με την Φ1 είχα δημοσιεύσει το τοπ 10 ΙΜΗΟ στις αρχές του '17...

10) Nigel Mansell
9) Nikki Lauda
8) Lewis Hamilton
7) Fernando Alonso
6) Alberto Ascari
5) Alain Prost
4) Juan Manuel Fangio
3) Michael Schumacher
2) Ayrton Senna
1) Jim Clark


Θα έλεγα ότι πλέον ο Χαμ είναι στο τοπ 3 μαζί με τον Σούμι. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δουλέψει τοπ 5/10/γουατέβερ, ούτε γίδες, μόνο tier system και μάλιστα με διαχωρισμό στα eras. Anyways, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία και στον πλέον άσχετο (όπως η ταπεινότητά μου) ότι ο Χαμ εισχώρησε στο tier 1.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#671555 Αν και συνηθως συμφωνω με το ripper, στο συγκεκριμενο θα διαφωνησω.

Ο Λουης ειναι κορυφαιος χωρις καμια αμφιβολια.
Ειχε παντα εξαιρετικη ταχυτητα και παροτι πεταξε χαρταετο στο ψυχικο κομματι το 2010-2012, τελικα ηρεμησε και συνδιασε την ταχυτητα, με την ωριμοτητα, την διαχειριση του αγωνα και των δυσκολων στιγμων.

Ομως δεν ειναι ψεμα οτι ειχε και αρκετη τυχη για να φτασει σε αυτα τα στατιστικα.

Ναι ειναι χαρακτηριστικο των κορυφαιων να επιλεγουν συχνα την καλυτερη ομαδα ή να τη χτιζουν.
Στην περιπτωση του Λουη ομως δε νομιζω οτι ηταν τοσο διορατικος για να δει το ποσο καλη θα ηταν στο μελλον και για τοσα χρονια η Μερσεντες. Επισης δεν θεωρω οτι εχτισε τη ομαδα, γιατι το 2013 πηγε το 2014 πετουσε και δε νομιζω οτι αυτο εγινε μεσα σε ενα μονο χρονο λογω της συνεισφορας του Λουη.
Να πεις οτι ο Σουμι εχτισε, μαζι με τους αλλους, τη Φερραρι απο το 1996 μεχρι το 1999 και κατοπιν ξεκινησαν οι κουπες θεωρω οτι ειναι πολυ πιο ρεαλιστικο.

Αναφερθηκε οτι ο Σουμι ειχε και αυτος πολυ καλα μονοθεσια, αν οχι σε τοσα πολλα, αλλα σε συγκρισιμα χρονια με το Χαμιλτον. Νομιζω οτι και αυτο ειναι ανακριβες.
Ο Σουμι ειχε πυραυλο το 2002 και το 2004 και αισθητα καλυτερο μονοθεσιο το 2001, αντε και το 1995 αν το ξεχειλωσουμε.
Ο Χαμιλτον ειχε πυραυλο τα 2014, 2015, 2016, 2019, 2020 και αισθητα καλυτερο μονοθεσιο τα 2017 και 2018.

Για να ειμαστε δικαιοι ο Αλονσο για παραδειγμα, που σιγουρα ευθυνεται για τις επιλογες του και τις συμπεριφορες του, δεν ειχε ποτε στην καριερα του ουτε πυραυλο, αλλα ουτε καν αισθητα καλυτερο μονοθεσιο, ουτε καν τις χρονιες που πηρε κουπες.

Οποτε ναι, ο Λουης ειναι παναξιος, κορυφαιος και σταθμος στην F1 αλλα σιγουρα ηταν απο τους κορυφαιους αυτος που του "εκατσε" με τα μονοθεσια σαφως περισσοτερο απο τους αλλους.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#671560
Giuseppe Busso έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:ο οποίος ήταν ο μπαμπάς του Χάρου που θα λεγε και ο Μπούσος



:thumbsup:
Τέλεια ατακούλα. Ούτε εγώ δεν θα την έγραφα καλύτερα.

Κοίτα, πέρα από λίγη ( :shifty: ) εσάνς υπερβολής, δεν ξέρω αν ο Χάμιλτον είναι ο GOAT των GOAT αλλά τουλάχιστον να αποδεχτούν κάποιοι ότι είναι μέσα στην 5άδα των τοπ.
Τον έβριζα; ναι, τον έβριζα και τον αντιπαθούσα, σε μια εποχή που ήμουν τυφλόζι και Σουμαχερικός. Δία ακούς; δεν ξεχνάω.
Και αν θες να κάνω λιανά τι έγραψα και εννοώ, εννοώ ότι ο GOAT για μένα, ήταν ο Σουμάχερ. Ήταν για μένα ο influencer του αθλήματος. Αυτός που με έκανε να στήνομαι στην TV για να τον δω.
Αυτό δεν μου το έχει κάνει ο Χάμιλτον. Δεν μου το έχει κάνει γιατί μεγάλωσα και δεν παθιάζομαι τόσο; δεν μου το έχει κάνει γιατί είναι νερόβραστη η F1; δεν μου το έχει κάνει γιατί δεν τρέχει για τη Forrada που είναι ασούμε η ομάδα μου; δεν ξέρω τι από όλα αυτά ή όλα μαζί.

Δεν μπορώ να κρίνω την ήταν ο Λάουντα. Τον έχω μάθει από αναφορές, από βίντεο, από την ταινία με τον Χαντ, από ντοκιμαντέρ. Όπως και τον Σένα (λιγότερο βέβαια) γιατί είμαι 35. Ένα πράγμα που έμαθα όμως είναι ότι στο διάβα των ετών, το παρελθόν αποκτά μια δυναμική και μια αίγλη και αυτό δίνεις μπόνους στον κάθε Λάουντα. Έτσι στοιχηματίζω ότι θα φουσκώσει κι άλλο ο "μύθος" που χτίζει τώρα ο Χάμιλτον.

Αν όντως μπορούμε να βγάλουμε κάποιον GOAT, θα πρέπει να δημιουργηθεί κάποιου είδους μελέτη, που εγώ δεν δύναμαι να την κάνω τώρα, που να λέει με πόσους οδηγούς έτρεχε ο κάθε οδηγός, με τι ποσοστό νικών έχει τρέξει, πόσες σεζόν αγωνιζόταν, τι ΜΟ και τι σύνολο βαθμών μάζεψε, με τι συστήματα βαθμολόγησης και πολλά πολλά άλλα για να είναι όσο πιο αντικειμενική η έρευνα.
Και έπειτα θα πρέπει να πάμε στο πόσο επηρέασε το άθλημα ο καθένας, πόσο το άλλαξε σαν πολιτική απέναντι σε φτώχειες, ατυχήματα και δυστυχήματα.

Έπειτα θα πρέπει να δούμε και τη δημοτικότητα και δημοφιλία του στον κόσμο, τι πέραση έχει. Σίγουρα ο Σένα έχει το μεγαλύτερο έρεισμα στον πλανήτη, ο σκοτωμός του βοήθησε να μεγαλώσει ο ήδη μεγάλος μύθος του. Ο δε Σουμάχερ, έγινε viral (ατάκα) στα χείλη κάθε νέου, κάθε μαμάς και γιαγιάς (πάω σαν Σουμάχερ).

Κάπως έτσι νομίζω πρέπει να γεμίσει το καζάνι των επιχειρημάτων και να βγει μια σούμα. Αλλά σίγουρα τα ρεκόρ που έχει σπάσει ο Χάμιλτον, είναι τουλάχιστον αξιοσημείωτα που με κάνουν να τον θαυμάζω. Και ναι, κλείνοντας, θα πω ξανά ότι εγώ τον έβριζα. Εδώ και χρόνια που έχω καταλάβει ότι ο Χάμιλτον είναι το ίδιο το σπορ της Formula 1, του βγάζω το καπέλο. Και αυτό πονάει που έχει πετύχει ο Χάμιλτον, δυστυχώς πονάει τον κάθε οπαδό του κάθε Μαξάκου και κάθε Αλονσάνου, τον οποίο Αλόνσο και πάλι υποστήριζα, πολύ θερμά, ενόσω μάλιστα υπήρξε και στη Ρενώ, γιατί ήθελα να έρθει στη Forrada.
Αυτά... (κουβέντα να γίνεται)

Την άποψή μου λέω. Δεν είμαι πιο γνώστης στα της F1 από μερικά παιδιά, συμπεριλαμβανομένου εσού Έντι.



Και ομως, συνοψισες σε 50 γραμμες (οσα και τα πρωταθληματα που θα σηκωσει ο Βαγγελας πριν σας σχαθει ολνους) γιατι αυτο το τοπικο δεν θα περασει τις 10 σελιδες. Γιατι τοσα χρονια δεν ειχε ανοιχτει καν ενα τοπικο για τον Λουη. Και επειδη η ειλικρινεια σου σε τιμα αφενος, απανταται μονο στο 0,8777% των οπαδων παγκοσμιως αφετερου, ακου και την γνωμη του γερο G.

Γιατι δεν θες εσυ να ανοιχτει (οχι εσυ συγκεκριμενα, ο οποιοσδηποτε). Ας παρει 40 πρωταθληματα (οσα Τσου Λου σηκωσει ο Βαγγελας πριν σχαθει και τσευρωπες και τα παντα ολα). Δεν θελει ο μεσος οπαδος να το δεχτει. Γι αυτο βλεπεις θαλασσογραφιες-ποστ με "καλυτερο αμαξι", "Νικος Ροζ", " πατους" κλπ. :s_roses Ειναι σαν την κουβεντα για τον καλυτερο ποδοσφαιριστη που πατησε γηπεδο. Πολλοι θα πουν Βασια (μαζι τους), ως σχετικα "ακινδυνη επιλογη" (σορυ Κορτομ' αλλα ειπαμε να πουμε αληθειες). Για πιασε κουβεντα ομως για Δομαζο, Σιδερη, Κουδα, Μιμη. :s_whiteflag

Ισως οταν περασουν καμποσα χρονια μετα την αποσυρση του και κατακατσει ο κουρνιαχτος στα μυαλα (?) των τιφοζι, ισως να ανεβει κλιμακα. Οπως παθαμε ολοι εμεις οι αγνοι εραστες του αθληματος δλδ (= αντιτιφοζι) με τον Σαγωνια Μπουσσε. :iconcool:

Κατα τα αλλα , και κουβεντα να γινεται δηλαδης, για μενα ισα που μπαινει στο τοπ 10 (και αυτο λογω αριθμων). Απαντω και στον εντυ λοιπον, ο Λαουντα θα κοιταξει χαμηλα και θα δει πολυ κοσμο. Με το κεφαλι ομως προς τα πανω θα αντικρυσει μονο αυτον:

But Clark didn’t merely continue and hope his engine would hold together. Nor did he even just cut his pace. His solution was more specific.

Going around corners only the squeal of Clark’s tyres could be heard. He was switching off his Climax engine at those points, to protect it from blowing up when, as noted, the oil pressure was particularly low.

“With a resultant loss of oil pressure, the crafty Clark was coasting round the corners and only using the power on the straights while he had pressure in the oil gauge,” Jenks noted.



Καλα, και τον Βαγγελα στον αστερισμο της Ανδρομεδας. :s_roses
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#671587 Αφενός τζη το πολυκαιρισμενο ξύδι δεν κάνει ούτε για τις κατσαρίδες.
Κρίμα που δεν έγραφες στο παλιό φόρουμ του F1 Racing να μας δωκεις αρχείο.

Αφεδυο Μπουσο οι κατσικοαναλυσεις είναι τόσο παλιές όσο και τα fanboys.
Το 2000 ίδια συζήτηση υπήρχε και οι Ρουβιτσες του Σούμη δεν ήξεραν ποιος είναι αυτός ο Νουβολαρης που τον βάφτισαν τότε κάποιοι δημοσιογράφοι ως τον αρχιτραγο της φάσης.

Ψιλοανουσιες αλλά ωραία εκτόνωση φανμποισμου, οπότε καλή φάση συνολικά.

Αφετρια τοπικό Λουη δεν είχε ανοιχτεί γιατί τα σχετικά με της αυτού τραγοτης ποστακια εξαντλούνταν στο Pour Homme.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#671589
EDDIE_147 έγραψε:Κρίμα που δεν έγραφες στο παλιό φόρουμ του F1 Racing να μας δωκεις αρχείο.


Τι θυμηθηκες!!!
eddie σκετο ησουν εκει...αν δεν κανω λαθος
Κριμα να μην υπαρχει ουτε δειγμα απο εκεινα τα ποστ
Άβαταρ μέλους
By IKE
#671592
diplomat έγραψε:1) Jim Clark


Γιατί θεωρείς εσύ προσωπικά τον Jim Clark σαν νο.1? Πως το τεκμηριώνεις έστω και σαν υποκειμενική άποψη?
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#671611 Πάντως την εποχή του Senna, Prost ή Lauda, εκτός ότι ήταν πολύ πιο επικίνδυνο το σπορ, ο οδηγός έπαιζε αξιοσημείωτα μεγαλύτερο ρόλο. Τότε πολλές φορές έσπαγαν τα μονοθέσια και είχαμε πολύ περισσότερες εγκαταλείψεις, χωρίς να έρθουν σε επαφή μονοθέσια, είχαμε στενές πίστες γεμάτες αμμοπαγίδες που δεν συγχωρούσαν τίποτα σχεδόν, και λεβιέδες για αλλαγές ταχυτήτων...


... Αλλά και οι τότε οδηγοί - σήμερα πιθανόν εύκολα θα έμπλεκαν με τα τιμόνια - πληκτρολόγια και τα τόσα προγράμματα και εντολές συνεχώς μέσα στα αυτιά τους, συν τις στρατηγικές κι ανθυποστρατηγικές :s_wacko τις ποινές για το τίποτα (ο Μάνσελ μια φορά που είχε μαύρη σημαία συνέχισε μέχρι να πέσει πάνω στην McLaren του Senna, και δεν του αφαίρεσαν καν την σούπερ λισάνς ή να μην τρέξει στον επόμενο αγώνα :dizzy: ) και ήταν κι αυτοί άνθρωποι, όσο θαρραλέοι κι αν υπήρξαν κάποτε, δεν ήταν κινούμενα laptop.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#672604

12 χρονια...Σαν σημερα...
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#675247 Τάκης Πουρναράκης
Ο Χάμιλτον κέρδισε γιατί από το Σάββατο είχε στρώσει "θερμικά" ένα σετ ενδιάμεσα ελαστικά. Ελάχιστοι το επιχείρησαν, μόνος αυτός το πέτυχε

:inlove:
Άβαταρ μέλους
By Chris
#675261 Θενκς diplomat, ζητησα στατς, ελαβα στατς :iconcool:

@μπουσο: imho το περασμα απο τη μερσεντες παραποιει την πραγματικοτητα, για μενα ο μιχαλακης τελειωσε το ‘06, οπως ο mj το ‘98 και παει λεγοντας
Τελευταία επεξεργασία από Chris και 17 Νοέμ 2020, 00:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά