Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

5
33%
1
7%
2
13%
3
20%
2
13%
0
N/A
1
7%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
7%
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#654364
cmarin έγραψε:οι κόκκινοι μάλλον χειρότερα από πέρσι


Το "μάλλον" μου άρεσε. :lol: Πέρσι ήταν στην pole με 0,6'' διαφορά και φέτος ήταν 1'' πίσω από την pole!!! Σε σχέση με την περσινή επίδοσή τους, ήταν σχεδόν 1'' πιο αργοί.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#654367 Η Πόπη έλεγε οτι στις δοκιμές της Βαρκελώνης πετούσαν , άρα κάτι έκαναν . Και οτι μετά τη Βαρκελώνη ήρθε το de-tuning στον κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#654370
mousatos έγραψε:Η Πόπη έλεγε οτι στις δοκιμές της Βαρκελώνης πετούσαν , άρα κάτι έκαναν . Και οτι μετά τη Βαρκελώνη ήρθε το de-tuning στον κινητήρα.


Ή δεν άκουσες καλά τι είπε, ή η Πόπη είπε βλακεία (όπως συνήθως). Πέρσι πετούσαν στην Βαρκελώνη, φέτος σέρνονταν!!! Είναι θέμα αεροδυναμικής. Το έκαναν τούβλο και πάλι καταφέρνει και γλιστράει στις στροφές...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#654372 Αφου σε αυτη την πιστα ριχνανε πανω απο 6 δεκατα στο δευτερο, φανταστειτε τι θα δουμε στη συνεχεια :s_omg

Η μονη μας ελπιδα να μην παει εντελως χαμενη η χρονια, ειναι να δουμε κοντρα αναμεσα στα μαυρα βελη. Με καμποσα ακομα λαθακια του Λουη ελπιζουμε να καταφερει να σταθει κοντα ο Φινλανδος!

Η Red Bull best of the rest, αλλα λιγη σε ταχυτητα και ακομα χειροτερη σε αξιοπιστια. Η υπερανθρωπη προσπαθεια του Max (που πηγαινε με τα κιτρινα γρηγοροτερα απο τον ομοσταβλο του με τα κοκκινα) πηγε στραφι.

Οσο για τη Ferrari, κραταμε τις ευστοχες περσινες δηλωσεις του Max:
That's what happens when you stop cheating


Και για να μη διαβαζουμε τριχες περι κακου σασι και αλλαγη στην κατευθυνση του σεταπ, ας ριξουμε μια ματια στα χαλια των υπολοιπων ομαδων με κινητηρες Ferrari (που ολες αρχισαν να σερνονται ακριβως τη στιγμη που τους δικασε ο δικαστης Max):

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#654375
REALZEUS έγραψε:
mousatos έγραψε:Η Πόπη έλεγε οτι στις δοκιμές της Βαρκελώνης πετούσαν , άρα κάτι έκαναν . Και οτι μετά τη Βαρκελώνη ήρθε το de-tuning στον κινητήρα.


Ή δεν άκουσες καλά τι είπε, ή η Πόπη είπε βλακεία (όπως συνήθως). Πέρσι πετούσαν στην Βαρκελώνη, φέτος σέρνονταν!!! Είναι θέμα αεροδυναμικής. Το έκαναν τούβλο και πάλι καταφέρνει και γλιστράει στις στροφές...

Και οι τρεις ομάδες με κινητήρα φερράρι είναι ψόφιες.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#654377
mousatos έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
mousatos έγραψε:Η Πόπη έλεγε οτι στις δοκιμές της Βαρκελώνης πετούσαν , άρα κάτι έκαναν . Και οτι μετά τη Βαρκελώνη ήρθε το de-tuning στον κινητήρα.


Ή δεν άκουσες καλά τι είπε, ή η Πόπη είπε βλακεία (όπως συνήθως). Πέρσι πετούσαν στην Βαρκελώνη, φέτος σέρνονταν!!! Είναι θέμα αεροδυναμικής. Το έκαναν τούβλο και πάλι καταφέρνει και γλιστράει στις στροφές...

Και οι τρεις ομάδες με κινητήρα φερράρι είναι ψόφιες.


Πιθανοτατα ειναι "αεροδυναμικο" το προβλημα :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#654382
mousatos έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
mousatos έγραψε:Η Πόπη έλεγε οτι στις δοκιμές της Βαρκελώνης πετούσαν , άρα κάτι έκαναν . Και οτι μετά τη Βαρκελώνη ήρθε το de-tuning στον κινητήρα.


Ή δεν άκουσες καλά τι είπε, ή η Πόπη είπε βλακεία (όπως συνήθως). Πέρσι πετούσαν στην Βαρκελώνη, φέτος σέρνονταν!!! Είναι θέμα αεροδυναμικής. Το έκαναν τούβλο και πάλι καταφέρνει και γλιστράει στις στροφές...

Και οι τρεις ομάδες με κινητήρα φερράρι είναι ψόφιες.


Πρέπει να βλέπεις που χάνεται ο χρόνος. Στην τρομακτικά γρήγορη 9, για παράδειγμα, έβλεπες πόσο απίστευτα γρήγορα και σταθερά περνάει η Mercedes και πόσο πιο φυλαγμένα και με γλιστρήματα περνάει η Ferrari. Βγαίνοντας λοιπόν με λιγότερα χλμ στην ευθεία, λογικό είναι να μην φτάνει τόσο υψηλή τελική, ακόμα και αν είχαν την ίδια δύναμη και drag. Ο ρυθμός επιτάχυνσης, που φαίνεται από το στίγμα του GPS, μπορεί να δείξει την δύναμη (αν θεωρήσουμε ότι κανένα δεν είναι υπέρβαρο ή με εντελώς λάθος σχέσεις μετάδοσης). Και αυτό είναι αξιόπιστο μόνο στις χαμηλές ταχύτητες, καθώς στις υψηλότερες η αεροδυναμική παίζει εκθετικά μεγαλύτερο ρόλο (καθώς η αεροδυναμική αντίσταση είναι αυξάνεται στο τετράγωνο σε σχέση με την ταχύτητας). Η SF1000 είναι ένα αεροδυναμικό τούβλο, σε αντίθεση με την SF90. Μάθετε επιτέλους να κρίνετε τι βλέπετε...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#654383
George_Prix έγραψε:
mousatos έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
mousatos έγραψε:Η Πόπη έλεγε οτι στις δοκιμές της Βαρκελώνης πετούσαν , άρα κάτι έκαναν . Και οτι μετά τη Βαρκελώνη ήρθε το de-tuning στον κινητήρα.


Ή δεν άκουσες καλά τι είπε, ή η Πόπη είπε βλακεία (όπως συνήθως). Πέρσι πετούσαν στην Βαρκελώνη, φέτος σέρνονταν!!! Είναι θέμα αεροδυναμικής. Το έκαναν τούβλο και πάλι καταφέρνει και γλιστράει στις στροφές...

Και οι τρεις ομάδες με κινητήρα φερράρι είναι ψόφιες.


Πιθανοτατα ειναι "αεροδυναμικο" το προβλημα :lol:


Κάτι λες τώρα εσύ αλλά είσαι τόσο πίσω που δεν ακούγεσαι :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#654384
REALZEUS έγραψε:...Μάθετε επιτέλους να κρίνετε τι βλέπετε...


Να το παμε το μαθημα πισω στην πρωτη δημοτικου και μετα συνεχιζεις τις αναλυσεις σου περι γλυστρας στις στροφες...

Οταν λοιπον ενα μοτερακι σερνεται, ωστε να στεκεται καπως αξιοπρεπως στις ευθειες η ομαδα αναγκαζεται να "κοψει" τις αεροτομες.

Με μικροτερες αεροτομες, μειωνεται και η ταχυτητα στις στροφες.

Τωρα που θα συνεχισεις την αναλυση/μαθημα περι γλυστρας στις στροφες... αεροδυναμικης... μπλα μπλα μπλα... μην ξεχασεις να επεκταθεις και στην οδικη συμπεριφορα των Haas και Alfa Romeo :s_tongue

Εξτρα δωρακι:
Και προπερσι που επιασαν τη Ferrari να κλεβει με τις μπαταριες, απο τον επομενο αγωνα που σερνονταν, ηταν της μοδας η καραμελα "λανθασμενη κατευθυνση σεταπ". :lol:
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#654388
elteo έγραψε:Σέρνεται, ξεσέρνεται, 2η θέση ο Εκλαιράκος και κουβά ο αγαπημένος του Γκεάκου πάντως. :shifty: :s_cool


Τελικά κακώς ξεκίνησε το πρωτάθλημα φέτος αρχηγέ μου; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#654389
REALZEUS έγραψε:Βγαίνοντας λοιπόν με λιγότερα χλμ στην ευθεία, λογικό είναι να μην φτάνει τόσο υψηλή τελική, ακόμα και αν είχαν την ίδια δύναμη και drag.


Η τελική ταχύτητα είναι συνάρτηση της ισχύος του κινητήρα και του drag μιας και αυτά τα αυτοκίνητα πιάνουν terminal speed "αρκετά" νωρίς.

Η ταχύτητα εξόδου έχει (μεγάλη) επίπτωση στο χρόνο γύρου αλλά όχι στην τελική ταχύτητα.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#654391
A-Viper7 έγραψε:
elteo έγραψε:Σέρνεται, ξεσέρνεται, 2η θέση ο Εκλαιράκος και κουβά ο αγαπημένος του Γκεάκου πάντως. :shifty: :s_cool


Τελικά κακώς ξεκίνησε το πρωτάθλημα φέτος αρχηγέ μου; :iconcool:


Κακώς. Το θέαμα ήταν τραγικό. Θεατές γιοκ. Σου άρεσε αυτό το χάλι; Εμένα όχι. Άποψη μου αν μου επιτρέπεις.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#654392 Πολύ μεστή εμφάνιση από τον Leclerc για Κυριακή, κάτι που πέρσι γενικά δεν το βλέπαμε από αυτόν. Ο Vettel δήλωσε ότι χάρηκε που έκανε μόνο μια σβούρα. Στο σπίτι του κρεμασμένου λέει μια παροιμία. Κι ο Μονεγάσκος πάντως με τα ανάποδα ήταν συνέχεια. Κοινώς χάλια μαύρα για τη Σκουντέρω που τα καλύπτει το αρκετά τυχερό αποτέλεσμα.

Όταν εγκατέλειψε ο Verstappen -να πω την αμαρτία μου- στεναχωρέθηκα, γιατί όπως αποδείχτηκε και στη συνέχεια κανείς άλλος δεν μπορούσε υπό ΚΣ να απειλήσει τις Mercedes.

Εξαιτίας των προβλημάτων ο αγώνας έγινε πολύ δραματικός από ένα σημείο και μετά. Κι αν βάλεις ότι ήταν και πρεμιέρα, ήταν ανέλπιστα καλός. Νομίζω ότι αν βγάλεις τις Mercedes από το παιχνίδι, για τις υπόλοιπες θέσεις θα δούμε ωραίο πρωτάθλημα. Βέβαια μετά από έξι ασημί χρόνια, δεν είναι και ό,τι καλύτερο να περιμένεις τις μάχες για την 3η θέση και κάτω...

Πολύ ωραίες οι McLaren αλλά και οι Racing Xerox Point.