Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

1
9%
1
9%
5
45%
0
N/A
1
9%
2
18%
0
N/A
0
N/A
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#615912 Ξαναλεω εχουμε κανει αρθρα και αποψεις, κανονισμο.

Πουθενα μεχρι τωρα δεν εχουμε βρει κατι επισημο που να αναφερει κατι τετοιο. Δινω μια μικρη πιθανοτητα να ισχυει.

Αλλα πιστευω πως ειναι πολυ δυσκολο να ισχυει, γιατι κατι τοσο ρευστο και συζητησιμο, οπως ειναι ενα προσπερασμα, ειναι εντελως παραλογο να οριοθετειται απο ενα τοσο ακαμπτο και ξυλινο κανονα.

Δηλαδη σε μια μαχη που τα μονοθεσια ειναι ροδα ροδα και μεσα σε κλασματα του δευτερολεπτου μπορει να ειναι ο ενας 5-10 cm μπροστα και μετα να ειναι ο αλλος 5-10 cm μπροστα ειναι αδυνατον να προσδιοριστει οτι καποιος πρεπει να κανει πισω με τοσο ρητο τροπο - μαχαιρι.

Ξαναλεω οτι ακομα και αδιαπραγματευτα πιο πισω να ειναι ο ενας, 1.5-2.5 μετρα, δηλαδη ακομα και μισο μονοθεσιο, δε γινεται ο αλλος να οδηγει σα να μην υπαρχει.

Απο το 2.5 μετρα και πισω αρχιζεις να συζητας και αρχιζεις να σιγουρευεσαι περιπου εκει που η μπροστα ροδα του ενος ειναι στην πισω ροδα του αλλου. Αλλα ακομα και εκει θελει καποια προσοχη.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#615915 Ε ναι το παρατράβηξε ο Leclerc.
Μπήκε στο μονοθέσιο χωρίς το χιλιοστόμετρο.

Οι κανονισμοί καθορίζουν το τι εννοούν ahead. 1, 2, 5, 10 χιλιοστά δεν είναι ahead είναι side by side σε όλες τις γλώσσες και όλους τους κανονισμούς του κόσμου.
Ahead ήταν ο Albon από τον Hamilton.

Οι δικαστές, οι αγωνοδίκες και οι κάθε λογής κριτές ερμηνεύουν τους νόμους και τους κανονισμούς δεν τους τηρούν κατά γράμμα όταν δεν είναι ξεκάθαροι. Κανένας δικαστής δεν θα πάρει το χιλιοστόμετρο για να βγάλει απόφαση ακόμα και να είναι κανονισμός αυτή η μπαρούφα.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#615922

Για τις περιπτωσεις Φεττελ - Λεκλερκ, Χαμιλτον - Αλμπον και Ρικιαρντο - Μαγκνουσεν συμφωνω απολυτα με τον Παλμερ.

Οχι μονο με την τελικη του αποψη για καθε μια απο αυτες, αλλα κυριως με τις λεπτομερειες και την αναλυση που κανει.

Αξιζει να το δειτε.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#615927 Παιδια εγω αυτον τον κανονισμο βρηκα κι ειπα πως τον καταλαβαινω. Επισης ειπα οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ official αλλα δειχνει σοβαρο ολο το αρθρο και επισης επιβεβαιωνει αυτο που ηξερα ετσι κι αλλιως εδω και χρονια, οτι αυτος που ειναι εστω κι ελαχιστα μπροστα "εχει" τη στροφη.

Αν βρειτε καποιον αλλον κανονισμο θα ηθελα πραγματικα να τον παραθεσετε, γιατι κι εγω δεν ειμαι 100% σιγουρος. Αλλα σχολια οπως τα παρακατω αποτελουν απλα αποψεις οσο δε συνοδευονται απο τον κανονισμο:
ripper έγραψε:Οι κανονισμοί καθορίζουν το τι εννοούν ahead. 1, 2, 5, 10 χιλιοστά δεν είναι ahead είναι side by side σε όλες τις γλώσσες και όλους τους κανονισμούς του κόσμου.

Και απο ποσο και μετα τελειωνει το side by side και ξεκιναει το ahead? Μετα απο 10 ποντους? Μετα απο 30 ποντους? ΑΣΑΦΕΙΑ οπως το λες. Το ahead των 5 χιλιοστων ομως, παραμενει ahead και ειναι πιο σαφες. Ασε που μιλαμε για F1 που ολα μετριουνται στο χιλιοστο. Μιλαμε για φαση υπο εξεταση, που ειναι σιγουρα οριακη. Δε θα μιλουσαμε αν ο ενας ηταν μισο μετρο μπροστα...

Yugo_para_siempre έγραψε:Ξαναλεω οτι ακομα και αδιαπραγματευτα πιο πισω να ειναι ο ενας, 1.5-2.5 μετρα, δηλαδη ακομα και μισο μονοθεσιο, δε γινεται ο αλλος να οδηγει σα να μην υπαρχει.

- ΑΝ ισχυει αυτο που παρεθεσα νωριτερα, ο κανονισμος λεει ακριβως αυτο που περιεγραψες. Ο πισω ειναι σα να μην υπαρχει και στην ουσια ο κανονισμος του λεει "εχασες και κανε το παν για να μην τρακαρετε τωρα"
If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#615931 Ενα καλο αρθρο για το racing δε σημαινει οτι ειναι ευαγγελιο, ουτε κανονισμος.

Τοσα χρονια βλεπουμε αναλυσεις, δεν θυμαμαι να αναφερει καποιος αναλυτης οτι στηριζει την αποψη του πανω σε τετοιο επισημο κανονισμο.

Αλλα ακομα και να υπαρχει τετοιος, τον θεωρω παραλογο, γιατι οπως ειπα ειναι ακαμπτος την ωρα που αφορα κατι τοσο ρευστο και συζητησιμο οπως ενα προσπερασμα. Προσωπικη μου αποψη.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#615934
Yugo_para_siempre έγραψε:Ενα καλο αρθρο για το racing δε σημαινει οτι ειναι ευαγγελιο, ουτε κανονισμος.

Τοσα χρονια βλεπουμε αναλυσεις, δεν θυμαμαι να αναφερει καποιος αναλυτης οτι στηριζει την αποψη του πανω σε τετοιο επισημο κανονισμο.

Αλλα ακομα και να υπαρχει τετοιος, τον θεωρω παραλογο, γιατι οπως ειπα ειναι ακαμπτος την ωρα που αφορα κατι τοσο ρευστο και συζητησιμο οπως ενα προσπερασμα. Προσωπικη μου αποψη.


Φιλε ειπα καμποσες φορες οτι δεν το θεωρω ευαγγελιο το συγκεκριμενο αρθρο. Ειναι οτι πιο ακριβες βρηκα και το παρεθεσα. Κι αν οχι ευαγγελιο, πιστευω οτι παραμενει καλυτερο απο την αποψη του καθενος μας για το πως νομιζει οτι θα επρεπε να ειναι ο κανονισμος.

Μακαρι να βρει καποιος τον επισημο κανονισμο, ωστε να σταματησουμε τις υποθεσεις!