Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

1
11%
1
11%
3
33%
0
N/A
1
11%
0
N/A
1
11%
0
N/A
0
N/A
1
11%
1
11%
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By ripper
#658792 Πολύ περίεργος αγώνας.
Ήταν η πρώτη φορά που θυμάμαι να μην μπορώ να βγάλω άκρη από το live timing για στρατηγική και το πως πάει ο αγώνας.
Έβλεπες έναν οδηγό να σέρνεται και ξαφνικά για τους επόμενους 5 γύρους να πετάει.
Ήταν μεγάλη και ανομοιόμορφη η φθορά στα ελαστικά και σχεδόν όλοι επηρεάστηκαν (φοβήθηκαν) λόγω του προηγούμενου αγώνα.
Εντέλει ήταν πολύ ενδιαφέρων και δείχνει πόσο εύκολα μπορούν να ανακατέψουν την τράπουλα αν θέλουν.
Διαφωνώ στο ότι η στρατηγική του ενός pit stop ήταν η καλύτερη γιατί πολύ απλά πολλές ομάδες δεν μπορούσαν να την κάνουν (πχ Mercedes).
Όσες μπόρεσαν να την κάνουν βγήκαν φυσιολογικά κερδισμένες γιατί είχαν μικρότερη φθορά σε έναν αγώνα που τα λάστιχα ήταν το παν.
Η Red Bull ήταν μακράν το καλύτερο μονοθέσιο σήμερα και φυσικά ο άψογος Max δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη.
Τελικά έκαναν μεγάλο λάθος που έβαλαν τόσο νωρίς στα pit τον Albon, θεωρώ ότι θα έφτανε ψηλότερα. Αλλά στην αρχή όλοι περίμεναν εκατόμβη ελαστικών.
Εντυπωσιακό το ποσό κακή ήταν η Mercedes ειδικά στο δεύτερο στιντ όπου τις έριχναν στα αυτιά οι ροζ!
Τελικά βρήκαν κάτι να δουλεύει και ο Hamilton έσωσε την παρτίδα.
Το midfield άνοιξε αρκετά γιατί Racing Point και Ferrari (του Leclerc) είχαν πολύ λιγότερη φθορά από McLaren και Renault. Οπότε δεν είχαμε τις ωραίες μάχες μας εκεί.
Ο Leclerc έκανε ένα μικρό θαύμα, δεν περίμενα με τίποτα να περάσει τις RP. Τρίτη πολύ καλή εμφάνιση.

Αν και με το τελείως διαφορετικό αποτέλεσμα που εναγωνίως περιμέναμε, ο προηγούμενος αγώνας μου άρεσε περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#658797 Σιγουρα φερραρι και Λεκλερ εκαναν καλη διαχειριση στα ελαστικα. Και μπραβο τους. Αλλα με ενα πιτ στοπ λιγοτερο και με τοσα προβληματα που ειχαν οι αλλοι λογικο το αποτελεσμα.

Καπου διαβασα οτι ο Λεκλερ θυμιζει Αλονσο επειδη κουβαλαει την ομαδα στην πλατη του :s_roses
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#658798 Ευχαριστω για τη βοηθεια Πανο.

Το ιδιο που ειπα και περσι και χθες, το ιδιο θα πω και σημερα.

Πιο πολλα credits δινουμε σε οδηγο που παταει τον ομοσταβλο του με μειονεκτημα (πιο σκληρα και πιο παλια λαστιχα) οπως εκανε στον αγωνα/post που παρεθεσες ο Max...

Παρα στον οδηγο που επισης πατησε τον ομοσταβλο του (οπως εκανε χθες ο Μονεγασκος), αλλα ο μεν Leclerc πηρε την καλυτερη στρατηγικη της πιστας και ο δε Vettel αισχρη στρατηγικη.

Απλα πραγματα ετσι? Τα ιδια κριτηρια παντα. Ουτε κωλοτουμπες ουτε αποψεις που πηγαζουν απο το κολλημα ενος οπαδου. Και να τονισω για χιλιοστη φορα οτι ειπα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ο Leclerc. Λογικα επρεπε να αρκεστω σε αυτο το σχολιο. Μερικοι δεν ειστε ετοιμοι για περαιτερω αναλυση ακομα...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#658799
Geo f1 έγραψε:Καπου διαβασα οτι ο Λεκλερ θυμιζει Αλονσο επειδη κουβαλαει την ομαδα στην πλατη του :s_roses


asturias-manlove.es?
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#658800
REALZEUS έγραψε:
Geo f1 έγραψε:Καπου διαβασα οτι ο Λεκλερ θυμιζει Αλονσο επειδη κουβαλαει την ομαδα στην πλατη του :s_roses


asturias-manlove.es?

You 've messed up!!!

Vettel θελατε..Φατε τωρα :lol:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#658801
George_Prix έγραψε:Ευχαριστω για τη βοηθεια Πανο.

Το ιδιο που ειπα και περσι και χθες, το ιδιο θα πω και σημερα.

Πιο πολλα credits δινουμε σε οδηγο που παταει τον ομοσταβλο του με μειονεκτημα (πιο σκληρα και πιο παλια λαστιχα) οπως εκανε στον αγωνα/post που παρεθεσες ο Max...

Παρα στον οδηγο που επισης πατησε τον ομοσταβλο του (οπως εκανε χθες ο Μονεγασκος), αλλα ο μεν Leclerc πηρε την καλυτερη στρατηγικη της πιστας και ο δε Vettel αισχρη στρατηγικη.

Απλα πραγματα ετσι? Τα ιδια κριτηρια παντα. Ουτε κωλοτουμπες ουτε αποψεις που πηγαζουν απο το κολλημα ενος οπαδου. Και να τονισω για χιλιοστη φορα οτι ειπα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ο Leclerc. Λογικα επρεπε να αρκεστω σε αυτο το σχολιο. Μερικοι δεν ειστε ετοιμοι για περαιτερω αναλυση ακομα...


Μα και συ ρε George.. Εχουν που εχουν τον πονο τους. Αισθανονται αδικια με την Racing point, ο Χαμ θα το σηκωσει ανετα, χθες κερδισε ο Μαξ, ο Φεττελ εκανε σπιν μονος του (ΠΑΛΙ), του χρονου δε θα αλλαξουν και πολλα....Ε πες και συ οτι Ο ΛΕΚΛΕΡ ηταν απιστευτος να τελειωνουμε...Θελουν να το ακουν
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#658803
ripper έγραψε:Διαφωνώ στο ότι η στρατηγική του ενός pit stop ήταν η καλύτερη γιατί πολύ απλά πολλές ομάδες δεν μπορούσαν να την κάνουν (πχ Mercedes).

Φυσικα ηταν καλυτερη για οσους μπορουσαν να την ακολουθησουν. Εχθες που προσεχαν ολοι τα λαστιχα, ακομα και η Mercedes ηταν ετοιμη να το προσπαθησει και πιστευω θα επιανε. Απλα ειδαν οτι ο Max θα τον περασει απο πανω αν δεν αλλαξει λαστιχα και τραβηξαν μεσα και το Λουη.

ripper έγραψε:Η Red Bull ήταν μακράν το καλύτερο μονοθέσιο σήμερα και φυσικά ο άψογος Max δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη.

Παιζει να μην ηταν καν το καλυτερο. Απλα ο Max το εκανε να δειχνει ετσι με τα χερια του και με το μυαλο του:

https://www.motorsport.com/f1/news/vers ... e%5D=17529

Ταληρακια τους τα εκανε. Ηταν πασιφανες ποιο ειναι το σωστο το λαστιχο πριν ξεκινησει ο αγωνας. Οι αλλοι κοιμοντουσαν.

btw epic fail της Mercedes στις κατατακτηριες. Ο Max ειχε κανει ηδη χρονο με τα σκληρα και η Mercedes με τα μεσαια. Θεωρουσα δεδομενο οτι η Mercedes (που ειχε περασει Q3 100% ηδη), θα εμπαινε να δοκιμασει και αυτη με τα σκληρα στη δευτερη προσπαθεια εφοσον ειχε κατοχυρωσει το Q3 και δεν ειχε να χασει τιποτα (μονο κερδος και εκμηδενισμος του κινδυνου Max λογω διαφορετικης στρατηγικης). Και τους βλεπω να βγαινουν στα τελευταια 2 λεπτα και να κανουν την κλασικη προσποιηση/backup plan που κανουν σε καθε αγωνα, που βγαινουν στο τελος του Q2 με τα |λογοκρισία| ετοιμοι να κατεβασουν κι αλλο χρονο αν χρειαστει αλλα τελικα αφηνουν γκαζι στο τελευταιο sector και κρατανε το χρονο που ειχαν κανει ηδη με τη σκληροτερη γομα (ωστε να ξεκινησουν με αυτη τη γομα την επομενη μερα τον αγωνα).

ripper έγραψε:Έβλεπες έναν οδηγό να σέρνεται και ξαφνικά για τους επόμενους 5 γύρους να πετάει.


Γεγονος. Τα λαστιχα δεν ειχαν ισορροπημενη συμπεριφορα. Και κατι ακομα σημαντικο που μπορει να παιζει ρολο... Σε καποια φαση και ο Μποττας σερνοτανε και ο Λουης ακομα περισσοτερο. Τραβανε λοιπον το φουκαρα το Φινλανδο μεσα στα πιτς και αφηνουν το Λουη εκτος. Περνουσανε οι γυροι και ο Λουης ρωτουσε αν θα του σκασει κανενα λαστιχο. Απαντανε λοιπον στον ασυρματο κατι σε στυλ "εχουν ακομα ψωμι τα λαστιχα, περνανε μια φαση degradation και θα στρωσουν παλι". Και πραγματι μετα αρχισε να κατεβαζει παλι χρονους ο Λουης (και ο Μποττας να σερνεται με τα πιο φρεσκα λαστιχα). Εφοσον το ξερανε ηδη, πιθανολογω οτι η Mercedes εκανε το καθηκον της ωστε να περασει πρωτος ο #1 οδηγος της ομαδας και τραβηξε το Μποττας στα πιτς :s_yes
Άβαταρ μέλους
By g8777
#658809
George_Prix έγραψε:
ripper έγραψε:Η Red Bull ήταν μακράν το καλύτερο μονοθέσιο σήμερα και φυσικά ο άψογος Max δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη.

Παιζει να μην ηταν καν το καλυτερο. Απλα ο Max το εκανε να δειχνει ετσι με τα χερια του και με το μυαλο του:


Kαποια τεκμηριωση γι αυτο; Καποια δεδομενα τηλεμετριας, καποια δήλωση του Χορνερ;
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#658813 Ενα μονοθεσιο που τρωει 1 δευτερολεπτο σε qualy pace , δεν μπορει να χαρακτιριστει ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Μπορει να ηταν καλυτερο στην διαχειριστη των ελαστικων. Αλλα σαν σασι και μοτερ παραμενει ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ συνδιασμος η Μερκ.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#658818 Καλά εκεί περισσότερο ρόλο παίζουν τα engine modes. Το Q είναι απλά ένα δείγμα peak performance που δεν μπορείς να το μεταφέρεις ποτέ στον αγώνα

Σε ρυθμό αγώνα ( όταν μπορείς να πιέζεις και όχι να κάνεις management από το formation lap ) η διαφορά παίζει να είναι 0.5, μπακαλίστικα τελείως, μην μου την πέσετε μετά να μου λέτε «μα εσύ σε εκείνο το ποστ είπες 0.5»

Αλλά είναι μία διαφορά αυξομειούμενη όπως φαίνεται, εξαρτώμενη από γόμα και θερμοκρασία


< >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#658819
g8777 έγραψε:
George_Prix έγραψε:
ripper έγραψε:Η Red Bull ήταν μακράν το καλύτερο μονοθέσιο σήμερα και φυσικά ο άψογος Max δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη.

Παιζει να μην ηταν καν το καλυτερο. Απλα ο Max το εκανε να δειχνει ετσι με τα χερια του και με το μυαλο του:


Kαποια τεκμηριωση γι αυτο; Καποια δεδομενα τηλεμετριας, καποια δήλωση του Χορνερ;


Θα στο τεκμηριωσει καλυτερα ο Λουης ΣΟΥ αυτο. Μην ξεχασει να σου τεκμηριωσει και την κλεψια της Red Bull που ανεφερε στον ασυρματο ο sore loser σου. Βεβαια εσυ δεν θα καταλαβεις τα τεχνικα θεματα, αλλα και μονο που θα μιλαει ο Λουης θα λιωνεις. Μεχρι και Take The Knee θα σε βαλει να κανεις :inlove:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#658820
Geo f1 έγραψε:Ενα μονοθεσιο που τρωει 1 δευτερολεπτο σε qualy pace , δεν μπορει να χαρακτιριστει ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Μπορει να ηταν καλυτερο στην διαχειριστη των ελαστικων. Αλλα σαν σασι και μοτερ παραμενει ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ συνδιασμος η Μερκ.


Και μαλιστα "μακραν" καλυτερο!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
By g8777
#658824 Καταλαβα.

Στο κλαμπ των 120αρηδων και ο Μαξγουελ. :rtfm:


(εεπ, ολοι γραψαμε για το ανακατεμα της τραπουλας με τις νεες γομες, αλλα ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΙ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ, τα κατρουλοποτα ειχαν υποδεεστερο μονοθεσιο, ολα τα εκαναν τα μαγικα χερια / ποδια του Μαικ Λαμαρ-Βρισταπεν, εχω 6 οθονες , ΞΕΡΩ. :adminpower: )
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#658825 Το οτι δεν ταιριαξαν αυτες οι γομες σε αυτην την πιστα για την μερκ , και αντιστοιχα ταιριαξαν στους ταυρους, δεν κανει αυτοματα καλυτερο μονοθεσιο την RB. H Αλμποναρα με το ζορι 5η.
Μην τρελενεσαι ωρε G. 1-2 θα κανετε την αλλη εβδομαδα. Δεν τον χανει τον τιτλο ο δικος σου κλαψιαρης (I need more power man) :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#658826 Και στο f1.com ο τιτλος ειναι αυτος που πρεπει

Max Verstappen defeats Mercedes duo to seal brilliant Silverstone win

Δεν λεει Red bull defeats Mercedes duo to seal brilliant Silverstone win

:s_biggrin