Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

1
9%
1
9%
5
45%
0
N/A
1
9%
2
18%
0
N/A
0
N/A
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By g8777
#615338 Οχι και ΚΑΘΕ. Πχ τα Λυκακια χτες. Ειχε πεταξει πιστονια εξω το μοτερ του Μποττας και δεν βρεθηκε ενας χριστιανος να βγει στο ραδιο "Μα τι κανεις ρε ΠΑΠΑΡΑ; Εχουν λιωσει τα κουζινετα γτχμ, αστο λεμε, καλα εισαι και 7ος." Εκει ο Μποττας, σανιδα το γκαζι με το ντουμανι τουφα πισω.

Εχει και μυστικο ο Μποττας λεει για να αντιμετωπισει τον Λουη του χρονου. Ο Μποττας.

Ο Μποττας το ξερει αυτο το μυστικο ή ειναι ΤΟΣΟ μυστικο που ουτε ο Μποττας το ξερει;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#615380 edit mod. Για συνέχιση των μη επιτρεπτών από τον κανονισμό σχολίων.[Admin]
Στο petrolheads.gr δεν επιτρέπεται:

1. η σύνταξη μηνυμάτων σε Greeklish (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
2. η σύνταξη μηνυμάτων σε Εngreek (Αγγλικά ή άλλη γλώσσα με Ελληνικούς χαρακτήρες).
3. η χρήση αποκλειστικά κεφαλαίων χαρακτήρων (εκτός απο αρκτικόλεξα).
4. η κατάχρηση των σημείων στίξης.
5. η προσωπική επίθεση προς άλλα μέλη του φόρουμ ή η δημοσίευση μηνυμάτων & pm με σκοπό την πρόκληση οργισμένης αντίδρασης.
6. η χρήση απρεπών, προκλητικών, προσβλητικών, δυσφημιστικών ή υβριστικών εκφράσεων.
7. η διαφήμιση εταιρειών, εμπορικών προϊόντων, υπηρεσιών κάθε είδους χωρίς την πρότερη σύμφωνη γνώμη του Διαχειριστή του petrolheads.gr.
8. η μαζική δημοσίευση ίδιων ή παρεμφερών θεμάτων στην ίδια ή σε πολλές θεματικές ενότητες.
9. η παραβίαση των δικαιωμάτων αντιγραφής οποιουδήποτε υλικού φέρει τέτοια δικαιώματα, χωρίς άδεια.
10. η αντιγραφή υλικού άλλων ιστοσελίδων ή πηγών πληροφόρησης χωρίς αναφορά της πηγής τους.
11. η άμεση ή έμμεση δημοσίευση άσεμνου ή και ρατσιστικού υλικού.
12. η δημιουργία διπλών (περισσότερων απο έναν) λογαριασμών πρόσβασης απο το ίδιο μέλος.
13. η δημόσια αντίδραση σε τυχόν παρεμβάσεις των εποπτών (moderators).
14. η ανάρτηση post εκτός θέματος.
15. η δημοσίευση δημόσια προσωπικών συνομιλιών, προσωπικών μηνυμάτων ή δεδομένων χωρίς την σύμφωνη γνώμη όλων των μερών.
16. Οι υπογραφές και τα avatar των μελών θα πρέπει να τηρούν τους κανονισμούς του φόρουμ, να μην παραθέτουν διαφημιστικές καταχωρήσεις χωρίς την άδεια της διαχειριστικής ομάδας, και να μην περιέχουν εμπρηστικό περιεχόμενο που εμποδίζει την ομαλή λειτουργία του φόρουμ. Σε κάθε περίπτωση αν η διαχειριστική ομάδα ζητήσει την αφαίρεση μιας υπογραφής ή avatar, αυτό θα πρέπει να γίνεται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Εάν αυτό δεν συμβεί, τότε η διαχειριστική ομάδα μπορεί να παρατηρήσει τον χρήστη σύμφωνα με τους κανόνες του φόρουμ.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#615405 Πάντως και ο κληρονόμος του πόντιουμ έκανε φοβερό αγώνα.
Από τελευταίος, με μια McLaren που δεν τραβούσε σε αυτόν τον αγώνα και με λάστιχα 44 γύρων που κανείς δεν τα κράτησε τόσο (ούτε καν κοντά) πέρασε όλο το midfield πλην Gasly και δεν απειλήθηκε στα διαδοχικα safety car των τελευταίων γύρων με χειρότερα λάστιχα.
Εντυπωσιακός.
Και γενικά ενώ ήταν κοντα με τον Νorris στο πρώτο μισό πλέον έχει πάρει ξεκάθαρα κεφάλι.
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#615413
Νίκος Παππάς έγραψε:Εξαιρετικός ο Μαξ σήμερα! Τα δύο προσπερασματα στον Χάμιλτον ήταν άψογα.
Τα ακριβώς αντίθετα για τον Φεττελ. Δεν αντιδρας έτσι σε προσπερασμα τημ μειτ. Κατέστρεψε τον αγώνα τους, την σχέση τους και βάζει δύσκολα στον Μπινοτο. Συν ότι χαρίζει την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα.
Μαγκιά του Χάμιλτον η παραδοχή του λάθους του με τον Αλμπον.

Στο τέλος αναρωτιομουν τι έκανε η Honda και κέρδισε στην ευθεία ο Γκασλι τον Λούη . Σήμερα πετούσαν.

Από το Mi A1.


+1 :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By g8777
#615415
ripper έγραψε:Πάντως και ο κληρονόμος του πόντιουμ έκανε φοβερό αγώνα.
Από τελευταίος, με μια McLaren που δεν τραβούσε σε αυτόν τον αγώνα και με λάστιχα 44 γύρων που κανείς δεν τα κράτησε τόσο (ούτε καν κοντά) πέρασε όλο το midfield πλην Gasly και δεν απειλήθηκε στα διαδοχικα safety car των τελευταίων γύρων με χειρότερα λάστιχα.
Εντυπωσιακός.
Και γενικά ενώ ήταν κοντα με τον Νorris στο πρώτο μισό πλέον έχει πάρει ξεκάθαρα κεφάλι.


Ακριβως. Αυτο που με συφιλιαζει ειναι ποσο under the radar εχει περασει η φετινη σαιζον του Σαινθ. :thumbsdown:
Και καλα χτες, πες οτι ο Μαξ αξιζε το Driver of the Day. Τις υπολοιπες φορες ;

Τηρουμενων των αναλογιων αξιζει τον τιτλο για Οδηγος της Χρονιας. :)
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#615429 Πολύ ωραίος ο αγώνας κάθε άλλο παρά βαρετός δεν ήταν από την αρχή έως το τέλος! Ο Μαξ εξαιρετικός ήδη από το Σάββατο με την pole αλλά και στον αγώνα που παρότι 1ος δεν του ήταν στρωμένη η νίκη. Αρχικά με την επικίνδυνη έξοδο του Κούμπιτσα που τον έκανε να χάσει την πρωτιά αλλά και με τα αυτοκίνητα ασφαλείας που ανακάτευαν την τράπουλα. Ήταν πάντα εκεί και πάλεψε οπότε άξια η νίκη του. Βέβαια μέχρι και τον προηγούμενο αγώνα γίνονταν δηλώσεις περί κλεψιάς ακόμα και από τον ίδιο το Μαξ, εχθές δε μπορούσε να τους φτάσει ούτε η Μερκ οπότε ΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠ!!!!!!!!! ©g77777777777

Πολύ κρίμα για τον Άλμπον που κάνοντας τραγικό λάθος έχασε το βάθρο. Ο Χάμιλτον δεν έφταιγε σε καμία περίπτωση, του άνοιξε παντελώς την πόρτα, τι περίμενε να κάνει; Αλλά μετά τα όλα όσα έχουν ειπωθεί περί εύνοιας του Λούη από τους αγωνοδίκες ήταν για όλους τους μια ιδανική περίπτωση να θολώσουν λίγο τα νερά. Δεν πιστεύω ότι θα γινόταν το ίδιο κάμποσους αγώνες πριν...

Κλείνω φυσικά με το χθεσινό τσίρκο όπου το λάθος ήταν 100% του Φέττελ , ο εγωισμός του έφερε την καταστροφή. Η κίνηση δείχνω ποιος είναι το αφεντικό δεν πέτυχε ούτε πριν κάποια χρόνια στην Τουρκία και φυσικά ούτε εδώ. Δεν ξέρω πως θα είναι από δω και πέρα τα πράγματα. Ο Λεκλερκ παλεύει για το καλύτερο, έχει τις ικανότητες και αυτό φαίνεται από τα αποτελέσματα. Από την άλλη ο Φέττελ είναι μόνο θεωρία αλλά κουβαλάει 4 κούπες οπότε δεν ξέρω τι άκρη θα βρούνε εκεί πέρα. Κάποιος πρέπει να είναι ο Νο1 και κάποιος ο Νο2.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#615453 Νίκο μιας και ξέρεις από οδήγηση σε πίστα σε πολύ πρακτικό επίπεδο μπορείς να το εξηγήσεις;
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#615455 Βασικά ο Albon θα έπρεπε να είχε αίσθηση του χώρου και θα έπρεπε να είχε δει τον Λούη να πλησιάζει. Δε λέω να κάνει άκρη αλλά να σκεφτεί πιο λογικά και να μην ανοίξει τόσο πολύ τη πόρτα αλλά να τοποθετησει πιο έξυπνα το μονοθέσιο.

Ο Λούης πήρε πιο γρήγορα το απεξ από τον Albon ο οποίος βασικά άνοιξε τη πόρτα. Έτσι τελικά ο Lewis απαίτησε τη προσπέραση φρεναροντας σωστά οριακά να στρίψει πρώτος. Text book προσπέραση.

Θα μπορούσε να άνοιγε λίγο περισσότερο τη τροχιά του για να αποφύγει τη σύγκρουση και θα έσωζε και τον εαυτό του.

Δε πιστεύω ότι φταίει ο Lewis γιατί είδε ένα κενό, χώθηκε και πολύ σωστά έκανε κατά την άποψή μου. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Ο Albon άφησε πολύ ανοιχτή τη πόρτα.

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By Άμπαλος
#615457 Οι αγωνοδίκες κρίνουν βάσει αποτελέσματος...

A statement from the stewards read: "Car 23 (Albon) was on his normal race line. Car 44 (Hamilton) attempted to pass on the inside, but was unable to get far enough inside to accomplish the overtake and by the time he realized there would not be sufficient room he was unable to back out of the situation and the collision followed. The Stewards determined that Car 44 predominantly at fault for the collision with Car 23 at Turn 10 and therefore ordered a five-second penalty."
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#615479 If you no longer go for a gap which exists you are no longer a racing driver
Άβαταρ μέλους
By elteo
#615483 Στην ΕΡΤ ο καλεσμένος τους(?) έλεγε ότι η Honda είχε μεγάλο πλεονέκτημα σε χώρες με υψηλό υψόμετρο λόγω μεγαλύτερου turbo. Βέβαια στα άλλα gp χάνει αλλά είναι επιλογή τους. Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό.