Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
30%
0
N/A
1
10%
1
10%
1
10%
1
10%
1
10%
0
N/A
1
10%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
10%
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#666568 Η διαδρομή μια χαρά ήταν. Δε φταίνε οι διοργανωτές που ο Σαινθ δε σκέφτηκε ότι αν μπορούσε να την κάνει με φουλ γκάζι δεν είχε λόγο ύπαρξης. Έπρεπε να αφήσει. Προφανώς.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#666897 Επιπέδου δημοτικού δημοσιογραφία. Κυρία και ο Γιωργάκης έκλεψε πριν από 3 αγώνες. Βέβαια αν διαβάσει κάποιος το άρθρο (σχεδόν κανένας) θα δει ότι δεν είναι ίδια περίπτωση, αλλά και πάλι οι Άγγλοι αποδεικνύουν γιατί ελάχιστοι τους συμπαθούν εκτός από τους ίδιους.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#666903 Το ζουμί του άρθρου είναι το inconsistent stewarding

Ψάχνεις παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν να δεις οι τότε κριτές τι αποφάσισαν


< >
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#666910 Άλλες περιπτώσεις, άλλοι κριτές, άλλη απόφαση.

Και ο Κωστάκης που καρφώνει το Γιωργάκη επειδή μιλούσε προχθές για inconsistent stewarding διαμαρτύρεται. Ανώριμα.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#666912
Corto Maltese έγραψε:Άλλες περιπτώσεις, άλλοι κριτές, άλλη απόφαση.

Και ο Κωστάκης που καρφώνει το Γιωργάκη επειδή μιλούσε προχθές για inconsistent stewarding διαμαρτύρεται. Ανώριμα.
Μα αυτό προσπαθεί να σου επιχειρηματολογήσει. Ότι πρέπει τα κριτήρια για τις αποφάσεις να είναι πάντα τα ίδια και όχι όπως την δει ο κάθε κριτής

Ο άνθρωπος εξέφρασε μία άποψη με τα επιχειρήματά του. Γιατί κόλλησες στο ποιος κάρφωσε ποιον ή που διαμαρτυρήθηκε που δεν τιμωρήσανε τον τάδε στον Χ αγώνα, δεν το καταλαβαίνω ( που επαναλαμβάνω, είναι η άποψη ενός ατόμου )

Αλλά ο καθένας συγκρατεί αυτά που θέλει να συγκρατήσει


< >
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#666998 Γιατί αυτή η κουβέντα γίνεται πάντα μετά από συγκεκριμένα περιστατικά και με συγκρίσεις που δεν είναι ίδιες. Αν διάβαζες το άρθρο θα καταλάβαινες ότι δεν ήταν ίδιες οι περιπτώσεις αλλά "what about rules are rules". :roll:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#667004
Corto Maltese έγραψε:Γιατί αυτή η κουβέντα γίνεται πάντα μετά από συγκεκριμένα περιστατικά και με συγκρίσεις που δεν είναι ίδιες. Αν διάβαζες το άρθρο θα καταλάβαινες ότι δεν ήταν ίδιες οι περιπτώσεις αλλά "what about rules are rules". :roll:
Κανένα συμβάν δεν είναι ίδιο με το προηγούμενο, και τι με αυτό; Θα μετράμε τα εκατοστά για να βγάζουμε κανόνες κάθε φορά ή μήπως να βλέπουμε κάθε συμβάν σαν διαφορετικό δεδικασμένο;


< >
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#667009 Γενικα ο Λεκλερ φαινεται ο ευνοημενος της Φια. Και στην Μοντσα το 2019 που εσπρωξε τον Χαμιλτον εκτος αλλα και στο σοτσι του χαριστηκαν. Και ηταν ανεχτοι στην σκληρη αμυνα που επαιξε στον ΜΑΞΑΡΟ στην αγγλια περσυ (αφου ειχε φαει το προσπερασμα στα ισια στην Αυστρια)

Τωρα που εγινε και Ντομενικαλι αρχηγος θα χουμε πολλα τετοια....


:shifty: :shifty: :shifty:

:omg: :omg: :omg:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#667013 Το άρθρο δεν το έβαλα επειδή αναφέρθηκε στον Λεκλέρκ. Έτυχε όμως κάτι που έκανε ο Λεκλέρκ στο Βέλγιο ( και που θα μπορούσε να ήταν ο οποιοσδήποτε ) να είναι αρκετά παρόμοιο με αυτό του Hamilton και όλοι είδαμε τη διαφορά στην αντιμετώπιση


< >
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#667025 Δεν ήταν αρκετά παρόμοιο, στο ένα έχασε ο οδηγός τη ζώνη για δύο μέτρα, στο άλλο στήθηκε σε καραπαράνομο μέρος με την άδεια της ομάδας του.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#667029 Α εγω ελεγα για την φαση Λεκλερ Στρολλ, και Χαμιλτον Αλμπον :s_tongue
Ιδιο μπαμ...
Αν και νομιζω στον 1ο γυρο ειναι πιο ελαστικοι οι κριτες..
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#667047
Corto Maltese έγραψε:Δεν ήταν αρκετά παρόμοιο, στο ένα έχασε ο οδηγός τη ζώνη για δύο μέτρα, στο άλλο στήθηκε σε καραπαράνομο μέρος με την άδεια της ομάδας του.


To rule book δεν λέει βγάλε χάρακα και μέτρα, ή παρανόμησες, ή όχι
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#667048
Geo f1 έγραψε:Α εγω ελεγα για την φαση Λεκλερ Στρολλ, και Χαμιλτον Αλμπον :s_tongue
Ιδιο μπαμ...
Αν και νομιζω στον 1ο γυρο ειναι πιο ελαστικοι οι κριτες..


Καλά άλλο ανέκδοτο και αυτό, ούτε καν under investigation

Όχι πάντα, το 18 στον Kimi στο Silverstone του ρίξανε ποινή για το συμβάν με τον Ham
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#667108
BARHonda έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Δεν ήταν αρκετά παρόμοιο, στο ένα έχασε ο οδηγός τη ζώνη για δύο μέτρα, στο άλλο στήθηκε σε καραπαράνομο μέρος με την άδεια της ομάδας του.

To rule book δεν λέει βγάλε χάρακα και μέτρα, ή παρανόμησες, ή όχι

Αυτή είναι η |λογοκρισία| που λένε οι Άγγλοι και υιοθετείς εσύ. Αν ίσχυε αυτό τότε δε θα έπεφταν οι ποινές κατόπιν εξέτασης από κριτές, δε θα υπήρχε η έννοια "πνεύμα και γράμμα του νόμου" δε θα υπήρχαν απολογίες, εξετάσεις κλιμάκωση στις ποινές.

Το ότι αιώνες εξέλιξης της νομικής επιστήμης έχουν ακυρωθεί από έναν Άγγλο δημοσιογράφο είναι πρόβλημά του και ωφειλεται στο τσούξιμο που ένοιωσε την Κυριακή όταν από 5" η διαφορά με τον Μαξ πήγε στα 12" και δεν ήξερε τί του έφταιγε. Το ότι εσύ κάθεσαι και επιχειρηματολογείς πάνω στο συγκεκριμένο τσούξιμο είναι δικό σου πρόβλημα.